De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 januari 2018, 14:02 uur
De "uitgebreid zoeken"-knop werkt hier niet meer.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 15:33 uur
Welke knop precies, in het zoekveld ?
Zal de andere genoemde punten noteren
Zal de andere genoemde punten noteren
0
geplaatst: 22 januari 2018, 15:39 uur
Ik heb problemen met het quoten van berichten. Als ik een bericht quote (in dit geval de laatste) krijg ik het eerste/bovenste bericht als quote. Komt voorlopig alleen in Edge voor op W10, in Chrome gaat het wel goed. Weet niet of dat bekend is maar kwam het vandaag tegen.
Hier had jou laatste bericht moeten staan van 15:33.
Jordy schreef:
Klopt, ga ik nog naar kijken
Klopt, ga ik nog naar kijken
Hier had jou laatste bericht moeten staan van 15:33.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 15:57 uur
Oh vervelend, dacht dat een paar dagen geleden opgelost te hebben. En kreeg ook reacties van Edge gebruikers dat het weer werkte.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 16:06 uur
Het werkt hier half als ik het zo merk. Soms gaat het wel goed en soms niet. Kan er ook geen logica in ontdekken eigenlijk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 januari 2018, 17:52 uur
Over de Romeinse cijfers ter onderscheid van gelijknamige artiesten heb ik hier in de loop der tijd een paar suggesties gedaan. Geïnspireerd door een recente toevoeging herhaal ik beide nog eens 

Casartelli schreef:
Moraal van dit verhaal: een waarschuwing dat er al meerdere artiesten met dezelfde naam (en dus Romeinse cijfers) in omloop zijn bij toevoegingen en correcties zou geen overbodige luxe zijn.
Moraal van dit verhaal: een waarschuwing dat er al meerdere artiesten met dezelfde naam (en dus Romeinse cijfers) in omloop zijn bij toevoegingen en correcties zou geen overbodige luxe zijn.
Casartelli schreef:
De Romeinse cijfers achter een artiestennaam helpen om verschillende artiesten met dezelfde naam te onderscheiden. Vanavond merkte ik dat het album To the Power of Three van de band 3 ineens ondergebracht was bij de band 3 van o.a. het album Wake Pig. Ik weet vrij zeker dat dat eerder niet zo was. Nu hadden beide een (I). Wellicht is bij eerstgenoemde ook bandinfo verloren gegaan, want het lijkt me vrij aannemelijk dat ooit wel iemand ingevoerd heeft dat het de band van Keith Emerson, Carl Palmer en Robert Berry was. De bandinfo was nu evident van die andere 3.
Ik heb de eerste dus maar in 3 (II) gewijzigd, maar na goedkeuring zag ik dat hij daar ook al iets anders in de weg zat: een alias van Hank Williams. Op hoop van zegen heb ik er nu maar 3 (III) van gemaakt.
Moraal van dit verhaal: wellicht kan er een check ingebouwd worden of een combinatie van artiest en Romeins cijfer al in gebruik is, alvorens de toevoeging van een Romeins cijfer geaccepteerd wordt?
De Romeinse cijfers achter een artiestennaam helpen om verschillende artiesten met dezelfde naam te onderscheiden. Vanavond merkte ik dat het album To the Power of Three van de band 3 ineens ondergebracht was bij de band 3 van o.a. het album Wake Pig. Ik weet vrij zeker dat dat eerder niet zo was. Nu hadden beide een (I). Wellicht is bij eerstgenoemde ook bandinfo verloren gegaan, want het lijkt me vrij aannemelijk dat ooit wel iemand ingevoerd heeft dat het de band van Keith Emerson, Carl Palmer en Robert Berry was. De bandinfo was nu evident van die andere 3.
Ik heb de eerste dus maar in 3 (II) gewijzigd, maar na goedkeuring zag ik dat hij daar ook al iets anders in de weg zat: een alias van Hank Williams. Op hoop van zegen heb ik er nu maar 3 (III) van gemaakt.
Moraal van dit verhaal: wellicht kan er een check ingebouwd worden of een combinatie van artiest en Romeins cijfer al in gebruik is, alvorens de toevoeging van een Romeins cijfer geaccepteerd wordt?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 januari 2018, 18:37 uur
Jordy schreef:
Welke knop precies, in het zoekveld ?
Klopt.Welke knop precies, in het zoekveld ?
0
geplaatst: 22 januari 2018, 19:28 uur
Casartelli schreef:
Over de Romeinse cijfers ter onderscheid van gelijknamige artiesten heb ik hier in de loop der tijd een paar suggesties gedaan. Geïnspireerd door een recente toevoeging herhaal ik beide nog eens
Het klinkt mij als iets wat niet zo vaak voor komt, en ook nog eens goed zelf te checken is. Door even bij gelijknamige artiesten te kijken wat hun Romeinse toevoeging is. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 19:30 uur
Er gebeurt niets als je er op drukt? kan het nog even niet nabootsen
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 januari 2018, 20:04 uur
Jordy schreef:
Het klinkt mij als iets wat niet zo vaak voor komt, en ook nog eens goed zelf te checken is. Door even bij gelijknamige artiesten te kijken wat hun Romeinse toevoeging is. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Het specifieke voorbeeld van bands met de naam 3 is natuurlijk wel wat speciaal (want: te kort voor de zoekfunctie), maar iets van een waarschuwing bij toevoeging of correctie als er een 'dubbele' bandnaam geconstateerd wordt, zou naar mijn idee toch wel wat sitevervuiling voorkomen.Het klinkt mij als iets wat niet zo vaak voor komt, en ook nog eens goed zelf te checken is. Door even bij gelijknamige artiesten te kijken wat hun Romeinse toevoeging is. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 januari 2018, 22:55 uur
Als ik in het eerste zoekveld enter na het invoeren van een zoekterm, kom ik op de basiszoekopdracht-pagina en vandaar kan ik bovenaan nog steeds doorklikken naar https://www.musicmeter.nl/album/search, maar via de "uitgebreid zoeken"-knop in het eerste veld gebeurt er dus niets.
1
geplaatst: 22 januari 2018, 23:45 uur
http://i65.tinypic.com/20sup8n.jpg
Ik denk dat een plaatje het duidelijker maakt CHIEP
Als ik in mijn browser (Opera - Chromium bases) jou handeling doe kan krijg ik inderdaad ook niks.
een klik op de loep geeft een leeg zoekveld, en een klik op de tekst / link : Uitgebreid zoeken > geen enkele reactie.
echter als ik in het zoekveld een term invoer - in dit geval "rest" en dan ENTER op het toetsenbord geef dan krijg ik gewoon wat ik normaal verwacht. Een pagina met daarin de resultaten van albums, artiesten en gebruikers met daarin (een deel) van de zoekterm.
Ik denk dat een plaatje het duidelijker maakt CHIEP
Als ik in mijn browser (Opera - Chromium bases) jou handeling doe kan krijg ik inderdaad ook niks.
een klik op de loep geeft een leeg zoekveld, en een klik op de tekst / link : Uitgebreid zoeken > geen enkele reactie.
echter als ik in het zoekveld een term invoer - in dit geval "rest" en dan ENTER op het toetsenbord geef dan krijg ik gewoon wat ik normaal verwacht. Een pagina met daarin de resultaten van albums, artiesten en gebruikers met daarin (een deel) van de zoekterm.
0
geplaatst: 23 januari 2018, 11:51 uur
Betreft: albumlijsten
Kan het kloppen dat ik gewoon niet meer kan vinden hoe ik een nieuw onderdeel (in mijn geval het jaar 2018) aan mijn eigen albumlijsten kan toevoegen? Het kan ook mijn geheugen zijn maar zelfs dan is het niet erg gemakkelijk..
Kan het kloppen dat ik gewoon niet meer kan vinden hoe ik een nieuw onderdeel (in mijn geval het jaar 2018) aan mijn eigen albumlijsten kan toevoegen? Het kan ook mijn geheugen zijn maar zelfs dan is het niet erg gemakkelijk..

0
geplaatst: 24 januari 2018, 20:47 uur
legian schreef:
Ik heb problemen met het quoten van berichten. Als ik een bericht quote (in dit geval de laatste) krijg ik het eerste/bovenste bericht als quote. Komt voorlopig alleen in Edge voor op W10, in Chrome gaat het wel goed. Weet niet of dat bekend is maar kwam het vandaag tegen.
opgelost?Ik heb problemen met het quoten van berichten. Als ik een bericht quote (in dit geval de laatste) krijg ik het eerste/bovenste bericht als quote. Komt voorlopig alleen in Edge voor op W10, in Chrome gaat het wel goed. Weet niet of dat bekend is maar kwam het vandaag tegen.
0
geplaatst: 24 januari 2018, 21:22 uur
Helaas, het gaat nog steeds fout.
Ik maak gebruik van versie 41.16299.15.0 mocht dat helpen.
Ik maak gebruik van versie 41.16299.15.0 mocht dat helpen.
1
geplaatst: 24 januari 2018, 21:44 uur
Compleet random eigenlijk, zowel met quote of foto als zonder, lang of kort, van mijzelf. Ben verschillende topics langsgegaan om het te testen en bij ongeveer 1 op de 5 gaat het goed.
Edit: Je bent me net voor, het lijkt nu overal goed te gaan.
Edit: Je bent me net voor, het lijkt nu overal goed te gaan.

0
geplaatst: 24 januari 2018, 22:10 uur
Op android mobile browser werken de links in "mijn albums" niet meer (in ieder geval niet in de grafische modus). Normaal zou een klik op een mini albumhoes of op de link eronder de hoes of albumpagina moeten openen.
0
geplaatst: 24 januari 2018, 22:26 uur
zal er naar kijken, in ieder geval het linkje onder de poster moet een link zijn
0
geplaatst: 24 januari 2018, 22:33 uur
Als je op een hoes/albumlink klikt worden 3 buttons blauw (kopieren verplaatsen verwijderen) alsof er een selectie plaats vindt. Er opent dus niks, alleen selectie/de-selectie.
0
geplaatst: 24 januari 2018, 22:41 uur
Ja dat is in principe ook wel de bedoeling denk ik. Anders zou er geen mogelijkheid tot seldcteren zijn.
Behalve bij de tekst er onder. Dat moet een linkje zijn.
Behalve bij de tekst er onder. Dat moet een linkje zijn.
0
geplaatst: 25 januari 2018, 13:11 uur
Zie weer blauwe icoontjes bij updates Artiesten 
bij het toevoegen van een release, als je een verplicht veld vergeet en klikt op opsturen dan kwam er voorheen een rood kader om het veld of velden die je vergeten was. Dat gebeurd nu niet meer. En maanden geleden was het ook zou dat de pagina ook meteen terugspringt naar dat veld, maar dit gebeurd ook al enige tijd niet meer.
Geen bugs maar was wel handig dat je meteen ziet waar het fout gaat.

bij het toevoegen van een release, als je een verplicht veld vergeet en klikt op opsturen dan kwam er voorheen een rood kader om het veld of velden die je vergeten was. Dat gebeurd nu niet meer. En maanden geleden was het ook zou dat de pagina ook meteen terugspringt naar dat veld, maar dit gebeurd ook al enige tijd niet meer.
Geen bugs maar was wel handig dat je meteen ziet waar het fout gaat.
0
kuifenco
geplaatst: 25 januari 2018, 13:25 uur
Vraagjes: het lukt mij maar niet om usernamen met @ETC... te kopiëren. Kinkje op de site? Of is het mijn klunzig amateurisme. Zoja, wat doe ik fout? Is er een andere manier?
groet
Willem
groet
Willem
0
geplaatst: 27 januari 2018, 12:18 uur
Bij de stemmen kan ik niet goed zoeken, ik tik bijvoorbeeld een band naam in maar er gebeurt vrijwel niks anders dan dat hij de normale stempagina opnieuw laad en dan heb ik nog geen filtering.
-EDIT-
Na rond gekeken te hebben ben ik er achter gekomen dit wel te kunnen op andere profielen behalve op dat van mijzelf.
-EDIT-
Na rond gekeken te hebben ben ik er achter gekomen dit wel te kunnen op andere profielen behalve op dat van mijzelf.
1
geplaatst: 28 januari 2018, 19:33 uur
Er lijkt een bug te zijn in de zoekfunctie op albumpagina's. Als ik daar de discussie doorzoek op een term, en ik vink specifiek 'bericht' aan, krijg ik geen resultaat, terwijl ik wel resultaat krijg als ik 'beide' aanvink en die resultaten vallen toch echt onder de categorie 'bericht'. Hebben meer mensen hier last van?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.