MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Wrathchild1

Mausie schreef:
(quote)

Die instelling draait de berichten om als het ware. Dus als je net in een topic op de laatste pagina stond en die refresh je, dan zie je idd erg oude berichten. Je moet nu naar de eerste pagina voor de nieuwe berichten.

Kwam ik niet veel later al achter inderdaad. Ik was blijkbaar nog niet helemaal wakker bij mijn eerdere post

Als ik de volgorde wijzig van oudste eerst naar nieuwste eerst lijkt het erop dat ik alle berichten weer kan zien. Als ik het dat weer terug wijzig naar oudste eerst zie ik in de tropics waarin ik recentelijk iets gepost heb nog steeds alle berichten. In de topics waarin ik langere tijd niet gepost heb zie ik de laatste berichten weer niet. Tenminste, ik krijg de indruk dat het bij mij zo werkt.

Bij mij lopen de berichten ook volledig in de soep. Soms plaats ik iets in een forumtopic, dan zie ik het bericht niet staan, maar wel dat ik als laatste iets hebt gepost in dat topic. Of ik zie juist wel mijn bericht, maar het laatst geplaatste bericht zou iemand voor mij moeten zijn. Ik zie verder meldingen van mensen die op mijn post hebben gereageerd, maar hun reactie zie ik dan vervolgens nog niet.

Verder gaat berichten plaatsen langzaam en ga ik niet automatisch onderaan naar een pagina naar de laatste post. Aardig rijtje bugs

meter_fan (admin)
We blijven aan de gang inderdaad, maar we komen er wel. Probleem met de 'verdwenen' reacties zou moeten zijn opgelost inmiddels. Mochten er toch nog problemen zijn, trek dan aan de bel.

Bedankt voor 't melden.

Het probleem met de ‘verdwenen’ reacties leek opgelost, maar toen kwam ik dit topic tegen: Knock Out: Hoezen #8 - MusicMeter.nl
Als ik op Laatste bericht druk krijg ik de melding dat dit topic geen berichten bevat. Dit is het geval bij sorteervolgorde oudste eerst. Bij sorteervolgorde nieuwste eerst zie ik alle berichten. Daar gaat dus toch nog iets niet helemaal goed.

Ik zie gewoon berichten daar met volgorde oudste eerst. Kan het browser gerelateerd zijn?

Ook als je op laatste bericht drukt in het forumoverzicht? Want alleen dan zie ik geen berichten. Als ik op de link in mijn bericht druk zie ik inderdaad wel alle berichten.

Verdraaid, dan niet inderdaad. Ik gebruik die links nooit eigenlijk.

Maar het gaat dan dus om de link die op deze pagina staat:
Forum - Muziek / Muziekgames - MusicMeter.nl

Heb nog wat andere 'laatste berichten' links aangeklikt daar, maar die werken wel gewoon.

Gretz schreef:
Wel apart om nu met de 'nieuwste bericht eerst' instelling om te gaan. Het is net alsof ik weer in Engeland rijdt, alles omgekeerde
Grappig, gebruik al 15 jaar de functie nieuwste berichten eerst, vind het irritant om steeds naar beneden te moeten scrollen met oude berichten eerst

De site draait momenteel als een zonnetje (qua snelheid), chapeau

musicfriek schreef:
(quote)
Grappig, gebruik al 15 jaar de functie nieuwste berichten eerst, vind het irritant om steeds naar beneden te moeten scrollen met oude berichten eerst

En daar heb je dus de 'laatste bericht'-functie voor.

Justus18 schreef:
(quote)

Wat is er foetsie?
Het bericht natuurlijk... maar nu is alles weer zichtbaar.

Ik kan het album dat op mijn verzoek is toegevoegd:

Reasoning Reflections - Saṃsāra

via de zoekmachine niet vinden. Het album staat wel op de site maar duikt niet op in de zoekmachine.

CHIEP (crew)
Uit een eerdere reactie van meter_fan:
Na schatting zijn alle nieuwe resultaten vindbaar in de zoekbalk vanaf aanstaande vrijdag.

Site loopt hier nog wel traag af en toe, vooral als ik een album aan mijn updates toe voeg loopt de boel vast.

Henri-S schreef:
Ik kan het album dat op mijn verzoek is toegevoegd: Reasoning Reflections - Saṃsāra via de zoekmachine niet vinden. Het album staat wel op de site maar duikt niet op in de zoekmachine.
Zelfde gaat op voor bv. State of Mind - Mass Persecution (1990), ook onlangs toegevoegd.

Het zien van nieuw geplaatste berichten gaat weer goed als ook de snelheid van het plaatsen van berichten.
Da's al een flinke verbetering.

Muziek / Muziekgames / 2019 K.O.
Dit topic bevat geen berichten

Poeha schreef:
(quote)

Bevestigd.

Firefox Nightly Motorola G7

De Top 2000 is zijn berichten kwijt.

Ik zie ze

Maar iji bent dan ook helderziend vigil!!!

Henri-S schreef:
Ik kan het album dat op mijn verzoek is toegevoegd:

Reasoning Reflections - Saṃsāra

via de zoekmachine niet vinden. Het album staat wel op de site maar duikt niet op in de zoekmachine.

Same here. Paar albums van Djabe & Steve Hackett toegevoegd maar onvindbaar via zoekmachine.

Ik weet niet of ik hier moet zijn voor deze bug maar het zit zo:

Als je naar de releasedatum gaat rechtsboven en dan naar het kopje maart 2020 .. of maart 2019 etc gaat krijg je iets uit de jaren 70 te zien en niet de releases van de betreffende maand. Kan iemand hiermee omgaan om het te fixen?

Heb paar keer geprobeerd muziekvideo's bij albums te linken, maar die functie lijkt nu helemaal niet meer te werken. Na 'toon suggesties' krijg ik een leeg veld en de hele site loopt hier dan vast. Zelfs de hele pc opnieuw op moeten starten omdat ik niet meer op de site kwam (Google Chrome en op Firefox kwam ik wel gewoon op de site).

En ik zie nog steeds een rotatie top 50 staan van meer dan een week geleden?

ZAP! schreef:
(quote)
Zelfde gaat op voor bv. State of Mind - Mass Persecution (1990), ook onlangs toegevoegd.
Vandaag idem - onvindbaar in het zoekveld.

ZAP! schreef:
(quote)
Vandaag idem. - onvindbaar in het zoekveld.

idem voor die van Reasoning Reflections - Saṃsāra

Via Google wel vindbaar, maar dan kom je niet meteen bij de hoofdpagina (informatie) van het album uit, maar bij de statistieken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.