De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2019, 18:46 uur
Ik krijg soms nog de melding 'Dit topic bevat geen berichten.' Als je vervolgens opnieuw op de topic titel klikt, worden de berichten wel zichtbaar.
0
geplaatst: 27 december 2019, 21:25 uur
Was gisteren ook al bij Hoeslink, even later was het weer normaal.
Denk dat het me de capaciteit/snelheid van de server te maken heeft.
Denk dat het me de capaciteit/snelheid van de server te maken heeft.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 27 december 2019, 23:15 uur
Zijn er nog gebruikers die nog steeds problemen ondervinden met toevoegen?
0
geplaatst: 28 december 2019, 10:24 uur
De albums die net zijn toegevoegd worden niet gevonden als je deze in de top 10 lijst van 2019 wil plaatsen.
Meer mensen die hier last van hebben?
Meer mensen die hier last van hebben?
1
geplaatst: 28 december 2019, 10:52 uur
Ik heb het eens uitgetest ZZ TOP. Klopt inderdaad. Waarschijnlijk hangt dat samen met de zoekfunctie. Alle albums die daar niet mee te vinden zijn zullen ook niet kunnen ingegeven worden in je top 10 van 2019, omdat het systeem ze simpelweg niet vindt. Mooi is dat.
De toplijsten van gebruikers (stemmen, meningen, toevoegingen) zijn ook nog altijd niet up to date.
Blijven melden wordt er gezegd. Maar er gebeurt schijnbaar niks mee. Doet denken aan een bedrijfje waar ik gewerkt heb. Steeds horen dat er aan gewerkt wordt terwijl de problemen blijven aanslepen, maar dat je vooral moet blijven melden.
De toplijsten van gebruikers (stemmen, meningen, toevoegingen) zijn ook nog altijd niet up to date.
Blijven melden wordt er gezegd. Maar er gebeurt schijnbaar niks mee. Doet denken aan een bedrijfje waar ik gewerkt heb. Steeds horen dat er aan gewerkt wordt terwijl de problemen blijven aanslepen, maar dat je vooral moet blijven melden.
0
geplaatst: 28 december 2019, 11:18 uur
Blijven melden moet je sowieso doen.
Maar enige (dagelijkse?) communicatie in de vorm van updates zou toch wel welkom zijn. Zeker i.v.m. de recente overname van de site en alle aanverwante problemen.
Maar enige (dagelijkse?) communicatie in de vorm van updates zou toch wel welkom zijn. Zeker i.v.m. de recente overname van de site en alle aanverwante problemen.
0
geplaatst: 28 december 2019, 11:54 uur
Bedankt voor het uittesten Kronos.
Ik denk dat je het inderdaad gewoon moet blijven melden. Ook al is de communicatie niet echt op en top.
Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost.
Ik denk dat je het inderdaad gewoon moet blijven melden. Ook al is de communicatie niet echt op en top.
Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost.
0
geplaatst: 28 december 2019, 14:18 uur
Toevoegprobleem: afbeelding komt er niet door bij verzenden, er wordt terugverwezen naar een leeg afbeeldingsveld.
(ging gelukkig slechts om een 4-track ep).
0
geplaatst: 28 december 2019, 14:26 uur
B.Robertson schreef:
Toevoegprobleem: afbeelding komt er niet door bij verzenden, er wordt terugverwezen naar een leeg afbeeldingsveld.
Liep ik ook tegenaan, als je hoes verkleind naar 2000x2000 of kleiner (minimaal 800x800), dan moet hij wel doorkomen.
0
geplaatst: 28 december 2019, 14:30 uur
Dit was een 1200x1200 hoes van Bandcamp, verkleinen naar het minimum zou ik nog eens kunnen proberen.
Edit: nee, komt er ook niet door.
0
geplaatst: 28 december 2019, 15:24 uur
Als je naar de releasedatum gaat rechtsboven en dan naar het kopje maart 2020 .. of maart 2019 etc gaat krijg je iets uit de jaren 70 te zien en niet de releases van de betreffende maand. Kan iemand hiermee omgaan om het te fixen?
0
geplaatst: 28 december 2019, 17:21 uur
overzicht albums maart 2020 geeft bij mij ook steeds een overzicht van 1970
Dat was een paar dagen geleden ook al zou maar dacht dat deze bug wel weer zou verdwijnen....
Release-overzicht - MusicMeter.nl
Dat was een paar dagen geleden ook al zou maar dacht dat deze bug wel weer zou verdwijnen....Release-overzicht - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 28 december 2019, 17:32 uur
B.Robertson schreef:
Dit was een 1200x1200 hoes van Bandcamp, verkleinen naar het minimum zou ik nog eens kunnen proberen.
Apart. En even uitloggen/inloggen, misschien helpt dat? Hoezen van Bandcamp lukt mij weer wel.
0
geplaatst: 28 december 2019, 20:47 uur
De Metersites zijn op het moment weer erg traag meter_fan Zowel het opzoeken van albums/topics als het posten van berichten gaat enorm langzaam.
0
geplaatst: 28 december 2019, 21:12 uur
Zelfde hier. Ik kon heel even ook de nieuwe berichten niet meer zien, zoals eerder deze week.
0
geplaatst: 28 december 2019, 21:38 uur
Het lijkt nu toch wel weer wat beter te gaan, en hopelijk behoren die steeds wederkerende bugs binnenkort tot het verleden.
0
geplaatst: 28 december 2019, 21:44 uur
Zou wel mooi zijn als de zoekfunctie weer goed zou werken, het is erg vervelend dat nieuw toegevoegde albums niet worden gevonden.
2
geplaatst: 28 december 2019, 22:02 uur
Kunnen ze niet zolang op de oude server draaien en omschakelen als de problemen opgelost zijn.
Een proefversie op de achtergrond voor de beheerder en moderators. De bugs en problemen daar kanaliseren en oplossen?
Een proefversie op de achtergrond voor de beheerder en moderators. De bugs en problemen daar kanaliseren en oplossen?
0
geplaatst: 28 december 2019, 22:05 uur
deric raven schreef:
Kunnen ze niet zolang op de oude server draaien en omschakelen als de problemen opgelost zijn.
deric raven weet dingen.
0
geplaatst: 28 december 2019, 22:27 uur
Hapering van de website.
probeerde net een video toe te voegen via de zoekfunctie suggestie alleen om van daar via de knoppen terug te gaan naar de album pagina werkt niet....extreem traag. Wachten is weinig zinvol en zelfs de browser loopt vast. Als ik uitlog en opnieuw inlog is het weer normaal.
Verder als ik de pagina voor het aanpassen van de rotatielijst open dan heeft die moeite om enkele albums te vinden... iets van vertraging, maar meer visueel dan hinderlijk.
probeerde net een video toe te voegen via de zoekfunctie suggestie alleen om van daar via de knoppen terug te gaan naar de album pagina werkt niet....extreem traag. Wachten is weinig zinvol en zelfs de browser loopt vast. Als ik uitlog en opnieuw inlog is het weer normaal.
Verder als ik de pagina voor het aanpassen van de rotatielijst open dan heeft die moeite om enkele albums te vinden... iets van vertraging, maar meer visueel dan hinderlijk.
1
geplaatst: 29 december 2019, 05:44 uur
musicfriek schreef:
Apart. En even uitloggen/inloggen, misschien helpt dat? Hoezen van Bandcamp lukt mij weer wel.
(quote)
Opgelost. Ik heb een nieuwe laptop en de standaard IE-browser vervangen door Chrome (loopt wel zwaarder).
0
geplaatst: 29 december 2019, 12:12 uur
Ik ververs dagelijks mijn MusicMeter rotatielijst playlist op Spotify (https://open.spotify.com/user/roots1968/playlist/21HZSrnREgl3TZxddjcIFm?si=S3PLlwvwT5ivPl00ZzEKBQ), maar de lijst is al een week niet gewijzigd op de site.
6
CHIEP (crew)
geplaatst: 29 december 2019, 17:35 uur
Het duurt hier een halve minuut om een pb te openen.
Overzicht van andere gemelde issues:
- diverse lijsten en release-overzichten worden niet meer geüpdatet
- hoezen van toevoegingen van de afgelopen twee weken blijven vaak onzichtbaar
- nieuwe releases van de afgelopen twee weken zijn onvindbaar via de zoekbalk
- de MusicMeterWiki-aanpassingen van 11 tot en met 20 december zijn nog niet teruggeplaatst
- de functie om videoclips toe te voegen werkt niet
- (net ontdekt met dank aan sheep67) de site aanvaardt voor toevoegingen en correcties geen hoezen van iTunes meer – waarom enkel die site mag Joost weten
Tijd voor een nieuwe update, meter_fan? Alvast zeer veel dank.
Overzicht van andere gemelde issues:
- diverse lijsten en release-overzichten worden niet meer geüpdatet
- hoezen van toevoegingen van de afgelopen twee weken blijven vaak onzichtbaar
- nieuwe releases van de afgelopen twee weken zijn onvindbaar via de zoekbalk
- de MusicMeterWiki-aanpassingen van 11 tot en met 20 december zijn nog niet teruggeplaatst
- de functie om videoclips toe te voegen werkt niet
- (net ontdekt met dank aan sheep67) de site aanvaardt voor toevoegingen en correcties geen hoezen van iTunes meer – waarom enkel die site mag Joost weten
Tijd voor een nieuwe update, meter_fan? Alvast zeer veel dank.
0
geplaatst: 29 december 2019, 17:58 uur
Geen hoezen meer van iTunes gebruiken??? daar hoor ik graag meer over.
Vooralsnog is de MusicMeterWiki daar nog niet op aangepast.
Vooralsnog is de MusicMeterWiki daar nog niet op aangepast.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 29 december 2019, 18:00 uur
Ik zeg niet dat dit bij iedereen zo is, maar bij mij en sheep67 alvast wel. Als we er een van iTunes gebruiken, wordt de toevoeging niet aanvaard. Idem dus bij correcties.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.