MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
NOG STEEDS als je bij release overzicht en dan MAART 2020, 2019, 2018 etc dan kom je in de jaren 1970 terecht. KAN IEMAND DIT OPLOSSEN?

CHIEP (crew)
Rustig, Tim. Het x keer melden (ik heb het ook in m'n overzicht gezet) helpt allicht niet om de boel te versnellen.

Fijn dat je het ook vermeld. Dat helpt bedankt ik wacht rustig af.

panjoe (moderator)
Effe dimmen coldwarkids. Jij bent niet de enige die last heeft van de werkzaamheden aan de site. Voor nu kunnen we helaas alleen melden en afwachten.

Dank je wel Ken voor het op een rijtje zetten van wat speelt. Ik weet niet of het verband houdt met de andere releasedata-issues, maar bij de pagina van januari 1970 gaat het ook niet zoals het hoort.

Misschien kan meter_fan e.e.a. hier bijhouden zoals Jordy altijd deed?
voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst - MusicMeter.nl

CHIEP schreef:
- (net ontdekt met dank aan sheep67) de site aanvaardt voor toevoegingen en correcties geen hoezen van iTunes meer – waarom enkel die site mag Joost weten

iTunes is volgens mij opgeheven en over gegaan in Apple Music. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

CHIEP schreef:
- diverse lijsten en release-overzichten worden niet meer geüpdatet

Ik wil deze nog even extra onder de aandacht brengen. De rotatielijst is voor mij, en vele anderen lijkt mij, een belangrijke bron voor het ontdekken van nieuwe platen. Als straks het nieuwe jaar begint en de releasestroom weer op gang komt, zou het zonde zijn als een heleboel nieuwe albums 'onzichtbaar' blijven.

ZZ TOP schreef:
De albums die net zijn toegevoegd worden niet gevonden als je deze in de top 10 lijst van 2019 wil plaatsen.

Dit is ook nog niet opgelost, met als resultaat dat de einduitslag van de toplijst 2019 morgen niet volledig zal zijn omdat een hoop albums (toegevoegd na 5 december) niet geselecteerd konden worden.

meter_fan (admin)
De logs zijn weer volledig. De bugs met de 'missende maanden' is opgelost. We lopen alle punten in het feedbacktopic door.

CHIEP (crew)
Hoezen via iTunes lukken hier opnieuw.

Hoera! De rotatie lijst is weer up to date, en totaal door elkaar gehusseld!

meter_fan schreef:
De logs zijn weer volledig. De bugs met de 'missende maanden' is opgelost. We lopen alle punten in het feedbacktopic door.

Ik kan mijn top 10 voor 2019 niet invoeren. Hebben meer mensen hier last van?

Ik had hem al ingevoerd, maar een wijziging doorvoeren ging probleemloos.

De aantallen in de Rotatielijst zijn bijzonder laag trouwens. Geen enkele plaat boven de 100 punten en met 15 punten sta je al halverwege, terwijl je vroeger niet eens in de lijst kwam daarmee. Bij mij staat ie overigens wel op de volgorde (wellicht alweer gefixt na het bericht van ton van even hierboven).

Ik krijg in ieder geval in het Song van het Jaar 2019-topic weer een melding dat er geen berichten in het topic zijn.

Same here, maar de foutmelding verschijnt niet consequent. De ene keert in forumtopic A, de andere keer in forumtopic B. Het gebeurt ook alleen wanneer een forumtopic middels het 'laatst geplaatste bericht' bezocht wordt.

Geldt overigens voor alle Meter-sites.

Mssr Renard
Voor op de issuelijst:

- bij toevoegen audio/video, werkt de 'youtube-suggesties'-functie niet. Volgens mij de 'Spotify-suggesties' ook niet.

Probeer een toevoeging te doen, maar het lijkt alsof de site de afbeelding niet 'pakt'... telkens schiet het terug naar het vakje van 'Cover' met de mededeling 'Geen bestand geselecteerd'.

Ik weet het, de champagne is nog lang niet op, en het heeft ook geen haast verder...

-edit- het is gelukt. Van jpg naar png naar kleiner formaat enzovoorts...

CHIEP (crew)
Iets posten/corrigeren gaat hier weer niet bepaald vlot.

CHIEP (crew)
CHIEP schreef:
- (net ontdekt met dank aan sheep67) de site aanvaardt voor toevoegingen en correcties geen hoezen van iTunes meer – waarom enkel die site mag Joost weten
Sinds vannacht speelt dit probleem hier weer. Nog slachtoffers?

Ik zie geen berichten in het topic '1967meter'.

Johnny Marr schreef:

Ik wel.

jordidj1 schreef:
(quote)

Ik wel.

Vreemd.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Vreemd.

Soms ook niet, hoor.

Lin
Krijg regelmatig meldingen van ' dit topic bevat geen berichten', en dan na een uurtje ofzo ineens weer wel. Wisselende topics ook.

Edit: zie dat t al vaker gemeld is maar het gebeurt dus nog steeds....

Zitten er toch russen achter de overname van deze site

Dit forumtopic wordt niet gevonden met de zoekfunctie: 808 State top 10 - MusicMeter.nl

Johnny Marr schreef:

Gebeurt in meer topics zoals te lezen is, je kunt wel bv op de laatste blz klikken en dan kom je er wel.

Wrathchild1
Klopt.....ik klik wel gewoon op de topictitel in de link bovenaan en dan heb je de inhoud weer voor je.

chevy93 schreef:
Als je een Spotify-lijst wil embedden kun je niet de link gebruiken die je vanuit spotify zelf krijgt, maar je moet handmatig je eigen account erbij typen:

Dit is de link die ik krijg:
(embed)

En ik moet handmatig /user/chevyvandorresteijn erbij typen
(embed)
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. meter_fan

meter_fan (admin)
ZAP! schreef:
Probeer een toevoeging te doen, maar het lijkt alsof de site de afbeelding niet 'pakt'... telkens schiet het terug naar het vakje van 'Cover' met de mededeling 'Geen bestand geselecteerd'.

Ik weet het, de champagne is nog lang niet op, en het heeft ook geen haast verder...

-edit- het is gelukt. Van jpg naar png naar kleiner formaat enzovoorts...

Wordt vandaag opgelost- bedankt voor het melden!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:53 uur

geplaatst: vandaag om 11:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.