De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 mei 2014, 14:25 uur
Bedankt!
Was dat van de dubbele haakjes bij het importeren van een tracklist hier btw al gemeld?
(acoustic) wordt nu bijvoorbeeld (acoustic))
Was dat van de dubbele haakjes bij het importeren van een tracklist hier btw al gemeld?
(acoustic) wordt nu bijvoorbeeld (acoustic))
0
geplaatst: 9 mei 2014, 14:41 uur
Nee, kan het ook niet naspelen, welke tracklist gebruik je precies?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 mei 2014, 15:12 uur
Voor deze toevoeging importeerde ik de tracklist vanuit iTunes.
0
geplaatst: 9 mei 2014, 16:30 uur
Kan dat niet nabootsen, sorry
mocht je me de exacte tekst kunnen geven die je in het importveldje plakte (waarbij het fout ging) dan hoor ik het graag
mocht je me de exacte tekst kunnen geven die je in het importveldje plakte (waarbij het fout ging) dan hoor ik het graag
0
geplaatst: 9 mei 2014, 21:15 uur
Zou het trouwens mogelijk zijn om er voor te zorgen dat je pas vanaf stap 2 kunt kiezen of er meerdere genres toepasbaar zijn?
0
geplaatst: 9 mei 2014, 22:18 uur
Het staat op de wensenlijst om het toevoegproces grondig te verbeteren / gebruiksvriendelijker te maken.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 13:21 uur
Zou het mogelijk kunnen zijn om meerdere woorden te kunnen opzoeken in het forum?
Verder vroeg ik me af of er terug afzonderlijk op users kan worden gezocht?
0
geplaatst: 16 mei 2014, 13:27 uur
Wanneer ik een bericht bewerk en ik voeg er een smiley aan toe, dan verdwijnt zo goed als al mijn tekst.
0
geplaatst: 16 mei 2014, 17:42 uur
Bij de informatie van Captain Beefheart staan geen geboorte- of overlijdensdata, wel de tekst "Gestopt: Verenigde Staten". Ik weet niet precies wat daar wèl zou moeten staan?
0
geplaatst: 16 mei 2014, 18:43 uur
dumb_helicopter schreef:
Zou het mogelijk kunnen zijn om meerdere woorden te kunnen opzoeken in het forum?
wat bedoel je hier precies mee?
wellicht in de toekomst
0
geplaatst: 16 mei 2014, 18:44 uur
dumb_helicopter schreef:
Wanneer ik een bericht bewerk en ik voeg er een smiley aan toe, dan verdwijnt zo goed als al mijn tekst.
vreemd, dat kan ik niet nabootsen
*edit* met een smiley:

0
geplaatst: 16 mei 2014, 19:42 uur
CHIEP schreef:
Aangepast.
Aangepast.
Dank je wel!
Iets anders. Dit zal misschien wel (veel) vaker voorbij zijn gekomen (en in dat geval: excuses), maar ik blijf het moeilijk hebben met de Nits, die vóór 1989 "The Nits" heetten en daarna kortweg "Nits". Bij hun discografie staan al hun platen keurig bij elkaar, maar nu ik ze in "Mijn albums" heb ingevoerd staan er vier bij de T (van The Nits) en één bij de N (van Nits). Is dat niet "gelijk te trekken" via een voorkeursspelling bij het sorteren?
Edit: hetzelfde probleem bij (DJ) Tiësto. Ik ben vast niet de eerste die hier over zeurt. . .
0
geplaatst: 17 mei 2014, 11:30 uur
Stel dat ik bijvoorbeeld een songtitel in een forumtopic wil zoeken die 'A Song For The Dead' noemt. Momenteel kan je alleen afzonderlijk voor een woord in die titel zoeken. Maar elk woord uit die titel komt zo vaak voor in andere songtitels dat het opzoeken amper nog iets opbrengt. Als je dan de songtitel in z'n geheel kan laten opzoeken is dat probleem van de baan en vind je direct wat je nodig hebt.
(quote)
wellicht in de toekomst
Ok, bedankt!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 mei 2014, 14:52 uur
Malice en Malice (I): het gaat om één en dezelfde groep dus ze mogen worden samengevoegd, met behoud van alle albums, bron. Wel opletten voor de koppeling naar de verzamelaar Metal Massacre I.
0
geplaatst: 17 mei 2014, 14:52 uur
dumb_helicopter schreef:
Stel dat ik bijvoorbeeld een songtitel in een forumtopic wil zoeken die 'A Song For The Dead' noemt. Momenteel kan je alleen afzonderlijk voor een woord in die titel zoeken. Maar elk woord uit die titel komt zo vaak voor in andere songtitels dat het opzoeken amper nog iets opbrengt. Als je dan de songtitel in z'n geheel kan laten opzoeken is dat probleem van de baan en vind je direct wat je nodig hebt.
(quote)
Aha. Het doorzoeken van het forum is inderdaad niet perfect, maar hiet zal op korte termijn waarschijnlijk niets aan veranderen.
0
geplaatst: 18 mei 2014, 20:38 uur
Ik merk nu pas dat je razendsnel een user kan taggen door een @ te tikken en vervolgens 1 of 2 letters van de username. Handig! 

0
geplaatst: 19 mei 2014, 13:41 uur
0
geplaatst: 19 mei 2014, 13:43 uur
de betreffende site heeft een fout in de titel van de pagina
zolang dit niet vaker voorkomt, vind ik het niet zo erg
toch bedankt voor het melden
zolang dit niet vaker voorkomt, vind ik het niet zo erg
toch bedankt voor het melden
0
geplaatst: 19 mei 2014, 19:14 uur
http://www.musicmeter.nl/label/A%26M
Als ik naar een andere pagina wil gaan, krijg ik geen resultaten.
Als ik naar een andere pagina wil gaan, krijg ik geen resultaten.
0
geplaatst: 19 mei 2014, 20:35 uur
herman schreef:
Ik merk nu pas dat je razendsnel een user kan taggen door een @ te tikken en vervolgens 1 of 2 letters van de username. Handig!
Is dat in alle browsers want bij mij in IE heb ik het meermaals geprobeerd, maar het lukt niet bepaald.
0
geplaatst: 19 mei 2014, 20:38 uur
op oude versies van Internet Explorer staat deze functie inderdaad niet ingeschakeld, vanaf IE10 zou het moeten werken
0
geplaatst: 21 mei 2014, 10:22 uur
De albums van Miami Sound Machine en Gloria Estefan staan onder twee verschillende artiesten.
De albums van Gloria Estefan & Miami Sound Machine staan als alias bij Miami Sound Machine.
Tot zover kan ik volgen, want het blijft in wezen dezelfde artiest met een andere naam.
Alle verzamelaars met hits van zowel Miami Sound Machine als Gloria Estefan
staan echter onder Gloria Estefan omdat ze ook onder die naam uitgebracht zijn.
Dat wil zeggen dat je bij Miami Sound Machine geen verzamelalbums zal aantreffen.
Ik blijf het ongelukkige situatie vinden dat in dergelijk geval
die verzamelaars niet bij de beide artiesten kunnen ondergebracht worden.
Iets gelijkaardigs geldt voor samenwerkingsverbanden tussen twee artiesten
die nu als een aparte, derde artiest worden beschouwd en waarvan je het album
dus niet kan vinden in de discografie van de beide artiesten zelf, maar moet uitwijken.
Zou het niet kunnen dat er meer situaties zijn waarin het logisch is
dat albums van samenwerkende artiesten bij de beide artiesten worden ondergebracht
(in plaats van apart) dan dat die maatregel voor complicaties of verwarring zou kunnen zorgen.
Het gaat ook vaak om eenmalige samenwerkingen die nu ergens in hun eentje op de site staan.
De albums van Gloria Estefan & Miami Sound Machine staan als alias bij Miami Sound Machine.
Tot zover kan ik volgen, want het blijft in wezen dezelfde artiest met een andere naam.
Alle verzamelaars met hits van zowel Miami Sound Machine als Gloria Estefan
staan echter onder Gloria Estefan omdat ze ook onder die naam uitgebracht zijn.
Dat wil zeggen dat je bij Miami Sound Machine geen verzamelalbums zal aantreffen.
Ik blijf het ongelukkige situatie vinden dat in dergelijk geval
die verzamelaars niet bij de beide artiesten kunnen ondergebracht worden.
Iets gelijkaardigs geldt voor samenwerkingsverbanden tussen twee artiesten
die nu als een aparte, derde artiest worden beschouwd en waarvan je het album
dus niet kan vinden in de discografie van de beide artiesten zelf, maar moet uitwijken.
Zou het niet kunnen dat er meer situaties zijn waarin het logisch is
dat albums van samenwerkende artiesten bij de beide artiesten worden ondergebracht
(in plaats van apart) dan dat die maatregel voor complicaties of verwarring zou kunnen zorgen.
Het gaat ook vaak om eenmalige samenwerkingen die nu ergens in hun eentje op de site staan.
0
geplaatst: 26 mei 2014, 08:07 uur
wat vreemd, dat heb ik nog nooit gezien
heeft ongetwijfeld te maken met de rechts-naar-links teksten
gaat op de lijst!
heeft ongetwijfeld te maken met de rechts-naar-links teksten
gaat op de lijst!
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 mei 2014, 11:18 uur
Het gebeurt meer dan eens dat ik een release toevoeg op basis van Discogs-info, maar als ik dan vanuit die site de tracklist wil importeren, zegt het systeem dat het niets heeft gevonden.
Altijd al vreemd gevonden ... (idem voor het corrigeren van hoezen op basis van de Discogs-site)
Altijd al vreemd gevonden ... (idem voor het corrigeren van hoezen op basis van de Discogs-site)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.