De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2014, 13:20 uur
Waarschijnlijk is de zoekopdracht (die de site doet) in dat soort gevallen niet goed genoeg, het is geen waterdicht systeem
0
geplaatst: 28 mei 2014, 17:22 uur
Bij toevoegingen vanuit Discogs ontstaan problemen wanneer je ongemerkt een spatie meekopieert achter de artiest of titel. Dat genereert een code die onzichtbaar is bij de albumpagina zelf, maar wel te zien is als je het album corrigeert. Of dat de oorzaak van Chiep's probleem is weet ik niet, maar dit verschijnsel zorgt er wel voor dat schijnbaar dezelfde artiesten niet bij elkaar komen te staan.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 mei 2014, 17:35 uur
Daar had ik zelfs nog niet aan gedacht, maar dat zou zomaar de reden kunnen zijn.
0
geplaatst: 28 mei 2014, 23:08 uur
Als ik bij de optie Wijzig deze cover direct een hoes van Musicbrainz aanklik van > 300 pixels, dan komt er een foutmelding die zegt dat de hoes niet groter dan 300 pixels is en daarom niet gebruikt kan worden.
Check!
Check!
0
geplaatst: 29 mei 2014, 08:53 uur
altijd bij MusicBrainz, of alleen bij dit album?
*edit* bij mij gaat het wel goed
*edit* bij mij gaat het wel goed
0
geplaatst: 29 mei 2014, 09:27 uur
Sunderland schreef:
Als ik bij de optie Wijzig deze cover direct een hoes van Musicbrainz aanklik van > 300 pixels, dan komt er een foutmelding die zegt dat de hoes niet groter dan 300 pixels is en daarom niet gebruikt kan worden.
Check!
Check!
Klopt heb ik ook enkele keren ondervonden, alleen bij Musicbrainz
0
geplaatst: 29 mei 2014, 11:15 uur
Okee vervelend inderdaad. Maar goed, die mogelijkheid is maar een extraatje, denk niet dat ik er nog tijd in ga steken.
0
geplaatst: 30 mei 2014, 11:18 uur
freddze op 9 mei 2014, 12:53 uur schreef:
Bij Alfacrepus verwijzen de wikipedia link en ook de vergelijkbare artiesten volgens last.fm onder de 'Meer Info' button naar het Nederlandse trio Toppers. Ik had net voor deze toevoeging van Alfacrepus de artiestennaam van 'De Toppers' veranderd naar 'Toppers' (zoals het overal op de hoezen staat), misschien heeft het daar iets mee te maken?
Bij Alfacrepus verwijzen de wikipedia link en ook de vergelijkbare artiesten volgens last.fm onder de 'Meer Info' button naar het Nederlandse trio Toppers. Ik had net voor deze toevoeging van Alfacrepus de artiestennaam van 'De Toppers' veranderd naar 'Toppers' (zoals het overal op de hoezen staat), misschien heeft het daar iets mee te maken?
Jordy op 9 mei 2014, 13:50 uur schreef:
Vermoedelijk wel, zal op de lijst zetten om dat in de toekomst te voorkomen. Voor nu, deze gegevens worden over binnen nu en een paar dagen weer automatisch opnieuw opgezocht / bijgewerkt.
Vermoedelijk wel, zal op de lijst zetten om dat in de toekomst te voorkomen. Voor nu, deze gegevens worden over binnen nu en een paar dagen weer automatisch opnieuw opgezocht / bijgewerkt.
Blijkbaar gaat hier dan toch iets mis mee, want we zijn nu drie weken verder en die foute wiki link en vergelijkbare artiesten staan er nog steeds.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 juni 2014, 02:21 uur
Beide aliassen van Vito Lucente zijn nu toch al behoorlijk lang gelinkt, maar volgens het systeem is er nog altijd nog maar op één album gestemd.
0
geplaatst: 1 juni 2014, 08:52 uur
CHIEP schreef:
Beide aliassen van Vito Lucente zijn nu toch al behoorlijk lang gelinkt, maar volgens het systeem is er nog altijd nog maar op één album gestemd.
zal ik naar kijkenBeide aliassen van Vito Lucente zijn nu toch al behoorlijk lang gelinkt, maar volgens het systeem is er nog altijd nog maar op één album gestemd.
0
geplaatst: 1 juni 2014, 08:53 uur
freddze schreef:
Blijkbaar gaat hier dan toch iets mis mee, want we zijn nu drie weken verder en die foute wiki link en vergelijkbare artiesten staan er nog steeds.
(quote)
(quote)
Ik zal de foute links in ieder geval vast even verwijderen
0
geplaatst: 2 juni 2014, 21:35 uur
0
Zephyr
geplaatst: 3 juni 2014, 16:57 uur
Bij dit album zijn er geen stemmen, maar bij Statistieken staan er wel 2 Favoriete Tracks vermeld.
Waarschijnlijk stond er eerst wel een stem, maar die is gewist omdat user-X zich heeft uitgeschreven o.i.d. ?
Waarschijnlijk stond er eerst wel een stem, maar die is gewist omdat user-X zich heeft uitgeschreven o.i.d. ?
0
geplaatst: 3 juni 2014, 17:29 uur
Zephyr schreef:
Bij dit album zijn er geen stemmen, maar bij Statistieken staan er wel 2 Favoriete Tracks vermeld.
Ik zal er binnenkort even naar kijken, bedankt
0
geplaatst: 3 juni 2014, 17:31 uur
Sunderland schreef:
Ik gebruik nog niet zo gek lang een apple-product maar als ik op mijn I-pad een ge-embedde youtubefilmpje wilde afspelen lukte dat niet. Er gebeurde dan niets. Vanavond opeens lukte het wel bij zo'n filmpje.
Deze lukt wel en deze lukt niet. Waar ligt dat aan?
Ik gebruik nog niet zo gek lang een apple-product maar als ik op mijn I-pad een ge-embedde youtubefilmpje wilde afspelen lukte dat niet. Er gebeurde dan niets. Vanavond opeens lukte het wel bij zo'n filmpje.
Deze lukt wel en deze lukt niet. Waar ligt dat aan?
Bij het uploaden op YouTube kun je aangeven dat je niet wil dat de video ge-embed mag worden op mobiele apparaten, volgens mij. Wellicht ligt er daar aan.
0
geplaatst: 5 juni 2014, 15:31 uur
Ik geloof dat ik het een hele tijd terug al gemeld heb, maar ik kom het nu weer tegen.
Als je bij de (volledige) zoekmachine zoekt, kan je je parameters niet aanpassen, omdat de hele zoekmachine weg is. Er verschijn een groot wit vlak waar de zoekmachine zou moeten staan.
Ik gebruik (de nieuwste) FireFox.
Als je bij de (volledige) zoekmachine zoekt, kan je je parameters niet aanpassen, omdat de hele zoekmachine weg is. Er verschijn een groot wit vlak waar de zoekmachine zou moeten staan.
Ik gebruik (de nieuwste) FireFox.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 23:36 uur
Hoe komt het trouwens dat als je Ten intypt in de snelzoekmachine je bovenaan het obscure album Trace Adkins - X (2008) krijgt en vervolgens pas het populaire album van Pearl Jam?
En als je op Good zoekt krijg je eerst een hoop andere albums alvorens je het album Good waar ik daadwerkelijk op zoek krijg.
Het zal met de alternatieve titel van de eerste te maken hebben en bij Morphine is het geen alternatieve titel, maar de volledige titel. Alleen dan snap ik de logica erachter niet.
En als je op Good zoekt krijg je eerst een hoop andere albums alvorens je het album Good waar ik daadwerkelijk op zoek krijg.
Het zal met de alternatieve titel van de eerste te maken hebben en bij Morphine is het geen alternatieve titel, maar de volledige titel. Alleen dan snap ik de logica erachter niet.
0
tangmaster
geplaatst: 8 juni 2014, 16:01 uur
Scott Lawlor - The Space Between the Leaves | Meadows of Summer (2013)
Vanmiddag toegevoegd,moest lang wachten tot ik verder kon, bleek dat het album er plotseling 3x opstond, vreemde gebeurtenis als maar 1x gedrukt hebt.
Vanmiddag toegevoegd,moest lang wachten tot ik verder kon, bleek dat het album er plotseling 3x opstond, vreemde gebeurtenis als maar 1x gedrukt hebt.
0
geplaatst: 8 juni 2014, 17:07 uur
Ja, dat gebeurt heel soms. Bij mij is eens een toevoeging 5 keer geplaatst.
0
tangmaster
geplaatst: 9 juni 2014, 13:42 uur
Asaf Avidan - Bootleg No. 03 (2011)
Asaf Avidan
Bovenstaand album hoort bij onderstaande artiest, vreemd da deze niet bij de artiestenpagina verschijnt. Iemand die kan helpen.
Asaf Avidan
Bovenstaand album hoort bij onderstaande artiest, vreemd da deze niet bij de artiestenpagina verschijnt. Iemand die kan helpen.
0
geplaatst: 9 juni 2014, 19:45 uur
chevy93 schreef:
Hoe komt het trouwens dat als je Ten intypt in de snelzoekmachine je bovenaan het obscure album Trace Adkins - X (2008) krijgt en vervolgens pas het populaire album van Pearl Jam?
Daar kan ik zo snel even geen antwoord op geven. Wellicht geef je zelf het antwoord al, en geeft het systeem om een of andere redenen alternatieve titels voorrang. Het is inderdaad niet altijd perfect.
0
geplaatst: 9 juni 2014, 19:47 uur
Ik weet even niet meer waar, laatst meldde iemand dat gastartiesten bij een track verloren gegaan bij een toevoeging. Dat kan ik helaas niet nabootsen. Is het wellicht in een ander geval dan een toevoeging? bv. bij een correctie, of foute toevoeging
0
geplaatst: 9 juni 2014, 19:52 uur
Wat ik me kan herinneren is dat gastartiesten verloren gaan (of gingen) als je een afgekeurd album opnieuw instuurt. Bij de eerste toevoeging gaat het dus wel goed.
0
geplaatst: 9 juni 2014, 19:55 uur
okee bedankt, dan ga ik daar binnenkort nog een keer naar kijken
0
geplaatst: 9 juni 2014, 20:28 uur
Mooi, bedankt alvast. Hetzelfde gold/geldt ook voor alternatieve titels. De eerste keer goed, na correctie verdwenen. Misschien al eerder opgelost, maar ik meld het toch even.
0
geplaatst: 10 juni 2014, 23:49 uur
Bij titels etc heb ik sinds een dag of twee last van het 'ouderwetse stencilgevoel' - dichtgelopen letters "a" + "e". Niet bij de body text! Gebruik Firefox en dan lopen die letters aan de bovenkant 'vol' - alsof bij een ouderwetsche stencilmachines die bewuste letters niet goed gepakt hebben. Het ziet er verschrikkelijk uit en leest niet fijn - heb al gezocht in Firefox en lettertypes geprobeerd aan te passen, maar dat werkte niet.
Als ik bij Firefox (extra >>> opties >>> inhoud/lettertypen) de 'vink' in het 'vinkvakje' pagina's toestaan hun eigen lettertype te gebruiken weghaal, is dat verschijnsel wel verdwenen - alleen oogt de site dan niet fijn. Verder heb ik regelmatig last van reclame-banners die weergegeven over de tekst (tracklist etc) heen.
Overigens in IE 9.* niet dat probleem.
Als ik bij Firefox (extra >>> opties >>> inhoud/lettertypen) de 'vink' in het 'vinkvakje' pagina's toestaan hun eigen lettertype te gebruiken weghaal, is dat verschijnsel wel verdwenen - alleen oogt de site dan niet fijn. Verder heb ik regelmatig last van reclame-banners die weergegeven over de tekst (tracklist etc) heen.
Overigens in IE 9.* niet dat probleem.
0
geplaatst: 11 juni 2014, 10:07 uur
Een raar geval. Je hebt de artiest Clement Burke die een bijdrage doet op een plaat van Melvins en die in de groep The Empty Hearts zit. Eén van de groepsleden van zowel de groepen Blondie als The Adult Net is die zelfde Clement Burke. Zijn naam is bij de desbetreffende groepen net zoals op zijn bestaande pagina hierboven correct ingegeven (zonder ergens een spatie of een romeins cijfer). Echter, als je erop klinkt, wordt je naar een nieuwe pagina van Clement Burke verwezen, in plaats van naar de bovenste. Ik heb al vanalles geprobeerd (toch eens een romeins cijfer geplaatst, de artiest gewoon van naam veranderd op elke bandpagina,...). Niets lukt. Ik denk dat dit dus toch ergens een bugje is.
(Ook gemeld door DJFrankie hier)
(Ook gemeld door DJFrankie hier)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.