De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2020, 14:33 uur
Als je een fiets koopt wil je toch niet één zonder wielen
Vannacht lag de site er weer uit, zo irritant

0
nedbed
geplaatst: 21 augustus 2020, 14:54 uur
jordidj1 schreef:
(quote)

2
geplaatst: 22 augustus 2020, 08:53 uur
Fantastisch! De advertenties leggen zich nu ook als een coole obi-strip over de albumhoes.
1
geplaatst: 22 augustus 2020, 09:35 uur
Zeer irritant dat de site er zoveel uitligt. Onbegrijpelijk ook dat het probleem van de lege pagina's na bijna een jaar nog steeds niet hersteld is. Wordt er überhaupt nog iets hieraan gedaan?
2
geplaatst: 22 augustus 2020, 13:31 uur
dumb_helicopter schreef:
Zeer irritant dat de site er zoveel uitligt. Onbegrijpelijk ook dat het probleem van de lege pagina's na bijna een jaar nog steeds niet hersteld is. Wordt er überhaupt nog iets hieraan gedaan?
Meter fan (dion is met vakantie) is een week geleden hier nog geweest , dus die zit er echt bovenop.

0
geplaatst: 22 augustus 2020, 23:32 uur
hoi123 schreef:
Nummers als favorieten aanvinken werkt niet meer bij de albumpagina's: je vinkt ze aan en vervolgens zijn ze verdwenen als je naar een nieuwe pagina gaat of herlaadt.
Dit geldt nog steeds voor albums met songtitels met niet-Europese tekens. Kan hier wat aan gedaan worden?Nummers als favorieten aanvinken werkt niet meer bij de albumpagina's: je vinkt ze aan en vervolgens zijn ze verdwenen als je naar een nieuwe pagina gaat of herlaadt.
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 19:15 uur
Ik begrijp dat er advertenties op deze site nodig zijn, geen enkel probleem. Maar die steeds wisselende beelden in de advertentie maakt het lezen van de berichten echt een stuk ingewikkelder. Het lijkt we alsof de advertentie belangrijker is dan de inhoud van deze site
1
geplaatst: 24 augustus 2020, 19:27 uur
Die grote, paginavullende advertenties op de achtergrond zijn inmiddels aardig aan het wennen. Irritant, dat wel, maar niet onoverkomelijk.
Wat me vandaag is opgevallen vind ik echter wél een serieus issue: Advertenties die over de albumhoezen heen worden geplempt. Voor mijn part zet je een joekel van een advertentie boven, onder én naast iedere albumhoes, maar houd de hoezen zelf alsjeblieft intact. Dit gaat om de inhoud van de site die zo wordt afgedekt. Dat gaat me toch wel erg ver.
Zou fijn zijn als hier wat aan gedaan kan worden!
Wat me vandaag is opgevallen vind ik echter wél een serieus issue: Advertenties die over de albumhoezen heen worden geplempt. Voor mijn part zet je een joekel van een advertentie boven, onder én naast iedere albumhoes, maar houd de hoezen zelf alsjeblieft intact. Dit gaat om de inhoud van de site die zo wordt afgedekt. Dat gaat me toch wel erg ver.
Zou fijn zijn als hier wat aan gedaan kan worden!
0
Thudd
geplaatst: 24 augustus 2020, 20:00 uur
Ik heb een app die geen adds blokt, want dat is not done. Ze worden verkleint tot 5 bij 5 mm; helaas is deze 'app' not for sale.
Een familielid van me is ict-er, vandaar.
0
geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur
stoepkrijt schreef:
Doordat die reclame niet werd geblokt door mijn adblocker, kwam ik erachter dat mijn abonnement al twee weken verlopen was. Snap eigenlijk niet waarom je daar niet gewoon een melding van krijgt...
6
Onweerwolf
geplaatst: 24 augustus 2020, 21:00 uur
Thudd schreef:
Ik heb een app die geen adds blokt, want dat is not done. Ze worden verkleint tot 5 bij 5 mm; helaas is deze 'app' not for sale.
Tsjonge zeg, wat een waardevolle informatie.
Bedankt!
1
geplaatst: 25 augustus 2020, 10:43 uur
dazzler schreef:
Fantastisch! De advertenties leggen zich nu ook als een coole obi-strip over de albumhoes.
Zag dit net ook. Wat een stelselmatige verloedering zeg. Snap ook echt niet hoe dit soort reclames effectief kan zijn, los van effectief in irritatie natuurlijk.
0
geplaatst: 25 augustus 2020, 18:34 uur
Help ! HELP !
Ik heb hulp nodig bij het volgende probleem !
MuMe is een site waar je reviews kan geven op muziek. Het fijne hiervan is om dit te doen terwijl je naar bv het desbetreffende album luistert. Maar... Sinds het koekiemonster ook op MuMe rondwaart heb ik zeer vaak dat de muziek die ik via mijn IPad beluister (en tevens op diezelfde IPad aan het surfen ben op MuMe of aan het reviewen ben) dat dan steeds de door mij beluisterde muziek uitvalt (een reclamefilmpje met zeer slechte muziek zingt mij dan toe dat ik toch echt iets moet kopen...)....
.
Dat herhaalt zich dan een keer of drie (of ik wacht wat vingertrommelend tot het filmpje klaar is..)
.
Daar ik soms 4x per dag (als ik naar MuMe ga) steeds opnieuw mijn privacy instellingen moet aanpassen (wanneer zal deze site ooit gaan begrijpen wat mijn ‘voorkeuren’ zijn trouwens ?) en dit dan al zo’n 6 maanden lang, geloof ik.. word ik soms ook weleens moedeloos..
Wie heeft er oplossingen voor mij ? Want deze site wordt steeds meer een Fuck Me Ter zo..
Ik heb hulp nodig bij het volgende probleem !
MuMe is een site waar je reviews kan geven op muziek. Het fijne hiervan is om dit te doen terwijl je naar bv het desbetreffende album luistert. Maar... Sinds het koekiemonster ook op MuMe rondwaart heb ik zeer vaak dat de muziek die ik via mijn IPad beluister (en tevens op diezelfde IPad aan het surfen ben op MuMe of aan het reviewen ben) dat dan steeds de door mij beluisterde muziek uitvalt (een reclamefilmpje met zeer slechte muziek zingt mij dan toe dat ik toch echt iets moet kopen...)....
.Dat herhaalt zich dan een keer of drie (of ik wacht wat vingertrommelend tot het filmpje klaar is..)
.Daar ik soms 4x per dag (als ik naar MuMe ga) steeds opnieuw mijn privacy instellingen moet aanpassen (wanneer zal deze site ooit gaan begrijpen wat mijn ‘voorkeuren’ zijn trouwens ?) en dit dan al zo’n 6 maanden lang, geloof ik.. word ik soms ook weleens moedeloos..
Wie heeft er oplossingen voor mij ? Want deze site wordt steeds meer een Fuck Me Ter zo..
9
geplaatst: 25 augustus 2020, 21:03 uur
We kunnen ons ergeren aan die advertenties over albumhoezen, maar soms levert het ware kunststukjes aan edelkitsch op:
https://i.imgur.com/8srAyHB.png
https://i.imgur.com/8srAyHB.png
1
geplaatst: 25 augustus 2020, 21:33 uur
Typisch. Op Moviemeter speelde dit al een langere tijd (reclames over filmhoezen en een onbruikbare mobiele site vanwege paginavullende reclames) en daar wordt door de eigenaren ook al tijden geroepen dat dat echt niet de bedoeling is en er actie wordt ondernomen.
Maar ondanks alle toezeggingen ("er wordt aan gewerkt / feedback wordt meegenomen / het zou spoedig verholpen moeten zijn / we gaan erin duiken / het probleem is bekend / het is doorgegeven / dit hoort niet te gebeuren / klaarblijkelijk duikt het nu weer op / er is contact opgenomen / dit is niet de bedoeling / er wordt naar gekeken / het is doorgezet / wordt op korte termijn aangepast") lijkt het ook hier op MuM alleen maar erger te worden...
Maar ondanks alle toezeggingen ("er wordt aan gewerkt / feedback wordt meegenomen / het zou spoedig verholpen moeten zijn / we gaan erin duiken / het probleem is bekend / het is doorgegeven / dit hoort niet te gebeuren / klaarblijkelijk duikt het nu weer op / er is contact opgenomen / dit is niet de bedoeling / er wordt naar gekeken / het is doorgezet / wordt op korte termijn aangepast") lijkt het ook hier op MuM alleen maar erger te worden...
0
geplaatst: 25 augustus 2020, 21:40 uur
dion.ollie schreef:
Mijn vakantie is op 24 augustus afgelopen. Dan zal ik weer tot jullie beschikking zijn. Tot over twee weken!
Mijn vakantie is op 24 augustus afgelopen. Dan zal ik weer tot jullie beschikking zijn. Tot over twee weken!
Fijne vakantie gehad ?

Werkt dit ? €12,50 per jaar heb ik er best voor over !
1
geplaatst: 26 augustus 2020, 15:23 uur
nedbed schreef:
Dat werkt ja.
En werkt de site zelf dan ook?Dat werkt ja.
0
geplaatst: 30 augustus 2020, 14:32 uur
Hoe kan het dat dit album niet op de overzichten bij de desbetreffende artiesten zoals Gavin Friday, Sinéad O'Connor etc. staat? In the Name of the Father (1994)
0
geplaatst: 30 augustus 2020, 14:36 uur
Omdat het onder verzamel oud meerdere artiesten staat, en die komen nooit bij de artiestenpagina's te staan. Als het een score is kun je een correctie indienen, en het type album veranderen in score, dan komt ie wel bij die pagina's te staan.
0
geplaatst: 30 augustus 2020, 14:46 uur
Wat is eigenlijk het verschil tussen verzamel oud en verzamel nieuw? Ik heb nog geen duidelijk patroon.
0
geplaatst: 30 augustus 2020, 14:51 uur
Dat staat hier. Type album - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
geplaatst: 30 augustus 2020, 15:00 uur
Ah, het zit hem in de ‘1 artiest’ waarbij het alleen maar oud kan zijn. Daarom wordt Nuggets een nieuwe verzamelaar.
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 20:55 uur
0
geplaatst: 31 augustus 2020, 20:57 uur
legian schreef:
Vooral blijven melden Teun, en het liefst met tags voor dion.ollie & meter_fan erbij.
Ik heb van deze trouwens ook weer vaak last de afgelopen paar dagen.
(quote)
Vooral blijven melden Teun, en het liefst met tags voor dion.ollie & meter_fan erbij.
Ik heb van deze trouwens ook weer vaak last de afgelopen paar dagen.
Ik was in de veronderstelling dat dit inmiddels wel een keer opgelost zou zijn. Is mij destijds ook doorgegeven, maar het probleem lijkt dus moeilijk te tackelen. Ik ga hier nogmaals achteraan. Er moet toch een manier zijn om dit werkend te krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.