De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2020, 11:12 uur
Ik heb je een testbericht gestuurd, ArthurDZ.
Maar ik kreeg een http error 500 melding
Als ik daarna naar mijn priveberichten ga, zie ik wel dat wij een discussie hebben. Maar ik mag de discussie niet openen. Spannend hoor.
Maar ik kreeg een http error 500 melding
Als ik daarna naar mijn priveberichten ga, zie ik wel dat wij een discussie hebben. Maar ik mag de discussie niet openen. Spannend hoor.
0
geplaatst: 25 september 2020, 11:14 uur
Nou jij weet tenminste nog wat erin staat, ik sterf zowat van de spanning op dit moment. 
Ik kreeg in ieder geval wel op correcte manier de melding dat ik nieuwe PM's in de bus had.

Ik kreeg in ieder geval wel op correcte manier de melding dat ik nieuwe PM's in de bus had.
0
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2020, 11:19 uur
https://i.imgur.com/UkvftS6.jpg
hahahaha, misschien heb je wel een prijs gewonnen, maar moet je die voor 11.30 verzilveren, anders gaat het aan je neus voorbij.
hahahaha, misschien heb je wel een prijs gewonnen, maar moet je die voor 11.30 verzilveren, anders gaat het aan je neus voorbij.
1
geplaatst: 25 september 2020, 11:23 uur
De posts van hierboven zoou ik allemaal wel willen liken, dion.ollie.
3
geplaatst: 25 september 2020, 11:45 uur
Profielpagina's zijn weer te bezichtigen en mijn PM's kan ik weer lezen ondertussen 

0
geplaatst: 25 september 2020, 12:10 uur
Ik was al als een malle op facebook aan t liken, maar gelukkig kan t nu hier weer 

0
geplaatst: 25 september 2020, 16:21 uur
Blij dat ik moest werken vandaag, geen tijd gehad voor alle bovengenoemde ellende 

0
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2020, 16:25 uur
De ellende was eigenlijk best vermakelijk.
Jammer dat je vandaag moest werken.
Jammer dat je vandaag moest werken.
0
geplaatst: 25 september 2020, 18:01 uur
Ik dacht even dat ik geband was toen ik m'n profiel niet meer kon laden en m'n schermafbeelding niet meer naast het typ-een-berichtvak zag staan. Oh happy day indeed.
0
geplaatst: 25 september 2020, 18:25 uur
Slowgaze schreef:
...m'n schermafbeelding niet meer naast het typ-een-berichtvak zag staan...
Dat heb ik momenteel nog steeds....m'n schermafbeelding niet meer naast het typ-een-berichtvak zag staan...
3
geplaatst: 26 september 2020, 11:27 uur
Wat leuk ! De hoes van het nieuwe album ‘Videoland’ van Fish laat de nieuwste ‘Videoland’ films van Fish zien ! Schijnt dat je dat album de eerste twee weken gratis kan bekijkeluisteren. Daarna is het iets van €7,99 per maand. Dat is dan wel weer wat duur..

3
geplaatst: 26 september 2020, 11:34 uur
Slowgaze schreef:
Ik dacht even dat ik geband was
Ik dacht even dat ik geband was
Wel een hele rare veronderstelling, de eigenaar hier weet echt wel dat het daarop volgende weekend het Malieveld dan vol staat.
1
geplaatst: 26 september 2020, 12:01 uur
Ik ook. Dacht dat het was omdat ik mijn cookies weer eens had weggegooid. Verder niet iets dat echt uitmaakt natuurlijk.
Waren er gisteren soms werkzaamheden, dion.ollie?
Waren er gisteren soms werkzaamheden, dion.ollie?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 september 2020, 15:17 uur
Hopelijk niet, want anders was een aankondiging hiervan uiteraard wederom het minste geweest.
0
geplaatst: 28 september 2020, 11:02 uur
CHIEP schreef:
Hopelijk niet, want anders was een aankondiging hiervan uiteraard wederom het minste geweest.
Ik weet niets van werkzaamheden, anders had ik hier een melding van gemaakt. Ik merk nu dat alles weer naar behoren werkt. Ook de overlappende advertenties zijn sinds dit weekend aangepast. Excuses voor het ongemak de afgelopen dagen.
2
geplaatst: 28 september 2020, 12:51 uur
ArthurDZ schreef:
Gaan Mjuman en ik binnenkort crashen op een onbewoond eiland?
Ik ging helemaal stuk. Slept on comment.
0
geplaatst: 29 september 2020, 12:29 uur
ArthurDZ schreef:
Ik denk eerder dat dion.ollie en meter_fan binnenkort gaan cashen op een onbewoond eiland.Gaan Mjuman en ik binnenkort crashen op een onbewoond eiland?
3
geplaatst: 29 september 2020, 12:39 uur
dion.ollie, ik krijg nog steeds advertenties over de albumhoes heen. Ik vraag mij gewoon af, jullie bedrijf snapt toch ook wel dat mensen een [modknip] gaan gebruiken als de advertenties zo worden weergegeven? En dat dan de advertentie inkomsten dalen? Het is toch voor iedereen beter als de advertenties op een nette manier worden weergegeven? Ik snap gewoon niet waarom er niet voor een win-win situatie wordt gekozen.
0
geplaatst: 29 september 2020, 16:24 uur
Weet niet of ik de enige ben, maar ik zie bij letterlijk geen enkel album op de site meer berichten staan 

3
geplaatst: 29 september 2020, 16:28 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ik ook. Dat ruimt mooi op. Al die berichten ook.
Ik ook. Dat ruimt mooi op. Al die berichten ook.
Goed punt. Gaat natuurlijk gewoon om de muziek, al dat geouwehoer d'r om heen leidt alleen maar af.
1
geplaatst: 29 september 2020, 16:29 uur
We hebben gewoon onze schrijfrechten verloren
En masse in de ban - zodat jullie eens kunnen voelen wat dat inhoudt 
En masse in de ban - zodat jullie eens kunnen voelen wat dat inhoudt 
0
Thudd
geplaatst: 29 september 2020, 16:29 uur
GrafGantz schreef:
Weet niet of ik de enige ben, maar ik zie bij letterlijk geen enkel album op de site meer berichten staan
Inderdaad WTF?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.