MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Mssr Renard
Ik heb je een testbericht gestuurd, ArthurDZ.
Maar ik kreeg een http error 500 melding

Als ik daarna naar mijn priveberichten ga, zie ik wel dat wij een discussie hebben. Maar ik mag de discussie niet openen. Spannend hoor.

Nou jij weet tenminste nog wat erin staat, ik sterf zowat van de spanning op dit moment.

Ik kreeg in ieder geval wel op correcte manier de melding dat ik nieuwe PM's in de bus had.

Mssr Renard
https://i.imgur.com/UkvftS6.jpg

hahahaha, misschien heb je wel een prijs gewonnen, maar moet je die voor 11.30 verzilveren, anders gaat het aan je neus voorbij.

De posts van hierboven zoou ik allemaal wel willen liken, dion.ollie.

Profielpagina's zijn weer te bezichtigen en mijn PM's kan ik weer lezen ondertussen

En ik kan weer berichten van ArthurDZ liken!

Er is weer een nuttige tijd verloren gegaan zie ik al...

AOVV schreef:
En ik kan weer berichten van ArthurDZ liken!

En ik kan AOVV weer quoten en taggen. Oh happy day!

Ik was al als een malle op facebook aan t liken, maar gelukkig kan t nu hier weer

Blij dat ik moest werken vandaag, geen tijd gehad voor alle bovengenoemde ellende

Mssr Renard
De ellende was eigenlijk best vermakelijk.

Jammer dat je vandaag moest werken.

Ik dacht even dat ik geband was toen ik m'n profiel niet meer kon laden en m'n schermafbeelding niet meer naast het typ-een-berichtvak zag staan. Oh happy day indeed.

Slowgaze schreef:
...m'n schermafbeelding niet meer naast het typ-een-berichtvak zag staan...
Dat heb ik momenteel nog steeds.

Wat leuk ! De hoes van het nieuwe album ‘Videoland’ van Fish laat de nieuwste ‘Videoland’ films van Fish zien ! Schijnt dat je dat album de eerste twee weken gratis kan bekijkeluisteren. Daarna is het iets van €7,99 per maand. Dat is dan wel weer wat duur..

Slowgaze schreef:
Ik dacht even dat ik geband was

Wel een hele rare veronderstelling, de eigenaar hier weet echt wel dat het daarop volgende weekend het Malieveld dan vol staat.

ZAP! schreef:
(quote)
Dat heb ik momenteel nog steeds.
Ik ook. Dacht dat het was omdat ik mijn cookies weer eens had weggegooid. Verder niet iets dat echt uitmaakt natuurlijk.

Waren er gisteren soms werkzaamheden, dion.ollie?

CHIEP (crew)
Hopelijk niet, want anders was een aankondiging hiervan uiteraard wederom het minste geweest.

#friedemuumee

CHIEP schreef:
Hopelijk niet, want anders was een aankondiging hiervan uiteraard wederom het minste geweest.

Ik weet niets van werkzaamheden, anders had ik hier een melding van gemaakt. Ik merk nu dat alles weer naar behoren werkt. Ook de overlappende advertenties zijn sinds dit weekend aangepast. Excuses voor het ongemak de afgelopen dagen.

ArthurDZ schreef:
Gaan Mjuman en ik binnenkort crashen op een onbewoond eiland?

Ik ging helemaal stuk. Slept on comment.

dion.ollie schreef:
(quote)

Ook de overlappende advertenties zijn sinds dit weekend aangepast.

Ik merk er nog niet veel van.

ArthurDZ schreef:
Gaan Mjuman en ik binnenkort crashen op een onbewoond eiland?
Ik denk eerder dat dion.ollie en meter_fan binnenkort gaan cashen op een onbewoond eiland.

dion.ollie, ik krijg nog steeds advertenties over de albumhoes heen. Ik vraag mij gewoon af, jullie bedrijf snapt toch ook wel dat mensen een [modknip] gaan gebruiken als de advertenties zo worden weergegeven? En dat dan de advertentie inkomsten dalen? Het is toch voor iedereen beter als de advertenties op een nette manier worden weergegeven? Ik snap gewoon niet waarom er niet voor een win-win situatie wordt gekozen.

Weet niet of ik de enige ben, maar ik zie bij letterlijk geen enkel album op de site meer berichten staan

CHIEP (crew)
Hier ook. Wat is dit nu weer?

Ik ook. Dat ruimt mooi op. Al die berichten ook.

EttaJamesBrown schreef:
Ik ook. Dat ruimt mooi op. Al die berichten ook.

Goed punt. Gaat natuurlijk gewoon om de muziek, al dat geouwehoer d'r om heen leidt alleen maar af.

We hebben gewoon onze schrijfrechten verloren En masse in de ban - zodat jullie eens kunnen voelen wat dat inhoudt

Thudd
GrafGantz schreef:
Weet niet of ik de enige ben, maar ik zie bij letterlijk geen enkel album op de site meer berichten staan

Inderdaad WTF?

Thudd
DionOllie wake up...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.