De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2020, 09:20 uur
Overigens, vandaag en gisteren geen last gehad van overlappende advertenties.
Toeval, dion.ollie? Of heb je wat weten te bewerkstelligen?
0
geplaatst: 21 september 2020, 13:18 uur
Rogyros schreef:
Toeval, ik krijg vandaag overal autobandenreclame overheen geplakt.
1
geplaatst: 21 september 2020, 14:05 uur
zaaf schreef:
Toeval? Sta je nu met 4 lekke banden?
Toeval? Sta je nu met 4 lekke banden?
Volgens mij niet... wacht even, ik zie nu een verdacht individu met een Pirelli hesje een mes trekken bij mijn auto!
1
Mssr Renard
geplaatst: 22 september 2020, 10:08 uur
Het is vast al eens eerder over gediscussieerd, maar ik heb een stukje feedback:
Is het mogelijk om in de discografieën van de bands/artiesten de compilaties en liveplaten te verwisselen?
Ik neem even als voorbeeld: Queen
11 liveplaten met duizenden stemmen en heel veel pagina's aan discussie.
22 compilaties met veel minder stemmen (behalve de Greatest Hits 1 t/m 3) en veel minder discussie
Een nog mooier voorbeeld is: Lynyrd Skynyrd
14 liveplaten die op zijn minst wat stemmen en discussie hebben
26 compilaties met sommige platen geen enkele stem of discussie.
Mijn conclusie is dat liveplaten veel meer stemmen en discussie genereren, terwijl ze eigenlijk moeilijker te vinden zijn) vaak flink doorscrollen terwijl compilaties makkelijker te vinden zijn, maar niet zo heel veel stof doen opwaaien.
Compilaties hebben ook vaak makkelijkere titels (Greatest Hits, Best of) dus zijn ook via het zoekvenster makkelijk te benaderen, terwijl liveplaten (live at Cardiff, 05.06.1971 of Live 1991 in Nottingham) moeilijker via een zoekopdracht zijn te vinden en eigenlijk benaderd worden via de discografie-pagina.
Omdat deze liveplaten nu helemaal onderaan staan, weten helemaal mensen er amper vanaf (terwijl ze vaak veel officieler zijn dan menig verzamelaar) en het is gewoon interessant voor de fan om eens wat nieuws te ontdekken.
Note bene: bij discogs staan de studio- en liveplaten door elkaar, maar daar is het door interview-albums etc. wel erg een puinhoop nu. Dus het apart zetten van studio/live/compilatie vind ik wel een goed iets.
Is het mogelijk om in de discografieën van de bands/artiesten de compilaties en liveplaten te verwisselen?
Ik neem even als voorbeeld: Queen
11 liveplaten met duizenden stemmen en heel veel pagina's aan discussie.
22 compilaties met veel minder stemmen (behalve de Greatest Hits 1 t/m 3) en veel minder discussie
Een nog mooier voorbeeld is: Lynyrd Skynyrd
14 liveplaten die op zijn minst wat stemmen en discussie hebben
26 compilaties met sommige platen geen enkele stem of discussie.
Mijn conclusie is dat liveplaten veel meer stemmen en discussie genereren, terwijl ze eigenlijk moeilijker te vinden zijn) vaak flink doorscrollen terwijl compilaties makkelijker te vinden zijn, maar niet zo heel veel stof doen opwaaien.
Compilaties hebben ook vaak makkelijkere titels (Greatest Hits, Best of) dus zijn ook via het zoekvenster makkelijk te benaderen, terwijl liveplaten (live at Cardiff, 05.06.1971 of Live 1991 in Nottingham) moeilijker via een zoekopdracht zijn te vinden en eigenlijk benaderd worden via de discografie-pagina.
Omdat deze liveplaten nu helemaal onderaan staan, weten helemaal mensen er amper vanaf (terwijl ze vaak veel officieler zijn dan menig verzamelaar) en het is gewoon interessant voor de fan om eens wat nieuws te ontdekken.
Note bene: bij discogs staan de studio- en liveplaten door elkaar, maar daar is het door interview-albums etc. wel erg een puinhoop nu. Dus het apart zetten van studio/live/compilatie vind ik wel een goed iets.
0
geplaatst: 22 september 2020, 10:55 uur
dion.ollie schreef:
Van die bug, evenals het lege topic-probleem EIS IK dat daar komende week aandacht aan besteed wordt en wil ook een datum stellen. Daar lopen we nu al veel te lang tegenaan te hikken.
Van die bug, evenals het lege topic-probleem EIS IK dat daar komende week aandacht aan besteed wordt en wil ook een datum stellen. Daar lopen we nu al veel te lang tegenaan te hikken.
(dit ging over schembedekkende advertentie).
Wat is de status, dion.ollie? Er is nog geen enkele verbetering. Zojuist eerst mijn scherm op 6 mogelijke manieren moeten uitvouwen voordat het stemveld niet meer achter een advertentie zat.
1
geplaatst: 22 september 2020, 11:12 uur
Mssr Renard schreef:
Het is vast al eens eerder over gediscussieerd, maar ik heb een stukje feedback:
Op zich wel logisch om compilaties onder live-albums onderaan te zetten inderdaad. Zeker omdat er ook artiesten zijn bij wie de grens tussen live- en studio-albums soms wat ambigu is (bv. bij Nina Simone). Ik zie dat RYM het ook zo heeft ingericht.
Maar goed, denk dat de reclame-issues nu eerste prioriteit hebben...
0
Mssr Renard
geplaatst: 22 september 2020, 11:24 uur
herman schreef:
Op zich wel logisch om compilaties onder live-albums onderaan te zetten inderdaad. Zeker omdat er ook artiesten zijn bij wie de grens tussen live- en studio-albums soms wat ambigu is (bv. bij Nina Simone). Ik zie dat RYM het ook zo heeft ingericht.
Wel fijn om te lezen dat er ook andere users zijn, die dat wel zien zitten.
Maar goed, denk dat de reclame-issues nu eerste prioriteit hebben...
Ik merk het ja.
2
geplaatst: 22 september 2020, 11:29 uur
Sure, maar als de site een beetje fatsoenlijk geprogrammeerd is, is het omdraaien van verzamel en live drie tellen werk, lijkt me. Ik vind het ook een goed idee.
1
geplaatst: 22 september 2020, 13:30 uur
Mssr Renard schreef:
Lijkt me wel waar en ik ben het ook met je voorstel eens. Echter, er zijn ook genoeg voorbeelden van artiesten met enorme aantallen liveplaten, met weinig stemmen, zeker bij de artiesten die elk concert uitbrengen.
1
Mssr Renard
geplaatst: 22 september 2020, 13:35 uur
Brunniepoo schreef:
Lijkt me wel waar en ik ben het ook met je voorstel eens. Echter, er zijn ook genoeg voorbeelden van artiesten met enorme aantallen liveplaten, met weinig stemmen, zeker bij de artiesten die elk concert uitbrengen.
(quote)
Ja, daar heb je een punt.
Zoals Pearl Jam, Marillion, Gov't Mule, Snarky Puppy.
Daar heb ik even geen pasklaar antwoord op.
3
geplaatst: 22 september 2020, 14:43 uur
Ik vind het dan minstens even zinvol om EP's en reguliere albums te switchen.
0
geplaatst: 22 september 2020, 21:03 uur
ni slecht schreef:
Ook ik vind dat de reguliere albums boven de ep’s zouden moeten staan.
1
geplaatst: 23 september 2020, 17:34 uur
itchy schreef:
Wat is de status, dion.ollie? Er is nog geen enkele verbetering. Zojuist eerst mijn scherm op 6 mogelijke manieren moeten uitvouwen voordat het stemveld niet meer achter een advertentie zat.
(quote)
De kwestie ligt bij de advertentiepartij. Hoop hier morgen meer over te kunnen vertellen.
1
geplaatst: 25 september 2020, 07:24 uur
dion.ollie schreef:
De kwestie ligt bij de advertentiepartij. Hoop hier morgen meer over te kunnen vertellen.
(quote)
Vertel
0
geplaatst: 25 september 2020, 10:08 uur
Hier ook. De 'mijn albums'-pagina doet ook gekke dingen - die lijkt telkens opnieuw op te starten (in meerdere browsers geprobeerd).
0
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2020, 10:22 uur
Berichten liken lukt niet meer.
Hij doet net alsof van wel (vooral als er al hartjes zijn), maar je kunt liken wat je wilt, het getal in het hartje gaat niet omhoog.
Hij doet net alsof van wel (vooral als er al hartjes zijn), maar je kunt liken wat je wilt, het getal in het hartje gaat niet omhoog.
0
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2020, 10:24 uur
En wat de anderen zeggen: userpagina's zijn stuk en daarom ook de albumlijsten.
0
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2020, 10:25 uur
En tevens de privéberichten.
Die zijn ook stuk.
Die zijn ook stuk.
0
geplaatst: 25 september 2020, 10:35 uur
Profielpagina's werken niet meer idd
En taggen lukt ook niet meer, dus hoe gaan we in godsnaam dion.ollie op de hoogte brengen van dit alles
En taggen lukt ook niet meer, dus hoe gaan we in godsnaam dion.ollie op de hoogte brengen van dit alles

0
geplaatst: 25 september 2020, 10:38 uur
ArthurDZ schreef:
*like*
0
geplaatst: 25 september 2020, 10:40 uur
Weet wel dat ik mijn donatie niet ga verlengen volgende maand, zoals de site nu bezig is verdienen ze dat niet. Dan maar de [mod-knip] installeren! Jullie vragen erom.
0
geplaatst: 25 september 2020, 10:54 uur
Plaatste om 10:46 dit bericht Het grote webwinkeltopic
Dit was de regel in mijn browser-venster:
Het grote webwinkeltopic
En vervolgens verscheen deze 'huishoudelijke mededeling':
1: 1.9073486328125E-62: 0.051465034484863
3: 0.13783884048462
4: 0.16946387290955
5: 0.16947388648987
6: 0.18017292022705
7: 1.3830769062042
Que pasa?
Dit was de regel in mijn browser-venster:
Het grote webwinkeltopic
En vervolgens verscheen deze 'huishoudelijke mededeling':
1: 1.9073486328125E-62: 0.051465034484863
3: 0.13783884048462
4: 0.16946387290955
5: 0.16947388648987
6: 0.18017292022705
7: 1.3830769062042
Que pasa?
2
geplaatst: 25 september 2020, 10:58 uur
Quote-meldingen werken ook niet trouwens

En bij het plaatsen van dit bericht kreeg ik ook dezelfde reeks getallen als Mjuman te zien. Zitten we in een aflevering van Lost? Gaan Mjuman en ik binnenkort crashen op een onbewoond eiland?
0
geplaatst: 25 september 2020, 11:05 uur
Ik ben er wel in geslaagd een PM naar dion.ollie te sturen, maar grote kans dat ie 'm niet gaat kunnen openen, als ik naar ons PM-gesprek wil gaan, krijg ik alvast ook een foutmelding 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.