De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 27 november 2020, 18:22 uur
link.tospotify.com
is tegenwoordig de nieuwe link share van spotify bij mij, android versie, chrome). Mume accepteert alleen open.spotify links, niet?
is tegenwoordig de nieuwe link share van spotify bij mij, android versie, chrome). Mume accepteert alleen open.spotify links, niet?
0
Mssr Renard
geplaatst: 28 november 2020, 09:34 uur
Er wordt hier niets met de bugs gedaan, maar ik probeer het maar weer.
Een aantal keer met albums toevoegen voer ik meer dan drie tracks in maar krijg ik deze toch terug als foute toevoeging dat ik maar drie tracks heb ingevoerd.
Erg frustrurend en het kost heel veel werk, voor de crew en voor mij.
Een aantal keer met albums toevoegen voer ik meer dan drie tracks in maar krijg ik deze toch terug als foute toevoeging dat ik maar drie tracks heb ingevoerd.
Erg frustrurend en het kost heel veel werk, voor de crew en voor mij.
0
Mssr Renard
geplaatst: 28 november 2020, 09:35 uur
Ik bump deze bug ook maar.
Misschien hebben de twee bugs met elkaar te maken.
En het gebeurt weer. Ik stuur mijn nieuwe album in en krijg deze melding:
Daarna ga ik een scherm terug en stuur het opnieuw in, en dan lukt het wel.
Misschien hebben de twee bugs met elkaar te maken.
Mssr Renard schreef:
Het insturen van plaatjes geeft een foutmelding.
Als ik dan een pagina terug browse en het opnieuw instuur gaat het wel goed.
Al meerdere keren vandaag voorgekomen bij mij.
Dit betreft het insturen van albumhoezen maar ook het aanpassen van mijn avatar.
Het insturen van plaatjes geeft een foutmelding.
Als ik dan een pagina terug browse en het opnieuw instuur gaat het wel goed.
Al meerdere keren vandaag voorgekomen bij mij.
Dit betreft het insturen van albumhoezen maar ook het aanpassen van mijn avatar.
En het gebeurt weer. Ik stuur mijn nieuwe album in en krijg deze melding:
Je bestand kan niet worden geopendHet bestand is mogelijk verplaatst, bewerkt of verwijderd.
ERR_UPLOAD_FILE_CHANGED
ERR_UPLOAD_FILE_CHANGED
Daarna ga ik een scherm terug en stuur het opnieuw in, en dan lukt het wel.
1
geplaatst: 2 december 2020, 08:59 uur
Ik heb dit doorgezet en gevraagd of dit versnel kan worden opgepakt!
0
geplaatst: 3 december 2020, 10:22 uur
Misschien een domme vraag, maar is er een mogelijkheid om naar het eerste ongelezen bericht in een topic te gaan?
0
geplaatst: 3 december 2020, 10:38 uur
harm1985 schreef:
Misschien een domme vraag, maar is er een mogelijkheid om naar het eerste ongelezen bericht in een topic te gaan?
Dat vind ik wel een goeie! Ik merk nu ook dat als er bij een album bijvoorbeeld (maar ook bij sommige forum topics) een hele discussie is geweest, ik echt moet scrollen en zoeken wat het eerste bericht is dat ik nog niet heb gelezen.Misschien een domme vraag, maar is er een mogelijkheid om naar het eerste ongelezen bericht in een topic te gaan?
Bij WhatsApp bijvoorbeeld kan dat wel. Als ik dan klik op bijv. een appgroep dan zie je je eerste ongelezen bericht als eerste.
dion.ollie, is het een idee om dit bij de developers te droppen?
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 december 2020, 10:40 uur
Rogyros schreef:
Bij WhatsApp bijvoorbeeld kan dat wel. Als ik dan klik op bijv. een appgroep dan zie je je eerste ongelezen bericht als eerste.
(quote)
Dat vind ik wel een goeie! Ik merk nu ook dat als er bij een album bijvoorbeeld (maar ook bij sommige forum topics) een hele discussie is geweest, ik echt moet scrollen en zoeken wat het eerste bericht is dat ik nog niet heb gelezen.Bij WhatsApp bijvoorbeeld kan dat wel. Als ik dan klik op bijv. een appgroep dan zie je je eerste ongelezen bericht als eerste.
Ik weet wel dat je aan de blauwe rechthoekjes onder je usernaam kan zien wat de nieuwste berichten zijn. Dat helpt vast met scrollen.
In ieder geval 'weet' het systeem dus ook wat de laatste niet-gelezen berichten zijn.
1
geplaatst: 3 december 2020, 18:33 uur
harm1985 schreef:
Die is er, ja. Je klikt op het blauwe symbool links van de titel van het topic. Misschien een domme vraag, maar is er een mogelijkheid om naar het eerste ongelezen bericht in een topic te gaan?

1
geplaatst: 3 december 2020, 19:31 uur
dion.ollie, er zijn nog steeds afbeeldingen bij de auteurspagina's die worden omgedraaid: zoals hier. Zou je hier misschien naar kunnen kijken? 

0
geplaatst: 4 december 2020, 09:54 uur
Hedser schreef:
(quote)
Die is er, ja. Je klikt op het blauwe symbool links van de titel van het topic.
Kan mooi bij de verborgen functionaliteiten.
Bedankt!
0
geplaatst: 13 december 2020, 02:32 uur
Ik kan echt van alles vinden in het zoekveld, maar de Metal Massacre verzamelaars momenteel totaal NIET... (een uurtje of wat later weer WEL)
Massacre, de band, wel.
-edit- net was er weer de error524 (of zoiets) en de isitdown?-site gaf gewoon aan dat MuMe up was, terwijl dat eerder nooit zo was bij diezelfde error...
Punt 3: bij het toevoegen zojuist copy/paste ik de titels en er verscheen wel dat de 'autocorrectie' werd toegepast, maar ik moest handmatig de titels een spatie terughalen.
Dit alles @dion.ollie.
Massacre, de band, wel.
-edit- net was er weer de error524 (of zoiets) en de isitdown?-site gaf gewoon aan dat MuMe up was, terwijl dat eerder nooit zo was bij diezelfde error...
Punt 3: bij het toevoegen zojuist copy/paste ik de titels en er verscheen wel dat de 'autocorrectie' werd toegepast, maar ik moest handmatig de titels een spatie terughalen.
Dit alles @dion.ollie.
0
geplaatst: 14 december 2020, 15:08 uur
Ik heb even met de developers overlegd en doorgekregen dat 'niet-essentiële bugs' even geparkeerd zullen worden tot na de beta-versie van TV-en Moviemeter. Deze deadline ligt op 1 januari 2021. Uiteraar zullen bugs die de basisfunctionaliteiten hinderen wel opgepakt worden.
Ik snap dat dit vervelend is, maar dit is helaas wat in doorgekregen heb. Wanneer de beta-versie van de samenvoeging achter de rug is, wordt MusicMeter bugtechnisch helemaal aangepakt.
Ik snap dat dit vervelend is, maar dit is helaas wat in doorgekregen heb. Wanneer de beta-versie van de samenvoeging achter de rug is, wordt MusicMeter bugtechnisch helemaal aangepakt.
1
geplaatst: 14 december 2020, 16:29 uur
Als de essentiële bugs voor 1 januari worden opgepakt en de niet-essentiële kort erna, dan is al mijn vertrouwen weer hersteld.
3
geplaatst: 14 december 2020, 16:35 uur
Ik neem aan dat de grote Fanreach-baas om 19 uur een persconferentie geeft om e.e.a. nader toe te lichten?
8
geplaatst: 14 december 2020, 16:57 uur
1
geplaatst: 14 december 2020, 19:50 uur
Ik ga de komende weken werken aan m’n Beta-acceptatie. Alle vertrouwen in de hot shots:
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1437.jpg
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1437.jpg
1
Ponty Mython
geplaatst: 14 december 2020, 22:20 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ik ga de komende weken werken aan m’n Beta-acceptatie. Alle vertrouwen in de hot shots:
(afbeelding)
(afbeelding)
0
Ponty Mython
geplaatst: 14 december 2020, 23:25 uur
Normaliter als ik de pagina's bezoek waar ik updates van heb worden deze weer grijs, maar nu blijven ze blauw. Nu lijkt het alsof ik heel veel updates heb, terwijl ik ze allemaal al heb bezocht en gelezen. Maar dit zal wel tot de niet essentiële bugs behoren.
Er wordt een hoop tijd gestoken in een website die volgens mij al een tijdje minder vaste gebruikers trekt dan deze site. Dat forum is zo dood als een pier (om over tv-meter nog maar te zwijgen). Het moet haast wel een Nederlandse kopie van Letterboxd worden, willen ze nog nieuwe gebruikers aantrekken.
Er wordt een hoop tijd gestoken in een website die volgens mij al een tijdje minder vaste gebruikers trekt dan deze site. Dat forum is zo dood als een pier (om over tv-meter nog maar te zwijgen). Het moet haast wel een Nederlandse kopie van Letterboxd worden, willen ze nog nieuwe gebruikers aantrekken.
0
Mssr Renard
geplaatst: 15 december 2020, 12:30 uur
Dit label had toch gewoon EAR of ear moeten heten? Ik dacht het woordje music (of records, etc.) op deze site niet mocht:
earMUSIC
Ear Music Label | Releases | Discogs
earMUSIC
Ear Music Label | Releases | Discogs
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 december 2020, 13:20 uur
Dat geldt niet als het label het zelf in één woord schrijft. earMUSIC - news, artists & new releases | Label - ear-music.net
1
Mssr Renard
geplaatst: 16 december 2020, 13:42 uur
CHIEP schreef:
Dat geldt niet als het label het zelf in één woord schrijft. earMUSIC - news, artists & new releases | Label - ear-music.net
Okay duidelijk. Het is wel een lastig label, gezien alleen hun eigen website het aan elkaar schrijft, en het heilige discogs-community er een spatie tussen zet.
0
geplaatst: 16 december 2020, 14:32 uur
Zo heilig zijn ze bij Discogs nou ook weer niet. Ze doen het alleen bij de titel fout, daaronder hebben ze het al over earMUSIC. Op al mijn earMUSIC CD's staat de labelnaam aan elkaar geschreven, met drie kleine letters aan het begin en de rest in hoofdletters. Op YouTube doen ze het ook zo: earMUSIC - YouTube.
Mooi is anders, geef ik toe. Als taalkundige ben ik niet dol op dit soort schrijfwijzen. Maar ik zou het toch maar op deze manier aanhouden...
Mooi is anders, geef ik toe. Als taalkundige ben ik niet dol op dit soort schrijfwijzen. Maar ik zou het toch maar op deze manier aanhouden...
0
Mssr Renard
geplaatst: 16 december 2020, 14:45 uur
gaucho schreef:
Zo heilig zijn ze bij Discogs nou ook weer niet. Op al mijn earMUSIC CD's staat de labelnaam aan elkaar geschreven, met drie kleine letters aan het begin en de rest in hoofdletters. Op YouTube doen ze het ook zo: earMUSIC - YouTube.
Zo heilig zijn ze bij Discogs nou ook weer niet. Op al mijn earMUSIC CD's staat de labelnaam aan elkaar geschreven, met drie kleine letters aan het begin en de rest in hoofdletters. Op YouTube doen ze het ook zo: earMUSIC - YouTube.
Natuurlijk zijn ze bij discogs niet heilig. Ik maak zelf deel uit van de community. Nog nooit zoveel nijd, leed en onbeschofte reacties en neerbuigende bevelen gelezen als daar. En als je niet uitkijkt krijg je minpunten en voor je het weet is je score laag wat oh jee, als je iets verkeerd invult.
Iemand met veel branie heeft aldaar dan besloten dat Ear Music los vanelkaar geschreven is, ga daar maar eens tussen zitten. Maar intussen is Discogs wel één van de meest betrouwbare bronnen bij toevoegingen.
Ik ben gewoon soms helemaal zoek wat nu wel en niet mag. Het enige wat ik graag wil is mooie platen toevoegen en zo min mogelijk fouten maken (hoesjes, artiestennamen, labels), maar door al die verschillende soorten benaderingen van informatie, mis ik soms een beetje het overzicht en structuur.
Ik volg eigenlijk al jaren de richtlijnen van mensen als Chiep, Sir-Spamalot, Soledad, Aslan, vroeger Herman en een aantal namen die ik kwijt ben.
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 december 2020, 14:54 uur
Op vlak van schrijfwijze is geen enkele site heilig, alleen die van het label zelf
.
.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 december 2020, 18:25 uur
Ik ben bijna vier jaartjes crewlid geweest, heb zelf enorm veel toegevoegd en enorme aantallen toevoegingen (en correcties) behandeld. Geloof me, Discogs weet zeker niet alles, noch Apple Music, noch Bandcamp noch... vul zelf maar in.
Het leidt er zelfs toe dat ik momenteel bij mijn toevoegingen twee of drie bronnen meestuur, met liefst eentje erbij van website of Facebook pagina label of beide van de artiest in kwestie. Nu zie ik zelfs meer en meer albums met een label voor de cd versie, eentje voor de lp versie, eentje voor de digitale versie. Ja zeg (en wat heb ik gruwelijke hekel gekregen aan toevoegingen van SPV / Steamhammer, dikke knipoog).
Ik herinner me een geanimeerde discussie die ik kon oplossen met de woorden: "Ieder forum is een database in voortdurende beweging." Relax and chill.
Het leidt er zelfs toe dat ik momenteel bij mijn toevoegingen twee of drie bronnen meestuur, met liefst eentje erbij van website of Facebook pagina label of beide van de artiest in kwestie. Nu zie ik zelfs meer en meer albums met een label voor de cd versie, eentje voor de lp versie, eentje voor de digitale versie. Ja zeg (en wat heb ik gruwelijke hekel gekregen aan toevoegingen van SPV / Steamhammer, dikke knipoog).
Ik herinner me een geanimeerde discussie die ik kon oplossen met de woorden: "Ieder forum is een database in voortdurende beweging." Relax and chill.
0
geplaatst: 17 december 2020, 18:01 uur
Off-topic: op de achtergrond van je nieuwe avatar, is dat de Wildspitze?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.