menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Idem hier - dacht zowaar in "error 520" een nieuw topic ontdekt te hebben. Alleen ik kan er niets posten.

Same here, bloedirritant.

De site is mobiel niet te doen door die amazon prime reclame.

Ik kan de privacy instellingen ook niet meer vinden, die zaten toch eerst onderin?

jordidj1 (moderator)
Berichten liken lukt ook niet direct.

Thudd
Opera browser doet het ok... in een bepaalde instelling...

Ik krijg alleen de berichten van jordidj1 geliked

Jordi is dan ook zeer likeable .

nou

Ik heb per ongeluk bij Mijn updates, albums leeg gegooid. Kan je dit nog herstellen?

cosmic kid (moderator)
Naar mijn weten niet. Das flink balen.

Osiris Apis schreef:
Ik heb per ongeluk bij Mijn updates, albums leeg gegooid. Kan je dit nog herstellen?

Heb ik ook een keer gehad. Ik voel met je mee.

Osiris Apis schreef:

Heb ik ook een keer gedaan, kwam destijds dacht ik door zo'n zwevende reclame
Ik heb alles opnieuw moeten aanvinken, maar goed ik ben toen wel van wat " overbodig geworden" dingetjes afgekomen.

Dat vermoeden had ik al, dat je dit niet kan herstellen Ik kreeg nog wel een melding. Maar klikte die snel weg, omdat ik dacht dat het een cookie melding was.
Gelukkig ben ik niet de enigste die dit is overkomen.
Ruimt misschien wel op ja. Ik ga denk ik via labels en artiesten albums dan weer toevoegen.

Teunnis schreef:
(quote)

Heb ik ook een keer gehad. Ik voel met je mee.

Dank, jouw medelijden verzacht de pijn

Vraagje aan de crew. Mogen mixen die alleen op soundcloud staan er tegenwoordig ook op?

Bijvoorbeeld deze? Caribou - Essential Mix (2020)

Zou wel tof zijn.

B.Robertson (crew)
trebremmit schreef:
Vraagje aan de crew. Mogen mixen die alleen op soundcloud staan er tegenwoordig ook op?

Bijvoorbeeld deze? Caribou - Essential Mix (2020)

Zou wel tof zijn.

Staat op spotify, RYM, BBC-opname, maar voldoet niet aan de download van een label eis, daar zal ik me wel op verkeken hebben. Maar we gaan net een nieuw decennium in dus wie weet

Ik kan hem niet op spotify vinden, alleen een playlist met die nummers.
Op RYM staat gewoon alles, ook bootlegs en dergelijke die hier niet op mogen.

Maar van mij mag het er wel op hoor, ik vroeg me alleen af of de regels aangepast waren, want dan heb ik ook nog wel wat mixen die ik toe zou willen voegen.

B.Robertson (crew)
Wacht daar maar even mee met die mixen ;het is een genre dat jij voorheen behandelde en nu bij mij binnenkomt dus dat kan even misgaan. Krijg je weer rompslomp van met verwijderen en zo. Is nou eenmaal niet anders.

trebremmit schreef:
Ik kan hem niet op spotify vinden, alleen een playlist met die nummers.

En die Spotify-playlist is - voor alle duidelijkheid - echt niet hetzelfde als de Essential Mix. In de playlist is er namelijk niet eens sprake van een mix, daar staan de nummers gewoon in hun reguliere versie op een rijtje. En niet eens alle nummers, want een deel staat niet eens op Spotify. De maker van de playlist heeft ook nog eens niets te maken met BBC / Caribou.

Om je een beeld te geven van verschillende vormen van dj-mixes: deze Fabriclive-uitgave (ook van Caribou) is daadwerkelijk te verkrijgen via officiële uitgevers en mag al zolang ik me kan herinneren op MuMe staan. De Essential Mix is alleen te streamen op het platform van de radio - misschien het best te vergelijken met Lowlands-optredens die op de NPO-site te zien zijn - en zal soms ook wel eens (zoals nu ook) op Soundcloud worden gezet. Maar dat laatste lijkt me geen reden om hem op MuMe te zetten; op Soundcloud kan iedere halve gare elke willekeurige scheet uploaden. Die Essential Mix mocht - zolang als ik me kan herinneren - nooit op MuMe staan.

Ik zou het trouwens wel toejuichen als er wat meer toegestaan is. Bijvoorbeeld mixes die (optioneel tegen betaling) te horen zijn op radiostations of magazines, met als voorwaarde dat er op die plek ook een tracklist te vinden is.

Sommige Essential Mixes zijn ook op cd uitgebracht, dus het lijkt me dat die wel gewoon op de site mogen.

Momenteel - android-tablet - werkt de site zo onvoorspelbaar dat ik me het ene moment qua look and feel in de late 90s waan terwijl het volgende moment "error 520" een sticky topic lijkt.

jordidj1 (moderator)
Mjuman schreef:
Momenteel - android-tablet - werkt de site zo onvoorspelbaar dat ik me het ene moment qua look and feel in de late 90s waan terwijl het volgende moment "error 520" een sticky topic lijkt.

Mobiel ook nog steeds. Kan het alsjeblieft opgelost worden dion.ollie? Ik kan amper navigeren

Ik heb via google geen fouten meer lijkt mij. Via edge is het een drama. En ja, ik gebruik edge nog wel regelmatig

Heel irrritant dat error 520...

Waarom staat bij de eerste albums van Lubomyr Melnyk Sovjet-Unie en bij de latere Oekraïne? Er staat namelijk ook dat hij geboren is in München, waar RYM het mee eens is.

Manuel schreef:
Waarom staat bij de eerste albums van Lubomyr Melnyk Sovjet-Unie en bij de latere Oekraïne?

Nieuwsflits: de Sovjet-Unie is in 1991 uit elkaar gevallen in verscheidene soevereine staten. Bij de werken na 1991 staat daarom Oekraïne in plaats van Sovjet-Unie. Lubomyr heeft naar verluidt een Oekraïense achtergrond, ook al is er wel wat onduidelijkheid over zijn geboortegrond en heeft de man inmiddels overal en nergens op deze planeet gewoond.

Ik kan een gamestopic niet terugvinden... wendyvortex had 'm georganiseerd en het ging om de beste nummers van de winnaars van alle MuMe games van 2020 - als ik dat goed heb...? Heb op verschillende manieren gezocht, maar kom er niet uit. O.a. Sade (no ordinary love), Rush (tom sawyer) en Bill Withers (grandma's hands) deden mee. Wie o wie helpt mij even?

ZAP!: Greatest Hits of #5 (Stereolab)!

Die game is ondertussen wel al voorbij, de volgende is daar al bezig.

Shaky - bedankt! Had nog op #5 en zulks gezocht, maar lukte niet (en Stereolab zei me niks). Had de hoogste noteringen nog niet meegekregen, vandaar.

Teunnis schreef:
op Soundcloud kan iedere halve gare elke willekeurige scheet uploaden.

Klopt. Een jaar of 7 (of nog langer) terug heeft iemand eens alle Essential Mixes tot dan toe geüpload. 52 per jaar vanaf 1993, dus een stuk of 1000 in totaal...

Ik zou het trouwens wel toejuichen als er wat meer toegestaan is. Bijvoorbeeld mixes die (optioneel tegen betaling) te horen zijn op radiostations of magazines, met als voorwaarde dat er op die plek ook een tracklist te vinden is.

Of mixcd's die niet officieel zijn uitgebracht, maar bv. via Mixmag of een ander tijdschrift. Maar voor je aan zoiets begint zou ik eerst inventariseren welke releasevormen er allemaal zijn (RYM heeft vast een goed overzicht) en welke consequenties er eventueel aankleven.

Mixmag mag al. Die zijn later ook in de winkel te koop geweest. Is volgens mij al een keer eerder gezegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:00 uur

geplaatst: vandaag om 18:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.