De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
5
geplaatst: 31 maart 2021, 09:05 uur
Venceremos schreef:
Edit: Een 520 gehad, voor mij een nieuwe.
Edit: Een 520 gehad, voor mij een nieuwe.
We tellen langzaam af. Pas nadat je een melding krijgt van Error 1 zijn de problemen opgelost.
7
geplaatst: 31 maart 2021, 12:41 uur
De afgelopen uren lijkt de website weer goed te werken. Gelukkig maar, want de software van mijn werk ligt er nu uit 

1
geplaatst: 31 maart 2021, 19:19 uur
herman schreef:
Had ik ook. Probeer eens in te loggen met _mm achter je username?
Dat lijkt idd de oplossing, dank!Had ik ook. Probeer eens in te loggen met _mm achter je username?
Andere users ook bedankt voor de moeite.
5
geplaatst: 1 april 2021, 09:14 uur
Letten jullie vandaag wel op als mume meldt dat vanaf vandaag alle problemen zijn opgelost 

3
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 april 2021, 13:04 uur
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - De Site: Algemeen - filmforum - moviemeter.nl
(bericht meter_fan op moviemeter vandaag om 9u33 met volgende tekst)
Ha allen,
Zoals velen van jullie ervaren hebben, heeft de website - nadat het de gehele week goed ging - afgelopen dinsdag tussen 19:00 en 23:30 last gehad van een storing.
Het probleem zit hem in een traag proces op een langzame pagina, zoals wij het noemen, een 'brakke' pagina. Zo'n pagina zorgt ervoor dat ook alle andere processen op de website worden vertraagd, waardoor dit zich opstapelt met een storing in de databases, of de servers tot gevolg. Gisteren hebben de techneuten van Cloud.nl onderzoek gedaan naar het voorval. Omdat het zoeken is naar een speld in een hooiberg, hebben we een tool geïnstalleerd die alle processen pér pagina registreert. Nu is het in theorie 'hopen' dat de website weer last krijgt van de storing, waarmee we direct kunnen zien op welke pagina die getriggerd wordt.
Als we dit inzichtelijk hebben, kan het probleem definitief worden getackeld. Weet dus bij de volgende storing, dat we daarmee dichterbij een oplossing zijn.
Bedankt voor jullie geduld!
Nou, dat weten wij dan ook al weer. En met een printscreen: 2021-04-01-13-06-10-Het-grote-opmerkingen-feedback-topic-2-De-Site-Algemeen-filmforum — ImgBB - ibb.co.
(bericht meter_fan op moviemeter vandaag om 9u33 met volgende tekst)
Ha allen,
Zoals velen van jullie ervaren hebben, heeft de website - nadat het de gehele week goed ging - afgelopen dinsdag tussen 19:00 en 23:30 last gehad van een storing.
Het probleem zit hem in een traag proces op een langzame pagina, zoals wij het noemen, een 'brakke' pagina. Zo'n pagina zorgt ervoor dat ook alle andere processen op de website worden vertraagd, waardoor dit zich opstapelt met een storing in de databases, of de servers tot gevolg. Gisteren hebben de techneuten van Cloud.nl onderzoek gedaan naar het voorval. Omdat het zoeken is naar een speld in een hooiberg, hebben we een tool geïnstalleerd die alle processen pér pagina registreert. Nu is het in theorie 'hopen' dat de website weer last krijgt van de storing, waarmee we direct kunnen zien op welke pagina die getriggerd wordt.
Als we dit inzichtelijk hebben, kan het probleem definitief worden getackeld. Weet dus bij de volgende storing, dat we daarmee dichterbij een oplossing zijn.
Bedankt voor jullie geduld!
Nou, dat weten wij dan ook al weer. En met een printscreen: 2021-04-01-13-06-10-Het-grote-opmerkingen-feedback-topic-2-De-Site-Algemeen-filmforum — ImgBB - ibb.co.
4
geplaatst: 1 april 2021, 13:27 uur
"Nu is het in theorie 'hopen' dat de website weer last krijgt van de storing"
Dat komt vast goed!
Dat komt vast goed!
5
geplaatst: 1 april 2021, 15:54 uur
-SprayIt- schreef:
Dat komt vast goed!
Dat komt vast goed!
Dat duurde niet lang.

2
geplaatst: 1 april 2021, 16:08 uur
15 uur 40 had ik de eerste en nu zelfs de 520-editie! Was net bezig een correctie goed te keuren bij de eerste error maar die is goed doorgekomen. Als ik zelf iets toevoeg en de error treedt op dan gaat het werk verloren.
0
geplaatst: 2 april 2021, 16:22 uur
Die zag ik niet aankomen.
Error 524
Ray ID: 639aaecbec6fbf73 •
2021-04-02 14:17:48 UTC
A timeout occurred
YouBrowser Working
Amsterdam
Cloudflare Working
www.musicmeter.nl
Host Error
Error 524
Ray ID: 639aaecbec6fbf73 •
2021-04-02 14:17:48 UTC
A timeout occurred
YouBrowser Working
Amsterdam
Cloudflare Working
www.musicmeter.nl
Host Error
0
Ponty Mython
geplaatst: 2 april 2021, 16:32 uur
meter_fan, dion.ollie
Volgens een bericht op MovieMeter zou het opgelost moeten zijn, maar ik had net weer een 524-error.
Volgens een bericht op MovieMeter zou het opgelost moeten zijn, maar ik had net weer een 524-error.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 april 2021, 16:36 uur
Waarschijnlijk enkel op MovieMeter, even dion.ollie taggen for old times sake want als ik me nog goed herinner ging hij navraag doen. Ik heb deze morgen ook problemen gehad met een ferme correctie van een tracklist, zo blijven wij sukkelen op www.WanneerwerkthetweerbeterMeter.nl.
Edit 02-04-2021 16:46: Op MovieMeter hebben ze er blijkbaar nog last van: 2021-04-02-16-46-37-Het-grote-opmerkingen-feedback-topic-2-De-Site-Algemeen-filmforum — ImgBB - ibb.co.
Edit 02-04-2021 16:46: Op MovieMeter hebben ze er blijkbaar nog last van: 2021-04-02-16-46-37-Het-grote-opmerkingen-feedback-topic-2-De-Site-Algemeen-filmforum — ImgBB - ibb.co.
0
Ponty Mython
geplaatst: 2 april 2021, 16:42 uur
Ik zou het vreemd vinden als ze de focus 100% op MovieMeter leggen en MusicMeter (en de rest) in de shit laten zitten, totdat de bugs bij de eerste zo goed als verdwenen zijn. Dan kunnen we lang wachten...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 2 april 2021, 16:43 uur
CHIEP schreef:
Sinds gisteren aanvaardt de site hier bij het toevoegen geen (letterlijk) grote hoezen meer; zo vreemd?
Ik moet nu altijd een willekeurige kleine afbeelding gebruiken en deze dan aanpassen nadat de release op de site staat
.
Nu lukt ook het vervangen na het plaatsen niet meer ...Sinds gisteren aanvaardt de site hier bij het toevoegen geen (letterlijk) grote hoezen meer; zo vreemd?
Ik moet nu altijd een willekeurige kleine afbeelding gebruiken en deze dan aanpassen nadat de release op de site staat
. Kan hier aub eens naar worden gekeken, dion.ollie?
0
Ponty Mython
geplaatst: 2 april 2021, 22:46 uur
Kennelijk is er op MovieMeter nu de optie om je gebruikersnaam aan te passen. Krijgen we dat hier ook?
0
geplaatst: 3 april 2021, 11:42 uur
Over moviemeter gesproken: het valt me op dat in de top 250 daar de nummer 1 4.42 heeft en de nummer 250 3.77. De films staan netjes in volgorde van score. Hier heeft de nummer 1 (OK Computer) 4.15 gemiddeld en de nummer 250 (Desire) 4.16. Dat is eigenlijk wel gek, niet? Ik snap dat het hier niet op stemgemiddelden is, maar toch.
Sowieso staan er zover ik zie geen albums met gemiddeld lager dan 3.99 in de top 250. Is dat omdat er meer albums dan films uitkomen? Is het mogelijk om de gemiddelde beoordeling bij beide sites te berekenen?
Sowieso staan er zover ik zie geen albums met gemiddeld lager dan 3.99 in de top 250. Is dat omdat er meer albums dan films uitkomen? Is het mogelijk om de gemiddelde beoordeling bij beide sites te berekenen?
0
geplaatst: 3 april 2021, 16:07 uur
Poek Op MovieMeter zijn er 2 soorten top 250: de zogenaamde alternatieve top 250, net zoals hier gebaseerd op de Top 10 van alle gebruikers, en de "normale" top 250, die op de gemiddelde beoordeling gebaseerd is.
Op MusicMeter mist dus eigenlijk deze normale top 250, misschien dat meter_fan of dion.ollie weet of er nog plannen zijn om deze top 250 ook op MusicMeter in te voeren?
Op MusicMeter mist dus eigenlijk deze normale top 250, misschien dat meter_fan of dion.ollie weet of er nog plannen zijn om deze top 250 ook op MusicMeter in te voeren?
0
geplaatst: 3 april 2021, 16:38 uur
Oja, ik zie het. Daar staan zelfs films in met een score van 3.30. Hier wordt een album met zo'n score als vrij matig gezien geloof ik?
0
geplaatst: 3 april 2021, 16:49 uur
Filmcritici hebben er een handje van om een lovende recensie zonder minpunten af te sluiten met een beoordeling van 3*. Of een film compleet af te branden omdat ze één element niet aanstaat.
En er zijn natuurlijk veel en veel meer muziekalbums dan speelfilms.
En er zijn natuurlijk veel en veel meer muziekalbums dan speelfilms.
0
Ponty Mython
geplaatst: 3 april 2021, 20:48 uur
De server heeft wéér kuren. Dit tempert mijn behoefte om MusicMeter te bezoeken wel enigzins.
Vooral ook omdat de techneuten en onze sitemanager kennelijk nooit in het weekend 'werken' en dat we tot dinsdag moeten wachten, voordat er (misschien) actie wordt ondernomen.
Vooral ook omdat de techneuten en onze sitemanager kennelijk nooit in het weekend 'werken' en dat we tot dinsdag moeten wachten, voordat er (misschien) actie wordt ondernomen.
3
geplaatst: 6 april 2021, 00:26 uur
'Bekijk eerst deze artikelen voor je verder gaat'
Ik ben de beroerdste niet en had de tijd, dus ik ben aan de lijst artikelen begonnen. Voor cremeren moet ik in Hellevoetsluis zijn en voor een leuke vrouw van rond de vijftig kan ik daar ook terecht. Dat is zeker interessant, daarnaast staan er ook muzikale suggesties in de lijst.
Maar ik heb wel een probleempje: er lijkt geen eind aan die lijst te komen, het gaat maar door. Als ik deze allemaal ga bekijken, dan schiet er geen tijd meer over voor musicmeter en moet zelfs de nachtrust wijken.
Wat te doen? Ik vrees dat het bekijken van al die artikelen kan leiden tot schipbreuk van mijn relatie en een faillissement van mijn bedrijf. Linksom of rechtsom vind ik voor die problemen wel weer een oplossing in Hellevoetsluis, maar misschien kan het ook anders? Want nu wordt van ons het onmogelijke gevraagd.
Ik ben de beroerdste niet en had de tijd, dus ik ben aan de lijst artikelen begonnen. Voor cremeren moet ik in Hellevoetsluis zijn en voor een leuke vrouw van rond de vijftig kan ik daar ook terecht. Dat is zeker interessant, daarnaast staan er ook muzikale suggesties in de lijst.
Maar ik heb wel een probleempje: er lijkt geen eind aan die lijst te komen, het gaat maar door. Als ik deze allemaal ga bekijken, dan schiet er geen tijd meer over voor musicmeter en moet zelfs de nachtrust wijken.
Wat te doen? Ik vrees dat het bekijken van al die artikelen kan leiden tot schipbreuk van mijn relatie en een faillissement van mijn bedrijf. Linksom of rechtsom vind ik voor die problemen wel weer een oplossing in Hellevoetsluis, maar misschien kan het ook anders? Want nu wordt van ons het onmogelijke gevraagd.
0
geplaatst: 6 april 2021, 13:18 uur
Sir Spamalot schreef:
Waarschijnlijk enkel op MovieMeter, even dion.ollie taggen for old times sake want als ik me nog goed herinner ging hij navraag doen. Ik heb deze morgen ook problemen gehad met een ferme correctie van een tracklist, zo blijven wij sukkelen op www.WanneerwerkthetweerbeterMeter.nl.
Voor zover mij verteld is, heeft hebben de errors te maken met herhaaldelijk verzoeken van IP-adressen uit Oostbloklanden. Een probleem waar momenteel iets voor gebouwd wordt.
1
geplaatst: 6 april 2021, 13:20 uur
Heino schreef:
Poek Op MovieMeter zijn er 2 soorten top 250: de zogenaamde alternatieve top 250, net zoals hier gebaseerd op de Top 10 van alle gebruikers, en de "normale" top 250, die op de gemiddelde beoordeling gebaseerd is.
Dit zet ik door naar meter_fan. Durf ik zelf geen uitspraken over te doen.
0
geplaatst: 7 april 2021, 23:36 uur
Nick Anthony Simoncino - The Dream of Amnesia (2012)
Is een alias van Simoncino, maar die wordt niet gevonden met alias zoeken. Misschien lukt een crewlid het wel?
Is een alias van Simoncino, maar die wordt niet gevonden met alias zoeken. Misschien lukt een crewlid het wel?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 april 2021, 23:49 uur
Helaas.
Als je op "Simoncino" zoekt via het reguliere zoekveld komt de artiestenpagina niet tevoorschijn, daar begint het al ...
dion.ollie, weer eentje voor op de lijst
Als je op "Simoncino" zoekt via het reguliere zoekveld komt de artiestenpagina niet tevoorschijn, daar begint het al ...
dion.ollie, weer eentje voor op de lijst
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.