MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
CHIEP lukt het ook niet als je "Simoncino" hernoemd naar een willekeurige andere naam. Dan de alias aanmaakt en daarna de naam "Simoncino" weer terugzet?

Zo heb ik dat vroeger ook wel eens gedaan.

CHIEP (crew)
Aha, nu wel . Om maar te zeggen hoe lang dat geleden was.
Anyway: zou dus eindelijk wel eens mogen worden aangepakt.

Bedankt! Ook mooi dat je dat andere album van hem hebt toegevoegd, scheelt mij weer werk.

Werkt het zoekveld eigenlijk nog wel goed, als ik zoek op Brainstorm komt er maar een Brainstorm artiest te voorschijn terwijl er meerdere zijn.

WhoAmI (crew)
trebremmit schreef:
Werkt het zoekveld eigenlijk nog wel goed, als ik zoek op Brainstorm komt er maar een Brainstorm artiest te voorschijn terwijl er meerdere zijn.

Dit heb ik ook meerdere keren gehad de afgelopen dagen, wat vooral vervelend is als ik bij verzamelalbums van elke artiest wil weten via geavanceerd zoeken of het wel de juiste zijn.
Nu weet ik, en de crew met mij, door trial and error dat er nu vier groepen met de naam Mosquito op de site vertegenwoordigd zijn! Met al dat corrigeren ben ik nu bijna net zo vervelend als een van die muggen

Kassper
Hai. Ik probeer Eefje de Visser in mijn Top 10 artiesten te zetten, maar dit lukt niet.

Casartelli (moderator)
Het lijkt erop dat de artiestenzoekfunctie Eefje de Visser als artiest niet vindt. Andere artiesten worden wel gevonden, de zoekfunctie vindt wel de albums van Eefje de Visser, maar de artiest dus niet.

Hiervoor stonden ook al een paar berichten over het functioneren van de zoekfunctie... dion.ollie?

Raar lukt hier ook niet ( andere artiesten wel).
Komt wel gewoon voor in : MusicMeter.nl

Edit Casartelli het heeft dus wel ooit gewerkt, zie top 100

Kassper schreef:
Hai. Ik probeer Eefje de Visser in mijn Top 10 artiesten te zetten, maar dit lukt niet.

God straft onmiddellijk!

Casartelli schreef:
Het lijkt erop dat de artiestenzoekfunctie Eefje de Visser als artiest niet vindt. Andere artiesten worden wel gevonden, de zoekfunctie vindt wel de albums van Eefje de Visser, maar de artiest dus niet.

Ik ben dit probleem al bij vele artiesten tegengekomen.

Kassper
Sevdaliza én Lorde toevoegen aan mijn Top 10 Artiesten lukt ook niet...

Vraagje, bij dj mixalbums voeg ik altijd gewoon de artiesten toe aan de tracklist, dus ook die van de dj die het album mixt. maar ik zie dat andere users het weglaten, maar ook niet overal. Is het de bedoeling dat je dit weglaat of niet? Vind het zelf mooier als de artiestennaam er wel bij staat, want nu ziet het er wat raar uit, bovendien komen de tracks dan niet te staan bij tracks op verzamelalbums bij de artiest.

Voorbeeld:
Special Request - DJ-Kicks (2021)

Hier had ik zelf wel de artiest ingevuld, maar iemand heeft het blijkbaar weggehaald.

trebremmit schreef:
Vind het zelf mooier als de artiestennaam er wel bij staat, want nu ziet het er wat raar uit, bovendien komen de tracks dan niet te staan bij tracks op verzamelalbums bij de artiest.

Geen idee wat precies de regels zijn, maar ik ben het eens met bovenstaande.

Ponty Mython
Ook wel vreemd dat zijn naam wel mag blijven staan in de laatste track.

Het zou dan eigenlijk moeten zijn: Petrichor feat. 96 Back, als de naam van de artiest die het album mixt er niet bij mag staan.

Kassper schreef:

aerobag, heb jij hier iets mee te maken

Ponty Mython schreef:
Ook wel vreemd dat zijn naam wel mag blijven staan in de laatste track.

Het zou dan eigenlijk moeten zijn: Petrichor feat. 96 Back, als de naam van de artiest die het album mixt er niet bij mag staan.

Maar dat laatste nummer zal waarschijnlijk een samenwerking zijn, niet een gastbijdrage. Dus feat. 96 Back is ook geen echte oplossing.

Ik ben het eens met GG en Timmer Bert.

Teunnis schreef:
(quote)

aerobag, heb jij hier iets mee te maken

Een extra soap rondom het Eefje-kartel, wat een intriges. Het gaat dieper dan men dacht. Ik heb hier geen actieve herinnering aan in ieder geval. 123poetertjes zou zo maar eens een wolf in schaapskleren kunnen zijn

#palachtereefje

dix
Kassper schreef:
Kassper schreef:
Sevdaliza én Lorde toevoegen aan mijn Top 10 Artiesten lukt ook niet...

Er moet toch ergens een grens worden getrokken...

Kassper
dix schreef:
(quote)
(quote)

Er moet toch ergens een grens worden getrokken...

CHIEP (crew)
Bij het toevoegen gebeurt het regelmatig dat er bij iTunes wel een tracklist kan worden opgehaald, maar geen hoes. Waar zit daar de logica?

Sir Spamalot (crew)
Als ervaringsdeskundige qua hoezen merk ik wel op dat de methode om grote hoezen te verkrijgen anders is (vroeger was het zoals het nu in de wiki staat: Richtlijnen voor de hoes) - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl. Nu is het gewoon "afbeelding bekijken" en in de url achteraan 500x500bb.webp vervangen door 800x800.jpg / 1000x1000.jpg enzovoort. Zou het daaraan liggen?

Iets voor het huidige bestuur om na te kijken, ik krijg nog regelmatig voorstellen van Apple Music, maar wat je hierboven beschrijft, CHIEP, heb ik dan weer ook vaak meegemaakt. Dan gebruik ik het Deezer handigheidje.

CHIEP (crew)
Ik probeer die plugin de laatste tijd meer te gebruiken omdat je dus vaak op die error stoot dat de site geen grote afbeelding accepteert, maar op deze manier heeft die natuurlijk niet veel nut.

Misschien speelt dit alleen bij mij maar wanneer ik de verwijdering van een bericht ongedaan wil maken blijft ie forever laden en blijft het uiteindelijk bij een enkeltje Wegisweg

Heb ik eeuwen geleden ook al eens gemeld.

EDIT: Je bent in goed gezelschap, want ook aerobag heeft het vorig jaar al gemeld. Dat zou dion.ollie op de buglijst zetten. Dan kunnen we dus wachten tot Sint-Juttemus. Dit is toch wel echt een heel vervelende bug; met een beetje pech heb je net een heel opstel van 10.000 woorden geschreven en vervolgens kan door één misklik al je werk voorgoed verdwenen zijn.

Teunnis schreef:
Heb ik eeuwen geleden ook al eens gemeld.

Toen was Rutte hier nog mod en die is het toen vergeten.

Misschien heeft Fred het nog ergens op een briefje staan?

Bedoel jij Ferd?

R. doctrine is zoveel mogelijk mondeling dus weinig kans.

Rudi S schreef:
(quote)

Bedoel jij Ferd?

Nee, ik bedoel de plaatselijke buschauffeur.

Sorry voor de spam, mods.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.