MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Teunnis schreef:
Heb ik eeuwen geleden ook al eens gemeld.

EDIT: Je bent in goed gezelschap, want ook aerobag heeft het vorig jaar al gemeld. Dat zou dion.ollie op de buglijst zetten. Dan kunnen we dus wachten tot Sint-Juttemus. Dit is toch wel echt een heel vervelende bug; met een beetje pech heb je net een heel opstel van 10.000 woorden geschreven en vervolgens kan door één misklik al je werk voorgoed verdwenen zijn.

Ik ga vragen of deze bug met prioriteit behandeld kan worden. Uiteraard zijn problemen nooit wenselijk, maar spelen er momenteel nog meer bugs die qua belang voorrang zouden moeten krijgen op anderen? En zoja, welke zouden dit dan zijn?

trebremmit schreef:
Werkt het zoekveld eigenlijk nog wel goed, als ik zoek op Brainstorm komt er maar een Brainstorm artiest te voorschijn terwijl er meerdere zijn.

dion.ollie

panjoe (moderator)
Ik had dit van de week inderdaad ook toen ik probeerde de vele artiesten met de naam "Astra" uit elkaar te ontwarren. In de zoekfunctie verschenen er maar 2 (dus niet alleen in het pop-down venster maar ook als je enter drukte), maar er bestaan er veel meer op de site.

dion.ollie schreef:
(quote)

Ik ga vragen of deze bug met prioriteit behandeld kan worden. Uiteraard zijn problemen nooit wenselijk, maar spelen er momenteel nog meer bugs die qua belang voorrang zouden moeten krijgen op anderen? En zoja, welke zouden dit dan zijn?

Ponty Mython schreef:
Kennelijk is er op MovieMeter nu de optie om je gebruikersnaam aan te passen. Krijgen we dat hier ook?

Geen bug, maar toch wel wenselijk wat door deze user aangehaald werd. ik kan mij voorstellen dat elke kans op geloofwaardigheid al bij voorbaat gefnuikt is met een dergelijke username, vermoedelijk niet meer dan een jeugdzonde die hij jammerlijk blijft meesleuren.

panjoe (moderator)
Bij Jayda G - DJ-Kicks:
Graag de artiest laten staan in de tracklist, iedere keer wordt die gecorrigeerd door iemand, maar het is volgens mij de bedoeling dat die blijft staan, ook omdat die tracks dan bij de tracks op verzamelalbums bij de artiest komen te staan.
Heb weer een correctie ingestuurd.

Ben het met Bert eens dat het zo erg lelijk staat, maar het was mij dus voorheen verteld dat de albumartiest op eigen werk niet in de tracklijst moet staan. Ik heb al 2 crewers getagd bij dat album, maar misschien handig om het hier ook te documenteren. Het is wel handig om er één lijn in te trekken iig.

Ponty Mython schreef:
Kennelijk is er op MovieMeter nu de optie om je gebruikersnaam aan te passen. Krijgen we dat hier ook?
ni slecht schreef:
Geen bug, maar toch wel wenselijk wat door deze user aangehaald werd. ik kan mij voorstellen dat elke kans op geloofwaardigheid al bij voorbaat gefnuikt is met een dergelijke username, vermoedelijk niet meer dan een jeugdzonde die hij jammerlijk blijft meesleuren.
Ik kan me vergissen maar volgens mij is het op MovieMeter nog altijd niet mogelijk om je username te wijzigen. Er zijn indertijd wel eens wat uitzonderingen geweest (mensen die hun voor- en achternaam hadden gebruikt en daar problemen mee ondervonden) maar is de enige manier waarop je nu je username kunt wijzigen simpelweg dat je kunt kiezen tussen je username van MovieMeter en ook die van TVMeter. Beide sites zijn namelijk samengevoegd en is ook de userdatabase samengevoegd => je mag zelf kiezen welke account (en welke username) je behoudt.

Ik zou het ook wel willen trouwens, ik irriteer me eraan dat ik mijn username niet met een hoofdletter heb geschreven.

Jongens, wel even duidelijk zijn ook naar dion.ollie. Die vraagt wat prioriteit moet hebben.

Het niet werkende zoekvenster (en andere zaken met artiestennamen) lijkt me zoiets. Het niet ongedaan kunnen maken van (per ongeluk) verwijderde berichten ook wel hoog op het lijstje.

Het aanpassen van je username en regels over een tracklist lijken me alles behalve belangrijke zaken op dit moment.

Hoe staat het ervoor met de storingen (ik heb er bijna nooit wat van gemerkt)?

zaaf
Sliep je vanochtend om 4.15 ofzo?

Teunnis schreef:
Jongens, wel even duidelijk zijn ook naar dion.ollie. Die vraagt wat prioriteit moet hebben.

Het niet werkende zoekvenster (en andere zaken met artiestennamen) lijkt me zoiets. Het niet ongedaan kunnen maken van (per ongeluk) verwijderde berichten ook wel hoog op het lijstje.

Het aanpassen van je username en regels over een tracklist lijken me alles behalve belangrijke zaken op dit moment.

Hoe staat het ervoor met de storingen (ik heb er bijna nooit wat van gemerkt)?

Mijn excuses voor het melden.

Ik stel mij wel de vraag hoe zinvol het is om aan alle users de vraag te stellen om prioriteiten op te stellen, want dat is natuurlijk met zn allen objectief vast te stellen.

metalfist schreef:

Ik zou het ook wel willen trouwens, ik irriteer me eraan dat ik mijn username niet met een hoofdletter heb geschreven.

Dit heb ik dus ook al jaren

deric raven schreef:
(quote)

Dit heb ik dus ook al jaren

D'r worden gewoon te weinig bordspellen gedaan zoals Mens erger je niet - dan weet je tenminste dat iets je irriteert en dat je je ergens aan stoort of ergert. En een beginkapitaal wil wel helpen bij een goede start

Misschien helpt het om te weten dat anderen (ik in ieder geval) die kleine beginletter in jullie gebruikersnaam juist wel mooi vinden, metalfist en deric raven.

Het scheelt zoveel Mjuman, jij bent de grote wijze Mjuman, ik het kleine lieve raafje
Zoveel maakt die hoofdletter uit.

deric raven schreef:
Het scheelt zoveel Mjuman, jij bent de grote wijze Mjuman, ik het kleine lieve raafje
Zoveel maakt die hoofdletter uit.

Da's eigenlijk alleen omdat de "M" als chocoladeletter het grootst is en deze "µ" niet zo snel te vinden was. Zoek maar 'ns op Raaf (Raven) en Edgar Allen Poe

Mjuman schreef:
D'r worden gewoon te weinig bordspellen gedaan zoals Mens erger je niet - dan weet je tenminste dat iets je irriteert en dat je je ergens aan stoort of ergert. En een beginkapitaal wil wel helpen bij een goede start
Ik ben verre van een taalpurist, dus misschien ga ik nu helemaal de mist in maar een bordspel speel je in plaats van het te doen

Je wilt niet weten wat Mjuman in zijn vrije tijd met bordspellen doet...

Teunnis schreef:
Je wilt niet weten wat Mjuman in zijn vrije tijd met bordspellen doet...

Zou bijna willen zeggen, kom hier maar eens kijken naar het Stratego-spel (een vrij oude versie met houten figuurtjes, kanteelachtig) en de deuk die in de doos zit (tgv ruzie in de familie).

Hoe vaak - in gezelschap - luidde trouwens niet de vraag: zullen we een spelletje doen - Risk, Diplomacy, Carriere of Acquire? Altijd goed voor lang doorhalen.

Een spel spelen heeft imo een andere betekenis.

dion.ollie schreef:
(quote)

Alles gerelateerd aan de zoekfunctie die niet meer volledig werkt?
Alles gerelateerd aan grote hoezen die niet meer kunnen worden toegevoegd aan albums?

Is het niet handig gewoon gestructureerd bij te houden wat hier zo nu en dan gepost wordt, bv. in een gesloten topic (openstaande bugs, mogelijke veranderingen, wensenlijstje, dingen die sowieso niet gaan veranderen), in plaats van af en toe weer een nieuwe uitvraag te doen met wat er allemaal speelt?

CHIEP (crew)
Dat zou je denken he?
Op MovieMeter lijkt de communicatie over de opvolging daarvan volledig te zijn stilgevallen, maar ik vrees dat dat niet betekent dat MusicMeter opeens wel terug aandacht krijgt.

Mjuman schreef:

Was daar niet een hoop gedoe over met die shirtsponsor van FC Emmen,?

Dat klopt: dit verwijst naar het spelen van een psychologisch Spel waarvan de dramadriehoek de bekendste vorm is. De Canadese psycholoog Eric Berne schreef hier het boek 'Games people play' over waar the Alan Parsons Project een gelijknamig nummer over componeerde. En zo zijn we toch weer terug bij de muziek

Ponty Mython
CHIEP schreef:
Dat zou je denken he?
Op MovieMeter lijkt de communicatie over de opvolging daarvan volledig te zijn stilgevallen, maar ik vrees dat dat niet betekent dat MusicMeter opeens wel terug aandacht krijgt.

Als ik lees hoeveel bugs er weggewerkt moeten worden op MovieMeter dan is MusicMeter pas volgend jaar aan de beurt, ben ik bang. En ja, communicatie blijft een dingetje bij onze beheerders, al zie ik de mods/crew op MovieMeter nog niet zo snel opstappen.

123poetertjes schreef:
Een link of citaat verwijzend naar het onderste bericht van een volle pagina brengt je in plaats daarvan bovenaan de volgende pagina.
Check die datum lol. Nog steeds niet opgelost x

*plaatst gifje van bij bushalte wachtende Totoro want is inmiddels helemaal hoteldebotel van die lieve goedzak*

123poetertjes schreef:
(quote)
Check die datum lol. Nog steeds niet opgelost x

Oh ja daar heb ik last van x

Ponty Mython schreef:
(quote)

Als ik lees hoeveel bugs er weggewerkt moeten worden op MovieMeter dan is MusicMeter pas volgend jaar aan de beurt, ben ik bang. En ja, communicatie blijft een dingetje bij onze beheerders, al zie ik de mods/crew op MovieMeter nog niet zo snel opstappen.

De communicatie omtrent bugs op MovieMeter loopt direct vanuit de dagelijks actieve user Kappeuter in een direct lijntje met de developers via email. Een dergelijk systeem zou hier wellicht ook uitkomst kunnen bieden, omdat daarin de minste ruis optreedt. Maar dan is er wel één user nodig die dit zo nu en dan wil en kan doen.

CHIEP (crew)
Mag ik het bijzonder vreemd vinden dat daar op MovieMeter een crewlid voor werd "opgevorderd"?
Ik mag hopen dat jij als sitemanager ook een directe verbinding hebt met de ontwikkelaars, dus waarom kan jij dit niet op jou nemen? Of ga je enkel nog over de nieuwsberichten?

Ponty Mython
Zoals CHIEP al terecht zegt: Dat ben jij toch, dion.ollie? Of houdt 'sitemanager' iets anders in?

Weet niet of dit al ter sprake is gekomen. Bezoek musicmeter veel maar forum niet zo; Hoop van harte dat jullie huidige stijl houden en niet de moviemeter/tvmeter kant opgaan. Nog zo'n verandering kan ik niet aan. Bvd.

Ponty Mython schreef:
Of houdt 'sitemanager' iets anders in?

Een beetje manager doet voornamelijk delegeren, dus Dion doet zijn werk goed

Ponty Mython
Op MovieMeter zijn ze het uitblijven van communicatie, updates en bugfixes ook meer dan zat, zo is te lezen in het feedbacktopic. Leuk zo'n nieuwe site, maar als je er dan vervolgens niks meer mee doet...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.