De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 16 juli 2014, 05:49 uur
Kunnen er wat meer smiley-mogelijkheden komen ter 'ondersteuning'of 'opleuking' van het tekstveld? In bijv. Skype heb je een keuze uit veel meer mogelijkheden.
0
Cured
geplaatst: 16 juli 2014, 06:23 uur
Ik wil graag sommige albums in mijn updates, maar dat lukt me alleen als ik er een bericht bij schrijf.
Ligt het ergens aan mijn instellingen?
0
geplaatst: 16 juli 2014, 06:55 uur
Cured schreef:
Ik wil graag sommige albums in mijn updates, maar dat lukt me alleen als ik er een bericht bij schrijf.
Kan je niet bij de betreffende albums klikken op "Naar updates" oid? Dan gooi je ze erin zonder een bericht achter te laten.
0
geplaatst: 16 juli 2014, 09:49 uur
Ik heb problemen met de "Mijn Updates" knop. Slechts sporadisch lukt het om forumtopics toe te voegen aan mijn updates. Ik gebruik Firefox. Het lijkt een beetje op het probleem van Cured hierboven. Ik dacht idd dat het plaatsen van een bericht de oplossing was, maar dat blijkt ook niet waterdicht te zijn.
0
Cured
geplaatst: 16 juli 2014, 10:28 uur
Ik klik bijv. de nieuwe van Marillion aan (er verschijnt een 'V-tje) bij toevoegen aan 'mijn updates' en dan kijk ik onder 'mijn updates' en dan staat het album er niet bij, alleen als ik er een bericht bij schrijf. How come?
0
geplaatst: 16 juli 2014, 10:53 uur
Cured schreef:
Ik klik bijv. de nieuwe van Marillion aan (er verschijnt een 'V-tje) bij toevoegen aan 'mijn updates' en dan kijk ik onder 'mijn updates' en dan staat het album er niet bij, alleen als ik er een bericht bij schrijf. How come?
Inderdaad bij albums hetzelfde verschijnsel. Heb jij ook Firefox als browser?
0
geplaatst: 16 juli 2014, 10:56 uur
Je ziet alleen discussies in je updates waar recentelijk berichten zijn geplaatst, is dat het niet?
0
geplaatst: 16 juli 2014, 11:14 uur
Nee, want bv. bij dit topic heb ik vanmorgen nog een bericht geplaatst, maar ik zie hem dus niet terug in mijn updates. Het vinkje bij "Mijn Updates" is dan ook weer verdwenen en veranderd in een plusje.
0
geplaatst: 16 juli 2014, 11:21 uur
Als je het vinkje zet (wachten tot het vinkje daadwerkelijk zichtbaar is) en dan de pagina opnieuw laadt, is het vinkje dan direct weer weg?
0
Cured
geplaatst: 16 juli 2014, 11:39 uur
Marty McFly schreef:
Inderdaad bij albums hetzelfde verschijnsel. Heb jij ook Firefox als browser?
Nee, internet Explorer.Inderdaad bij albums hetzelfde verschijnsel. Heb jij ook Firefox als browser?
0
geplaatst: 16 juli 2014, 11:53 uur
Jordy schreef:
Als je het vinkje zet (wachten tot het vinkje daadwerkelijk zichtbaar is) en dan de pagina opnieuw laadt, is het vinkje dan direct weer weg?
Ja, verdwenen.
0
buizen
geplaatst: 16 juli 2014, 14:00 uur
Jordy, wat betekenen die blauwe symbooltjes voor een topic? Zoals die rorschachtestachtige 'splash' (met een uitroepteken, in het blauw)? Kan het op de wikipage niet vinden.
0
geplaatst: 16 juli 2014, 14:27 uur
Die "splash" is een sticky topic, een topic dat altijd bovenaan de lijst staat.
0
buizen
geplaatst: 17 juli 2014, 00:24 uur
Waarom staan de ene keer bij een artiest/band de albums op alfabet en de andere keer op jaartal gesorteerd vermeld? 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 juli 2014, 01:39 uur
Op alfabet? Dan kan enkel voorkomen als de artiest in één jaar tijd meerdere albums heeft uitgebracht en er bij die albums hier geen exacte releasedatum staat opgegeven.
0
buizen
geplaatst: 17 juli 2014, 01:42 uur
CHIEP schreef:
Op alfabet? Dan kan enkel voorkomen als de artiest in één jaar tijd meerdere albums heeft uitgebracht en er bij die albums hier geen exacte releasedatum staat opgegeven.
http://www.musicmeter.nl/album/search/rainbow
0
geplaatst: 17 juli 2014, 09:31 uur
Da's op titel gesorteerd - elke albumtitel met Raimbow, smarty!
Wel een andere opmerking in dezen: bij bands met 2 albums in 1 jaar klopt de volgorde niet; deze is niet chronolgisch (op volgorde van verschijning), maar alfabetisch; voorbeeld: Fairport Convention.
Wel een andere opmerking in dezen: bij bands met 2 albums in 1 jaar klopt de volgorde niet; deze is niet chronolgisch (op volgorde van verschijning), maar alfabetisch; voorbeeld: Fairport Convention.
0
geplaatst: 17 juli 2014, 09:46 uur
Idd gemist - smartfoon, weetuweswel! Zal ik voortaan als ik het weer tegenkom ter correctie de exacte release-datum aangeven; vaak zal dat een maand zijn, en dan kan je bijv midden van de maand aanhouden

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 17 juli 2014, 11:32 uur
Mjuman schreef:
Idd gemist - smartfoon, weetuweswel! Zal ik voortaan als ik het weer tegenkom ter correctie de exacte release-datum aangeven; vaak zal dat een maand zijn, en dan kan je bijv midden van de maand aanhouden
(quote)
In principe een taak voor users, om de exacte datum op te snorren. Ik heb begrepen dat een maand/jaartal ook mag.
0
buizen
geplaatst: 17 juli 2014, 14:06 uur
Vraag me af waarom albumtitels vaak zo worden geschreven dat elk woord met een hoofdletter begint, zelfs woordjes als 'and' en 'the'. Is dat er gewoon zo ingeslopen?
Tevens vraag ik me af of de vraag over meer smileys nog beantwoord wordt...

0
geplaatst: 17 juli 2014, 14:15 uur
buizen schreef:
Vraag me af waarom albumtitels vaak zo worden geschreven dat elk woord met een hoofdletter begint, zelfs woordjes als 'and' en 'the'. Is dat er gewoon zo ingeslopen?
Het gebruik van beginkapitalen is een gewoonte die thuishoort in Anglosaksische cultuur - van daaruit heeft het zich als een virus verspreid over talen waar het absoluut niet thuishoort: Nederlands, Duits en Zweeds - bijv dit Lisa Nilsson - Himlen Runt Hörnet (1992) slaat dus taalkundig/orthografisch gezien helemaal nergens op en geeft blijk van een US/UK brain dominance

0
buizen
geplaatst: 17 juli 2014, 14:26 uur
Ok Mjuman. Maar ik zie het elders (straatnaambordjes, boektitels, noem het maar op) eigenlijk niet, alleen in muziektitels.
Blij ben ik er niet mee, ik houd van onze Nederlandse taal, dit zijn maar gekkigheden.
Blij ben ik er niet mee, ik houd van onze Nederlandse taal, dit zijn maar gekkigheden.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 23:09 uur
Bij het album Boogie Nights #2 staat achter het laatste nummer (Apollo 100 - Joy) een pijltje als videoclip-link, maar als je daarop klikt komt je uit bij een clip van "Disorder" van Joy Division. Of is dat de verantwoordelijkheid van degene die het album geplaatst heeft?
0
geplaatst: 19 juli 2014, 02:25 uur
Iedere gebruiker van deze site kan clips toevoegen. In het door jou aangehaalde voorbeeld is duidelijk wat fout gegaan. Clip aldaar weggehaald.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.