De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2014, 13:51 uur
De muziek van Eno • Hyde is via zoeken erg moeilijk te vinden door de grote punt.
0
geplaatst: 23 juli 2014, 21:07 uur
Sinds een aantal dagen heb ik last van een vertraging bij het typen/selecteren/editen van tekst en veelal gaat dit ook niet goed.Hebben andere hier ook sinds kort last van?
Ik gebruik Google Chrome, heb het geprobeerd op te lossen door:
1. cache te legen
2. cookies te verwijderen
3. gecheckt of ik niet onlangs programma's geïnstalleerd heb
4. de computer op malware gecheckt (wat ook dergelijke problemen kan geven)
5. extensies in chrome uitgezet
6. tussen al deze stappen door alle actieve processen van Chrome gesloten of de computer opnieuw opgestart, maar alles zonder resultaat
Als ik op een andere website berichten edit heb ik geen problemen in Chrome. Is er onlangs iets veranderd op musicmeter? Heeft een update plaatsgevonden of iets dergelijks?
1. cache te legen
6. tussen al deze stappen door alle actieve processen van Chrome gesloten of de computer opnieuw opgestart, maar alles zonder resultaat
Als ik op een andere website berichten edit heb ik geen problemen in Chrome. Is er onlangs iets veranderd op musicmeter? Heeft een update plaatsgevonden of iets dergelijks?
0
geplaatst: 23 juli 2014, 23:03 uur
Salvadore schreef:
Sinds een aantal dagen heb ik last van een vertraging bij het typen/selecteren/editen van tekst en veelal gaat dit ook niet goed.Hebben andere hier ook sinds kort last van?
1. cache te legen
1. cache te legen
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb exact dezelfde klacht!
0
geplaatst: 23 juli 2014, 23:08 uur
Daarom gebruik ik nu mijn surface tablet en daarop weet ik niet hoe ik een gebruiker kan noemen... Volgens mij kan dit gewoon niet, klopt dat?
0
geplaatst: 23 juli 2014, 23:21 uur
Die functionaliteit staat inderdaad niet ingeschakeld op touch apparaten (tablets/telefoons)
Zal op de wensenlijst zetten om daar weer eens naar te kijken
Zal op de wensenlijst zetten om daar weer eens naar te kijken
0
geplaatst: 24 juli 2014, 09:38 uur
musicborst Het is bij mij opgelost!
Waarschijnlijk is er bij een update van Google Chrome iets veranderd. Het veranderen van een instelling heeft bij mij het probleem verholpen: Bij "Instellingen" => "Geavanceerd" en dan bij Systeem "hardwareversnelling" uitvinken (en dan Chrome opnieuw starten). Bij mij werkt het allemaal weer normaal
Waarschijnlijk is er bij een update van Google Chrome iets veranderd. Het veranderen van een instelling heeft bij mij het probleem verholpen: Bij "Instellingen" => "Geavanceerd" en dan bij Systeem "hardwareversnelling" uitvinken (en dan Chrome opnieuw starten). Bij mij werkt het allemaal weer normaal

0
geplaatst: 25 juli 2014, 12:05 uur
Matt Woods - With Love from Brushy Mountain (2014)
Hendrik68's stem is bij zijn bericht 4*, maar bij recente stemmen staat een 4,5* vermeld. Lijkt me niet helemaal zoals het hoort. Wellicht komt het vaker voor bij gewijzigde stemmen.
Hendrik68's stem is bij zijn bericht 4*, maar bij recente stemmen staat een 4,5* vermeld. Lijkt me niet helemaal zoals het hoort. Wellicht komt het vaker voor bij gewijzigde stemmen.
0
buizen
geplaatst: 26 juli 2014, 13:57 uur
Waarom kun je niet in de browster de titel van het topic zien?, er staan nu van die vage nummers.
Tegenwoordig is het heel modern dat je de topicnaam in de browser kunt lezen.
Tegenwoordig is het heel modern dat je de topicnaam in de browser kunt lezen.
0
geplaatst: 26 juli 2014, 14:55 uur
Met welke browser werk je? Bij Firefox staat links boven in het scherm in welk topic je zit.
0
buizen
geplaatst: 26 juli 2014, 15:03 uur
Ik werk met firefox. maar er staat ..musicmeter/forum/1/8875/ en dat soort tekst.
0
geplaatst: 26 juli 2014, 15:08 uur
Staat daar boven dan niets. Ik zie namlijk naast de M van Musicmeter keurig staan waar ik me op de site bevind, Wellicht moet je even kijken naar de instellingen van je browser
0
buizen
geplaatst: 26 juli 2014, 15:15 uur
Nee daar staat niets. Zal eens naar de instellingen van mijn browser kijken
Dit kost me zeker een dag want ben niet zo handig in die dingen. Maar bedankt voor de tip.
Dit kost me zeker een dag want ben niet zo handig in die dingen. Maar bedankt voor de tip.
0
geplaatst: 26 juli 2014, 15:46 uur
Ik denk dat Gerards Dream doelt op het tabblad, daar staat gewoon waar je je bevindt. Geen idee waarom dat dan ook nog eens in de url zou moeten staan.
0
geplaatst: 27 juli 2014, 00:06 uur
Is het niet praktischer om bij platen die meerdere CD's bevatten de tracklist ook te verdelen onder meerdere CD's en iedere CD een eigen tijdsduur te geven?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 29 juli 2014, 21:08 uur
Op de een of andere manier kan ik deze videoclip niet toevoegen aan het nummer (http://vimeo.com/100360947). Hij blijft een melding geven van ongeldige invoer.
0
geplaatst: 30 juli 2014, 13:39 uur
Sinds een week of twee werkt de rechtermuisknop geregeld niet op deze site... Ik gebruik Chrome.
Het probleem is iedere keer opgelost door tabblad te sluiten en een nieuwe te openen. Op andere sites heb ik dit probleem niet.
Het probleem is iedere keer opgelost door tabblad te sluiten en een nieuwe te openen. Op andere sites heb ik dit probleem niet.
0
Cured
geplaatst: 30 juli 2014, 14:48 uur
Hoe moet je albums 'klikbaar' maken ? Er staat dan in het zwart het album en als je daar dan op klikt verschijnt die in beeld dus.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 juli 2014, 14:55 uur
Cured schreef:
Hoe moet je albums 'klikbaar' maken ? Er staat dan in het zwart het album en als je daar dan op klikt verschijnt die in beeld dus.
door een linkje toe te voegen
0
Cured
geplaatst: 30 juli 2014, 16:11 uur
Aha, nog beter. 
edit: moest nog even 'puzzelen', maar ik snap het nu.....zo dus: Vangelis - Antarctica (1983)

edit: moest nog even 'puzzelen', maar ik snap het nu.....zo dus: Vangelis - Antarctica (1983)
0
geplaatst: 30 juli 2014, 20:52 uur
Maartenn schreef:
Op de een of andere manier kan ik deze videoclip niet toevoegen aan het nummer (http://vimeo.com/100360947). Hij blijft een melding geven van ongeldige invoer.
zal hier binnenkort even naar kijken!Op de een of andere manier kan ik deze videoclip niet toevoegen aan het nummer (http://vimeo.com/100360947). Hij blijft een melding geven van ongeldige invoer.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 juli 2014, 00:33 uur
Er staan op deze site meerdere albums met als label Commercial Marketing. Wie tijd en zin heeft: kijk gerust eens na via welke labels de albums in kwestie wel zijn verschenen, want "Commercial Markering" is uiteraard niet correct.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 augustus 2014, 00:59 uur
Zelfde vraag voor Phantom Sound & Vision - dat is een verdeler, geen label.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.