De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 20:50 uur
Sietse schreef:
alle PM's weg
alle PM's weg
Bij mij ook en ook het icoontje is weg even als het icoontje van de notificaties.
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 21:14 uur
Probleem met pm's opgelost? De verdwenen quote etc icoontjes op mobiel kan ik even niet naspelen, waar is dat precies?
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 22:06 uur
Bij mij zijn de icoontjes ook verdwenen. Gaat in dit geval,om Safari op de iPad. Waar de icoontjes normaal zijn, is het nu gewoon zwart, maar je kan nog wel op ze klikken.
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 22:28 uur
Bij mij zijn de icoontjes nog steeds onzichtbaar, evenals de icoontjes rechtsboven een bericht, waarmee je je bericht kan bewerken, een bericht kan citeren, misbruik kan melden, etc.
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 22:41 uur
Ik heb 'wis cookies en gegevens' gedaan. Geen idee wat er precies onder die gegevens valt, want dat staat nergens aangegeven, maar aangezien er geen optie is om je cache te legen, dacht ik dat het saar wellicht onder zou vallen. Lekker duidelijk, meneer Jobs. Hoe dan ook, ze zijn nog steeds onzichtbaar. Ik weet waar ze ongeveer zitten, dus het is geen ramp, maar toch. Ziet thelion ze ondertussen al?
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 23:10 uur
aha gevonden, sorry, volgens mij moet het nu weer goed zijn
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 23:13 uur
Alles is hier weer zichtbaar zowel op i-phone (mobiele versie) i-pad (normale versie) beiden met Safari en op mijn laptop in zowel Firefox als ook in Chrome 

0
geplaatst: 16 augustus 2014, 12:06 uur
@Jordy: Bij de artiest (is bij alle artiestenpagina's zo) ontbreekt tussen de voorlaatste en laatste zin een punt-spatie:
http://oi57.tinypic.com/zus846.jpg
http://oi57.tinypic.com/zus846.jpg
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 augustus 2014, 16:32 uur
Dubbele link, dat kunnen wij als crew sinds kort echter niet meer oplossen omdat wij een extra pagina te zien krijgen.
Graag dus een correctie indienen waarbij je bij een van de twee aanduidt dat het geen alias is.
Graag dus een correctie indienen waarbij je bij een van de twee aanduidt dat het geen alias is.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 20 augustus 2014, 13:40 uur
Een bugje: als ik bij mijn profielinstellingen wijzig dat ik Toevoegingen niet wil tonen in gebruikersupdates en ik klik op opslaan, dan wordt deze optie automatisch weer aangevinkt.
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 21:13 uur
Nadat ik via een Russische stream Arsenal gekeken heb, krijg ik opeens deze rare reclames. Op zich niet erg, maar dat ze door het beeld heen staan, lijkt me niet echt wenselijk...
http://i60.tinypic.com/2u9khuc.jpg
http://i60.tinypic.com/2u9khuc.jpg
0
geplaatst: 23 augustus 2014, 23:35 uur
weet je zeker dat er niet iets in je browser is geinstalleerd, een of andere plugin? heb je dit op andere sites ook?
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 07:56 uur
Ik heb laatst ook zoiets gehad, kreeg reclames hoewel ik die op MuMe had 'afgekocht'. Bleek inderdaad te liggen aan een ongewenste plugin (zoals Jordy al suggereert) in mijn browser Firefox. Die kwaadaardige plugin kon ik niet zien in het overzicht van plugins, maar door de browser te resetten naar de standaardwaarden (waarbij bookmarks blijven behouden) is het probleem opgelost.
0
geplaatst: 24 augustus 2014, 23:52 uur
Op andere sites was ik het (nog) niet tegengekomen, maar het bleek inderdaad een add-on te zijn.
0
geplaatst: 25 augustus 2014, 19:46 uur
Grappig. Voordat ik zojuist inlogde las ik nog eens de welkomsttekst.
Vervolgens keek ik eens naar de teller.

Op deze site vind je informatie over recente albums die momenteel te koop zijn. Daarnaast is er een archief van tienduizenden oudere albums.
Vervolgens keek ik eens naar de teller.

0
Sietse
geplaatst: 25 augustus 2014, 23:18 uur
Hele vreemde, maar Work In Progress by Orphax - Hear the world?s sounds - soundcloud.com wordt
terwijl dat echt niet hetzelfde is...
terwijl dat echt niet hetzelfde is...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.