De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 26 augustus 2014, 13:20 uur
Ik heb dat probleem ook af en toe ondervonden sinds soundcloud haar lay-out heeft gewijzigd.
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het script op mume om soundcloud links in te sluiten rekening houdt met de track-titel en niet met het unieke nummer dat elke track op soundcloud meekrijgt.
Als je gewoon de url kopieert en plakt in die box hier op musicmeter, geeft musicmeter soms het unieke nummer in van een track met dezelfde titel. Als je daarna je bericht bewerkt en het unieke nummer van je eigen track invult, klopt het wel.
Het nummer kan je vinden door op soundcloud bij de track die je wil delen 'share' te klikken, vervolgens 'embed' en dan vind je het nummer tussen "api.soundcloud/com/tracks" en "&..."
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het script op mume om soundcloud links in te sluiten rekening houdt met de track-titel en niet met het unieke nummer dat elke track op soundcloud meekrijgt.
Als je gewoon de url kopieert en plakt in die box hier op musicmeter, geeft musicmeter soms het unieke nummer in van een track met dezelfde titel. Als je daarna je bericht bewerkt en het unieke nummer van je eigen track invult, klopt het wel.
Het nummer kan je vinden door op soundcloud bij de track die je wil delen 'share' te klikken, vervolgens 'embed' en dan vind je het nummer tussen "api.soundcloud/com/tracks" en "&..."
0
buizen
geplaatst: 26 augustus 2014, 13:34 uur
Erg leuk forum dit. Er is volgens mij ook een behoorlijke mix van Nederlanders en Belgen, en jong en oud. En zeer ervaren en enorme collecties tot net komen kijkend en nog zoekend naar genres.

(geen technische maar sociale feedback dit keer).

(geen technische maar sociale feedback dit keer).
0
Sietse
geplaatst: 26 augustus 2014, 20:13 uur
Jordy schreef:
De link die je plaatst doet het niet bij mij
De link die je plaatst doet het niet bij mij
MusicMeter vindt mijn link niet lief

Work In Progress by Orphax - Hear the world?s sounds - soundcloud.com
https:// soundcloud .com/ orphax/ work-in-progress
wordt:
0
Sietse
geplaatst: 26 augustus 2014, 20:14 uur
Improvision schreef:
Ik heb dat probleem ook af en toe ondervonden sinds soundcloud haar lay-out heeft gewijzigd.
Thanks, al is het natuurlijk wel heel erg maf dat ie het elders wel overal doet...
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 20:31 uur
Ben bang dat daar even niets aan te doen is. De software op de MuMe-server kan blijkbaar niet overweg met de afbeelding
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 22:04 uur
Heel, heel traag - en toen; uit eigen werk?
501 Method Not Implemented
to / not supported.
Apache Server at www.jordydejong.nl Port 80
501 Method Not Implemented
to / not supported.
Apache Server at www.jordydejong.nl Port 80
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 22:50 uur
interessant
jordydejong.nl is een ander (ongebruikt) domein op de Meter-server
jordydejong.nl is een ander (ongebruikt) domein op de Meter-server
0
geplaatst: 27 augustus 2014, 23:50 uur
Volgende keer bij het klussen wellicht toch wat afplakband gebruiken 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 augustus 2014, 19:38 uur
Als een plaat een alternatieve titel heeft, dan staat het linkje 'laatste bericht', niet op de goede plek.
Niet een groot probleem, maar wel een beetje storend.
Niet een groot probleem, maar wel een beetje storend.
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 20:03 uur
bedoel je bij de updates?
"op een andere plek" bedoel je dan denk ik
"op een andere plek" bedoel je dan denk ik

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 augustus 2014, 20:36 uur
http://i58.tinypic.com/15p5uth.png
Dit dus.... En ik bedoel inderdaad andere plek. Ik ga altijd met mn muis automatisch naar dat plekje, en dan kan ik het niet vinden.
Dit dus.... En ik bedoel inderdaad andere plek. Ik ga altijd met mn muis automatisch naar dat plekje, en dan kan ik het niet vinden.
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 20:52 uur
Ja. Is zo bedoeld, sorry als je het niet fijn vindt. Is al zeker 10 jaar zo 

0
geplaatst: 1 september 2014, 21:14 uur
Waarom staat alle albums van Aes Dana onder de naam Vincent Villuis?
Ik zie in de discografie geen album dat hij onder zijn eigennaam heeft uitgebracht.
Vincent Villuis
Is dat niet zoiets als alle platen van Bob Dylan onder de noemer Robert Zimmerman zetten?
Ik kom die aanpak het afgelopen jaar regelmatig tegen bij minder bekende artiesten.
Ik zie in de discografie geen album dat hij onder zijn eigennaam heeft uitgebracht.
Vincent Villuis
Is dat niet zoiets als alle platen van Bob Dylan onder de noemer Robert Zimmerman zetten?
Ik kom die aanpak het afgelopen jaar regelmatig tegen bij minder bekende artiesten.
0
geplaatst: 2 september 2014, 11:43 uur
Het lijkt erop alsof ik geen waarschuwings-ikoontje meer krijg bij het uitroepteken naast mijn avatar rechtsboven wanneer iemand een bericht van mij geciteerd heeft. (Wie citeert dit bericht even als een test?
)
)
0
geplaatst: 2 september 2014, 12:20 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Het lijkt erop alsof ik geen waarschuwings-ikoontje meer krijg bij het uitroepteken naast mijn avatar rechtsboven wanneer iemand een bericht van mij geciteerd heeft. (Wie citeert dit bericht even als een test?
)
) Test.
0
geplaatst: 2 september 2014, 12:32 uur
Nu wèl een witte-1-in-een-rode-cirkel bovenin. . . Dank voor de test, Arrie, ik hou het in de gaten maar het is vermoedelijk loos alarm. 

0
geplaatst: 5 september 2014, 21:45 uur
Artiest Mono/Poly is niet terug te vinden via de zoekfunctie rechtsboven
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 september 2014, 20:23 uur
Nog steeds heb ik regelmatig een dubbele toevoeging in mijn lijst staan, ook pas op moviemeter zelfs 3 keer dezelfde. Hoe kan dit, die kan zichzelf toch niet multi-ply 'en in de wachtrij.
0
geplaatst: 9 september 2014, 16:51 uur
DjFrankie schreef:
Nog steeds heb ik regelmatig een dubbele toevoeging in mijn lijst staan, ook pas op moviemeter zelfs 3 keer dezelfde. Hoe kan dit, die kan zichzelf toch niet multi-ply 'en in de wachtrij.
Ik denk dat je de laatste stap in het toevoegproces dan meerdere keren laadt / ververst.Nog steeds heb ik regelmatig een dubbele toevoeging in mijn lijst staan, ook pas op moviemeter zelfs 3 keer dezelfde. Hoe kan dit, die kan zichzelf toch niet multi-ply 'en in de wachtrij.
0
geplaatst: 9 september 2014, 19:38 uur
Sietse schreef:
Hele vreemde, maar Work In Progress by Orphax - Hear the world?s sounds - soundcloud.com wordt
(embed)
terwijl dat echt niet hetzelfde is...
Hele vreemde, maar Work In Progress by Orphax - Hear the world?s sounds - soundcloud.com wordt
(embed)
terwijl dat echt niet hetzelfde is...
Het probleem met Soundcloud embed zou verholpen moeten zijn
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 september 2014, 20:24 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ik denk dat je de laatste stap in het toevoegproces dan meerdere keren laadt / ververst. Nee daar let ik namelijk bewust op, ligt het aan opera browser misschien
0
geplaatst: 9 september 2014, 22:17 uur
Zou het trouwens mogelijk zijn dat je bv. Martyn 2014 kunt typen in de zoekfunctie en dat het dan ook de plaat die Martyn heeft uitgebracht in 2014 toont? Iedere keer als ik dat doe wordt er niks gevonden.
0
geplaatst: 12 september 2014, 16:49 uur
Mocht ik de lay-out van de album pagina mogen herzien,
dan zou ik de titel laten starten links boven de hoes (ipv naast) zodat lange titels
minder vaak twee regels nodig hebben om op het scherm te passen.
Ik zou de "links" onder de hoes plaatsen en de reclame banner onder de te plaatsten sterren.
Nu is de linkerkant van het scherm gevuld met beeldmateriaal (de reclame-foto doet het artwork
van de hoes wat minder tot zijn recht komen) en is de rechterkant van het scherm veel minder gevuld.
Door links de hoes en rechts de reclame banner te plaatsen zit er meer evenwicht in de lay-out.
Tenzij Jordy uiteraard gebonden zou zijn aan door ons onbekende lay-out beperkingen.
dan zou ik de titel laten starten links boven de hoes (ipv naast) zodat lange titels
minder vaak twee regels nodig hebben om op het scherm te passen.
Ik zou de "links" onder de hoes plaatsen en de reclame banner onder de te plaatsten sterren.
Nu is de linkerkant van het scherm gevuld met beeldmateriaal (de reclame-foto doet het artwork
van de hoes wat minder tot zijn recht komen) en is de rechterkant van het scherm veel minder gevuld.
Door links de hoes en rechts de reclame banner te plaatsen zit er meer evenwicht in de lay-out.
Tenzij Jordy uiteraard gebonden zou zijn aan door ons onbekende lay-out beperkingen.
0
geplaatst: 19 september 2014, 10:23 uur
Op de hoofdpagina staat nu een verzamelaar met alleen maar gezeik en een bijzonder laag gemiddelde. Misschien leuker om een wat populairder album op de hoofdpagina te zetten. 

0
geplaatst: 19 september 2014, 10:39 uur
chevy93 schreef:
Op de hoofdpagina staat nu een verzamelaar met alleen maar gezeik en een bijzonder laag gemiddelde. Misschien leuker om een wat populairder album op de hoofdpagina te zetten.
Dat zegt meer over de gefrustreerde stemmers dan over het album.Op de hoofdpagina staat nu een verzamelaar met alleen maar gezeik en een bijzonder laag gemiddelde. Misschien leuker om een wat populairder album op de hoofdpagina te zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.