Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
edris.
geplaatst: 17 juni 2008, 17:19 uur
DonDijk schreef:
En jij wordt hier niet voor dombo uitgemaakt zoals ik? Ik éis een openbare excuus van die meneer die dombo (niet eens met hoofdletter he) tegen mij zei.
En jij wordt hier niet voor dombo uitgemaakt zoals ik? Ik éis een openbare excuus van die meneer die dombo (niet eens met hoofdletter he) tegen mij zei.
Je geeft ons niet eens tijd om hem voor dombo uit te maken.
0
geplaatst: 17 juni 2008, 17:30 uur
Ik ben net terug van een weekje Zwitserland en het was helemaal geweldig! Al die Italianen en Fransen dachten wel even makkelijk te kunnen winnen, maar ze dropen na de wedstrijden snel weer af..
En echt iedereen die ik daar gesproken heb is lovend over Sneijder, Robben, Van Persie en noem maar op. Ze vonden het gek dat ik zei dat Nederland geen Europees kampioen gaat worden
Ben benieuwd wat ons vanavond staat te wachten
En echt iedereen die ik daar gesproken heb is lovend over Sneijder, Robben, Van Persie en noem maar op. Ze vonden het gek dat ik zei dat Nederland geen Europees kampioen gaat worden

Ben benieuwd wat ons vanavond staat te wachten

0
geplaatst: 17 juni 2008, 17:34 uur
herman schreef:
Bouhlarouz wordt in mijn voetbalvriendengroep ook nog steeds geprezen om de trap die hij Ronaldo twee jaar geleden verkocht. Gehoord commentaar dit EK: "Als de finale Portugal - Nederland wordt, kan Bouhla ook zijn andere been een litteken meegeven".
Ieder team heeft een paar schoffelaars nodig...
Bouhlarouz wordt in mijn voetbalvriendengroep ook nog steeds geprezen om de trap die hij Ronaldo twee jaar geleden verkocht. Gehoord commentaar dit EK: "Als de finale Portugal - Nederland wordt, kan Bouhla ook zijn andere been een litteken meegeven".
Ik vind Bouhlarouz zeker een aanwinst voor dit team, maar naar ik vrees was hij indertijd tegen Portugal juist géén meerwaarde. Die rake trap heeft de wedstrijd meer kwaad dan goed gedaan, de Portugezen bleken veel meer bedreven in spel op dat nivo dan wij. Schoffelend kun je een partij tegen Portugal niet winnen.
0
geplaatst: 17 juni 2008, 18:08 uur
Komt natuurlijk ook omdat Ronaldo een zielige irritante huilebalk is. Ik denk dat Boulahrouz door heel veel mensen toegejuicht werd en zeker niet alleen Nederlanders.
Die actie van Van der Sar tegen Ortega was trouwens echt geniaal. Ik geloof dat Numan in die wedstrijd onterecht een rode kaart had gekregen, zo maakte hij het allemaal weer in evenwicht
.
Die actie van Van der Sar tegen Ortega was trouwens echt geniaal. Ik geloof dat Numan in die wedstrijd onterecht een rode kaart had gekregen, zo maakte hij het allemaal weer in evenwicht
.
0
Der Effe
geplaatst: 17 juni 2008, 19:02 uur
herman schreef:
Dat mensen hem daarvoor prijzen is te sneu voor woorden en getuigt van weinig voetbalkennis. Hij had geen enkele intentie om de bal te spelen en voor hetzelfde geld had Nederland gelijk met 10 man gestaan en had Ronaldo maanden geblesseerd geweest. Noem ik gewoon een stomme actie.
Schoffelaars je zeker nodig, maar wel die voor de bal gaan of lichte slimme overtredingen maken. Af en toe een kaart meepakken ontkom je niet aan maar ik hekel lompe schoppers.
Bouhlarouz vind ik dit EK overigens erg sterk, vond er daarvoor nooit zoveel aan, alhoewel hij bij HSV wel lekker bezig was in die tijd.
Ik heb vanavond overigens 2-1 voor Nederland en 1-1 bij Italie - Frankrijk. Ik hoop alleen dat de Italianen winnen, want ik heb Italie in de kwartfinale. Ik zie net dat ik de laatste dagen aardig geklommen ben met EK-poel. Van 15 naar 3 ofzo
.
0
geplaatst: 17 juni 2008, 19:14 uur
Valt me op dat niemand Rijkaard noemt 
Nederland - Roemenie 2-0
Frankrijk - Italie 1-2

Nederland - Roemenie 2-0
Frankrijk - Italie 1-2
0
geplaatst: 17 juni 2008, 19:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat Duitsland de vorm niet heeft, lijkt me duidelijk, maar ik vind ook dat Duitsland helemaal niet veel goede spelers heeft. Ballack is weer een beetje terug, maar kan me nog steeds niet 100% overtuigen. Podolski vind ik een gevaarlijke, snelle voetballer, maar wie heb je dan nog met uitzonderlijke kwaliteiten? Daarnaast hebben ze een middelmatige doelman.
Dat Duitsland de vorm niet heeft, lijkt me duidelijk, maar ik vind ook dat Duitsland helemaal niet veel goede spelers heeft. Ballack is weer een beetje terug, maar kan me nog steeds niet 100% overtuigen. Podolski vind ik een gevaarlijke, snelle voetballer, maar wie heb je dan nog met uitzonderlijke kwaliteiten? Daarnaast hebben ze een middelmatige doelman.
Schweinsteiger is de enige die bij Duitsland met Lahm bij mij kan imponeren. Ballack & Frings moeten dat ook kunnen, maar deden het voorlopig nog niet.
HiLL schreef:
Mijne is Belgie!
Mijne is Belgie!
Wrijf het er nog maar eens in, klootzak

0
FattBeat
geplaatst: 17 juni 2008, 19:48 uur
Ploppesteksel schreef:
Schweinsteiger is de enige die bij Duitsland met Lahm bij mij kan imponeren. Ballack & Frings moeten dat ook kunnen, maar deden het voorlopig nog niet.
Ook Lukas Podolski doet 't erg goed bij mij, daarentegen heeft collega spits Gomez toch wel errug slecht gepresteerd. Die kans, over understatement gesproken, tegen Oostenrijk for christ sake

En hij deed het nog wel zo goed bij Stutgart

0
Spijtoptant
geplaatst: 17 juni 2008, 19:52 uur
FattBeat schreef:
Ook Lukas Podolski doet 't erg goed bij mij, daarentegen heeft collega spits Gomez toch wel errug slecht gepresteerd. Die kans, over understatement gesproken, tegen Oostenrijk for christ sake
(quote)

Knockout-wedstrijden zijn in niets te vergelijken met poulewedstrijden. Dat blijkt elk toernooi weer.
Duitsers zijn meesters in K.O.-wedstrijden. Ik verwacht ze in de finale te zien aantreden tegen ons.
0
geplaatst: 17 juni 2008, 20:59 uur
Misschien een domme vraag, maar waar is Totti? Niet eens mee volgensmij?
0
Spijtoptant
geplaatst: 17 juni 2008, 21:12 uur
Urbanoetang schreef:
Totti

Zijn vriendin ziet dat Totti nat wordt op het terras: "Francesco, kom binnen, het regent!" Totti: "Maar buiten regent het ook!"
(wiki)
0
eazyfan
geplaatst: 17 juni 2008, 21:27 uur
Ribéry 
nee toch! Vanaf nu haat ik Italië op het EK, dat ze maar door gaan, en dat Nederland ze de volgende keer nogmaals 3-0 inmaakt.

nee toch! Vanaf nu haat ik Italië op het EK, dat ze maar door gaan, en dat Nederland ze de volgende keer nogmaals 3-0 inmaakt.
0
geplaatst: 17 juni 2008, 21:42 uur
Ach. Als iemand de voorsprong verdient heeft is het Italie. Ik bedoel, die kansen van Toni 
Wel jammer van Ribery inderdaad!
Omdat hij dom is?

Wel jammer van Ribery inderdaad!
Spijtoptant schreef:
Totti
Zijn vriendin ziet dat Totti nat wordt op het terras: "Francesco, kom binnen, het regent!" Totti: "Maar buiten regent het ook!"
(wiki)
(quote)
Totti

(wiki)
Omdat hij dom is?
0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:39 uur
eazyfan schreef:
Vanaf nu haat ik Italië op het EK
Wat een trieste opmerking..Vanaf nu haat ik Italië op het EK
Prachtige overwinning van Italië!! Forza Italia!!
0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:39 uur
Nederland weer superieur zonder echt aan te zetten.. oei oei, waar gaat dit heen?
0
eazyfan
geplaatst: 17 juni 2008, 22:42 uur
Trieste opmerking? Ik heb nog nooit zo'n dom voetbal gezien als dat van hen, Toni bakt er letterlijk niks van. Waarschijnlijk de allerslechtste spits van een ploeg die de poules haalt. De rest van de ploeg is ook maar mager op een paar spelers na, ik hoop dat Nederland ze weer 3-0 zal afmaken. Ribéry was jammer genoeg uitgeschakeld, anders was het nooit 2-0 geworden. Haat bedoel ik trouwens niet zo letterlijk, ik hoop gewoon dat ze er erg snel zullen uitliggen 

0
Spijtoptant
geplaatst: 17 juni 2008, 22:44 uur
De Russen, de Zweden, de Spanjolen, de Portugezen... ze schijten allemaal zeven kleuren stront voor ons. Ik denk zelfs dat de Italianen expres de kwartfinale gaan verliezen, want nog een pak slaag van Oranje trekken ze echt niet.
Stuur die beker maar naar Zeist, meneer Platini.
0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:46 uur
eazyfan schreef:
Haat bedoel ik trouwens niet zo letterlijk, ik hoop gewoon dat ze er erg snel zullen uitliggen
Ok Haat bedoel ik trouwens niet zo letterlijk, ik hoop gewoon dat ze er erg snel zullen uitliggen

0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:48 uur
Spijtoptant schreef:
De Russen, de Zweden, de Spanjolen, de Portugezen... ze schijten allemaal zeven kleuren stront voor ons. Ik denk zelfs dat de Italianen expres de kwartfinale gaan verliezen, want nog een pak slaag van Oranje trekken ze echt niet.
Amen!
0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:50 uur
eazyfan schreef:
Trieste opmerking? Ik heb nog nooit zo'n dom voetbal gezien als dat van hen, Toni bakt er letterlijk niks van. Waarschijnlijk de allerslechtste spits van een ploeg die de poules haalt. De rest van de ploeg is ook maar mager op een paar spelers na, ik hoop dat Nederland ze weer 3-0 zal afmaken. Ribéry was jammer genoeg uitgeschakeld, anders was het nooit 2-0 geworden. Haat bedoel ik trouwens niet zo letterlijk, ik hoop gewoon dat ze er erg snel zullen uitliggen

Gomez is inderdaad nog slechter zoals FattBeat terecht zei..
Mocht Ribery niet zijn uitgevallen & Abidal geen rood .. dan hadden de Fransen toch nog wel kans gehad hoor. Met een goeie Ribery + goeie Benzema bereik je misschien eens een mindere Henry, maar als je een maakt-niet-uit-welke-Henry fatsoenlijk kan bereiken, trapt die der toch eentje tegen de netten !
0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:57 uur
Wel jammer dat zowel Pirlo als Gattuso er niet bij zullen zijn tegen Spanje. Desondanks schat ik Italië hoger in dan Spanje. Zodra de prijzen worden verdeeld geven de Spanjaarden vaak niet thuis. En tsja, Buffon is wel een geweldenaar he!
0
geplaatst: 17 juni 2008, 22:58 uur
Toni was toch wel goed tegen Roemenie hoor
Toen legde hij alles netjes klaar waardoor er veel kansen gecreëerd werden.
Toen legde hij alles netjes klaar waardoor er veel kansen gecreëerd werden.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.