Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2008, 14:12 uur
perfume schreef:
Wat vonden jullie eigenlijk van de wat lacherige nonchalante reactie van Van Basten?
Wat vonden jullie eigenlijk van de wat lacherige nonchalante reactie van Van Basten?
Niet gezien. Ik zag wel een kalme, ingetogen reactie. Vond het eigenlijk wel mooi.
Moet nog maar zien dat Van Marwijk het beter gaat doen.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 14:15 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Als dat je gevoel is dan is dat toch prima? Ik vond ze dit EK ook niet erg attractief spelen maar op het WK van twee jaar geleden heb ik echt wel genoten hoor! Speelden ze bijna perfect voetbal.Vind ik ook. Heb ik toen ook erg van genoten. Maar nu was het magertjes. Spanje echt terecht door.
....waar is onze Rafael77 trouwens...durft zich niet meer te laten horen hier...uithuilen bij het schortje van mama denk ik.
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 14:17 uur
Chameleon Day schreef:
Wil jij even ophouden met dat relativeren ja!
De uitschakeling van Oranje is niet meer en niet minder dan een nationale ramp. Hoe moet ik het mijn kinderen uitleggen? 
(quote)
Wil jij even ophouden met dat relativeren ja!
De uitschakeling van Oranje is niet meer en niet minder dan een nationale ramp. Hoe moet ik het mijn kinderen uitleggen? 
Des te langer het duurt voor we onze volgende titel winnen, des te legendarischer gaat die overwinning worden.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 14:19 uur
Spijtoptant schreef:
Des te langer het duurt voor we onze volgende titel winnen, des te legendarischer gaat die overwinning worden.
(quote)
....nou het volgende WK graag....we wachten al zo lang en we verdienen het toch wel........toch?
0
geplaatst: 23 juni 2008, 14:20 uur
jellorum schreef:
Kan er niets aan doen maar bij Italie krijg ik net hetzelfde gevoel als bij Griekenland (waarvan spelers tijdens het EK zelf hebben aangegeven dat ze niet echt opgezet waren met de tactiek)..
Wat een verschil met Spanje, Nederland, Kroatie en Rusland of denk ook aan het swingende Ghana tijdens het WK...
Kan er niets aan doen maar bij Italie krijg ik net hetzelfde gevoel als bij Griekenland (waarvan spelers tijdens het EK zelf hebben aangegeven dat ze niet echt opgezet waren met de tactiek)..
Wat een verschil met Spanje, Nederland, Kroatie en Rusland of denk ook aan het swingende Ghana tijdens het WK...
Italie is sterk op de counter en heeft de sterkste verdedigers ter wereld. Het is natuurlijk logisch dat ze dan op deze manier voetballen.
Het was inderdaad wat magertjes dit keer. Ik denk dat de blessure van Cannavaro daar veel mee te maken heeft
Was Nesta ook geblesseerd trouwens?
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 14:27 uur
Chameleon Day schreef:
....nou het volgende WK graag....we wachten al zo lang en we verdienen het toch wel........toch?
(quote)
Titels moet je niet verdienen, maar winnen. En dat is niet makkelijk. Er zijn meer landen die op niveau voetballen.
Tuurlijk is het jammer dat we er uit liggen, maar tegen een fantastisch spelend Rusland is dat geen schande, en geniet nou toch van die wedstrijden in de poulefase. Als je als voetballiefhebber nu je hele humeur laat bezoedelen door het feit dat we de titel niet hebben, en en passant die twee prachtige potten tegen Italie en Frankrijk als niet relevant wegzet, dan zul je nog vaak een kater aan een toernooi overhouden.
In essentie is zo'n toernooi namelijk: 16 (of 32 bij WK) landen beginnen in juni in opperbeste stemming aan een voetbalfeest, en alle landen behalve één worden uitgeschakeld.
Uitgeschakeld worden is nu éénmaal de regel. Je moet je genot uit het spel zelf zien te halen, en wat dat betreft heeft Oranje me zelfs de laatste wedstrijd niet teleurgesteld, want ze wilden wel voetballen, en ondanks dat de tegenstander een klasse beter was die avond hebben we toch laten zien in elk geval van een achterstand terug te kunnen knokken.
Chapeau voor Van Basten en zijn mannen !
0
geplaatst: 23 juni 2008, 14:47 uur
Spijtoptant schreef:
Chapeau voor Van Basten en zijn mannen !
Ja, ontzettend bedankt voor de twee mooie weken Chapeau voor Van Basten en zijn mannen !

0
geplaatst: 23 juni 2008, 14:57 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Ja, ontzettend bedankt voor de twee mooie weken 
Toch maar eentje ?

0
geplaatst: 23 juni 2008, 15:01 uur
Spijtoptant schreef:
Je moet je genot uit het spel zelf zien te halen, en wat dat betreft heeft Oranje me zelfs de laatste wedstrijd niet teleurgesteld, want ze wilden wel voetballen, en ondanks dat de tegenstander een klasse beter was die avond hebben we toch laten zien in elk geval van een achterstand terug te kunnen knokken.
Je moet je genot uit het spel zelf zien te halen, en wat dat betreft heeft Oranje me zelfs de laatste wedstrijd niet teleurgesteld, want ze wilden wel voetballen, en ondanks dat de tegenstander een klasse beter was die avond hebben we toch laten zien in elk geval van een achterstand terug te kunnen knokken.
Zie je het nu niet wat te positief? Het verlies is niet alleen te wijten aan een tegenstander die een klasse beter speelde. Het was ook een zeer zwakke, ondermaatse prestatie van Oranje. Het kan toch niet zo zijn dat je met zoveel (bewezen!) kwaliteit in je elftal, er zo goed als de gehele wedstrijd niet aan te pas komt. En dan is het toch lullig dat je, na zo goed gespeeld te hebben, er (weer) op zo'n manier bij een groot toernooi uitvliegt.
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 15:12 uur
Gezien het spel van de laatste jaren heb ik toch eerder het idee dat we tegen Frankrijk, en zeker tegen Italie, juist boven ons niveau speelden.
Wat dat betreft heeft Van Basten de ploeg uitstekend op de rails gezet, want juist die wedstrijden waren cruciaal. Ben je dan niet top, dan red je de poule niet.
Dat het niveau tegen Rusland lager was kan vele oorzaken hebben, maar als we zo "zeer zwak en ondermaats" speelden tegen Rusland, dan doe je a) Rusland te kort, want die waren gewoon subliem, en b) bevestig je de mentaliteit van Oranje, want dan hebben we dus met zeer zwak en ondermaats spel een verlenging weten af te dwingen terwijl we vlak voor tijd nog achter stonden.
Ik zat op het puntje van mijn stoel en zag een weergaloos elftal vol lef (Rusland) en een elftal waarin het niet liep maar *ook* vol lef (Nederland).
Hoe chagrijnig moeten de Italiaanse Chameleon Days wel niet zijn ? Die hebben een elftal gezien dat met dank aan ons door de poulefase heenzwijnden, en vervolgens op laffe wijze het toernooi uitgepingeld worden.
Nogmaals: Chapeau voor Van Basten en zijn mannen. Ze hebben het hele land twee weken in betovering gebracht, en dát is iets dat ik sinds 1998 niet meer met het voetbal heb meegemaakt.
Wat dat betreft heeft Van Basten de ploeg uitstekend op de rails gezet, want juist die wedstrijden waren cruciaal. Ben je dan niet top, dan red je de poule niet.
Dat het niveau tegen Rusland lager was kan vele oorzaken hebben, maar als we zo "zeer zwak en ondermaats" speelden tegen Rusland, dan doe je a) Rusland te kort, want die waren gewoon subliem, en b) bevestig je de mentaliteit van Oranje, want dan hebben we dus met zeer zwak en ondermaats spel een verlenging weten af te dwingen terwijl we vlak voor tijd nog achter stonden.
Ik zat op het puntje van mijn stoel en zag een weergaloos elftal vol lef (Rusland) en een elftal waarin het niet liep maar *ook* vol lef (Nederland).
Hoe chagrijnig moeten de Italiaanse Chameleon Days wel niet zijn ? Die hebben een elftal gezien dat met dank aan ons door de poulefase heenzwijnden, en vervolgens op laffe wijze het toernooi uitgepingeld worden.
Nogmaals: Chapeau voor Van Basten en zijn mannen. Ze hebben het hele land twee weken in betovering gebracht, en dát is iets dat ik sinds 1998 niet meer met het voetbal heb meegemaakt.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 15:22 uur
Spijtoptant schreef:
2000 was ook erg fraai. Toen zijn we ook nog eens verder gekomen. Nu blijft alsnog een onbevredigend gevoel over - ook al speelden ze bij vlagen erg goed voetbal.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 15:44 uur
Ik ben van mening dat Van Basten in de wedstrijd tegen Rusland enkele tactische blunders heeft begaan hoor. Ik vind het onbestaanbaar dat Arshavin en Pavluchenko (die lange spits, weet ik veel hoe je dat schrijft) geen vaste mandekker in hun nek hadden hijgen. Daarnaast vind ik het ontzettend onverstandig om Kuijt eraf te halen, wetende dat Zhirkov nu vrij baan had. Aan de andere kant werd Anyukov tot op zekere hoogte tegengehouden door Sneijder, terwijl die daar juist helemaal niet voor gemaakt is.
De russen speelden inderdaad erg goed, en gaan uiteraard terecht door. Tegen Spanje geef ik ze ook een goeie kans, meer dan dat ze tegen Italie zouden hebben gehad. Maar ik denk dat Hiddink wederom heeft bewezen tactisch straatlengtes voor te liggen op Van Basten en zijn vriendjes.
De russen speelden inderdaad erg goed, en gaan uiteraard terecht door. Tegen Spanje geef ik ze ook een goeie kans, meer dan dat ze tegen Italie zouden hebben gehad. Maar ik denk dat Hiddink wederom heeft bewezen tactisch straatlengtes voor te liggen op Van Basten en zijn vriendjes.
0
Superbeertje
geplaatst: 23 juni 2008, 15:46 uur
Joy4ever schreef:
Na zaterdag weten we gelukkig dat Heijtinga nooit meer opgeroepen zal worden voor Oranje. Dat was voor mij dan ook het enige lichtpuntje.
Na zaterdag weten we gelukkig dat Heijtinga nooit meer opgeroepen zal worden voor Oranje. Dat was voor mij dan ook het enige lichtpuntje.
Heitinga zal zeker weten opgeroepen worden door v.Marwijk om centraal in de verdediging, of rechtsback te spelen. Heitinga was niet de enige die slecht speelde zaterdag, want dat was meer dan de helft. Uitsluiting van het spelen van Heitinga bij Oranje slaat nergens op.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 15:52 uur
Superbeertje schreef:
Uitsluiting van het spelen van Heitinga bij Oranje slaat nergens op.
Daar denk ik dus anders over. Het was zijn fout dat die eerste goal viel van de Russen. Hij kan gewoon niet verdedigen, klaar. En op het middenveld staan er veel betere voetballers. Zo moeilijk is het allemaal niet. Atletico Madrid zal nog veel plezier aan hem beleven Uitsluiting van het spelen van Heitinga bij Oranje slaat nergens op.

0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 16:04 uur
Nicolage Rico schreef:
2000 was ook erg fraai. Toen zijn we ook nog eens verder gekomen. Nu blijft alsnog een onbevredigend gevoel over - ook al speelden ze bij vlagen erg goed voetbal.
(quote)
2000 speelden we de poulefase niet echt geweldig. Dat we 9 punten haalden had niet die impact van de 9 punten van nu. De laatste pot tegen de Fransen lieten die Fransen duidelijk lopen. We waren beide immers al geplaatst.
Tegen Joegoslavië was briljant, maar zoals we van de Italianen verloren was beschamend. Als je zoveel kansen, waaronder twee pingels tijdens de wedstrijd, mist dan heb je jezelf iets te verwijten.
Misschien lag het bij anderen anders, maar ik miste toen echt het gevoel van '88, '98 en '08. (Hé WK '18 in Belgie en Nederland ?)
Wie nu een onbevredigend gevoel heeft, mag bij zichzelf te rade gaan en kijken hoe zijn gevoel *voor* dit toernooi was. Toen was de algehele teneur dat we niets in te brengen zouden hebben tegen Italie en Frankrijk, en blij mochten zijn met een punt tegen de Roemenen. De teleurstelling komt dan nu ook voornamelijk door de eigen te hoge verwachtingen op basis van goed spel (en geluk ook zeker tegen de Fransen) in de eerste twee potten, in plaats van op basis van prestaties die Oranje gedurende de fase voor het toernooi heeft neergezet.
Oranje valt niets te verwijten en ze hebben zich kranig verweerd. De enige conclusie voor mij is dat ze boven verwachting hebben gepresteerd, maar in verdedigend opzicht en vooral in opbouwend opzicht te kort komen. Daar kan Van Marwijk nu wat aan proberen te veranderen.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:16 uur
Spijtoptant schreef:
2000 speelden we de poulefase niet echt geweldig. Dat we 9 punten haalden had niet die impact van de 9 punten van nu. De laatste pot tegen de Fransen lieten die Fransen duidelijk lopen. We waren beide immers al geplaatst.
Tegen Joegoslavië was briljant, maar zoals we van de Italianen verloren was beschamend. Als je zoveel kansen, waaronder twee pingels tijdens de wedstrijd, mist dan heb je jezelf iets te verwijten.
Misschien lag het bij anderen anders, maar ik miste toen echt het gevoel van '88, '98 en '08. (Hé WK '18 in Belgie en Nederland ?)
Wie nu een onbevredigend gevoel heeft, mag bij zichzelf te rade gaan en kijken hoe zijn gevoel *voor* dit toernooi was. Toen was de algehele teneur dat we niets in te brengen zouden hebben tegen Italie en Frankrijk, en blij mochten zijn met een punt tegen de Roemenen. De teleurstelling komt dan nu ook voornamelijk door de eigen te hoge verwachtingen op basis van goed spel (en geluk ook zeker tegen de Fransen) in de eerste twee potten, in plaats van op basis van prestaties die Oranje gedurende de fase voor het toernooi heeft neergezet.
Oranje valt niets te verwijten en ze hebben zich kranig verweerd. De enige conclusie voor mij is dat ze boven verwachting hebben gepresteerd, maar in verdedigend opzicht en vooral in opbouwend opzicht te kort komen. Daar kan Van Marwijk nu wat aan proberen te veranderen.
(quote)
Ik kan nu concluderen (deed ik voor en tijdens het EK ook al) dat de selectie in 1998 en 2000 beter was dan nu. Ik had het al gezegd; Oranje steeg boven zichzelf uit tegen Italië en ook tegen Frankrijk. Ze waren een grote kanshebber en ik acht ze ook niet slechter dan Rusland (die wedstrijd trouwens wel), maar in 1998 en 2000 hadden we een betere selectie - met inderdaad een goede verdediging. In 2000 speelden we Denemarken ook weg, niet echt een wereldprestatie, maar die vergeet je ff alsof het niets was. 3-0 werd het. Daarna speelden we Joegoslavië (toch geen slecht elftal) helemaal weg en tegen Italië waren we ook een stuk beter.
Maar goed, dat zijn oude koeien en dat is dit EK ook al voor Oranje, terwijl het nog een krappe week duurt.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:19 uur
Eens met Rayman mbt tactiek.
Ik vond de eerste goal niet echt een fout van Heitinga (die ik overigens wel zwak vond invallen). Ik had de indruk dat hij bij de eerste goal moest kiezen want hij stond eerst bij een andere Russische speler, die hij te laat los liet om naar de buitenspeler toe te gaan. Het stond gewoon in z'n geheel verkeerd. En Matthijssen zat ook niet kort genoeg op die Payyluchenko (had Boula beter gedaan).
De 2e goal vond ik dan wel weer een typisch staaltje van Nederlands verdedigen. van Bronckhorst en ik meen Matthijsen hadden alleen oog voor de bal en niet voor de spelers om hen heen en zagen die Torbinsky dus helemaal over het hoofd.
Ik vond de eerste goal niet echt een fout van Heitinga (die ik overigens wel zwak vond invallen). Ik had de indruk dat hij bij de eerste goal moest kiezen want hij stond eerst bij een andere Russische speler, die hij te laat los liet om naar de buitenspeler toe te gaan. Het stond gewoon in z'n geheel verkeerd. En Matthijssen zat ook niet kort genoeg op die Payyluchenko (had Boula beter gedaan).
De 2e goal vond ik dan wel weer een typisch staaltje van Nederlands verdedigen. van Bronckhorst en ik meen Matthijsen hadden alleen oog voor de bal en niet voor de spelers om hen heen en zagen die Torbinsky dus helemaal over het hoofd.
0
DonDijk
geplaatst: 23 juni 2008, 16:21 uur
heb me slap gelachen om Ooijer trouwens. Als hij niet uit zichzelf stopt, moet hij de wedstrijd nog maar een paar keer gaan bekijken. Ze vlogen allemaal langs hem heen. 

0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:34 uur
BRUSSEL - Filip Dewinter, leider van de Belgische partij Vlaams Belang, ziet Duitsland veel liever winnen dan Turkije tijdens de halve finale van het EK voetbal woensdag.
Een Duitse zege zou een symbolische overwinning voor Europa zijn, stelde hij maandag.
Filip Dewinter vroeg zich afgelopen weekeinde af wat het Turkse elftal eigenlijk doet op het Europees kampioenschap voetbal. Hij ergerde zich aan de Turkse feesten en vlaggen in Europese steden na de overwinning op Kroatië in de kwartfinale van vrijdag.
Bron: www.nu.nl
Wat een walgelijke vent is dit toch!
Een Duitse zege zou een symbolische overwinning voor Europa zijn, stelde hij maandag.
Filip Dewinter vroeg zich afgelopen weekeinde af wat het Turkse elftal eigenlijk doet op het Europees kampioenschap voetbal. Hij ergerde zich aan de Turkse feesten en vlaggen in Europese steden na de overwinning op Kroatië in de kwartfinale van vrijdag.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:37 uur
En bij de 3de wordt Ooijer wel heel makkelijk in de zeik gezet door Andrei Arshavin, die natuurlijk wel heel de match het de Hollanders fantastisch moeilijk maakte.
Dat schot van Pavluychenko, 10cm naast de linkerkruising, had toch wel een wereldgoal geweest. Deed me wat denken aan dat schot van Drogba in de CL-finale.
Inderdaad, Hiddink deed het tactisch erg goed. Mensen als Bouhlarouz ruimte geven & Sneijder, vdVaart, vPersie, Afellay, .. allemaal heel kort dekken. Had Van Basten ook beter bij Arshavin gedaan; gewoon de Jong ofzo eropzetten & dan Matthijssen/Ooijer tegen die Pavlyuchenko.
Om Kuyt eraf te halen vond ik ook wat belachelijk, evenals Rayman.
Kuyt, iemand die heel de rechterflank afloopt als een zot & zo inderdaad Zhirkov wat kan intomen moet naar de kant voor vPersie die toch veelal aan aanvallen denkt.
PS: Afellay maakte op mij toch weer een degelijke indruk. Dat wordt over een jaar of 2/3 een wereldvoetballer.
Dat schot van Pavluychenko, 10cm naast de linkerkruising, had toch wel een wereldgoal geweest. Deed me wat denken aan dat schot van Drogba in de CL-finale.
Inderdaad, Hiddink deed het tactisch erg goed. Mensen als Bouhlarouz ruimte geven & Sneijder, vdVaart, vPersie, Afellay, .. allemaal heel kort dekken. Had Van Basten ook beter bij Arshavin gedaan; gewoon de Jong ofzo eropzetten & dan Matthijssen/Ooijer tegen die Pavlyuchenko.
Om Kuyt eraf te halen vond ik ook wat belachelijk, evenals Rayman.
Kuyt, iemand die heel de rechterflank afloopt als een zot & zo inderdaad Zhirkov wat kan intomen moet naar de kant voor vPersie die toch veelal aan aanvallen denkt.
PS: Afellay maakte op mij toch weer een degelijke indruk. Dat wordt over een jaar of 2/3 een wereldvoetballer.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:44 uur
Chameleon Day schreef:
BRUSSEL - Filip Dewinter, leider van de Belgische partij Vlaams Belang, ziet Duitsland veel liever winnen dan Turkije tijdens de halve finale van het EK voetbal woensdag.
2 jaar geleden was het precies hetzelfde. Hij wou dat Italië won omdat er bij de Fransen te veel zwarten speelden.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:44 uur
Chameleon Day schreef:
Filip Dewinter vroeg zich afgelopen weekeinde af wat het Turkse elftal eigenlijk doet op het Europees kampioenschap voetbal
Veruit het grootste deel van Turkije bevindt zich in Azië Filip Dewinter vroeg zich afgelopen weekeinde af wat het Turkse elftal eigenlijk doet op het Europees kampioenschap voetbal

0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 16:54 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Veruit het grootste deel van Turkije bevindt zich in Azië 
Boeie.
Turkije is lid van de UEFA.
En dit toernooi staat open voor alle leden van de UEFA.
Als men dan moeite heeft met de titel 'Europees Kampioen', verandert men dat in zijn hoofd maar in 'Kampioen van de bij de UEFA aangesloten nationale bonden'. Bekt wat minder lekker, maar brengt je niet in verwarring.
Edit: hoe zou Flippie de Winter reageren als Israel nog in het toernooi zou zitten ?
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:55 uur
Het irritante van de Turkse bevolking hier vind ik, dat ik niet van Oranjes nederlaag kan genieten.
He? denkt u dan, laat ik mijzelf nader verklaren
Ik had graag buiten willen rondlopen en een hele bevolking sjaggo willen zien, maar omdat hier meer turken dan NL-ers rondlopen zal dat moeilijk gaan he
Zelf heb ik overigens de oranje vlaggetjes (die onder dwang van de buurman op het balkon is gezet
) stiekem in de nacht weggehaald, ik gun het ze niet om mij verslagen de aftocht te zien blazen!
He? denkt u dan, laat ik mijzelf nader verklaren

Ik had graag buiten willen rondlopen en een hele bevolking sjaggo willen zien, maar omdat hier meer turken dan NL-ers rondlopen zal dat moeilijk gaan he

Zelf heb ik overigens de oranje vlaggetjes (die onder dwang van de buurman op het balkon is gezet
) stiekem in de nacht weggehaald, ik gun het ze niet om mij verslagen de aftocht te zien blazen!
0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:57 uur
Spijtoptant schreef:
Boeie.
Als je dan moeite hebt met de titel 'Europees Kampioen', verander je dat in je hoofd maar in 'Kampioen van de bij de UEFA aangesloten nationale bonden'. Bekt wat minder lekker, maar brengt je niet in verwarring.
De gouden boterham is gewonnen door Spijtoptant! Feliciflap (quote)
Boeie.
Als je dan moeite hebt met de titel 'Europees Kampioen', verander je dat in je hoofd maar in 'Kampioen van de bij de UEFA aangesloten nationale bonden'. Bekt wat minder lekker, maar brengt je niet in verwarring.

0
geplaatst: 23 juni 2008, 16:58 uur
Positie Naam Punten
1. Rico Hop 114
2. Danny van der Schaaf 111
Marc Knip 111
4. Arthur van Eerd 109
5. Rob van den Aker 107
6. maarten hornstra 106
7. ruud koster 105
8. David heb ik niet 103
roel ydema 103
10. Sander Brouwer 101
herman nijhuis 101
Timon van Honk 101
13. Pieter Reijven 100
Edward YaYa 100
15. Roeb 66 98
16. Daniël Reijersen 97
Jorn de Raad 97
18. Charles Beterams 96
Arno De Wispelaere 96
Teun Romme 96
Martin van Dijk 96
22. Diego Maradona 95
Lukas van der Storm 95
24. Frank Vrieling 94
Bart Heuvel 94
Elard de Raad 94
Joy 4ever 94
28. Frank Benneker 93
29. Sjaak Piest 92
Erminio Kegels 92
31. tom smit 91
32. Tibor Bunt 90
33. Kimo Adam 89
Raymond Papenburg 89
35. Jens Vercammen 88
36. Steven De Witte 87
37. Timo Koren 86
Marc van Ingen 86
39. The Queen Is Dead 83
40. Henri Klumpie 82
41. Piet Lut 81
Rob van de Griend 81
Koen de Rooij 81
44. David Vlieger 80
45. Pi Qi 79
Marten Becker 79
47. Kos gaat winnen 78
48. hans de vries 77
49. Heiko Tit 76
50. Raymond Laarhoven 75
51. Eelco Duin 67
52. Nevyn Panda 47
53. Andre van der Wal 41
1. Rico Hop 114

2. Danny van der Schaaf 111
Marc Knip 111
4. Arthur van Eerd 109
5. Rob van den Aker 107
6. maarten hornstra 106
7. ruud koster 105
8. David heb ik niet 103
roel ydema 103
10. Sander Brouwer 101
herman nijhuis 101
Timon van Honk 101
13. Pieter Reijven 100
Edward YaYa 100
15. Roeb 66 98
16. Daniël Reijersen 97
Jorn de Raad 97
18. Charles Beterams 96
Arno De Wispelaere 96
Teun Romme 96
Martin van Dijk 96
22. Diego Maradona 95
Lukas van der Storm 95
24. Frank Vrieling 94
Bart Heuvel 94
Elard de Raad 94
Joy 4ever 94
28. Frank Benneker 93
29. Sjaak Piest 92
Erminio Kegels 92
31. tom smit 91
32. Tibor Bunt 90
33. Kimo Adam 89
Raymond Papenburg 89
35. Jens Vercammen 88
36. Steven De Witte 87
37. Timo Koren 86
Marc van Ingen 86
39. The Queen Is Dead 83
40. Henri Klumpie 82
41. Piet Lut 81
Rob van de Griend 81
Koen de Rooij 81
44. David Vlieger 80
45. Pi Qi 79
Marten Becker 79
47. Kos gaat winnen 78
48. hans de vries 77
49. Heiko Tit 76
50. Raymond Laarhoven 75
51. Eelco Duin 67
52. Nevyn Panda 47
53. Andre van der Wal 41
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 juni 2008, 17:05 uur
Ik had het bericht al aangepast. 'Je' veranderd in 'men', omdat ik achteraf niet de indruk wou wekken jou persoonlijk aan te spreken.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 18:43 uur
Chameleon Day schreef:
....waar is onze Rafael77 trouwens...durft zich niet meer te laten horen hier...uithuilen bij het schortje van mama denk ik.
Het verlies valt hem zwaar denk ik (of de behoefte is weg om nog over het EK te praten). Hij reageert nog wel in andere topics

0
Der Effe
geplaatst: 23 juni 2008, 19:08 uur
Chameleon Day schreef:
Geldt dat ook niet voor Rusland?
(quote)
Geldt dat ook niet voor Rusland?
Horen deze landen (met sport) beiden niet bij Europa omdat de hoofstad zich in Europa bevind?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.