MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
freddze schreef:
Ohja, nog even over Kazachstan, qua inwonersaantal is dat land dan nog niet zo'n gigant in vgl. met België en Nederland (20 miljoen t.ov. wij 10 miljoen en jullie 16 miljoen). FK Yard is naar 't schijnt het beste team van Kazachstan. Nog nooit van gehoord nu, maar wie weet spelen ze over 10 jaar wel niet in de Champions League en knikkeren ze over 20 jaar een ploeg als Arsenal of AC Milaan uit de finale

Vooralsnog is het nog niet zo ver, de Kazakse ploegen mogen nu blij zijn dat ze ueberhaupt door de voorrondes van de Europese toernooien heenkomen (al werd dit seizoen wel Slovan Liberec, toch de Tsjechisch kampioen meen ik) gewipt door een Kazakse ploeg. Niet alleen in het voetbal, maar ook in bv. het schaatsen en wielrennen is Kazachstan een land in opkomst. Worden nieuwe stadions gebouwd, er wordt strakker beleid gevoerd (een tijd geleden stond hier nog een aardig artikel over in Voetbal International), etc. Het gaat nog wel met horten en stoten, dus voorlopig zitten we nog wel even goed.

Over Suarez: die is nog hardstikke jong, maar mag ie na anderhalf jaar eens een dip hebben? Hij is nog altijd een van de spelers met de meeste assists in de eredivisie.

Klumpie schreef:
Gek hè, Nederland heeft toch echt het hoogst gemiddelde doelpuntengemiddelde van alle Europese competities

Dat klopt wat je zegt, denk ik. Vergelijken we alleen al even de laatste speeldag van beide competities, dan zijn er in de Nederlandse meer dan dubbel zoveel doelpunten gevallen dan in de Belgische (23 t.o.v. 11).

Wat zijn hier dan de korfbaluitslagen?

Slechte verdedigers lopen er in Nederland dan ook weer genoeg rond, blijkbaar

artemio
Vitesse.

Maar dat soort uitschieters komen in elke competitie wel voor.

En over de belgische competitie. Alle teams hebben van die shirts en broeken die volgeplakt zijn met reclame.

Noch zo'n vervelende trent die overgewaaid is uit Nederland

Mark Otten poseert hier (in 2006) in zijn nieuwe vijfkleuren NEC-tenuetje (ook wel een uitrusting die niet zou misstaan bij een clown als je 't mij vraagt) :

(afbeelding)

Ace schreef:
Die jongen heeft even een dipje. Ben je alweer vergeten hoeveel hij er aan het begin van het seizoen in schoot en hoe een geweldige aankoop iedereen 'm toen vond?

Nou ik zei toen al dat hij kwaliteit heeft maar wel belangrijke wedstrijden voor open goal mist, dat zei ik toen al met Slavia en iedereen vond hem alsnog blijkbaar goed, en nou doet ie et weer tegen PSV, laten we hopen dat het geen regelmaat word.

Haha, iedereen Kroatie maar als titelkandidaat omdopen en Oranje zwaar bekritiseren, wordt het "gewoon" 0-3.

Jornaquin
freddze schreef:
Noch zo'n vervelende trent die overgewaaid is uit Nederland

Mark Otten poseert hier (in 2006) in zijn nieuwe vijfkleuren NEC-tenuetje (ook wel een uitrusting die niet zou misstaan bij een clown als je 't mij vraagt) :
(afbeelding)

Inderdaad zeer veel clubs in NL die dat hebben . Je kunt denk beter eens in Scandinavie gaan kijken...

schizodeclown schreef:
Nou ik zei toen al dat hij kwaliteit heeft maar wel belangrijke wedstrijden voor open goal mist, dat zei ik toen al met Slavia en iedereen vond hem alsnog blijkbaar goed, en nou doet ie et weer tegen PSV, laten we hopen dat het geen regelmaat word.

Bij Ajax nog weinig effectiefs van hem gezien eigenlijk.. bij Groningen volgde ik hem niet zo..

Zonder Van Nistelrooy, Van Persie, Sneijder... ik denk het ook.

Italië - Portugal = 3-1

Ace
Ben je nou blij omdat Italie wint of omdat Portugal verliest? Het zal mij jeuken, moet ik zeggen.

@ Joy4ever: Vond die Italianen angstig efficiënt.

herman schreef:
Zonder Van Nistelrooy, Van Persie, Sneijder... ik denk het ook.

Ace
Ik begreep er ook al niets van, maar was alweer bang dat het aan mij lag

Dat ligt ook aan jou.

Ace schreef:
Ben je nou blij omdat Italie wint of omdat Portugal verliest? Het zal mij jeuken, moet ik zeggen.

Blij dat Italië wint

1e helft was Nederland alleraardigst. Ze zaten er goed bovenop, vond Kroatië dan ook opvallend zwak. Babel viel tegen de 1e helft.

2e helft was wat minder, maar ach, ze hebben gewonnen.

Ace
@ Joy4ever: Ze maken er lekker vreten en mooie auto's, de zon schijnt er vaak, maar met dat voetbal van die gasten heb ik nou echt helemaal niets...

Wel een mooi tenue. En mooie namen.

@ Ace: Op het laatste WK vond ik ze toch wel erg goed ballen hoor!

En voor de rest: wat Ray zegt.

Ace
Kampioen van de armoede.

Dat ook.. hoewel de EKs en WKs door duitsland gewonnen meestal degenen zijn die uitblinken door armoede (muv 74)

Ace
In Duitsland maken ze nog mooiere auto's! We vinden ze wel, die overeenkomsten. Italianen scoren alleen 10 minuten eerder.

Ace schreef:
Ze maken er lekker vreten en mooie auto's, de zon schijnt er vaak, maar met dat voetbal van die gasten heb ik nou echt helemaal niets...

Je vergeet de mooie vrouwen, Ace!

Ace schreef:
In Duitsland maken ze nog mooiere auto's! We vinden ze wel, die overeenkomsten. Italianen scoren alleen 10 minuten eerder.

En italianen hebben niet van die lelijke keepers..

Ace schreef:
Italianen scoren alleen 10 minuten eerder.

En dan het liefst tijdens een WK halve finale als het hele stadion zich al rijk rekent met de pingels

Ace schreef:
Kampioen van de armoede.

Nee, ik ga niet happen Ace

DonDijk
Ik ben ook voor Italie

Ik ben voor het Italiaanse vrouwenelftal.

DonDijk
die zijn me te behaard

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.