Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2008, 20:48 uur
Beetje? De CL bepaalt alles, wil je aan de top mee blijven doen.
0
Jornaquin
geplaatst: 17 maart 2008, 20:55 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik sta liever niet aan de top dan een andere club uit hetzelfde land supporteren. Dat voelt als verraad.
0
geplaatst: 17 maart 2008, 21:16 uur
0
geplaatst: 17 maart 2008, 21:59 uur
Over het algemeen slagen fans van verschillende clubs er erg matig in een discussie over voetbal met elkaar te hebben en de meeste posts in dit topic ondersteunen deze stelling
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:03 uur
Dat sommige mensen deze discussies nooit snappen begrijp ik soms ook wel. Ik ga meestal alle wedstrijden naar mijn Clubje kijken en dan krijg je gewoon automatisch een beetje gezonde haat en nijd
tegen bepaalde teams (waaronder Ajax). Vandaar de velle reacties misschien op sommige users.
tegen bepaalde teams (waaronder Ajax). Vandaar de velle reacties misschien op sommige users.
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:10 uur
jelmer19 schreef:
gezonde haat en nijd
gezonde haat en nijd
is dit ongeveer wat bedoeld wordt dat als de politie onderbezet is, voetbalwedstrijdjes niet door kunnen gaan
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, en leuk allemaal dat stangen, doe er zelf graag aan mee, maar wat ik echt niet snap is dat mensen zo ontzettend boos kunnen worden over dat spelletje, zelfs op een forum als dit
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:24 uur
Haha ja een groot aantal van mijn vriendengroep is ajacied dus dan moet je je een beetje vel verdedigen als Groninger in de minderheid. Dus daar ben ik het een beetje van gewent
Echt boos ben ik trouwens niet hoor. Wees gerust
Echt boos ben ik trouwens niet hoor. Wees gerust
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:42 uur
Arnhem redt Vitesse van ondergang
ARNHEM - De gemeenteraad van Arnhem heeft voetbalclub Vitesse maandagavond gered van de financiële ondergang. De raad stemde met 23 tegen vijftien stemmen in met deelname aan een schuldsanering bij het in surseance verkerende Vitesse.
De regeling houdt in dat Vitesse de gemeente Arnhem 880.000 euro betaalt en daarmee een schuld van in totaal 12 miljoen euro afkoopt. Dat was volgens de bewindvoerders bij de Arnhemse voetbalclub de enige manier om een faillissement af te wenden.
Onderzoek
De gemeenteraad besloot ook tot een onderzoek naar de hele gang van zaken tussen de gemeente en Vitesse in de afgelopen vijf jaar.
Supporters
Bij de raadsvergadering waren enkele honderden Vitesse-supporters aanwezig die uitbundig reageerden op het besluit.
11 miljoen euro gemeenschapsgeld
ARNHEM - De gemeenteraad van Arnhem heeft voetbalclub Vitesse maandagavond gered van de financiële ondergang. De raad stemde met 23 tegen vijftien stemmen in met deelname aan een schuldsanering bij het in surseance verkerende Vitesse.
De regeling houdt in dat Vitesse de gemeente Arnhem 880.000 euro betaalt en daarmee een schuld van in totaal 12 miljoen euro afkoopt. Dat was volgens de bewindvoerders bij de Arnhemse voetbalclub de enige manier om een faillissement af te wenden.
Onderzoek
De gemeenteraad besloot ook tot een onderzoek naar de hele gang van zaken tussen de gemeente en Vitesse in de afgelopen vijf jaar.
Supporters
Bij de raadsvergadering waren enkele honderden Vitesse-supporters aanwezig die uitbundig reageerden op het besluit.
11 miljoen euro gemeenschapsgeld

0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:53 uur
Jullie gaan me vast allemaal niet geloven, maar deze club heeft het nederlandse voetbal op de kaart gezet.
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:56 uur
Wordt er nou weer een voetbalclub met structureel wanbeleid gered door mensen die andersmans geld uitgeven ??
Het land gaat naar de donder
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:57 uur
levenvergeten schreef:
Jullie gaan me vast allemaal niet geloven, maar deze club heeft het nederlandse voetbal op de kaart gezet.
Klopt! Hoeveel doden waren het ook alweer in Moskou?
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:58 uur
VanDeGriend schreef:
Wordt er nou weer een voetbalclub met structureel wanbeleid gered door mensen die andersmans geld uitgeven ??
Dat was het al. En de gemeoreerde elf miljoen komt bovenop alles wat in een eerder stadium al is stukgegooid he.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 01:14 uur
levenvergeten schreef:
Geografisch gezien inderdaad.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 01:50 uur
Ach ja, op dit moment zijn zowel Ajax als PSV als Feyenoord gewoon slecht, en dan is PSV nog de minst slechte, al komt dat voornamelijk door Gomes. En zolang iedere speler die er een beetje bovenuit steekt, weggekocht wordt, zal dit veranderen. Daar kan je je druk over maken, of je kan gewoon blij zijn dat je cluppie met een pensioengerechtigde in de spits toch maar mooi met 4-1 van VVV heeft gewonnen!
0
geplaatst: 18 maart 2008, 10:46 uur
[edit door mod: dit gaat over het seizoen waarin Twente boven Ajax eindigde, een jaar of 8 geleden)
En de beste Belgische voetballer allertijden topscorer werd dat seizoen.
Dat was nog eens een mooi seizoen
En de beste Belgische voetballer allertijden topscorer werd dat seizoen.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 10:58 uur

Enzo Scifo
Ik heb het over Luc Nilis!! Lucky Nilis, tralalalala

0
geplaatst: 18 maart 2008, 11:15 uur
John Bosman was dat jaar topscorer van Twente... Geweldig jaar met Hansi Meyer als trainer, het laatste volledige seizoen dat Twente in het Diekman speelde... Jeugdsentiment... 

0
geplaatst: 18 maart 2008, 11:20 uur
De ranglijst ten spijt won Ajax dat seizoen wel met 3-1 (dacht ik, kan er een doelpuntje naast zitten) van FC Twente. Het was ook zo'n seizoen dat er vooral tegen de kleine clubs verloren werd. Ben toen wel afgeknapt op het Ajax-publiek in de Arena, dat eigenlijk alleen maar even plichtmatig juichte als er gescoord werd, terwijl de Twente-fans 90 minuten lang herrie maakten.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 11:21 uur
Cygnus schreef:
John Bosman was dat jaar topscorer van Twente... Geweldig jaar met Hansi Meyer als trainer, het laatste volledige seizoen dat Twente in het Diekman speelde... Jeugdsentiment...

En nummer drie werd ene Roy Makaay van Vitesse
0
Ace
geplaatst: 18 maart 2008, 11:51 uur
Cygnus schreef:
Dat waren nog eens tijden, toen mijn FC Twente nog gewoon boven Ajax eindigde...
Dat waren nog eens tijden, toen mijn FC Twente nog gewoon boven Ajax eindigde...
Toen mijn Ajax er na zo'n slecht seizoen maar gewoon 31 tegen had...
0
geplaatst: 18 maart 2008, 12:10 uur
Hahaha inderdaad..
Maarja, toen hadden we Van der Sar nog natuurlijk.
Maarja, toen hadden we Van der Sar nog natuurlijk.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 13:31 uur
Nou, dan doe je Maarten Stekelenburg wel tekort vind ik. Ik zou eerder verwijzen naar de sterkere verdediging die Ajax destijds had met o.a. Danny Blind, Frank de Boer en Winston Bogarde.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 14:17 uur
Nou, ja, daar heb je ook wel een punt, maar Maarten zit ook nog lang niet aan het niveau van "Sar".
0
geplaatst: 18 maart 2008, 15:57 uur
Om even wat anders in te gooien en naar het idee van de maandelijkse EMS elftallen. Wat zou nu je favoriete wereldelftal zijn?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.