Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2008, 16:03 uur
Eerst nog even de halve finales, Heracles pakt verrassend de beker in finale tegen Feyenoord!
0
geplaatst: 18 maart 2008, 20:22 uur
Reijersen schreef:
Om even wat anders in te gooien en naar het idee van de maandelijkse EMS elftallen. Wat zou nu je favoriete wereldelftal zijn?
Om even wat anders in te gooien en naar het idee van de maandelijkse EMS elftallen. Wat zou nu je favoriete wereldelftal zijn?
Neuer
Kruijswijk - Ferdinand - Maldini - Lahm
Ribery - Mascherano - Fabregas - C. Ronaldo
Agüero - Torres
Zoiets?
0
artemio
geplaatst: 18 maart 2008, 22:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Natuurlijk is het wel goed voor het Nederlands voetbal. Hoe meer clubs in de CL, des te meer geld. Op deze manier glijdt het Nederlands elftal af naar het niveau Servië, dat hier eerder werd aangehaald (België is een beter voorbeeld).
Natuurlijk is het wel goed voor het Nederlands voetbal. Hoe meer clubs in de CL, des te meer geld. Op deze manier glijdt het Nederlands elftal af naar het niveau Servië, dat hier eerder werd aangehaald (België is een beter voorbeeld).
Ik las vandaag in de krant dat ajax over het afgelopen jaar weer flink winst heeft gemaakt, ondanks het gemis van de CL.
Als ajax nou zijn overvloedige geld eens beter benut, dus een goed aankoopbeleid, dan gloort de CL weer..
Helaas is het kwaad al geschied, want internationale toppers willen echt niet in de eredivisie spelen.
Maar ajax kan in ieder geval beginnen met het behouden van huntelaar.
Mooi doelpunt van Landzaat zonet trouwens tegen NAC...
0
geplaatst: 18 maart 2008, 23:01 uur
Feyenoord terecht naar de finale in een zeer matte en eigenlijk gewoon saaie wedstrijd. Wel vernoemenswaardig is de goal van Landzaat.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 01:25 uur
Ik ben het er volmondig mee eens dat Nilis een wereldvoetballer was! Scifo heeft in de NL competitie natuurlijk een marginale rol gespeeld.. laten we ons niet verliezen. Ik miste één jaar van onachtzaamheid. De rest was het Ajax dat de klok sloeg

0
WernerGSF
geplaatst: 19 maart 2008, 01:29 uur
als Feyenoord deze vorm behoudt tot het einde van het seizoen, worden ze kampioen
zeker wanneer het morgen op een overwinning voor Ajax uitdraait
zeker wanneer het morgen op een overwinning voor Ajax uitdraait
0
geplaatst: 19 maart 2008, 08:57 uur
Ik zie Ajax idd ook niet winnen vanavond, daar moet ik Orbit, Jornaquin en Schizo gelijk in geven. Feyenoord haalde gisteren alleen in de tweede helft een acceptabel niveau. Mooie goal van Landzaat idd.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 09:02 uur
Joy4ever schreef:
Ik zie Ajax idd ook niet winnen vanavond, daar moet ik Orbit, Jornaquin en Schizo gelijk in geven.
Ik zie Ajax idd ook niet winnen vanavond, daar moet ik Orbit, Jornaquin en Schizo gelijk in geven.

Drie Joodse vliegen in één klap.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 10:18 uur
Joy4ever schreef:
Ik zie Ajax idd ook niet winnen vanavond, daar moet ik Orbit, Jornaquin en Schizo gelijk in geven
Ik zie Ajax idd ook niet winnen vanavond, daar moet ik Orbit, Jornaquin en Schizo gelijk in geven

0
geplaatst: 19 maart 2008, 13:17 uur
herman schreef:
Zoiets?
Zoiets?
Zoiets inderdaad. Zal even met je meedoen
Gomes
Heitinga - Alex - Lahm
Gerrard - Xavi - Iniesta - Cech Fabregas
Torres - Huntelaar - Benzema
0
DonDijk
geplaatst: 19 maart 2008, 13:29 uur
Van Loo
De Roover Sankoh Cahais Stenman
Meerdink Holla Fledderus
Lovre
Berg Powel

De Roover Sankoh Cahais Stenman
Meerdink Holla Fledderus
Lovre
Berg Powel

0
geplaatst: 19 maart 2008, 13:39 uur
Miller (Karlsruher)
Marcellis (PSV) - Heitinga (Ajax) - Maicon (Inter) - Abel (Schalke 04)
Lucas (Liverpool) - Nasri (Marseille) - Ribery (Bayern) - Afellay (PSV)
Huntelaar (Ajax) - Torres (Liverpool)
(Mols op de reservebank
)
Marcellis (PSV) - Heitinga (Ajax) - Maicon (Inter) - Abel (Schalke 04)
Lucas (Liverpool) - Nasri (Marseille) - Ribery (Bayern) - Afellay (PSV)
Huntelaar (Ajax) - Torres (Liverpool)
(Mols op de reservebank
)
0
geplaatst: 19 maart 2008, 13:48 uur
DonDijk, je mag niet heel het team van Heerenveen erin zetten, dat is niet leuk.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 15:15 uur
De Gele Raaf: Tegenstanders van de Goddelijke Kanaries hebben veelvuldig geklaagd te weinig in balbezit te komen. Bondscoach Dunga heeft gehoor gegeven aan de klaagzang en Andre Bahia geselecteerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.