Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2008, 15:46 uur
Niet echt. Ik heb het topic maar op slot gegooid, kan ik rustig bezemen voordat er weer 10 posts bijstaan... Jammer dat de sfeer hier vaak binnen no time beneden peil is, misschien moet het topic maar eens voorgoed dicht. 

0
geplaatst: 19 maart 2008, 18:36 uur
Goed, het topic gaat dus weer open... maar wel onder voorwaarde dat het hoge 'Geen Stijl'-gehalte van de laatste tijd voortaan achterwege blijft. Dus minder slowchat, minder elkaar(s club) afzeiken, etc.
Er werden hier altijd al wel (onschuldige) plaagstootjes uitgedeeld, maar de laatste tijd duiken er steeds meer lieden op die nauwelijks kunnen relativeren en al snel beginnen te schelden (K%%%nker, klootzak, sukkels, etc.) als het over een andere club dan de eigen favoriet gaat en/of hun eigen club tot op het belachelijke af moeten verdedigen.
Ik weet dat de meeste mensen het niet kwaad bedoelen, maar laten we de club vs. club discussies verder op een normale toon voeren en ook meteen het slowchat-gehalte flink beperken.
Een volgende sluiting zal wel definitief zijn, ik hoop niet dat het zo ver komt.
Er werden hier altijd al wel (onschuldige) plaagstootjes uitgedeeld, maar de laatste tijd duiken er steeds meer lieden op die nauwelijks kunnen relativeren en al snel beginnen te schelden (K%%%nker, klootzak, sukkels, etc.) als het over een andere club dan de eigen favoriet gaat en/of hun eigen club tot op het belachelijke af moeten verdedigen.
Ik weet dat de meeste mensen het niet kwaad bedoelen, maar laten we de club vs. club discussies verder op een normale toon voeren en ook meteen het slowchat-gehalte flink beperken.
Een volgende sluiting zal wel definitief zijn, ik hoop niet dat het zo ver komt.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:33 uur
Ok dan zullen we er gelijk maar weer een relevant onderwerp in gooien. Wie wordt de winnaar vanavond.
PSV - Ajax
PSV - Ajax
0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:37 uur
Pfff daar maak ik ditmaal mijn hoofd niet hard om,Ajax en PSV zijn beiden wisselvallig.
En het is nou ook gewoon hartstikke spannend, ik zie wel wat ervan komt,wordt duimen vanavond voor me club.
Stekelenburg doet niet mee, dat is wel een tegenvaller
En het is nou ook gewoon hartstikke spannend, ik zie wel wat ervan komt,wordt duimen vanavond voor me club.
Stekelenburg doet niet mee, dat is wel een tegenvaller

0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:37 uur
Dus als ik het goed begrijp is het niet meer mogelijk mensen met blindekleppen op met feiten te confronteren als zij hardnekkig bezig zijn steken uit te delen en geen argumenten... vreemde zaak 
En het gescheld mag wel, maar dan als steken onder water? En op clubs mag voluit gescholden worden, zolang het maar geen users betreft? Misschien moet je een aparte FAQ aanmaken herman

En het gescheld mag wel, maar dan als steken onder water? En op clubs mag voluit gescholden worden, zolang het maar geen users betreft? Misschien moet je een aparte FAQ aanmaken herman

0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:41 uur
herman schreef:
Ik zou willen suggereren de lieden die moeite hebben met zelfregulering er op aan te spreken in plaats van een bij velen populair topic de nek om te draaien ?
Maar goed, in het hoogst theoretische geval dat Ajax vandaag wint, dan staat Feyenoord zondag as op 3 punten van de koploper en doen we, ook al met het oog op de rest van het programma gewoon weer mee om de titel

Sort of wishfull thinking maar alles lijkt te kunnen in deze competitie.
Laten we in ieder geval vaststellen dat Feyenoord de enige club is met nog een kans op de dubbel....

0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:43 uur
jelmer19 schreef:
Ok dan zullen we er gelijk maar weer een relevant onderwerp in gooien. Wie wordt de winnaar vanavond.
PSV - Ajax
PSV - Ajax
Als johnny, klaasjan of een andere sleutelspeler geen nervous breakdown krijgt zou ajax dit wel moeten kunnen beslissen
Ik vind psv matiger spelen de laatste tijd namelijk.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:44 uur
ik had gehoord dat gabri ook niet mee deed.
Dan kan ajax het wel eens moeilijk krijgen.
Maarja we zullen het zien.
Dan kan ajax het wel eens moeilijk krijgen.
Maarja we zullen het zien.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:51 uur
Voor Gabri heb je Lindgren, en anders Heitinga zodat Koffour achterin staat, maar dat laatste zie ik niet snel gebeuren.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:53 uur
Ja das waar, ''Lindgren'' is denk ik een goeie vervanger.
Denk dat hij dicht in de buurt van het kaliber ''Gabri'' komt.
Denk dat hij dicht in de buurt van het kaliber ''Gabri'' komt.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 19:59 uur
Denk je? Die Joodse Vliegen hadden het over Feye-nerd die kampioen word, dus alles word weer uit ze verband gebracht, maar dat zijn we nou wel gewend

0
geplaatst: 19 maart 2008, 21:44 uur
Het spel van PSV in de eerste helft:
.
Ik hoop dat ze in de tweede helft nog ietsje verder terugzakken dan staan ze achter het veld.
.Ik hoop dat ze in de tweede helft nog ietsje verder terugzakken dan staan ze achter het veld.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 22:01 uur
van allebijde kanten is het tot nu toe niks.
Maar ik ga weer verder kijken!!
Maar ik ga weer verder kijken!!
0
geplaatst: 19 maart 2008, 23:26 uur
Beide was niks, alleen einde 1e helft Ajax was ff goed,voor de rest bagger wedstrijd.
0
Jornaquin
geplaatst: 19 maart 2008, 23:50 uur
Ajax was slecht, Psv nog slechter. Psv kon het zich gezien de stand alleen wat meer permitteren.
0
geplaatst: 20 maart 2008, 00:08 uur
Ajax had inderdaad ballen moeten tonen.. er werd te laf en behoudend gespeeld. Jammer. PSV is nu wel zo goed als zeker landskampioen.
0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2008, 00:11 uur
Lijkt me wel ja, kijkend naar het programma. Opvallend om te zien hoe ze vooral bij Psv geen bal over 3 meter bij elkaar in de voeten gespeeld kregen. Lijkt mij dat dat 1x kan gebeuren, maar op dit niveau toch niet herhaaldelijk. Ik vond Vertonghen aan Ajax zijde (zoals bijna wekelijks) wel uitblinken. Davids en Lindgren vond ik ook zeer sober en nuttig spelen. Van de rest vraag ik me nogsteeds af of ze wel meededen.
0
geplaatst: 20 maart 2008, 00:52 uur
Urby was in de eerste helft nog wel eens dreigend, en Suarez heeft andermaal bewezen nog veel te moeten leren. Die rol die KlaasJan had gekregen van Koster was vreemd, zoals V Halst al uitlegde. Niet echt een slimme tactiek zonder man méér voorin
Nouja, weer playoffs dit jaar 
Nouja, weer playoffs dit jaar 
0
geplaatst: 20 maart 2008, 01:43 uur
Heeft niemand de spannende halve finale gezien? Beker is toch ook mooi of kijk je pas bij de finale.
PSV- Ajax vond ik helaas niet zo boeiend deze keer.
PSV- Ajax vond ik helaas niet zo boeiend deze keer.
0
geplaatst: 20 maart 2008, 11:18 uur
Nope, Ik heb gekeken naar Bayern Munchen - Wolfsburg. Ik heb wel de verlening en penalties gezien van Heracles - Roda
0
geplaatst: 20 maart 2008, 22:16 uur
Jornaquin schreef:
Ajax was slecht, Psv nog slechter. Psv kon het zich gezien de stand alleen wat meer permitteren.
Je hebt het over de Top van Nederland

Ik verwacht in `n wedstrijd die om het kampioenschap gaat toch zeker 9 gele en 2 rode kaarten .
Maar ja de nederlandse mentaliteit is nou niet om over naar huis te schrijven in het voetbal .

Zo zal het op het EK ook wel gaan , de tuinstoelen worden op het veld gezet en we gaan weer met z`n alle achterover hangen .

De tijd dat we wereld of europees kampioen worden zullen we nooit meer meemaken .

Ook `n europacup 1 winnen we nooit meer , wat ben ik blij dat ik het nog meegemaakt heb ( alleen WK niet ) .
Nee met zo`n voetbal mentaliteit komen we nergens meer .

Het zij zo .
Amen .
0
geplaatst: 20 maart 2008, 22:21 uur
Even los van de overdaad aan smileys heb je hier denk ik wel een punt. Het gebrek aan een over-mijn-dood-en-rottend-lijk-mentaliteit maakt dat Nederland er, ondanks de wel degelijk aanwezige kwaliteiten, niet al te best op staat. Als er al mouwen worden opgestroopt gebeurt dat vaak op de verkeerde (lees gefrustreerde) manier.
0
Jornaquin
geplaatst: 20 maart 2008, 22:30 uur
Ik verlang inderdaad ook terug naar de tijd dat we nog Wereldkampioen werden
. Verder heb je wel een punt inderdaad.
. Verder heb je wel een punt inderdaad.
0
artemio
geplaatst: 20 maart 2008, 22:39 uur
rayman schreef:
Even los van de overdaad aan smileys heb je hier denk ik wel een punt. Het gebrek aan een over-mijn-dood-en-rottend-lijk-mentaliteit maakt dat Nederland er, ondanks de wel degelijk aanwezige kwaliteiten, niet al te best op staat. Als er al mouwen worden opgestroopt gebeurt dat vaak op de verkeerde (lees gefrustreerde) manier.
Ik moet hierbij gelijk aan Edgar Davids denken.

0
geplaatst: 20 maart 2008, 22:40 uur
Wat te denken van Boularouz tov Christiano Ronaldo. En zo zijn er legio voorbeelden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.