Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2008, 16:40 uur
Tuurlijk ligt het hier niet aan, als Feyenoord goed was, hadden ze met 0-5 gewonnen. Maar toch blijft het vervelend dat Boukhari scoort na een handsbal en waarom werd de goal van Bruins afgekeurd?
Feyenoord, ajax, Heerenveen, Nac, Twente en Groningen moeten nu strijden om plaats 2 t/m 5.
Feyenoord, ajax, Heerenveen, Nac, Twente en Groningen moeten nu strijden om plaats 2 t/m 5.
0
geplaatst: 23 maart 2008, 17:50 uur
Lijkt erop dat als Suarez ooit nog een penalty mee wil krijgen hij echt neergeschoten moet worden in de 16.
0
Woutt
geplaatst: 23 maart 2008, 18:51 uur
Heerlijk van/voor Twente, wat is dat Ajax-publiek dat meegereist was ontzettend triest. Als ze voor komen beginnen ze pas een keer te zingen (=uit te dagen). Ook moest Douglas het nogal ontgelden. Maargoed, 3 verdiende punten zijn binnen.
Feyenoord trouwens..pff
Feyenoord trouwens..pff
0
geplaatst: 23 maart 2008, 20:02 uur
Jep Ajax eruit, tenzij PSV nog 2 keer gelijkspeelt en een keer verliest en Ajax dan alles wint, maar zo zit dat er niet meer in lijkt me...
0
WernerGSF
geplaatst: 23 maart 2008, 20:03 uur
Conway Twitty schreef:
Lijkt erop dat als Suarez ooit nog een penalty mee wil krijgen hij echt neergeschoten moet worden in de 16.
en terecht
0
geplaatst: 23 maart 2008, 21:07 uur
Suárez heeft zijn naam duidelijk niet mee maar het was een zuivere penalty, ook volgens de zeer ervaren analyticus Jan van Halst
Is het misschien een idee om een forumsubtopic te openen, genaamd: Doelpunt van de Week? In dat geval zou ik de goal van Marvin Emnes willen voordragen. Emnes stond heeel lang droog, totdat die het licht ineens zag en bijna elke wedstrijd scoort voor Sparta. Met als voorlopig hoogtepunt dus dit geweldige doelpunt!
Is het misschien een idee om een forumsubtopic te openen, genaamd: Doelpunt van de Week? In dat geval zou ik de goal van Marvin Emnes willen voordragen. Emnes stond heeel lang droog, totdat die het licht ineens zag en bijna elke wedstrijd scoort voor Sparta. Met als voorlopig hoogtepunt dus dit geweldige doelpunt!
0
|Joël|
geplaatst: 23 maart 2008, 21:15 uur
Die 6-2 van hem tegen Ajax vond ik persoonlijk nog mooier. Tenminste die is lastiger te maken, maar komt natuurlijk ook veel geluk bij kijken. Die van vandaag zat er trouwens ook erg mooi in 

0
geplaatst: 23 maart 2008, 21:36 uur
Ik vond deze goal de mooiste van het weekend. Wat een overdaad aan snelheid en kracht. De Liverpool-verdediging staat er bij en kijkt ernaar. De goalie zet ook een nieuwe standaard voor wat betreft aan de grond genageld staan.
0
geplaatst: 23 maart 2008, 21:57 uur
We're sorry, this video is no longer available. Ik kan dus helaas niet meegenieten herman
Ik bedoelde overigens met Doelpunt van de Week in eerste instantie een eredivisiedoelpunt maar in het buitenland kunnen ze er ook wat van 
Ik bedoelde overigens met Doelpunt van de Week in eerste instantie een eredivisiedoelpunt maar in het buitenland kunnen ze er ook wat van 
0
titan (crew)
geplaatst: 25 maart 2008, 09:50 uur
Sparta heeft dit weekend gewonnen van Feyenoord en daar ben ik zeer mee in mijn nopjes. Natuurlijk heeft Jol zijn invloed gehad, maar dat zie ik als compensatie voor de beslissende scheidsrechterlijke dwalingen in de 2 derbys van vorig seizoen.
Beetje stuitend wel dat de fouten van Jol breed worden uitgemeten in de pers, terwijl de fouten van (met name Haverkort) vorig jaar veel minder aandacht kregen. Dat bewijst maar weer eens dat (ook) de schrijvende pers op handen is van de grote clubs.
Beetje stuitend wel dat de fouten van Jol breed worden uitgemeten in de pers, terwijl de fouten van (met name Haverkort) vorig jaar veel minder aandacht kregen. Dat bewijst maar weer eens dat (ook) de schrijvende pers op handen is van de grote clubs.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 09:57 uur
Helaas heeft Man Utd (met de hoogst irritante C.Ronaldo, Rooney Nani) gewonnen van Liverpool. Ook jammer dat Chelsea van Arsenal wint.
Verder wordt PSV wandelend kampioen en moet Ajax nog oppassen voor Heerenveen.
Verder wordt PSV wandelend kampioen en moet Ajax nog oppassen voor Heerenveen.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 10:04 uur
Heitinga gaat weg, dus dan zal Kuffour wel een kans krijgen volgend jaar.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 10:25 uur
Of Colin
die krijgt - ook tot z'n eigen verbazing - een contractverlenging van 2 jaar aangeboden....zucht. 
die krijgt - ook tot z'n eigen verbazing - een contractverlenging van 2 jaar aangeboden....zucht. 
0
geplaatst: 25 maart 2008, 12:04 uur
Heitinga heeft groot gelijk. Wie wil er nu nog bij 020 voetballen? Wel jammer voor het Nederlandse voetbal.
0
FattBeat
geplaatst: 25 maart 2008, 14:58 uur
Heitinga gaat gewoon lekker met maatje Huntelaar naar Real Madrid 

0
DutchViking
geplaatst: 25 maart 2008, 18:03 uur
Ik hoop dat mijn cluppie VVV er dit seizoen in blijft. Na de wedstrijd van afgelopen zondag tegen NEC geloof ik daar nog wel in, maar feit is wel dat de scheidsrechter ook hier een dubieuze rol heeft vervuld. Ik ben zelf jaren actief geweest als scheidsrechter en zal om die reden collega’s niet snel gaan afvallen, maar dit was werkelijk te triest voor woorden.
Een scheidsrechter die een treffer goedkeurt na duidelijk buitenspel én hands en na het zien van de tv-beelden glashard toegeeft dat hij het bij het rechte eind heeft, verdient het niet om op de velden te staan. Dit was de grootste misser na een nogal belabberd gefloten wedstrijd. Geef die vent een fluit en zet ´m op een of ander station neer, daar komt hij ongetwijfeld beter tot zijn recht.
Een scheidsrechter die een treffer goedkeurt na duidelijk buitenspel én hands en na het zien van de tv-beelden glashard toegeeft dat hij het bij het rechte eind heeft, verdient het niet om op de velden te staan. Dit was de grootste misser na een nogal belabberd gefloten wedstrijd. Geef die vent een fluit en zet ´m op een of ander station neer, daar komt hij ongetwijfeld beter tot zijn recht.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 18:05 uur
Dat hij het niet toegaf is inderdaad verschrikkelijk, maar ook de grensrechter moet daar - eigenlijk nog wel meer dan de scheids - op worden afgesproken. Díe moet vlaggen.
0
DutchViking
geplaatst: 25 maart 2008, 18:06 uur
thomzi50 schreef:
Dat hij het niet toegaf is inderdaad verschrikkelijk, maar ook de grensrechter moet daar - eigenlijk nog wel meer dan de scheids - op worden afgesproken. Díe moet vlaggen.
Helemaal mee eens, ook daar ligt de fout.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 18:17 uur
El Ninjo schreef:
Of Colin
Of Colin
Een Colin in topvorm is toch al bijna goed voor de reservebank. Ik ben benieuwd of er nog wat teruggehaald wordt voor Heitinga. Om nu alles af te laten hangen van Vermaelen en Van der Wiel is het centrum is ook weer zo wat... Ik moet ook nog maar zien dat Kuffour een meerwaarde blijkt.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 18:48 uur
herman schreef:
Ik ben benieuwd of er nog wat teruggehaald wordt voor Heitinga.
Ik ben benieuwd of er nog wat teruggehaald wordt voor Heitinga.
Zou Marco met zijn contacten in Milan niet Nesta of zo kunnen regelen.

0
geplaatst: 25 maart 2008, 18:50 uur
Na Sneijder weer een spil weg uit die ploeg.. als Klaas Jan ook vertrekt, kunnen we volgend jaar ook voor de beker gaan strijden als enige hoop 

0
Jornaquin
geplaatst: 25 maart 2008, 19:58 uur
Ach, dit was te verwachten natuurlijk. Al vind ik Heitinga een zeer goede speler, dit is minder erg dan het vertrek van Sneijder aangezien Heitinga me makkelijker te vervangen lijkt (voor 10 miljoen moet je toch een degelijke speler kunnen halen lijkt me
).
).
0
geplaatst: 25 maart 2008, 20:45 uur
Ze hadden Heitinga een contract met een clausule van 15 miljoen minstens moeten aanbieden, 10 miljoen vind ik toch wat te weinig voor deze speler.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 21:39 uur
Ik ook.. Heitinga begint nu echt te pieken, enorm belangrijke drijfveer van het elftal.. en ieder elftal wat dat betreft.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 22:15 uur
Jornaquin schreef:
aangezien Heitinga me makkelijker te vervangen lijkt
aangezien Heitinga me makkelijker te vervangen lijkt
Daar hebben ze die Kuffour toch voor? Heeft ie al een keer meegedaan eigenlijk of zit ie met Urzaiz bij het derde?
orbit schreef:
Na Sneijder weer een spil weg uit die ploeg.. als Klaas Jan ook vertrekt, kunnen we volgend jaar ook voor de beker gaan strijden als enige hoop

Dat zou dan een behoorlijke vooruitgang zijn ten opzichte van dit seizoen. Of wil je uitleggen dat Ajax serieus om iets gestreden heeft dit jaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.