Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2008, 12:58 uur
DonDijk schreef:
Van Basten wil Pranjic, Sulejmani en de Koef..ambitieus hoor, ben benieuwd..
Van Basten wil Pranjic, Sulejmani en de Koef..ambitieus hoor, ben benieuwd..
Nu maar hopen dat Pranjic en Sulejmani naar Feyenoord gaan...
0
Sven Bersee
geplaatst: 9 april 2008, 13:26 uur
Ondanks Verbeek blijft Rotterdam erg onaantrekkelijk. Daarnaast dromen Joegoslaven van wonen in Amsterdam.
0
geplaatst: 9 april 2008, 13:28 uur
0
geplaatst: 9 april 2008, 13:35 uur
Sven Bersee schreef:
Ondanks Verbeek blijft Rotterdam erg onaantrekkelijk. Daarnaast dromen Joegoslaven van wonen in Amsterdam.
Dan komen ze naar Feyenoord en gaan ze in Amsterdam wonen. Perfect.

0
geplaatst: 9 april 2008, 13:57 uur
Sven Bersee schreef:
Nee, de Koef hoef ik echt niet. Helemaal geen Ajax-spits.
Nee, de Koef hoef ik echt niet. Helemaal geen Ajax-spits.
Wel iemand die gegarandeerd 20 doelpunten scoort per seizoen. Lijkt mij binnen Nederland de best mogelijke vervanger voor Huntelaar. Laat maar komen hoor... de technische brille komt dan wel vanaf de vleugels met Sulejmani en Suarez.
Van Pranjic heb ik verder niet zo'n goed beeld, maar gezien het aantal assists dat hij maakt en het feit dat hij international is bij een groot voetballand, kan ik me voorstellen dat ie ook wel een stapje hogerop kan.
0
geplaatst: 9 april 2008, 14:07 uur
herman schreef:
de technische brille komt dan wel vanaf de vleugels met Sulejmani en Suarez.
de technische brille komt dan wel vanaf de vleugels met Sulejmani en Suarez.
Hoho, niet te voorbarig...

0
geplaatst: 9 april 2008, 14:12 uur
Inderdaad erg sterke invalbeurt van Babel.
Dat kan eveneens gezegd worden van Walcott. Jammer genoeg niet van 1 van mijn Hollandse lievelingsspelers Robin van Persie.
Die kreeg niet 1 goeie bal ...
Bij Kuyt zag ik duidelijk dat hij technisch te min is voor een ploeg als Liverpool. Een heel gemotiveerde spits, die gisteren meer dan zijn best deed, maar zijn voetballende capaciteiten zijn echt wel te weinig lijkt mij zo ...
Snap ook niet dat een lange Crouch die enkel de bal kan bijhouden voorkeur krijgt op de jonge, snelle, sterke Ryan Babel..
Vandaag verwacht ik wel een minder niveau van wedstrijden.
Barça al zo goed als zeker want Schalke kon niets ertegenin brengen. En Manchester leek mij ook geen problemen te hebben met Roma.. Is Totti nog out trouwens ?
Donderdag wordt het leuker. PSV in de UEFA Cup, altijd leuk om als Belg te bekijken & om te zien dat een veel hoger niveau niet zover hiervandaan is
Dat kan eveneens gezegd worden van Walcott. Jammer genoeg niet van 1 van mijn Hollandse lievelingsspelers Robin van Persie.
Die kreeg niet 1 goeie bal ...
Bij Kuyt zag ik duidelijk dat hij technisch te min is voor een ploeg als Liverpool. Een heel gemotiveerde spits, die gisteren meer dan zijn best deed, maar zijn voetballende capaciteiten zijn echt wel te weinig lijkt mij zo ...
Snap ook niet dat een lange Crouch die enkel de bal kan bijhouden voorkeur krijgt op de jonge, snelle, sterke Ryan Babel..
Vandaag verwacht ik wel een minder niveau van wedstrijden.
Barça al zo goed als zeker want Schalke kon niets ertegenin brengen. En Manchester leek mij ook geen problemen te hebben met Roma.. Is Totti nog out trouwens ?
Donderdag wordt het leuker. PSV in de UEFA Cup, altijd leuk om als Belg te bekijken & om te zien dat een veel hoger niveau niet zover hiervandaan is

0
Jornaquin
geplaatst: 9 april 2008, 14:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Dan mogen ze eerst dat stadion van ze weleens verkopen.
0
geplaatst: 9 april 2008, 14:27 uur
Hoezo, interesse?
Bedoel je Engeland, Frankrijk en Duitsland?
Ploppesteksel schreef:
altijd leuk om als Belg te bekijken & om te zien dat een veel hoger niveau niet zover hiervandaan is
altijd leuk om als Belg te bekijken & om te zien dat een veel hoger niveau niet zover hiervandaan is

Bedoel je Engeland, Frankrijk en Duitsland?

0
Jornaquin
geplaatst: 9 april 2008, 14:28 uur
Haha nee, maar ik zie feyenoord niet zo snel aan 15 a 16 miljoen euro komen.
0
geplaatst: 9 april 2008, 14:33 uur
Laat ze dan alleen Sulejmani halen. Ik denk dat deze spelers (Pranjic + Sulejmani) alleen maar meer geld waard worden, dus het zou ook nog eens een goede investering zijn. Ik geloof wel dat Feyenoord veel geld (voor Feyenoordbegrippen) te besteden, hoewel ik niet geloof dat ze 15 miljoen gaan besteden voor deze 2 spelers. Volgens de Feyenoordwatcher van de VI is El Ahmadi al binnen... Die zal ook niet gratis komen.
0
Jornaquin
geplaatst: 9 april 2008, 14:44 uur
Nee inderdaad, ik bedoelde ook niet dat ze het geld niet hebben. Maar ik nam ook in ogenschouw dat ze waarschijnlijk nog wel wat versterkingen willen halen en dat wordt dan vrijwel onmogelijk. Zelf denk ik dat Sulejmani naar Ajax gaat, maar goed dat kan ik ook zo mis hebben. Lees net dat van Basten Sulejmani, Pranjic en Koevermans wil halen. Wat moet je met Koevermans?
. Hij scoort best veel, maar is al vrij oud en ben nooit echt fan van hem geweest, koop dan liever een jonge spits of geef Luque een fatsoenlijke kans.
. Hij scoort best veel, maar is al vrij oud en ben nooit echt fan van hem geweest, koop dan liever een jonge spits of geef Luque een fatsoenlijke kans.
0
geplaatst: 9 april 2008, 14:51 uur
Jornaquin schreef:
Luque een fatsoenlijke kans.
Luque een fatsoenlijke kans.
Jazekers,ik zou Luque ook wel eens willen zien als spits, ik schrijf hem nog niet af, alhoewel ik geen hoogte van hem heb tijdens trainingen en hem niet zie spelen in wedstrijden.
0
geplaatst: 9 april 2008, 14:53 uur
Ik ben ook bang dat Sulejmani naar ajax gaat. Koevermans is geen verkeerde spits; staat altijd garant voor doelpunten. Al zal je dan kwaliteit inleveren als Huntelaar weggaat.
0
Sven Bersee
geplaatst: 9 april 2008, 15:16 uur
Joy4ever schreef:

Jij misschien niet, maar vele andere Joegoslaven wél. Én Zwitsers zoals ik.
0
geplaatst: 9 april 2008, 15:19 uur
Wie is Sulejmani in feite? Is het zo'n goeie?
Met wat voor soort voetballer kan je'm vergelijken?
Ik als niet-groot-Nederlands-voetbal-kenner. Ik ken enkel wat van Feyenoord, Ajax, PSV & AZ. En bovendien Youssouf Hersi van Championship Manager 01/02. Die had dit weekend nog gescoord dacht ik
Luis Suarez kende ik tot zomer 2007 ook niet van bij Groningen maar zag hem Europees wat spelen met Ajax & dat lijkt mij toch wel een erg goeie voetballer !
Met wat voor soort voetballer kan je'm vergelijken?
Ik als niet-groot-Nederlands-voetbal-kenner. Ik ken enkel wat van Feyenoord, Ajax, PSV & AZ. En bovendien Youssouf Hersi van Championship Manager 01/02. Die had dit weekend nog gescoord dacht ik

Luis Suarez kende ik tot zomer 2007 ook niet van bij Groningen maar zag hem Europees wat spelen met Ajax & dat lijkt mij toch wel een erg goeie voetballer !
0
Sven Bersee
geplaatst: 9 april 2008, 15:22 uur
Sulejmani is op dit moment misschien wel de meest technische voetballer van de Eredivisie. Hij is snel, slim, soepel en heeft een puik schot. Topjoegoslaaf.
0
Jornaquin
geplaatst: 9 april 2008, 15:25 uur
Vertel jij anders eens wat over Nabir Dirar van Westerlo Ploppestekel, daar schijnt Ajax interesse in te hebben
. Hoorde al van wat andere Belgen dat het niet zoveel soeps is.
. Hoorde al van wat andere Belgen dat het niet zoveel soeps is.
0
Jornaquin
geplaatst: 9 april 2008, 15:29 uur
Lol.
Ploppestekel, kun jij anders eens wat vertellen over Nabil Dirar van Westerlo?
Zo beter?
Ploppestekel, kun jij anders eens wat vertellen over Nabil Dirar van Westerlo?
Zo beter?

0
geplaatst: 9 april 2008, 20:15 uur
Toevallig woon ik vlakbij Westerlo & ging ik vroeger al wel eens kijken als ze tegen Anderlecht, Genk of andere Belgische(!) 'toppers' moesten spelen 
Tegenwoordig niet meer dus ik heb Dirar nog geen hele mats weten voetballen. Wat ik op TV zie, is wel heel aardig van die gast.
Kan makkelijk een man voorbijgaan & technisch zit het wel goed.
't Is natuurlijk wel in België, dus Ajax vind ik toch te groot voor hem.
Bij een subtopper kan hij misschien wel passen in Nederland want voor Westerlo is hij wel te goed maar voor Ajax is hij echt wel te zwak.
Net als Sonck toen. Bij Genk speelde hij fantastisch (met Beli Moumouni Dagano), en bij Ajax kan hij het dan niet meer. Niet toevallig gewoon een groots verschil qua niveau denk ik ...

Tegenwoordig niet meer dus ik heb Dirar nog geen hele mats weten voetballen. Wat ik op TV zie, is wel heel aardig van die gast.
Kan makkelijk een man voorbijgaan & technisch zit het wel goed.
't Is natuurlijk wel in België, dus Ajax vind ik toch te groot voor hem.
Bij een subtopper kan hij misschien wel passen in Nederland want voor Westerlo is hij wel te goed maar voor Ajax is hij echt wel te zwak.
Net als Sonck toen. Bij Genk speelde hij fantastisch (met Beli Moumouni Dagano), en bij Ajax kan hij het dan niet meer. Niet toevallig gewoon een groots verschil qua niveau denk ik ...
0
geplaatst: 9 april 2008, 20:22 uur
Ik wist niet dat wij zo gewaardeerd werden door de zuider buren joh .
Ik heb trouwens ook een klein beetje Belgisch bloed, dus zowiezo no hard feelings
Ik heb trouwens ook een klein beetje Belgisch bloed, dus zowiezo no hard feelings

0
geplaatst: 10 april 2008, 00:08 uur
Zou wel eens heel erg goed een finale Liverpool - SCUM kunnen gaan worden in de CL.. dat zou best historisch zijn 

0
geplaatst: 10 april 2008, 08:46 uur
Ploppesteksel schreef:
je ziet inderdaad vaker dat spelers op hoog niveau wel presteren en zich op een lager niveau niet meer kunnen motiveren
0
geplaatst: 10 april 2008, 12:21 uur
Wat was Barcelona gisteren trouwens schandalig slecht. Wat een aanfluiting. Ze moeten nog uit kijken straks niet te worden weggeblazen door Ronaldo en zijn vrienden. Xavi was wederom de beste man op het veld, ze mogen eerder hem een exorbitant salaris geven dan aan de heren Eto'o, Henry en Ronaldinho.
0
Jornaquin
geplaatst: 10 april 2008, 12:27 uur
Ik had alleen de 1e helft gezien, waarin Schalke minimaal gelijkwaardig was maar de pech had dat het niet scoorde. Las trouwens dat Ronaldinho en Deco er aardig met de pet naar gooien, in hoeverre dat betrouwbaar is.
0
geplaatst: 10 april 2008, 12:29 uur
Ik vond het publiek anders ook wel aardig schandalig hoor, dan moeten ze echt niet meer komen zeuren over het Ajax publiek als je dat zag.
0
geplaatst: 10 april 2008, 12:36 uur
Sorry? Met alle respect voor Ajax maar Barcelona is van een iets andere categorie. De spelers van Barcelona verdienen een godsvermogen. Daarnaast zijn bijna alle spelers van wereldklasse. Als je dan naar het stadion komt en zo schandalig slecht voetbal ziet (met name de tweede helft) dan vind ik het niet zo raar dat het publiek zich laat horen. Het publiek van Ajax is van nature kritisch maar gezien het elftal wat er nu staat mag je (nog) niet verwachten dat er hoogstaand voetbal wordt gespeeld, een incidentele wedstrijd daar gelaten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.