MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Je hebt wel gelijk Tom, maar het Barcelona publiek is van nature ook uberkritisch, en zo'n fantastisch team hebben ze niet altijd gehad.

3 Engelse clubs bij de laatste 4. Denk dat Man Utd wint van Barca en hoop dat Liverpool wint van Chelsea. Dus een all-English final.

Je kunt wel zien waar het geld zit...

Goed opgemerkt

DutchViking
Chel$ea mag er wat mij betreft nu wel uit. Liverpool - Barcelona is wat mij betreft nu de ideale finale (met die andere twee clubs heb ik vrij weinig). Het zou voor Rijkaard leuk zijn om dit seizoen toch nog een prijsje te pakken.

Sven Bersee
Nee Liverpool heeft al te veel prijzen. Als Ajacied doet het pijn om te zien hoe de concurrenten van het verleden steeds verder uitlopen.

Sven Bersee schreef:
Nee Liverpool heeft al te veel prijzen.

Nee, dat is een logische verklaring waarom ze niet mogen winnen.

DonDijk
Hebben we het al over gehad trouwens over Bergkamp? Wat fantasies dat die gosert trainer wil worden.

Nou, wat een feest..

DonDijk
Inderdaad een beetje overdreven reactie van mij

Sven Bersee
Jezus Krismus schiet me opeens een naam te binnen: Figueroa. Waar speelt deze spits momenteel? Ik zoek namelijk nog een blonde tuinman. Ik dacht iets van Santander, maar ben te lui om te zoeken.

Villareal? ik weet het ook niet zeker.

DonDijk schreef:
Hebben we het al over gehad trouwens over Bergkamp? Wat fantasies dat die gosert trainer wil worden.

Hij heeft in ieder geval de uitstraling ervoor,ze noemden hem niet voor niets ''god''

Sven Bersee schreef:
Ja werkelijk een koning. Ik heb echter het gevoel dat San Marco K-J gaat behouden voor Ajax.

nee klaas verdient het om naar de mooiste club onder de clubs te gaan. idd De Pixies onder de voetbalclubs; Real Madrid

Sven Bersee schreef:
Jezus Krismus schiet me opeens een naam te binnen: Figueroa. Waar speelt deze spits momenteel? Ik zoek namelijk nog een blonde tuinman. Ik dacht iets van Santander, maar ben te lui om te zoeken.

Genua. Was door Villareal uitgeleend aan River Plate en speelt nu dus in Italie. http://www.voetbalnext.nl/Luciano_Figueroa.speler

Nog even ter reactie op oruiz qua Huntelaar.

Misschien is die man wel wat voor Arsenal, aangezien die een scorende spits missen.

Sven Bersee
Ach, Adebayor doet het toch goed lijkt mij.

Wat slowchat geruimd

Huntelaar kan misschien wel wat bij Arsenal gaan doen ja ...
Jammer dat Arsenal in CL zonder Rosicky moest aantreden wat ik nu pas doorheb. Heel goede voetballer die zeker het niveau had omhoog gehaald. Jammer dus dat Liverpool doorgaat... Arsenal vind ik veel toffer om te zien spelen dan Liverpool.
Arsenal - Man U / Barça had een heel leuke finale geweest.
Maar Chelsea of Liverpool; nee bedankt

Nee, Huntelaar past stylistisch absoluut niet bij Arsenal wat mij betreft. Huntelaar is vrij lelijk en qua spel nogal bonkig, niet echt heel interessant om naar te kijken. Hij is meer het type 'Ruud van Nistelrooy', waardoor ik hem dan ook veel eerder zie spelen bij een Internazionale of Manchester United, aangezien hij inderdaad erg makkelijk scoort.

Reijersen schreef:
Nog even ter reactie op oruiz qua Huntelaar.

Misschien is die man wel wat voor Arsenal, aangezien die een scorende spits missen.

dit zou een belediging zijn voor Klaas. Laat het hem maar niet horen Reijersen,...

"Neerlands trots in bange dagen" gaat behoorlijk onderuit vanavond..

Paalhaas schreef:
Die UEFA-cup is binnen.
Zoals verwacht blijft Feyenoord de enige Nederlandse club die in dit millenium een Europa Cup zal winnen

PVS is niet om aan te zien, wat een machteloos en laf elftal is dit zeg.. kampioen van de armoe

orbit schreef:
PVS is niet om aan te zien|
Kijk je nog dan

Zo nu en dan loop ik even langs de teevee.. En dan zie ik weer wat futloze pogingen

Zoals nu weer, wat een slapjanussen!! Ze moeten oppassen de laatste wedstrijden in de competitie niet finaal als een nachtkaars uit te gaan. Slecht spelen deden ze al maanden, maar dit..

De kampioen van de lafheid... Ik hoop dat Stevens er weer wat meer voetbal inbrengt, dit is echt niet om aan te zien.

herman schreef:
Ik hoop dat Stevens er weer wat meer voetbal inbrengt, dit is echt niet om aan te zien.

Dan heb je Stevens met HSV nog niet zien spelen. Dat word niks aanvallender dan dat ze nu doen. Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien.

Jammer van PSV vanavond, maar als je met zo'n opstelling als Vergoosen begint dan kan het nooit wat worden. Natuurlijk mis je Afellay en Farfan, maar dit is gewoon een wanvertoning. Dit is nou precies waar Hiddink het altijd over had, spelers moeten een bepaald soort 'ondergrens' halen, om op Europees top-niveau te overleven. En op Gomes na, heeft niemand dat in de opstelling van vanavond. PSV mag hopen dat ze de titel binnenhalen en dan een flinke kwaliteitsinjectie in deze selectie doen. Koevermans en Lazovic erals eerste uitdonderen, zulke kansjes als vanavond moeten erin. In ieder geval het niveau wat PSV probeert na te streven.

Koevermans en Lazovic erals eerste uitdonderen, zulke kansjes als vanavond moeten erin.

Koevermans en Lazovic zijn prima spelers voor de Nederlandse competitie dus eruit gooien lijkt me wat te rigoureus. Maar inderdaad, die kansen moeten erin. Had PSV een type als Huntelaar in de selectie dan waren ze hier, ondanks het matige spel, gewoon doorgegaan.

lol @ Getafe trouwens, dat is pas een lullige manier om eruit te vliegen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.