Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2008, 00:42 uur
Ik zou Theo persoonlijk op mijn arm tattoeëren... hmm, nee grapje 

0
geplaatst: 17 april 2008, 00:48 uur
Zo'n ontknoping als vorig jaar zal het niet worden denk ik, aangezien er nou nog maar 2 ipv 3 om het kampioensschap strijden.
0
FattBeat
geplaatst: 17 april 2008, 01:25 uur
orbit schreef:
Dan zal er wel heel wat moeten veranderen jongen..
Dan zal er wel heel wat moeten veranderen jongen..
Verbeek + El Ahmadi + Koevermans + Sulejmani + Sahin blijft nog even rijpen + die nieuwe Braziliaanse doelman + een fitte Ron Vlaar + nog een ervaren verdediger, Heubach / Dingsdag / Ooijer ? En Lee, Buis, Greene en Ekramy verkassen ...
= (trommelgeroffel) kampioen?

En als Sulejmani komt, dan kan kleine broer Pranjic ook niet achter blijven

0
geplaatst: 17 april 2008, 08:49 uur
Mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat Fietstas wint en Heracles in de laatste minuut hetzelfde doet tegen Ajax. En toen werd ik wakker 

0
DonDijk
geplaatst: 17 april 2008, 09:19 uur
Jornaquin schreef:
Ajax verdiend gewonnen, zat kansen om na de 1-0 de 2-0 te maken en na de 2-1 ook nog zat kansen op de 3-1 gehad. Het was redelijk gelijkopgaand maar Ajax was de betere. Tot volgend jaar, komen we de 3 punten weer ophalen
(quote)
Ajax verdiend gewonnen, zat kansen om na de 1-0 de 2-0 te maken en na de 2-1 ook nog zat kansen op de 3-1 gehad. Het was redelijk gelijkopgaand maar Ajax was de betere. Tot volgend jaar, komen we de 3 punten weer ophalen

Jullie waren inderdaad zo goed! Tot volgend jaar, hopelijk spelen jullie ons dan niet weer zo erg van het matje!
0
geplaatst: 17 april 2008, 09:27 uur
0
geplaatst: 17 april 2008, 09:37 uur
DonDijk schreef:
Jullie waren inderdaad zo goed! Tot volgend jaar, hopelijk spelen jullie ons dan niet weer zo erg van het matje!

0
DonDijk
geplaatst: 17 april 2008, 09:46 uur
Eigenlijk was het ook wel een treffend treffen. De Ajax-goals zijn gemaakt door aangetrokken ex-Groningers en de goal van Groningen is gemaakt door Cahais, een Argentijns talent die in de belangstelling stond van o.a. Real Madrid en waar Groningen via hun uitstekend scoutingsapparaat bij is beland.
0
geplaatst: 17 april 2008, 09:51 uur
Idd ik kan na afloop van deze wedstrijd alleen maar trots zijn op m'n clubje. Ook al ben ik gisteren van frustratie gelijk in bed gedoken..
0
geplaatst: 17 april 2008, 10:33 uur
Vond het een zeer gelijkwaardige wedstrijd die allebei de kanten op kon vallen. Dat werd Ajax' kant (gelukkig). Maar het was sowieso een bijzonder fijne wedstrijd om naar te kijken. De teams maakt er een op-en-neer-golvend spektakelstuk van.
0
geplaatst: 17 april 2008, 10:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord wordt volgend jaar kampioen.
Feyenoord wordt volgend jaar kampioen.

*proest!*
-even koffievlekken van mijn shirt poetsen
DonDijk schreef:
Het zit je nog dwars he?

0
geplaatst: 17 april 2008, 10:35 uur
DonDijk schreef:
Het zit je nog dwars he?

0
Jornaquin
geplaatst: 17 april 2008, 12:27 uur
DonDijk schreef:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat we verdiend dat sneue boeltje daar in Groningen hebben verslagen

0
DonDijk
geplaatst: 17 april 2008, 12:33 uur
Das ook maar een mening..heb je wel de hele wedstrijd gezien dan? 
Want zelfs lindgren en Suarez zeiden dat de winst niet geheel terecht was..

0
geplaatst: 17 april 2008, 12:33 uur
Als er 1 sneu boeltje is dan is dat wel de delegatie uit amsterdam.
Speel je zo'n belangrijke wedstrijd tegen een club die nergens meer om voetbalt en weet je nog niet te overuigen. Ik vond Groningen gewoon sterker gisteren. En ga nou niet met je arrogante hoofd zo uit de hoogte doen over Sneue boeltje in Groniningen. Want het had net zo goed 2-1 voor ons kunnen worden..
Speel je zo'n belangrijke wedstrijd tegen een club die nergens meer om voetbalt en weet je nog niet te overuigen. Ik vond Groningen gewoon sterker gisteren. En ga nou niet met je arrogante hoofd zo uit de hoogte doen over Sneue boeltje in Groniningen. Want het had net zo goed 2-1 voor ons kunnen worden..
0
DonDijk
geplaatst: 17 april 2008, 12:36 uur
Idd beetje sneu zo'n opmerking..maar niet teveel van aantrekken, erboven staan! 

0
geplaatst: 17 april 2008, 12:38 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 17 april 2008, 12:47 uur
DonDijk schreef:
(quote)

Lindgren zei dat Ajax het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt had. Zelfs Seffie Vergoossen zei dat Ajax verdiend gewonnen had, zo ken ik er nog wel 100
. Calimero Hooligans Groningen de gekste 
0
geplaatst: 17 april 2008, 12:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Er gaat niets boven Groningen.
Er gaat niets boven Groningen.
Jawel: Feyenoord,Heerenveen,Twente,NAC,Ajax en PSV

0
geplaatst: 17 april 2008, 12:58 uur
Okeej jongens. Even om onze grote ajaxliefhebber Jornaquin blij te maken. Als jij vind dat Ajax beter was dan vind je dat toch lekker. Ik weet beter. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat je voor ajax bent geworden. Omdat ze veel winnen en omdat ze soms (waarneer de laatste paar jaar kan ik me niet meer herinneren) mooi voetbal spelen. Heel erg makkelijk
Daarom is een club als Groningen ook zo mooi en echt. Voor Groningen kies je omdat je liefde voor de club voelt en omdat je er een connectie mee hebt. Wij steunen onze club door alle tijden heen. Slechte tijden en goeie tijden.
Ik denk dat dit bij jou en je perfecte ajax die altijd beter is dan de andere club anders ligt en ook bij vele andere ajax supporters.
En ga nu a.u.b. geen feitjes zoals de brand in de euroborg erbij halen om mij weer tegen te spreken. Want dan kan ik ook nog wel wat leuke feitjes over ajax supporters opzoeken.
Daarom is een club als Groningen ook zo mooi en echt. Voor Groningen kies je omdat je liefde voor de club voelt en omdat je er een connectie mee hebt. Wij steunen onze club door alle tijden heen. Slechte tijden en goeie tijden.
Ik denk dat dit bij jou en je perfecte ajax die altijd beter is dan de andere club anders ligt en ook bij vele andere ajax supporters.
En ga nu a.u.b. geen feitjes zoals de brand in de euroborg erbij halen om mij weer tegen te spreken. Want dan kan ik ook nog wel wat leuke feitjes over ajax supporters opzoeken.
0
DonDijk
geplaatst: 17 april 2008, 13:03 uur
Jornaquin schreef:
Lindgren zei dat Ajax het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt had. Zelfs Seffie Vergoossen zei dat Ajax verdiend gewonnen had, zo ken ik er nog wel 100
. Calimero Hooligan Groningen de gekste 
. Calimero Hooligan Groningen de gekste 
maar heb je de hele wedstrijd nou dan gezien?
0
geplaatst: 17 april 2008, 13:11 uur
jelmer19 schreef:
Daarom is een club als Feyenoord ook zo mooi en echt. Voor Feyenoord kies je omdat je liefde voor de club voelt en omdat je er een connectie mee hebt. Wij steunen onze club door alle tijden heen. Slechte tijden en goeie tijden.
Daarom is een club als Feyenoord ook zo mooi en echt. Voor Feyenoord kies je omdat je liefde voor de club voelt en omdat je er een connectie mee hebt. Wij steunen onze club door alle tijden heen. Slechte tijden en goeie tijden.
Dit komt mij bekend voor.

0
Jornaquin
geplaatst: 17 april 2008, 13:13 uur
@DonDijk: Ja, 90 minuten lang. Groningen drong alleen 1e kwartier 2e helft echt aan, en Ajax kreeg in die periode ook goede kansen. Verder was Ajax beter, wat niet wil zeggen dat Ajax Groningen wegspeelde. Dat heb je mij ook nergens horen zeggen.
0
geplaatst: 17 april 2008, 13:13 uur
jelmer19 schreef:
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat je voor ajax bent geworden. Omdat ze veel winnen en omdat ze soms (waarneer de laatste paar jaar kan ik me niet meer herinneren) mooi voetbal spelen. Heel erg makkelijk
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat je voor ajax bent geworden. Omdat ze veel winnen en omdat ze soms (waarneer de laatste paar jaar kan ik me niet meer herinneren) mooi voetbal spelen. Heel erg makkelijk
Voel me nu toch aangesproken jelmer19. Wat je hier dus eigenlijk zegt dat Ajax-supporters nepsupporters zijn en alleen de supporters van de kleine clubjes 'echte'. Lijkt me niet helemaal fair.
Als ik bijvoorbeeld voor mezelf spreek waarom ik voor Ajax ben. Mijn hele familie is voor Feyenoord, dus daar ligt het niet (dus geen meeloopgedrag). Daarnaast waren meeste van mijn vrienden ook voor PSV of Feyenoord (wederom geen meeloopgedrag). Maar gewoon de club die mij het meest aanspreekt, waar het meest bij voel, daar ben ik supporter van. En dat is dus Ajax. Simpel. Of ze nou veel gewonnen hebben of niet. Want dat hebben wel meer clubs.
Verder ben ik internationaal supporter van het Nederlandse voetbal en hoop ik dat de NEderlandse clubs in bijvoorbeel de Europacups zover mogelijk komen.
0
geplaatst: 17 april 2008, 13:30 uur
Was ook niet echt m'm bedoeling om alle ajaxsupporters over 1 kam te scheren Reijersen. Misschien kwam dit wel zo over.
Maar wat ik wil zeggen is dat mensen heel snel zeggen dat ze voor ajax zijn omdat ze groot zijn en vaak in de top meedraaien en hiermee wel een hoop nepsupporters aantrekt. Als ajax een club was die elk seizoen rond de 14 a 15 plaats eindigde was dit echt niet zo geweest.
Maar wat ik wil zeggen is dat mensen heel snel zeggen dat ze voor ajax zijn omdat ze groot zijn en vaak in de top meedraaien en hiermee wel een hoop nepsupporters aantrekt. Als ajax een club was die elk seizoen rond de 14 a 15 plaats eindigde was dit echt niet zo geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.