MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

DonDijk
Klumpie schreef:
(afbeelding)

Oh zo ziet hun logo eruit....?

Nut?

Jornaquin
Klumpie heeft zijn Calimero hoedje die hij voor zijn verjaardag heeft gehad nagetekend op het Ajax logo. Hulde jongen, je kan al mooi kleuren.

Ik ben eerder benieuwd naar de reacties uit Krotterdom als ze de playoffs weer eens mislopen

Nicolage Rico schreef:
5) ...... (zelf in te vullen).

5) Te weinig blessuretijd (Vitesse wint van PSV, Ajax blijft op een gelijspel steken)

Jornaquin
Ik zie het nog gerust gebeuren

Het andere Oranje is vanaf volgend seizoen weer te bewonderen in de Eredivisie

Jornaquin
Colin: "Zlatan had ook problemen"

Jurgen Colin is niet aan het meest succesvolle seizoen uit zijn carrière bezig. De verdediger van Ajax hoopt in de nieuwe voetbaljaargang echter op verbetering. "Ik had het hier moeilijk in het begin."
Als voorbeeld stelt Colin voormalig Ajacied Zlatan Ibrahimovic. "Ook hij had het in het begin niet makkelijk. Dan praat je wel over een grote naam. Ook hij heeft een heel moeilijk eerste jaar gehad. Mensen weten vaak niet waar ze over praten, daarom maak ik me ook niet druk."

Colin werd afgelopen zomer door Ajax overgenomen van Norwich City. De verdediger kreeg na een slechte seizoenstart veel kritiek te verwerken. Tegenwoordig moet de voormalig PSV'er genoegen nemen met een plek op de bank.

Komend seizoen verwacht Colin onder Van Basten een nieuwe kans. "Het is jammer dat ik me nooit op centraal in de verdediging heb kunnen bewijzen. Ik hoop dat het volgend seizoen gaat gebeuren, want ik krijg dan toch wat meer vertrouwen en dat heb ik hard nodig."

Kos
.

orbit schreef:
WII lijkt me een aanzienlijk makkelijker ploeg dan Roda..

Willem II heeft anders een hoop punten gepakt in de tweede seizoenshelft. Maar goed, Twente ook...

Die Colin trouwens.

Als reserve wil ik hem wel een kans geven hoor, en een beetje ambitie is niet verkeerd, een beetje...

Feit is dat ie ooit wel een groot talent was. Ik denk ook dat ie veel beter kan dat ie tot nu toe heeft laten zien, maar of dat goed genoeg is... maar goed, wie weet een nuttige stand-in voor in de competitie. Zo rijk bezaaid is Ajax niet met verdedigers...

Nu Langs de Lijn aan. Spannend.

Same Here

PSV op 1-0... jammer

Alle Klumpies en Paalhazen van MuMe: gefeliciteerd met de landstitel.

Gefeliciteerd PSV supporters met jullie 21ste landstitel. Volgend jaar hopelijk weer zo spannend alleen dat dan Ajax weer een keer kampioen mag worden.

0-1, sansoni rood dus beslist

Rhythm & Poetry schreef:
Gefeliciteerd PSV supporters met jullie 21ste landstitel. Volgend jaar hopelijk weer zo spannend alleen dat dan Feyenoord weer een keer kampioen mag worden.
Mooi gesproken Rhytm & Poetry

Pink Queen

Eerlijk is eerlijk, Ajax heeft soms weleens stom punten laten liggen en speelde niet elke wedstrijd formidabel, in het begin ook beetje pech met blessures.
Maar PSV hield stand, dan haal je resultaten.
Dus gefeliciteerd, lampekappen

Gefeliciteerd psv-supporters.

Kos
Wat Rico zegt.

Danke danke
En VVV erin gebleven geweldig zeg

Gefeliciteerd PSV supporters. De minst slechte zullen we maar zeggen.

Thank You God .

Groep A:
Ivoorkust
Argentinië
Australië
Servië

Groep B:
Nederland
Nigeria
Japan
Verenigde Staten

Groep C:
China
Nieuw-Zeeland
Brazilië
België

Groep D:
Zuid-Korea
Kameroen
Honduras
Italië

Olympische Spelen. Nederland zie ik doorstoten maar België zal het erg moeilijk krijgen, jammer !

Ach joh, hartstikke onterecht dat PSV kampioen is. De scheidsrechters floten het hele seizoen lang tegen Ajax, het speelveld in de ArenA was het hele seizoen slecht, en Ajax heeft veel minder blessuretijd dan PS gekregen!

NEC heeft toch wel erg goed gedaan de tweede seizoenshelft. Blijkbaar hebben zij met NAC de meeste punten gehaald. Ik wist wel dat ze het goed deden, maar zo goed? Hulde aan Jermaine Lens.

Ik ben benieuwd of Ajax Heerenveen en evt. Twente (nu Zwaanswijk out is geef ik NAC niet zoveel kans) aan kan...

Hulde aan Been. Zo bepalend en goed is Zwaanswijk ook weer niet, hoor...

@levenvergeten: Je mocht maar 1 optie kiezen...

Zeg, mag ik van u van kampioenen de 4? Ja? Dank u! Kwartet!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:43 uur

geplaatst: vandaag om 22:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.