MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Nog maar es een nep-kessedia met een zelfgemaakt tomaten-uiensausje.

Andijviestamppot met spekjes en zo.

Frietjes, kipstukjes, salade met zelf gekochte honing mosterd dressing.

Thudd
Gekookte aardappels, gekookte tuinboontjes, kipburger en vlamoes.

dix
vandaag is het zover

Natuurlijk met gebakken uien en piepers.

Thudd schreef:
...en vlamoes...

Het is weer weekend?

Pasta bolognese

Thudd
Fathead schreef:
(quote)

Het is weer weekend?

Vlamoes is vla met appelmoes als toetje...

Thudd schreef:
(quote)

Vlamoes is vla met appelmoes als toetje...

Ik dacht te Vlaams.

Gevulde tomaten/paprikasoep. Morgen ook, dus dat scheelt een post.

Tagliatelle met varkenshaas en cherry tomaatjes.

Thudd
Pizza à la Oetker; Tonno. + ⛏ = .

Lamsrack met kruidenkorst, krieltjes uit de oven, haricots verts, stukje venkel met blauwe kaas, Carmenere Reserva erbij; vooraf coquilles met bacon/amandelstukjes en guacamole, glaasje Grauburgunder erbij.

Thudd
Mjuman schreef:
Lamsrack met kruidenkorst, krieltjes uit de oven, haricots verts, stukje venkel met blauwe kaas, Carmenere Reserva erbij; vooraf coquilles met bacon/amandelstukjes en guacamole, glaasje Grauburgunder erbij.

Welke muziek erbij?

Witlofsalade met blauwe kaas, appel, walnoten, mandarijn. Dressing van yoghurt, mayo, knoflook, appelazijn en olijfolie. Riesling uit 2007, die was toch niet helemaal top meer helaas .
Tennis op de achtergrond, geen muziekje.

Com Thit Nuong met Che Sam Bo Luong na.

dix
herman schreef:
Com Thit Nuong met Che Sam Bo Luong na.

Andersom hadden we ook geloofd

Ha,ha ik dacht eerst dat "na" nog bij de naam van het gerecht hoorde , maar het is een toetje

Thudd
McDonalds.

Lin
Ziekig...crackers met zuivelspread en tomaat. De rest van het gezin kliekje pasta van gisteren

dix
Patat
Kip
Sla
Appelmoes
Ik werd niet thuisgebracht

Teriyaki wokschotel, chocoladevla met geslagen room als toetje.

dix schreef:
Ik werd niet thuisgebracht
Toch wel een zakje snoep mee? Of minstens een doosje rozijntjes?

Ossobuco met risotto met cantharellen en venkel, rosé uit de Pfalz erbij - m'n lady had liever een spätburgunder (ook uit de Pfalz) gehad. Na: dubbele espresso met een glaasje weinhefebrand (vom Riesling) - zeg maar Duitse grappa-variant.

Pannenkoeken, prima maaltijd na de tennis.

Thudd
Gebakken aardappeltjes a-la-maison, creme-de-salades met dressing-de-vin en salmon-de-mer. Als toetje: yaourt-de-jumboi.

(Ik dacht: laat ik me eens uitdrukken in het vocabulaire-hautain-de-pays-bas )

Aardappelen met jus, andijvie/amsoi aangemaakt met maïzena, gehaktbal. Pas du toetje.

M'n vrouw had op zaterdag de slow-cooker weer eens opgestart voor een van m'n favorieten: "pulled lemon garlic chicken". Daarbij haar fameuze aardappelpuree van ongeschilde (uiteraard wel goed gewassen) aardappels met (heel veel) roomboter en creme fraiche en verse sperzieboontjes. En omdat ze altijd voor een weeshuis kookt at ik gisteren hetzelfde, en staat vanavond de allerlaatste portie op het menu. Geen klachten overigens, het is echt fingerlicking good, al kom je van elke portie ten minste 5 kilo aan. Vandaar ook die dad bod...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:18 uur

geplaatst: vandaag om 09:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.