Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 8 maart 2022, 18:33 uur
Straf iel oostenwindje hier, de boerenkool staat op voor een ouderwets stamppotje.
2
geplaatst: 9 maart 2022, 00:15 uur
Vandaag was het weer eens macaroni in champignonssaus, met spinazie, ui, champignons en spek.
4
geplaatst: 9 maart 2022, 14:19 uur
3
geplaatst: 9 maart 2022, 16:48 uur
pasta met prosciutto, postelein, zongedroogde tomaat, parmezaanse kaas
3
geplaatst: 9 maart 2022, 17:51 uur
Aardappels met jus, rode kool en eigengemaakte (niet door mij, maar m'n vader) appelcompote.
3
geplaatst: 10 maart 2022, 18:35 uur
Restje van gisteren (dit keer met homemade appelmoes - er staan nog ladingen te wachten, net als stoofpeertjes en jam), aangevuld met asperges (uit een potje, sorry culi's).
4
geplaatst: 11 maart 2022, 11:33 uur
Gisteravond weer eens de huisfavoriet gebakken spaghetti gemaakt. Wederom prima!
3
Soledad
geplaatst: 11 maart 2022, 13:15 uur
Dinsdag: paar stukjes mango, 2 crackers met smeerkaas en een banaan.
Woensdag: nagenoeg hetzelfde +klein portie witte rijst
Donderdag: crackers met pitjeskaas + appel
Vandaag: 3 witte broodjes smeerworst, banaan en wat druiven. Vanavond misschien wat groentesoep.
Buikgriep….
dit topic lees ik het liefst op het toilet. Dan komt de stoelgang vanzelf….
Woensdag: nagenoeg hetzelfde +klein portie witte rijst
Donderdag: crackers met pitjeskaas + appel
Vandaag: 3 witte broodjes smeerworst, banaan en wat druiven. Vanavond misschien wat groentesoep.
Buikgriep….
dit topic lees ik het liefst op het toilet. Dan komt de stoelgang vanzelf….
2
geplaatst: 11 maart 2022, 17:18 uur
Vandaag pastasalade gemaakt, het is hier in Eindhoven weer voor een zomerse maaltijd.
1
geplaatst: 11 maart 2022, 19:33 uur
-SprayIt- schreef:
Ik sta bij de rotishop.
Ik sta bij de rotishop.
Heb je ook iets eetbaars gehaald?
4
geplaatst: 12 maart 2022, 15:30 uur
Gevulde paprika, ijsberg salade, kruidige rijst, met kip shoarma gevulde flat breads.
5
geplaatst: 13 maart 2022, 11:58 uur
Ik heb de slowcooker alweer een paar uurtjes aanstaan met karbonades,wortel, ui, aardappel, champignons , knoflook, bouillon, passata , rode wijn en wat kruiden er in.
2
geplaatst: 13 maart 2022, 19:41 uur
Vanmiddag courgettesoep en worstenbroodjes van m'n schoonzus, vanavond meer gevulde tomatensoep van gister.
2
geplaatst: 13 maart 2022, 21:39 uur
Yagya
Laat die sterf-op-stroat-wors - zoals 't hier in Utrecht heet - er dan svp uit. Eerste keer dat ik bij de slager - als migrant uit Barabant - saucis (zo heet 't daar= cervelaat) bestelde, gluurde men mij glazig aan, totdat ik de worst aanwees, werd die door een doame omsgreveh as "sterf op stroat wors".
Hier aten we spies van kalfshaas, quinoa met bundelzwam, hazelnoot, ui en doperwt, haricots verts in rauwe ham erbij.
ZAP! schreef:
Vanmiddag courgettesoep en worstenbroodjes van m'n schoonzus, vanavond meer gevulde tomatensoep van gister.
Laat die sterf-op-stroat-wors - zoals 't hier in Utrecht heet - er dan svp uit. Eerste keer dat ik bij de slager - als migrant uit Barabant - saucis (zo heet 't daar= cervelaat) bestelde, gluurde men mij glazig aan, totdat ik de worst aanwees, werd die door een doame omsgreveh as "sterf op stroat wors".
Hier aten we spies van kalfshaas, quinoa met bundelzwam, hazelnoot, ui en doperwt, haricots verts in rauwe ham erbij.
* denotes required fields.