MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Spaghetti alla Puttanesca , maar wel voor ons nette gezinnetje

Vandaag restje andijviestamppot, morgen restje van gisteren.

Rudi S schreef:
Spaghetti alla Puttanesca , maar wel voor ons nette gezinnetje
Zolang het maar geen Putinesca is...

Straf iel oostenwindje hier, de boerenkool staat op voor een ouderwets stamppotje.

Steak, gebakken aardappelen en bloemkool.

Vandaag was het weer eens macaroni in champignonssaus, met spinazie, ui, champignons en spek.

Macaroni met een gebakken ei.

Thais blijkbaar, wat jij ArthurDZ?

Johnny Marr schreef:
Thais blijkbaar, wat jij ArthurDZ?

pasta met prosciutto, postelein, zongedroogde tomaat, parmezaanse kaas

Aardappels met jus, rode kool en eigengemaakte (niet door mij, maar m'n vader) appelcompote.

Nasi met saté en gebakken ei.

Restje van gisteren (dit keer met homemade appelmoes - er staan nog ladingen te wachten, net als stoofpeertjes en jam), aangevuld met asperges (uit een potje, sorry culi's).

Ribeye, gebakken aardappelen en gestoofde winterpeen.

Gisteravond weer eens de huisfavoriet gebakken spaghetti gemaakt. Wederom prima!

Aardappelkroketjes, salade, spinazie kaas rondo.

Soledad
Dinsdag: paar stukjes mango, 2 crackers met smeerkaas en een banaan.
Woensdag: nagenoeg hetzelfde +klein portie witte rijst
Donderdag: crackers met pitjeskaas + appel
Vandaag: 3 witte broodjes smeerworst, banaan en wat druiven. Vanavond misschien wat groentesoep.

Buikgriep…. dit topic lees ik het liefst op het toilet. Dan komt de stoelgang vanzelf….

Vandaag pastasalade gemaakt, het is hier in Eindhoven weer voor een zomerse maaltijd.

Oei, beterschap Soledad.

Hapjes, hapjes, hapjes, want pa is jarig.

Ik sta bij de rotishop.

Paella

-SprayIt- schreef:
Ik sta bij de rotishop.

Heb je ook iets eetbaars gehaald?

Gevulde tomatensoep met cervelaatworst.

Gevulde paprika, ijsberg salade, kruidige rijst, met kip shoarma gevulde flat breads.

Ik heb de slowcooker alweer een paar uurtjes aanstaan met karbonades,wortel, ui, aardappel, champignons , knoflook, bouillon, passata , rode wijn en wat kruiden er in.

broodje zelfgemaakte bietenburger met salade

Vanmiddag courgettesoep en worstenbroodjes van m'n schoonzus, vanavond meer gevulde tomatensoep van gister.

Yagya
ZAP! schreef:
Vanmiddag courgettesoep en worstenbroodjes van m'n schoonzus, vanavond meer gevulde tomatensoep van gister.

Laat die sterf-op-stroat-wors - zoals 't hier in Utrecht heet - er dan svp uit. Eerste keer dat ik bij de slager - als migrant uit Barabant - saucis (zo heet 't daar= cervelaat) bestelde, gluurde men mij glazig aan, totdat ik de worst aanwees, werd die door een doame omsgreveh as "sterf op stroat wors".

Hier aten we spies van kalfshaas, quinoa met bundelzwam, hazelnoot, ui en doperwt, haricots verts in rauwe ham erbij.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.