MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Typisch weer. Ik zit Lowlands te kijken op tv, gaat zo'n huppeltutje van 3 FM, mensen vragen stellen tijdens de uitvoering van Koyaanisgatsi van het Philip Glass Ensamble.
Niemand van gediend natuurlijk, want het is een vrij intens luister en kijk gebeuren ( film op de achtergrond.)
De regie snapte het ook niet helemaal, want die dacht waarschijnlijk dat de dirigent Glass was. Die kreeg dus steeds de close-up.

Sometimes....

Tamelijk dom ja
Mooie muziek, mooie film

Zeker weten luigi.

panjoe (moderator)
panjoe schreef:
1. Law & Order : Criminal Intent
2. Rembo & Rembo
3. David Attenborough's Life in the Undergrowth
4. Hu$tle
5. Mutant Planet
6. Afro Samurai
7. Aqua Teen Hunger Force
8. Omroep Maxim
9. The Office US
10. The Simpsons

Een kleine 5 jaar later zou ik eerder zoiets zeggen:

1. The Wire
2. Rick and Morty
3. Q.I.
4. Arrested Development
5. Bron / Broen
6. Silicon Valley
7. Sherlock
8. Adventure Time
9. David Attenborough's Life in the Undergrowth
10. Brooklyn Nine-Nine

Deranged
De laatste weken is mijn grote ontdekking toch wel Podium Witteman.

Erg aangenaam programma op de zondagavond.

Net ook weer een mooie aflevering.

Krijg er een goed gevoel bij, alles draait immers om gevoel. Programma's als DWDD en inmiddels ook RTL Late Night zijn voor mij niet om aan te gluren of door te komen, en gaan waar en wanneer het maar kan volkomen volledig in de ban. Waar is de sfeer en klasse van Barend en Van Dorp gebleven.

Podium Witteman heeft daar momenteel nog het meeste van, in tegenstelling tot vele andere shows doet het iets erg prettigs met mijn gestel. Toch wel wekelijkse kost voor mij inmiddels.

En hoe kan je overigens geen zwak hebben voor de dames van Fuse. Elke keer weer een klein feestje als zij er zijn.

Bijzonder waardig kijk en luistervoer.

Blijven gaan zo, dames.

Vol overgave op je viool.

Hou ik van.

Assurancetourix
Ik herinner me een aflevering met Herman van Veen bij Witteman,
H. had een nieuw muziek stuk gecomponeerd,
Hoe heet het? vroeg W.
Entonces, antwoorde H.
Wat betekend dat? vroeg W.
Daarna volgde een lange uitleg van H.
waar niemand een touw aan vast kon knopen,
nieuws gierig als ik ben, zocht ik het woord op in mijn woorden boek:
Entonces = Toen

Deranged
Was een mooie aflevering weer.

Fuse blijft een zeer bekoorlijk iets.

Zie mij nog wel een keer een showtje van ze pakken.

Als zij er eentje weggeven.

Over een half uur:

Het uur van de wolf: The Wrecking Crew (2015)
22 december 2016, 22:55 - 00:25 uurNPO 2
MUZIEKDOCUMENTAIRE

Het verhaal van The Wrecking Crew, een groep muzikanten die verantwoordelijk is voor de vele nummer 1-hits van o.a. The Beach Boys, Nat 'King' Cole, Frank Sinatra, Simon & Garfunkel, Nancy Sinatra, The Monkees en The Byrds.

Was interessant, kan aanraden hem op uitzendinggemist te bekijken.

The Wrecking Crew (2008 film) - Wikipedia - en.wikipedia.org

Ja, was leuk.
Had niet zo snel gezien, dat hij al weer 8 jaar oud was.
Dat hij niet nieuw was, wist ik al wel van enige inmiddels overleden artiesten die werden geinterviewd..

Dat met de verschillende jaartallen (2008/2015) is een beetje raar, maar ze kloppen allebei: "Production began in June 1996 and was completed in February 2008. The film played in film festivals in North America, and was the closing film at the Nashville Film Festival on April 24, 2008. A Kickstarter campaign at the end of 2013 raised over three hundred thousand dollars to cover music licensing and final production costs.[3] The film opened in theaters across the United States on March 13, 2015"

Ik kijk bijna altijd Hootenanny tot het einde, maar ik moet morgen vroeg op. Keuzes, keuzes...

Wie zijn er zoal te gast?

Chaka Khan
UB40
Rag n Bone man
ABC
Seasick Steve
Roy Wood
Gregory Porter

Was leuk maar ook een beetje oubollig.

buizen
Vanavond in de TV-show de organisator van o.a. Holland International Blues Festival Grolloo, die ook dat 'gratis' concert van de Stones op Cuba initieerde. Waar blijft die persconferentie van Johan Derksen?
Tevens in de TV-show de man die de laatste creatieve periode met David Bowie mee maakte, de Belg Ivan Van Hove, die regisseur.
05-02-2017, NPO2 21.20 uur.

buizen schreef:
Vanavond in de TV-show de organisator van o.a. Holland International Blues Festival Grolloo, die ook dat 'gratis' concert van de Stones op Cuba initieerde. Waar blijft die persconferentie van Johan Derksen?
Tevens in de TV-show de man die de laatste creatieve periode met David Bowie mee maakte, de Belg Ivan Van Hove, die regisseur.
05-02-2017, NPO2 21.20 uur.

Ivo Nihil - de vleesgeworden opheffing van de verdwijning van het Kijk- en luistergeld. Laten we gewoon met zijn alle gaan betalen voor goede tv en zodoende los worden van dit soort NOOBS.

10 minuten van dit soort ellende kost mij altijd minstens een half uur resetten van alle hardware.

Erg benieuwd naar die Ivan

buizen
Mjuman schreef:
(quote)

.. de opheffing van de verdwijning van ..

Ben het wel met je eens over Niveau Nihil, maar heb verder nog geen programma gezien waarin je inkijkje krijgt in die organisator van Stones en Grolloo. Toch even kijken Waar blijft dan die goede alternatieve TV?

Die is er inderdaad ook niet.
Kom zelf met Netflix, de BBC, Fox Voetbal en een enkel programma van de publieke omroep nog een heel eind.
Van Ivo Niehe ga ik bijna over mijn nek, overigens.

Vroeger keek ik nog wel eens naar de Belg, aanvankelijk voor teletekst en dan bleef ik wel eens hangen. Maar sinds de afschaffing van teletekst kijk ik ook geen Belg meer, voor Belgen een ongewenst bij-effect van het rucksichtlos afschieten van een mooi medium als teletekst.

Meer muziek, minder tv is mijn motto.

Teletekst moest in 3 talen, dat werd te gortig met die verminderde belangstelling (heb ik van horen zeggen van een vlaming). Ik ben ook een TT volger. to the point, al het nieuws wat ik nodig denk te hebben, zonder reclame. Wil ik meer weten dan kijk ik daar een docu van en niet die dagelijkse infotainment van de NL tv.

De Fransen waren helemaal dol van Minitel. In huize Joachim en Anna werd teletekst zo gewaardeerd dat die constant aanstond in de recreatiezaal. Internet zal het helemaal gaan maken over een paar jaar - Mark my words!

Regionale tv zenders lijkt ook retrofijn

F5 F5 F5 hahaha

Floortje gaat naar het einde van de wereld (wrangler Island) en waar hebben ze het over? Rammstein, Lemmy (foto) en het nieuwe album van Metallica.

Telamon
Jochem is de mol toch?

Telamon schreef:
Jochem is de mol toch?

Nee joh, Thomas

Telamon
aERodynamIC schreef:
(quote)

Nee joh, Thomas

Die was vandaag misschien wel bewust aan het mollen. Goede tactiek om de finale te halen.

Ik weet het niet meer

Telamon schreef:

Die was vandaag misschien wel bewust aan het mollen.

Doet ie al heel sneaky vanaf aflevering 1.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.