MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Bij Ajax zijn er normaliter voor de winterstop ook 1 of 2 maanden dat het allemaal even wat minder lekker loopt, maar waarop de achterban direct weer moord en brand gaat schreeuwen. Mijn ervaring is dat veel Nederlandse teams met een relatief jonge selectie vaak even de tijd nodig hebben om op elkaar ingespeeld te raken. Juist ook omdat in de zomer meestal weer een paar sterkhouders zijn vertrokken.

Ik kijk uit naar de uitleg van de emotiemanagement-voorstanders.

Zo Gretz, dat zijn nogal gequote boute uitspraken die ( tot nu toe) niet zijn uitgekomen, incl. die van mijzelf.

Betreft Vermeer inderdaad. Ik had niet verwacht dat hij zo sterk en vol vuur voor de dag zou komen.
De transfer heeft 'm echt een boost gegeven en dat is goed om te constateren.
Hij heeft zich in een korte tijd verbetert op een aantal punten.

Maar het keeper zijn is een apart beroep.
En het kan zo maar zijn dat het om bepaalde redenen omslaat.
Laten we vooral het seizoen even verder afwachten.

Wat overigens niet betekent dat ik hoop mijn gelijk alsnog te halen.
Als ik het fout heb gezien...... dan is dat maar zo.
Vermeer moet in deze vorm ook gewoon geselecteerd worden voor Oranje en uiteindelijk een eerlijke kans krijgen.

Gretz: je mag ook m'n reacties als "eerst zien wat de selectie gaat worden" of "Rutten nog niet meteen afschrijven" plaatsen.

Die opmerking was gebaseerd op één wedstrijd; een foute beslissing van Rutten.

Schaken heeft het overigens zo'n 1,5 seizoen goed gedaan bij Feyenoord. Dus niet te licht bevonden. Maar is nu niet goed genoeg meer. Prima speler voor op de bank, maar zelfs daar zit hij vaak niet meer.

Vermeer heeft zelden of niet zo'n lange reeks achter elkaar goed gekeept bij Ajax. Hij begon wat ongelukkig, maar doet het inderdaad beter dan verwacht. Toch verwacht ik - net als jij - dat hij een mindere periode gaat krijgen. Puur omdat hij in het verleden heeft bewezen geen topkeeper te zijn.

Gaan we selectief selecteren?

MJ_DA_MAN schreef:
Die verdediging van hun (Spanje) is idd echt ongelofelijk . Sterker nog, als ik vier van mijn favoriete verdedigers anno nu mocht kiezen (linksback, twee centrale verdedigers, rechtsback) zouden het waarschijnlijk deze vier zijn. Uniek.

musician schreef:
Er wordt veel te negatief naar de Nederlandse verdediging gekeken, de Spaanse wordt veel te veel ten onrechte opgehemeld.

MJ_DA_MAN schreef:
En dat laatste is gebaseerd op?
Op de prijzen die het nationale team van Spanje de afgelopen jaren heeft gewonnen misschien? Zonder een sterke verdediging kom je nergens. De verdediging van nu verschilt ook amper of misschien zelfs niet van het team dat in 2012 het EK won. En dat er drie Spaanse teams (met veelal basisspelers van het Spaanse elftal) in de halve finales van de CL stonden? En twee in de finale? Maar nogmaals: waar baseer je het op dat de Spaanse verdediging onterecht wordt opgehemeld? Je verhaal over glazen bollen en Denemarken geeft daar namelijk geen antwoord op.

musician schreef:
Jij stelt dat er aanvankelijk vier, later zelfs zeven Spaanse elftallen beter zijn dan het Nederlands Elftal. Ik zeg niet anders dan eerst zien en dan geloven en dat goede namen niet per se hoeven te leiden tot een kampioenschap.

MJ_DA_MAN schreef:
Op papier ja, wat ik er ook duidelijk neerzet.

Herman schreef:
Slaapt dat nou lekker, zo'n Real Madrid-pyama?

MJ_DA_MAN schreef:
Hij heeft wel gelijk.
Snap je dat serieus niet? Nou goed: zet Mourinho of van Gaal voor deze groep of, dichter bij huis, De Boer, en ze doen het niet veel beter (lees: tot op heden). Dat ligt voor een groot deel aan de vernieuwde, jonge selectie. Rutten is een goede trainer, maar geen wonder-trainer. Die gaan namelijk niet maar Feyenoord toe.

Herman schreef:
Misschien ben je met Spartak of CSKA in de war...

MJ_DA_MAN schreef:
Nee hoor, want die schat ik beiden hoger in dan APOEL. De vorige seizoenen vind ik niet zo relevant gezien ik de huidige teams van APOEL en Dynamo vergelijk (en ik ook geen idee heb hoe goed beide teams toen waren). Je kan me echt niet wijsmaken dat APOEL (zoveel) beter zou moeten zijn omdat ze ''een paar keer goed hebben gespeeld'' de afgelopen jaren. Ze zullen ongetwijfeld meer een team zijn dan Dynamo, wat natuurlijk een bij vlagen bij elkaar gekocht vreemdelingenlegioen is, maar ik zou niet weten waarom ik na het zien van beide teams APOEL hoger zou moeten inschatten.

MJ_DA_MAN schreef:
Het is ook nooit goed bij jou. APOEL is natuurlijk alles behalve een wereldploeg maar absoluut geen slechte

Ik weet trouwens niet hoe vaak ik het nog moet zeggen: Feyenoord speelt nog steeds niet op het niveau ten tijde van Pelle en Guidetti. Destijds hadden ze ook wat verder in Europa kunnen komen, waren die aanvangen van de competitie niet zo raar verlopen. Rare lotingen ook.

Ze spelen inmiddels wel een stuk beter en constanter dan bij aanvang van het seizoen, daar heb ik Rutten meermalen de credits voor gegeven.
Van Geel heeft nog steeds bizarre aankopen gedaan, met uitzondering van Toornstra, Vermeer en met wat geluk de terugkeer van El Ahmadi.

Er ligt nog steeds een puntenachterstand op Ajax en PSV, wat absoluut niet zou hoeven zijn gebeurd, met een beetje gericht beleid.
De vraag, die nooit zal kunnen worden beantwoord, is wat er zou zijn gebeurd als Van Geel wel iets verder zou hebben gekeken en met name in de spits vanaf het begin met een sterke jongen zou zijn aangekomen.

Nu zwijnt hij enigszins, niet alleen omdat Feyenoord onverwacht aardig op de rails staat, maar ook vanwege de zwakheid van andere Nederlandse topploegen die allemaal grote aantallen aan punten laten liggen.
Maar zoals meermalen aangegeven: ik mag graag ongelijk krijgen in mijn kritiek op Van Geel maar tot nu toe zijn het niet zijn aankopen die bij Feyenoord dit seizoen het vlot hebben rechtgetrokken.

Tsja als ik ongelijk heb, ben ik ook wel mans genoeg om dat toe te geven. Bizar hoe snel Feyenoord is omgevormd van een zwalkende, tandeloze ploeg naar een stabiele, goed voetballende ploeg. Chapeau voor Rutten daarvoor. Blijft alleen jammer dat hij niet vanaf juli met deze selectie heeft kunnen werken. De punten verloren aan het begin zou Feyenoord aan het einde wel eens op kunnen breken...

musician schreef:
Gaan we selectief selecteren?
Selectief zeg je? Ok:
MJ_DA_MAN schreef:
Die verdediging van hun (Spanje) is idd echt ongelofelijk . Sterker nog, als ik vier van mijn favoriete verdedigers anno nu mocht kiezen (linksback, twee centrale verdedigers, rechtsback) zouden het waarschijnlijk deze vier zijn. Uniek.
Fout, musician. Ik had het over Brazilië. Nul komma nul punten voor jou hiervoor. Als troost zal ik je mededelen dat de gehele verdediging van Brazilië het afgelopen WK natuurlijk dramatisch was. Echt schandalig slecht dan ook.
musician schreef:
Er wordt veel te negatief naar de Nederlandse verdediging gekeken, de Spaanse wordt veel te veel ten onrechte opgehemeld.
MJ_DA_MAN schreef:
En dat laatste is gebaseerd op?
Op de prijzen die het nationale team van Spanje de afgelopen jaren heeft gewonnen misschien? Zonder een sterke verdediging kom je nergens. De verdediging van nu verschilt ook amper of misschien zelfs niet van het team dat in 2012 het EK won. En dat er drie Spaanse teams (met veelal basisspelers van het Spaanse elftal) in de halve finales van de CL stonden? En twee in de finale? Maar nogmaals: waar baseer je het op dat de Spaanse verdediging onterecht wordt opgehemeld? Je verhaal over glazen bollen en Denemarken geeft daar namelijk geen antwoord op.
Klopt dit niet? Waren het geen feiten? Ik mag toch wel aannames doen vóór een wedstrijd? Ik heb nooit gezegd dat Nederland op zeker zou verliezen.
musician schreef:
Jij stelt dat er aanvankelijk vier, later zelfs zeven Spaanse elftallen beter zijn dan het Nederlands Elftal. Ik zeg niet anders dan eerst zien en dan geloven en dat goede namen niet per se hoeven te leiden tot een kampioenschap.
Zoals ik later al zeg:
MJ_DA_MAN schreef:
Op papier ja, wat ik er ook duidelijk neerzet.
En, over selectief gesproken, zal je de volgende quote ongetwijfeld gelezen hebben maar bewust weg hebben gelaten:
MJ_DA_MAN schreef:
Het cursieve blijkt nog gewoon waar ook. Wát een keuze . Als je het lijstje bekijkt met spelers die wegens omstandigheden niet mee naar het WK gaan kun je denk ik zelfs spreken van vijf of zes elftallen van Spanje die op papier beter zijn dan het sterkste team van Nederland.

En toch geef ik Nederland een redelijke kans tegen de Spanjaarden voor een goed resultaat (gelijkspel valt daar al onder).
Herman schreef:
Slaapt dat nou lekker, zo'n Real Madrid-pyama?
MJ_DA_MAN schreef:
Hij heeft wel gelijk.
Snap je dat serieus niet? Nou goed: zet Mourinho of van Gaal voor deze groep of, dichter bij huis, De Boer, en ze doen het niet veel beter (lees: tot op heden). Dat ligt voor een groot deel aan de vernieuwde, jonge selectie. Rutten is een goede trainer, maar geen wonder-trainer. Die gaan namelijk niet maar Feyenoord toe.
Dit zijn twee quotes aan elkaar geplakt waarvan ik niet snap waarom je dat doet en waarom je deze quotes aanhaalt. Ze spreken eerder in je nadeel.
Herman schreef:
Misschien ben je met Spartak of CSKA in de war...
MJ_DA_MAN schreef:
Nee hoor, want die schat ik beiden hoger in dan APOEL. De vorige seizoenen vind ik niet zo relevant gezien ik de huidige teams van APOEL en Dynamo vergelijk (en ik ook geen idee heb hoe goed beide teams toen waren). Je kan me echt niet wijsmaken dat APOEL (zoveel) beter zou moeten zijn omdat ze ''een paar keer goed hebben gespeeld'' de afgelopen jaren. Ze zullen ongetwijfeld meer een team zijn dan Dynamo, wat natuurlijk een bij vlagen bij elkaar gekocht vreemdelingenlegioen is, maar ik zou niet weten waarom ik na het zien van beide teams APOEL hoger zou moeten inschatten.
MJ_DA_MAN schreef:
Het is ook nooit goed bij jou. APOEL is natuurlijk alles behalve een wereldploeg maar absoluut geen slechte
Ook dit weer. Wat is je punt? Wat wil je zeggen? Omdat ik APOEL geen slechte ploeg noem waar ik ze eerder niet geweldig noemde? Echt serieus musician, is dit echt het enige waar je mee aan kan komen? Nou neem ik je allang niet echt meer serieus, maar je had ook gewoon sportief kunnen zeggen dat je er helemaal naast zat. Iedereen zit er wel eens naast. Zelfs ik. Maar helaas, je komt aan met bij vlagen niet relevante oude berichten die eerder in jouw nadeel dan voordeel spreken. Heel zwak voorkomen van jou, wederom.

musician schreef:

Ik weet trouwens niet hoe vaak ik het nog moet zeggen: Feyenoord speelt nog steeds niet op het niveau ten tijde van Pelle en Guidetti. Destijds hadden ze ook wat verder in Europa kunnen komen, waren die aanvangen van de competitie niet zo raar verlopen. Rare lotingen ook. Ze spelen inmiddels wel een stuk beter en constanter dan bij aanvang van het seizoen, daar heb ik Rutten meermalen de credits voor gegeven.
Van Geel heeft nog steeds bizarre aankopen gedaan, met uitzondering van Toornstra, Vermeer en met wat geluk de terugkeer van El Ahmadi.

In voorgaande jaren was Feyenoord extreem afhankelijk van de productie van Pellè en Guidetti. Als Koeman hen niet had gehad betwijfel ik of hij de drie jaar wel had volgemaakt. Als zij een keer geschorst of geblesseerd waren voelde het hele team dat als een aderlating en werden er ook vaak punten gemorst. Nu is Feyenoord veel stabieler, en verder dan vorig seizoen. Vergelijk het aantal tegendoelpunten en kansen dat ze weggeven eens met vorig seizoen; een wereld van verschil. Het is zoveel beter geworden sinds er een betrouwbare keeper ipv een zwalkende, onzekere keeper achter de jonge, talentvolle verdediging staat. Ik heb ook het idee dat ze het nu makkelijker kunnen opvangen als er een paar basisspelers wegvallen. Het is ook de verdienste van Rutten dat hij veel vertrouwen geeft aan jeugdspelers. Vorig seizoen bleef Koeman het lange tijd met Mathijssen proberen wat toen eigenlijk allang niet meer kon, terwijl hij toen eigenlijk al voor Kongolo had moeten kiezen.

En je kunt nooit alleen maar goede aankopen doen, daar heeft iedere club last van. Als je kijkt hoeveel Toornstra, Vermeer en El Ahmadi hebben gekost kun je Van Geel echt wel een hoop lof toesteken. Er is geen TD bij een Nederlandse club die hem dat nadoet, drie goedkope spelers aantrekken die overtuigend een meerwaarde hebben en in de eredivisie zelfs tot de beste spelers op hun positie behoren.

musician schreef:

Er ligt nog steeds een puntenachterstand op Ajax en PSV, wat absoluut niet zou hoeven zijn gebeurd, met een beetje gericht beleid.
De vraag, die nooit zal kunnen worden beantwoord, is wat er zou zijn gebeurd als Van Geel wel iets verder zou hebben gekeken en met name in de spits vanaf het begin met een sterke jongen zou zijn aangekomen.

Je bent volgens mij een veel te kritische supporter. Feyenoord heeft een begroting die een stuk lager ligt dan die van PSV en Ajax. Juist knap als ze een beetje in het spoor kunnen blijven. Ik zie niet in hoe er met het weinige geld dat beschikbaar is voor transfers en spelerssalarissen een beter beleid gevoerd had kunnen worden.

musician schreef:

Nu zwijnt hij enigszins, niet alleen omdat Feyenoord onverwacht aardig op de rails staat, maar ook vanwege de zwakheid van andere Nederlandse topploegen die allemaal grote aantallen aan punten laten liggen.
Maar zoals meermalen aangegeven: ik mag graag ongelijk krijgen in mijn kritiek op Van Geel maar tot nu toe zijn het niet zijn aankopen die bij Feyenoord dit seizoen het vlot hebben rechtgetrokken.

Veel te makkelijk om altijd maar te verwijzen naar Ajax en PSV die ook wel eens punten laten liggen. De laatste keer dat een team met veel punten kampioen werd dateert alweer van 2009 (Twente, 86 punten).
In mijn ogen zijn het wel twee aankopen die Feyenoord na de moeizame start uit het slop hebben getrokken, Vermeer en Toornstra. Toornstra die enorm dreigend is en ongelofelijk veel creëert en Vermeer als een rotst in de branding die de beste fase uit zijn carrière doormaakt.

Titmeister schreef:
Tsja als ik ongelijk heb, ben ik ook wel mans genoeg om dat toe te geven. Bizar hoe snel Feyenoord is omgevormd van een zwalkende, tandeloze ploeg naar een stabiele, goed voetballende ploeg. Chapeau voor Rutten daarvoor. Blijft alleen jammer dat hij niet vanaf juli met deze selectie heeft kunnen werken. De punten verloren aan het begin zou Feyenoord aan het einde wel eens op kunnen breken...

En toch speelde Feyenoord tegen Utrecht en Ajax hetzelfde: amper kansen weggeven (tegen Utrecht 2, tegen Ajax 1) en zelf hopeloos veel kansen missen.

Alleen tegen Willem II was het bar en boos. En tegen ADO, maar die wonnen we met wat geluk.

Gretz schreef:
(quote)

Je bent volgens mij een veel te kritische supporter. Feyenoord heeft een begroting die een stuk lager ligt dan die van PSV en Ajax. Juist knap als ze een beetje in het spoor kunnen blijven. Ik zie niet in hoe er met het weinige geld dat beschikbaar is voor transfers en spelerssalarissen een beter beleid gevoerd had kunnen worden.

(quote)

Veel te makkelijk om altijd maar te verwijzen naar Ajax en PSV die ook wel eens punten laten liggen. De laatste keer dat een team met veel punten kampioen werd dateert alweer van 2009 (Twente, 86 punten).
In mijn ogen zijn het wel twee aankopen die Feyenoord na de moeizame start het slop hebben getrokken, Vermeer en Toornstra. Toornstra die enorm dreigend is en ongelofelijk veel creëert en Vermeer als een rotst in de branding die de beste fase uit zijn carrière doormaakt.

Je vergeet El Ahmadi. Groter aandeel nog dan Vermeer en ongeveer net zoveel als Toornstra - hoewel die tactisch wat sterker is en nog meer vuil werk opknapt.

Ja, El Ahmadi heeft absoluut een meerwaarde, die kan ook prima in dat rijtje. Ik ben wel benieuwd wie in de ogen van musician dan wel verantwoordelijk zijn voor de ommezwaai?

Martial
Het was quote night gisteravond zie ik en aha er zit er ook één van mij tussen en die komt uit een bepaalde wedstrijd was dat Willem II niet Rico?

Hier kan ik eigenlijk kort over zijn, ik reageer op de actualiteit van de dag en wat ik op dat moment zie in het stadion en toen was het gewoon ook slecht en over het tactische vermogen van Rutten ben ik nog steeds niet overtuigd, hij heeft het weliswaar aardig op de rit gekregen, maar het is nog steeds geen garantie dat dit zo blijft + het gegeven dat de clubs waar Rutten werkzaam is geweest altijd met een terugval te maken kregen in de maanden maart en april.

Zeg musician zullen we ook is wat quotes van Mjuman naar boven halen (WK) zou die dan ook dank je wel tegen mij zeggen?

Martial
Nicolage Rico schreef:

En toch speelde Feyenoord tegen Utrecht en Ajax hetzelfde: amper kansen weggeven (tegen Utrecht 2, tegen Ajax 1) en zelf hopeloos veel kansen missen.

Je zult het niet geloven Rico , maarre het gaat in het voetbal nog steeds om het maken van doelpunten en winnen, dan kan je de hele wedstrijd wel beter zijn maar je staat aan het einde van zo'n wedstrijd wel met lege handen en een Feyenoord in goede doen wint normaliter "gewoon" van Utrecht en Willem II thuis, had je die gewonnen was de achterstand nu maar 1 punt op PSV, nu is het zaak om alles te winnen voor de winterstop, tenminste als ze mee willen blijven doen om het kampioenschap.

Martial schreef:
(quote)

en een Feyenoord in goede doen wint normaliter "gewoon" van Utrecht en Willem II thuis had je die gewonnen was de achterstand nu maar 1 punt op PSV,

Nee hoor, de achterstand zou dan 9 punten zijn, want dan zou die "normaal gesproken" regel ook voor PSV moeten gelden.

Martial
Ik had het over de thuiswedstrijden Rudi en volgens mij heeft PSV nog geen thuiswedstrijd verloren in competitieverband toch?

Ik wil alleen maar aangeven dat de laatste jaren "normaliter winnen"niet meer geldt voor de traditionel top 3, die winnen niet meer op halve kracht o.i.d.
Tegen Willem II stonden de nu vaste spelers Toornstra, Kazim nog niet in de basis en ook Joriss deed nog mee.
Dat team (aanval, balans) was gewoon ook minder dan het huidige team.
Die Kazim zet trouwens toch stiekem regelmatig spelers vrij voor de goal.

Martial schreef:
Zeg musician zullen we ook is wat quotes van Mjuman naar boven halen (WK) zou die dan ook dank je wel tegen mij zeggen?

Ik begrijp ook niet goed, waarom je geen gefundeerde kritiek op je eigen club zou mogen leveren. Blijkbaar word je geacht om daar in een roze wolk achteraan te moeten blijven lopen, vooral ook alles te moeten slikken wat er allemaal vandaan komt. Ja knikken bij alles wat het bestuur zegt en alle kritiek op de club door anderen te vuur en te zwaard bestrijden.

Van die blinde vlekken waarop Ajax en PSV supporters vaak zijn te betrappen.

Maar misschien was het ook allemaal een opzetje om met veel machtsvertoon de aandacht af te leiden van de geweldige prestatie van PSV tegen Dinamo Moskou . Ik wilde er verder niets over zeggen, mijn stemming was die avond te goed.

Maar in plaats van een forse doses eigen kritiek vanuit PSV hoek, wordt dus de frontale aanval geopend op Feyenoorders die een groot aantal maanden geleden wel kritiek hadden op het verkoopbeleid en het daarop volgende ad hoc beleid inzake aankopen.

Dat van dat grote aantal gekochte spelers er dan uiteindelijk 2, 3 overblijven die een meerwaarde bleken te zijn (ze zijn allemaal genoemd) was dan nog meegenomen. El Ahmadi is er dan nog gekomen op verzoek van Rutten.
Ik heb de komst van Vermeer altijd toegejuicht.

Maar verder hebben Van Beek, Kongolo en Clasie de boel behoorlijk op sleeptouw genomen. Ik ben blij dat Clasie, die daar aanvankelijk ook helemaal niet meer voor in de stemming was, uiteindelijk is gebleven.

Martial
Rudi S schreef:
Ik wil alleen maar aangeven dat de laatste jaren "normaliter winnen"niet meer geldt voor de traditionel top 3, die winnen niet meer op halve kracht o.i.d.
Tegen Willem II stonden de nu vaste spelers Toornstra, Kazim nog niet in de basis en ook Joriss deed nog mee.
Dat team (aanval, balans) was gewoon ook minder dan het huidige team.
Die Kazim zet trouwens toch stiekem regelmatig spelers vrij voor de goal.

Je hebt hier zeker wel een punt mee verdiend Rudi verder weinig aan toe te voegen eigenlijk.

Martial
musician schreef:

Ik begrijp ook niet goed, waarom je geen gefundeerde kritiek op je eigen club zou mogen leveren. Blijkbaar wordt je geacht om daar in roze wolk achteraan te moeten blijven lopen, vooral ook alles te moeten slikken wat er allemaal vandaan komt. Ja knikken bij alles wat het bestuur zegt en alle kritiek op de club door anderen te vuur en te zwaard bestrijden.

Mee eens

Je kan alles wel met de mantel der liefde blijven bedekken, maar dat de beginfase van Feyenoord ronduit slecht was is een gegeven (misschien door allerlei redenen, maar toch...) en als je later dan zegt dat Feyenoord een goede wedstrijd heeft afgeleverd mag dan weer niet, om de simpele reden er eerst kritiek te lezen viel, maar ja feit blijft wel dat door de slechte start Feyenoord weer het gehele seizoen achter de feiten aanloopt en al een forse achterstand heeft op PSV en in iets mindere mate op Ajax.

Ik lees sowieso weinig kritiek hier van andere op hun club, een aantal zie je hier dan ook alleen maar als hun club wint, een mooi voorbeeld was weer van de week toen die zaaddodende pasta club uit Amsterdam van een provincieclubje uit Cyprus won en daardoor het legioen stil was of ze zojuist Bayern München met 4-0 van de mat hadden getikt.

Feyenoord groepswinnaar en de winnaar van de EL van vorig seizoen achter je gelaten + als enige Nederlandse club een geplaatste status en ja dan speel je jaren mee in de CL.

Het antwoord zal wel weer zijn dat het ze vele miljoenen heeft opgeleverd, maar puntje bij paaltje moeten ze weer braaf aansluiten bij Feyenoord en PSV in de EL, ze mogen even als figurant opdraven in de CL en vooral denken dat ze het niveau aankunnen en elk jaar weer met de staart tussen de benen afdruipen.

Hiddink blijft dus bij Oranje. Humor dat al die journalisten en analisten het zeker wisten dat het niet de vraag was of hij ging vertrekken maar wanneer.
Ben wel benieuwd welke zaken hij nog naar zijn hand wil zetten bij de KNVB, zal Blind een andere functie krijgen?

http://www.volkskrant.nl/sp...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Alleen tegen Willem II was het bar en boos. En tegen ADO, maar die wonnen we met wat geluk.

Wat dacht je van de bekerwedstrijd tegen Go Ahead en de Europese wedstrijden tegen Besiktas en Zorya Luhansk? Er werd begin dit seizoen gewoon matig en rommelig gespeeld, en die paar wedstrijden die qua voetbal wel goed waren, werden verloren... Lijkt me het schoolvoorbeeld van een zwalkend elftal.

Titmeister schreef:
(quote)

Wat dacht je van de bekerwedstrijd tegen Go Ahead en de Europese wedstrijden tegen Besiktas en Zorya Luhansk? Er werd begin dit seizoen gewoon matig en rommelig gespeeld, en die paar wedstrijden die qua voetbal wel goed waren, werden verloren... Lijkt me het schoolvoorbeeld van een zwalkend elftal.

Natuurlijk was Feyenoord aan het zwalken; dat heb je met alle teams die regelmatig verliezen.

Wat ik bedoelde: in de competitie speelde Feyenoord alleen belabberd tegen ADO en Willem II. Ook tegen Twente uit werd goed gevoetbald. Moet bekennen dat er ook een paar redelijke matige wedstrijden tussen zaten (Heerenveen).

The missing link was Toornstra. Die zorgt er in zijn eentje voor dat het middenveld en de voorhoede meer ruimte krijgen.

Goed interview met de TD's van Ajax, Feyenoord en PSV:

'PEC Zwolle speelt beter dan United' - Blendle

herman kost wel 25 cent , gelukkig heb ik nog te goed staan bij Klöpping

Rudi S schreef:
herman kost wel 25 cent , gelukkig heb ik nog te goed staan bij Klöpping

Je kunt het terugvragen he, als je het niet interessant vind.

Klopt, maar dan schaam ik mij.

Martial
Nicolage Rico schreef:

The missing link was Toornstra. Die zorgt er in zijn eentje voor dat het middenveld en de voorhoede meer ruimte krijgen.

Je doet ons geweldige verdedigingscentrum toch ernstig te kort vind ik + nog een paar spelers.
Toornstra is een geweldenaar dat staat overigens buiten kijf.

Martial schreef:
(quote)

Je doet ons geweldige verdedigingscentrum toch ernstig te kort vind ik + nog een paar spelers.
Toornstra is een geweldenaar dat staat overigens buiten kijf.

Ja je staat er van versteld
Als die sterrenploeg gaat spelen

En dan zit je er ook nog eens in de zon, en gezellig

Zo Robben geeft weer voetballes.
Prachtig doelpunt ook.

2-0 Robben

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:27 uur

geplaatst: vandaag om 04:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.