Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 22:34 uur
Ach, beetje wisselen kan wel bij zo'n voorsprong. Leuk om Clasie weer eens te zien. Vooral genoten van werkpaard Janssen, Karsdorp en Promes vanavond.
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 23:33 uur
Dat waren de drie beste vanavond inderdaad. Vind Janssen meer dan een werkpaard; knap hoe hij telkens snel wegdraait en schiet. Heeft gewoon een heel aardige techniek voor een typische spits. Die bal in de kruising was het toetje.
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 23:36 uur
Ik vond het achterin anders nog behoorlijk zorgwekkend. Met name Bruma, uitgetikt, van weggelopen, maakt een hele onzekere indruk en speelde (weer) erg matig. Het is maar goed dat we aanvallend de zaken inderdaad beter op orde hadden. Bij Promes kwam er eindelijk wat beters uit en ook Janssen had een geweldige goal.
Per saldo lijkt de negatieve spiraal te zijn omgebogen. Maar ze moeten wel bij de les blijven.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2016, 23:41 uur
Zo, België heeft eindelijk een goeie coach.
Martinez vind ik sowieso altijd overkomen als een sympathieke vent.
Martinez vind ik sowieso altijd overkomen als een sympathieke vent.
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 00:14 uur
Stekelenburg heeft in ieder geval de beste trap van de keepers, hij oogt ook een stuk zekerder dan de andere drie. Van mij mag ie blijven staan.
Verder best een aardig potje, en normaal duurde die ellende van chaos achterin altijd de hele wedstrijd en nu nog maar een kwartiertje, dus we boeken vooruitgang.
Prachtige goal trouwens van Janssen, ben het eens met Rico dat hij een goede techniek heeft, ook al wordt er vaak beweerd dat het alleen een harde werker is.
Verder best een aardig potje, en normaal duurde die ellende van chaos achterin altijd de hele wedstrijd en nu nog maar een kwartiertje, dus we boeken vooruitgang.

Prachtige goal trouwens van Janssen, ben het eens met Rico dat hij een goede techniek heeft, ook al wordt er vaak beweerd dat het alleen een harde werker is.
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 00:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat waren de drie beste vanavond inderdaad. Vind Janssen meer dan een werkpaard; knap hoe hij telkens snel wegdraait en schiet. Heeft gewoon een heel aardige techniek voor een typische spits. Die bal in de kruising was het toetje.
Ja, hij is inderdaad meer dan dat. Maar kan wel genieten van zijn werklust en honger naar de goal. Hij houdt altijd wel een paar verdedigers bezig waardoor er ook ruimte ontstaat voor andere spelers. En de goal was prachtig, maar dat schot op goal na een snelle draai in de eerste helft vond ik misschien nog wel mooier. Hoop echt dat hij bij Tottenham goed tot zijn recht komt uiteindelijk.
Bruma was ik ook niet zo van overtuigd, kwestie van een paar wedstrijden totdat De Vrij zijn plekkie overneemt.
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 02:55 uur
herman schreef:
Ach, beetje wisselen kan wel bij zo'n voorsprong. Leuk om Clasie weer eens te zien. Vooral genoten van werkpaard Janssen, Karsdorp en Promes vanavond.
En tot mijn eigen verbazing Wijnaldum. Overigens zagen we vanavond dat Blind Karsdorp al eerder had moeten laten debuteren.
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 02:58 uur
trebremmit schreef:
Voor dat soort spelers en goals ga je toch kijken? Wat een actie, wat een schot!

0
geplaatst: 8 oktober 2016, 13:56 uur
Aanvallend meer dan prima met vier goals, twee keer paal, een afgekeurde goal en nog wat kansen, maar verdedigend eigenlijk heel matig. We hebben het over land waar ik alleen een wisselspeler van ken. Bruma valt misschien ietwat door de mand als hij veel ruimte, vooral in zijn rug, moet verdedigen. Ik denk echter ook dat hij niet geconcentreerd was en het na al die matige wedstrijden in zijn hoofd haalde het weliswaar matige Wit-Rusland te onderschatten.
Ik ben benieuwd naar de serieuze test tegen Frankrijk. Ik verwacht dat de verdedigers toch in ieder geval scherp zullen zijn.
Ik ben benieuwd naar de serieuze test tegen Frankrijk. Ik verwacht dat de verdedigers toch in ieder geval scherp zullen zijn.
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 15:00 uur
0-2, die Fransen kunnen niet nog een gelijkspel veroorloven met al die toppers.
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 18:41 uur
trebremmit schreef:
Stekelenburg heeft in ieder geval de beste trap van de keepers, hij oogt ook een stuk zekerder dan de andere drie. Van mij mag ie blijven staan.
Komt erg zeker over en mag van mij ook blijven staan, ondanks ..... (ach laat maar)

Edit 23.07 uur : ... maar nu Michel Vorm ook is opgeroepen .......
0
Hendrik68
geplaatst: 9 oktober 2016, 09:12 uur
2e plek voor Verstappen in een behoorlijk saaie race zonder uitvallers. Hamilton kwam slecht weg op dezelfde manier als Verstappen een paar keer eerder dit seizoen en dat ontnam de race direct alle spanning. Verstappen kon nooit in de buurt komen en Ferrari schoot zichzelf voor de zoveelste keer in de voet met een totaal belachelijk pitstop strategie. Door een falende wedstrijdleiding die de blauwe vlaggen thuis hadden gelaten kreeg Hamilton op het laatst nog de kans om Verstappen te bedreigen. Verstappen maakte op het enige moment dat Hamilton een poging deed een beheerste move waardoor Hamilton rechtdoor moest. Er was wel discussie of het fair was, maar daar wilde de Mercedes leiding terecht niet aan. Raikkonen kan een voorbeeld nemen aan zo'n volwassen reactie. Hamilton was wel chagrijnig, maar dat was waarschijnlijk meer omdat Rosberg nu vrijwel zeker is van de wereldtitel. Hamilton keek beide heren niet aan.
0
geplaatst: 9 oktober 2016, 09:51 uur
Toch een mooie prestatie van Verstappen, ook hoe hij weer vele rondes Hamilton wist te pareren.
0
Hendrik68
geplaatst: 9 oktober 2016, 13:41 uur
Lees dat Mercedes toch een protest wilde indienen, maar Hamilton laat zien dat het een groot sportman is. Zo hoort het Kimi: Mercedes ziet op verzoek Hamilton af van protest tegen Verstappen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 9 oktober 2016, 14:10 uur
Bij Ferrari was de strategie mbt Raikonen wel goed. Daardoor was hij na de tweede pitsstop het snelste op de baan en nam zo de plek in van Ricciardo (5e om 6e). Bij de eerste pitsstop stuurde Red Bull de italiaan ook zo het verkeer in (14e bij pit exit). Bij Vettel hebben ze lang gewacht met de tweede stop, hij verloor immers veel tijd bij het inhalen van de achterblijvers, en daarna nog wel met de soft band geprobeerd om Lewis onder druk te zetten, maar toen was het al te laat. (4e om 3e). zo rond ronde 25 lag Vettel 3 sec achter Verstappen. Na de wissels in ronde 35 was het gat 13 sec. Max leverde een puike prestatie, leuke race hoewel veel in de pitlane is beslist.
0
geplaatst: 9 oktober 2016, 22:12 uur
Vilhena, Toornstra alsnog opgeroepen.
Zou Blind het licht gaan zien? Hij kon ook al niet om Karsdorp heen, natuurlijk.
Graag na afloop wel onbeschadigd weer naar huis svp.
Zou Blind het licht gaan zien? Hij kon ook al niet om Karsdorp heen, natuurlijk.
Graag na afloop wel onbeschadigd weer naar huis svp.
0
geplaatst: 9 oktober 2016, 23:16 uur
JvG kon het vanavond niet laten om Ajax met het NL elftal te vergelijken (anders zou het A woord niet gevallen zijn heutabend). De conclusie was dat het NL elftal al wel iets verder is met de opkomende backs etc. Tja, er staan dan ook 10 andere spelers in bij Oranje. 
Voor Vilhena en Toornstra wel leuk natuurlijk, maar of ze ook speeltijd krijgen is maar de vraag.

Voor Vilhena en Toornstra wel leuk natuurlijk, maar of ze ook speeltijd krijgen is maar de vraag.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 10:36 uur
gigage schreef:
JvG kon het vanavond niet laten om Ajax met het NL elftal te vergelijken (anders zou het A woord niet gevallen zijn heutabend).
JvG kon het vanavond niet laten om Ajax met het NL elftal te vergelijken (anders zou het A woord niet gevallen zijn heutabend).
JvG ??
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 14:18 uur
vigil schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Oh ... die. Daar kijkt geen hond meer naar. Slappe poging om VI te kopiëren.

0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:39 uur
Jammer dat Janssen die penalty niet kreeg 
Hoewel Frankrijk beter is had er meer ingezeten.

Hoewel Frankrijk beter is had er meer ingezeten.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:40 uur
Wijnaldum heeft een hele slechte 1e helft afgeleverd, slechtste man van het veld.
En een duur foutje van Stekelenburg kan de keepersdiscussie leuk doen oplaaien.
Ook de scheids in de fout, met die handsbal van de Fransen in het strafschopgebied.
Maar overall spelen de Fransen erg sterk, haast onfrans aanvallend, hoog tempo en stevig aan de bal.
En een duur foutje van Stekelenburg kan de keepersdiscussie leuk doen oplaaien.
Ook de scheids in de fout, met die handsbal van de Fransen in het strafschopgebied.
Maar overall spelen de Fransen erg sterk, haast onfrans aanvallend, hoog tempo en stevig aan de bal.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:44 uur
musician schreef:
En een duur foutje van Stekelenburg kan de keepersdiscussie leuk doen oplaaien
En een duur foutje van Stekelenburg kan de keepersdiscussie leuk doen oplaaien
Zet Michel Vorm er maar in, anders Robbin Ruiter, desnoods Jan Willem Van Ede

0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:45 uur
Kasdorp staat lekker te ballen, v.Dijk ook solide partij.
Echt heel dreigend zijn de Fransen nog niet geweest.
Maar duidelijk wel de betere ploeg natuurlijk.
Echt heel dreigend zijn de Fransen nog niet geweest.
Maar duidelijk wel de betere ploeg natuurlijk.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:46 uur
Mja, Bruma maakt de fout waardoor Frankrijk scoort maar Propper speelt ook niet best.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 22:02 uur
Waar gewerkt wotdt worden fouten gemaakt. Klaassen heeft nog geem fout gemaakt. 

0
geplaatst: 10 oktober 2016, 22:41 uur
Nauwelijks gezien, die Klaassen. Ook geen echte aanwinst voor het NL Elftal.
Ze hebben echt een ijzersterke verdediging, die Fransen. Vrijwel geen doorkomen aan. Elk luchtduel werd gewonnen.
En dus werd alles wat de 16 in werd gepompt vakkundig weggewerkt. Nauwelijks kansen gehad, het Nederlands Elftal. Toch op zich geen slecht gevoel aan over gehouden. Maar enkele vervangingen zou ik wel overwegen, als ik Blind was.
Ze hebben echt een ijzersterke verdediging, die Fransen. Vrijwel geen doorkomen aan. Elk luchtduel werd gewonnen.
En dus werd alles wat de 16 in werd gepompt vakkundig weggewerkt. Nauwelijks kansen gehad, het Nederlands Elftal. Toch op zich geen slecht gevoel aan over gehouden. Maar enkele vervangingen zou ik wel overwegen, als ik Blind was.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 22:47 uur
Goed gestreden en in ieder geval een elftal die weer wat meer flair uitstraalt.
Dan maar voor een 2e plek gaan.
Genoten van wederom ook Jansen, die blijft maar gaan. Een voorbeeld voor velen die jongen.
Dan maar voor een 2e plek gaan.
Genoten van wederom ook Jansen, die blijft maar gaan. Een voorbeeld voor velen die jongen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.