Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 14 november 2016, 16:09 uur
0
geplaatst: 14 november 2016, 16:27 uur
Ze proberen Feyenoorders het idee te geven dat ze inspraak hebben op dergelijke beslissingen. Vrees dat een deel daar nog gevoelig voor is ook.
2
geplaatst: 14 november 2016, 16:49 uur
Dank, velen zullen het niet hebben gezien. De internationale pers is ook lovend over de race, het wordt afgezet als één van de beste races, in ieder geval één van de indrukwekkendste, aller tijden.
BBC steekt loftrompet
0
geplaatst: 14 november 2016, 20:18 uur
Bedankt voor de link! Ik had het gelukkig ook al live gezien, maar nog een keer de beste Nederlandse sportprestatie van een man in 2016 zien is niks mis mee. Max heeft racegeschiedenis geschreven! ?
0
geplaatst: 14 november 2016, 21:03 uur
musician schreef:
Gretz blijft tenminste op de hoogte van het Feyenoordkanaal.
Gretz blijft tenminste op de hoogte van het Feyenoordkanaal.
Nee, ik krijg dit mee via twitter waar zoveel Ajacieden als Feyenoorders hun verbazing uiten over deze manier van communiceren. Gewoon absurd dat de aartsrivaal er bij een enquête bij gehaald terwijl deze helemaal niets met de vraagstelling te maken heeft.
Verder staat er weer een hoop quatsch in je bericht, en het is bizar dat je weer je negativiteit over Ajax erbij moet halen (complex ofzo?). Ajax en Feyenoord ontlopen elkaar qua toeschouwersaantallen weinig de laatste jaren (bron). De ArenA heeft ca. 2000 plaatsen meer waardoor het er vaak iets leger uitziet.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 november 2016, 21:20 uur
Nu is het mooi geweest met dat flauwe gekibbel. Deze discussie gaat nergens naartoe, dus het heeft ook geen zin hem voort te zetten.
0
geplaatst: 16 november 2016, 14:39 uur
Binnenkort in de boekhandel:
Mangup Milko
Een biografie over Milko Djurovski, de meest bijzondere voetballer die ooit bij Groningen heeft gespeeld. Ben normaal niet zo'n liefhebber van boeken over voetballers, maar deze lijkt me wel interessant.
Mangup Milko
Een biografie over Milko Djurovski, de meest bijzondere voetballer die ooit bij Groningen heeft gespeeld. Ben normaal niet zo'n liefhebber van boeken over voetballers, maar deze lijkt me wel interessant.
0
geplaatst: 16 november 2016, 15:13 uur
trebremmit schreef:
Een biografie over Milko Djurovski, de meest bijzondere voetballer die ooit bij Groningen heeft gespeeld.
Een biografie over Milko Djurovski, de meest bijzondere voetballer die ooit bij Groningen heeft gespeeld.
Saai zal het niet zijn, als ik zo lees. Opvallend vond ik de omschrijving van ene Ana: 'de Servische Barbra Streisand'.
0
geplaatst: 16 november 2016, 17:08 uur
Volgens mij heeft hij met die Ana gezongen, is nog wel een clipje van te vinden. 
Hier: http://hambler.com/watch?v=...

Hier: http://hambler.com/watch?v=...
0
geplaatst: 19 november 2016, 21:45 uur
Dat heet ontwikkelingshulp aan streekgenoot Willem II - Ajax en Feyenoord lijken dat meer in het oosten te doen 
Ajax had hetzelfde trouwens over voor AZ.

Ajax had hetzelfde trouwens over voor AZ.
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:01 uur
Psv is ziek....
Er zit schimmel op de ploeg die vorig jaar Atlético nog bijna op de knieën kreeg.
Vreemd fenomeen blijft dat toch... gemakzucht? Verzadiging? Arrogantie?
Luuk de Jong roept weer dat ze vanaf nu voluit moeten gaan.... hahaha... uhuh... dat is wat hij 2 maanden roept... ik geloof t niet meer...
Deze ploeg gaat t niet meer waarmaken dit seizoen.
Er zit schimmel op de ploeg die vorig jaar Atlético nog bijna op de knieën kreeg.
Vreemd fenomeen blijft dat toch... gemakzucht? Verzadiging? Arrogantie?
Luuk de Jong roept weer dat ze vanaf nu voluit moeten gaan.... hahaha... uhuh... dat is wat hij 2 maanden roept... ik geloof t niet meer...
Deze ploeg gaat t niet meer waarmaken dit seizoen.
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:20 uur
De prestatie tegen Atletico wordt wel een beetje verheerlijkt. PSV had een relatief makkelijke poule in de CL en heeft daarna 90+120 minuten tegengehouden. Natuurlijk liep het vorig jaar wel een stuk beter, maar als je 2 belangrijkste spelers in de as hopelijk uit vorm of geblesseerd zijn wordt het een verhaal.
Ondertussen ligt Atletico trouwens wel op de knieën door ene CR7.
Ondertussen ligt Atletico trouwens wel op de knieën door ene CR7.
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:23 uur
Relatief makkelijke poule... die kende ik nog niet....... ze speelden gewoon goed tegen atletico... niks verheerlijking... wat een onzin zeg...
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:33 uur
Blijkbaar een beetje een roze PSV-bril... Hier zijn de statistieken van de terugwedstrijd, waarin PSV maar liefst 1 (!) keer op doel heeft geschoten tegenover Atletico 6 keer:
UEFA Champions League 2015/16 - History - Atlético-PSV – UEFA.com
Naar omstandigheden hebben ze het erg knap gedaan tegen een van de beste teams van Europa, maar het is niet alsof ze nou de bovenliggende partij waren oid.
PSV trof de nummer 2 van Duitsland, de nummer 4 van Engeland en de nummer 2 van Rusland.
Kijk, makkelijk is het nooit, maar dat is heel wat anders dan de nummer 1 van Engeland, Duitsland en de nummer 2 van Spanje (en latere winnaar Real Madrid) wat Ajax een paar jaar daarvoor had.
Naar omstandigheden hebben ze het erg knap gedaan tegen een van de beste teams van Europa, maar het is niet alsof ze nou de bovenliggende partij waren oid.
PSV trof de nummer 2 van Duitsland, de nummer 4 van Engeland en de nummer 2 van Rusland.
Kijk, makkelijk is het nooit, maar dat is heel wat anders dan de nummer 1 van Engeland, Duitsland en de nummer 2 van Spanje (en latere winnaar Real Madrid) wat Ajax een paar jaar daarvoor had.
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:38 uur
herman schreef:
PSV had een relatief makkelijke poule in de CL.
PSV had een relatief makkelijke poule in de CL.
Met de nadruk op relatief want elk succesje van een Nederlandse club in de CL is bijzonder
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:39 uur
herman schreef:
Dat zijn nu Bayern, Arsenal en Zenit

0
geplaatst: 19 november 2016, 22:40 uur
Zo dan!
Normaal krijgen ze thuis extreem weinig goals tegen
0
geplaatst: 19 november 2016, 22:42 uur
0
geplaatst: 19 november 2016, 23:02 uur
Ja, het is al een tijdje duidelijk dat het Rotterdam of Amsterdam wordt dit seizoen, waarbij ik Rotterdam toch de meeste kans geef, tenzij ze het zelf weer verknallen.
0
geplaatst: 19 november 2016, 23:06 uur
Misschien loopt PSV wel een puntje in? 
Als PSV in de winterstop een aantal aardige aankopen doet kan het maar zo weer de ander kant op gaan. Ik zou het in ieder geval niet durven zeggen wie er het meeste kans heeft.

Als PSV in de winterstop een aantal aardige aankopen doet kan het maar zo weer de ander kant op gaan. Ik zou het in ieder geval niet durven zeggen wie er het meeste kans heeft.
0
geplaatst: 19 november 2016, 23:20 uur
Altijd gedacht dat in R'dam doemdenken wortel had geschoten na al die lange matige jaren. Komt er eens een seizoen waarin het tegen zit, gaan PSV-aanhangers opeens R'dams doen. Te veel wave gedraaid jongens, dat het doemdenken zich genesteld heeft?
Matigheid viert gewoon troef. Relatief makkelijke poel PSV vorig jaar.... - stelletje geschiedenisvervalsers; zowat iedereen hier riep toen dat derde plaats in de poule het max haalbare was. Lees gewoon maar terug.
En ja verdedigen - blokken - is makkelijker dan aanvallen. Net Southampton - Liverpool gezien, dat 72% balbezit had, wedstrijd eindigde ook in 0 - 0, maar had wel meer om het lijf.
Matigheid viert gewoon troef. Relatief makkelijke poel PSV vorig jaar.... - stelletje geschiedenisvervalsers; zowat iedereen hier riep toen dat derde plaats in de poule het max haalbare was. Lees gewoon maar terug.
En ja verdedigen - blokken - is makkelijker dan aanvallen. Net Southampton - Liverpool gezien, dat 72% balbezit had, wedstrijd eindigde ook in 0 - 0, maar had wel meer om het lijf.
0
geplaatst: 20 november 2016, 07:54 uur
herman schreef:
Blijkbaar een beetje een roze PSV-bril... Hier zijn de statistieken van de terugwedstrijd, waarin PSV maar liefst 1 (!) keer op doel heeft geschoten tegenover Atletico 6 keer:
Ze hebben zich prima verweerd en speelden niet laf. Statistiek voetbal doe ik niet aan. Het was een prestatie die voor een Nederlandse club al bijzonder was tegenwoordig. Wat Mjuman zegt... toen waren ze kansloos van te voren.... en daarna vond iedereen het knap.. als ik dan jou relaas lees zal het wel jaloezie zijn ofzo...
Makkelijk.... atletico en Manchester in een poule... niemand wist van te voren dat manchester zo'n slappe ploeg zou zijn.
0
geplaatst: 20 november 2016, 08:41 uur
Lachen in Duitsland. Waar het onbekende maar rijke RB Leipzig aan kop gaat.
0
geplaatst: 20 november 2016, 08:43 uur
trebremmit schreef:
Als PSV in de winterstop een aantal aardige aankopen doet kan het maar zo weer de ander kant op gaan.
Als PSV in de winterstop een aantal aardige aankopen doet kan het maar zo weer de ander kant op gaan.
Ach niet nodig, PSV had een prima "reserve middenveld" Zintsjenko
(Pröpper),Schwaab,Ramselaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.