MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
musician schreef:
(quote)

Wat kan mij alle wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord schelen als mijn, zo'n beetje enige reactie op PSV -Ajax is geweest, dat PSV duidelijk last heeft gehad van de zware Europese wedstrijd tegen Atletico.

Helaas liet je het niet bij deze opmerking. Ik ben het eens met de heren hierboven dat het bij PSV vooral op mentale zwakte leek.
In een van je eerste posts begon je al over de KNVB dat zij deze situatie een jaar geleden hadden kunnen zien aankomen (intussen weerlegd) en suggereerde je partijdigheid omdat ze PSV - Ajax niet verplaatst hebben. Het interesseert je schijnbaar geen fluit hoe sterk de tegenargumenten zijn die bewijzen dat Ajax helemaal geen voordelen krijgt van de KNVB (zie voorbeelden Chevy). Enorm jammer, het zou je sieren als je eens je ongelijk toegaf.

Mentale en fysieke zwakte, het was ruim voldoende PSV te vloeren.

Er wordt helemaal niks bewezen. Jullie roepen erg hard, maar behalve dat is er niets bewezen.

Overigens, Ajax speelt altijd alsof ze net de dag er voor door Barcelona zijn afgedroogd, dus daar valt het onderscheid minder op.

Musician, stop a.u.b. met deze anti-Ajax-marathon van je, want het begint echt puberale vormen aan te nemen met een hoog Calimero-gehalte. Het boeit je volgens mij allemaal vrij weinig m.b.t. PSV, maar het is gewoon de zoveelste poging om je afkeer tegen Ajax (en ook de KNVB die je níets kan verwijten hierin) duidelijk te maken.

Groeten een PSV'er.

Teunnis schreef:
Wat ik trouwens wel opvallend vind, is dat in andere competities wedstrijden veel eerder worden verplaatst als een club Europees of in de beker speelt. Je ziet, zeker in Engeland, vaak genoeg dat speelrondes een beetje door elkaar lopen. Liverpool heeft nu 29 competitiewedstrijden gespeeld en bijvoorbeeld Leicester al 31. Wat mij betreft mag de KNVB daar wel wat losser in zijn in plaats van per se een complete speelronde in een weekend te moeten stoppen.

Dat komt door het bekervoetbal wat in het weekend werd gespeeld waardoor ze gewoon geen competitiewedstrijd konden spelen.

MJ_DA_MAN schreef:
Musician, stop a.u.b. met deze anti-Ajax-marathon van je, want het begint echt puberale vormen aan te nemen met een hoog Calimero-gehalte. Het boeit je volgens mij allemaal vrij weinig m.b.t. PSV, maar het is gewoon de zoveelste poging om je afkeer tegen Ajax (en ook de KNVB die je níets kan verwijten hierin) duidelijk te maken.

Groeten een PSV'er.

http://1.bp.blogspot.com/-YwjORDnEQ8k/UzIXGAuX_CI/AAAAAAAAwO4/T67U9LuSzp0/s1600/arguing-with-idiots-is-like-playing-chess-with-a-pigeon.jpg

MJ_DA_MAN schreef:

Groeten een PSV'er.

Mijn idee !!
musician is al Jaren en Jaren bezig om zijn gerief over Ajax te spuien op dit forum. Het is boring en enorm voorspelbaar. Bijna dwangmatig zelfs.
Wat dat betreft zit er totaal geen rem op de beste man.

GrafGantz schreef:
(quote)

(afbeelding)

??

Mj_da_man +1

Jaja en die duiven zitten op de dam dus weer wordt Amsterdam voorgetrokken, nu zelfs door de Nederlandse schaakbond

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Dat komt door het bekervoetbal wat in het weekend werd gespeeld waardoor ze gewoon geen competitiewedstrijd konden spelen.
Soms worden er ook wedstrijden een paar dagen verplaatst, maar dat beperkt zich meestal ook van verplaatsen van vrijdag naar zondag. Of soms zelfs maandag, want in Engeland (maar ook in Spanje) wordt bv. op maandagavond gespeeld. Of we daar nou blij mee zouden moeten zijn...

Het drukke programma in Engeland wordt overigens vaak aangehaald als (een van de) reden(en) waardoor de Engelse clubs niet aan kunnen haken bij de echte top. Clubs als United, City en Arsenal zijn chronisch geblesseerd, doordat ze zoveel wedstrijden spelen en iedere wedstrijd er vol voor moeten gaan. Clubs als FC Barcelona en Bayern winnen de helft van de competitie met twee vingers in de neus, in Engeland kan de koploper nog punten verspelen bij de nummer laatst.

chevy93 schreef:
Dat komt door het bekervoetbal wat in het weekend werd gespeeld waardoor ze gewoon geen competitiewedstrijd konden spelen.Soms worden er ook wedstrijden een paar dagen verplaatst, maar dat beperkt zich meestal ook van verplaatsen van vrijdag naar zondag. Of soms zelfs maandag, want in Engeland (maar ook in Spanje) wordt bv. op maandagavond gespeeld. Of we daar nou blij mee zouden moeten zijn...

Klopt inderdaad. In Engeland wordt er dan meestal geschoven van zaterdag naar zondag en zo heel af en toe naar maandag. Volgens mij wordt er in Nederland ook wel een beetje geschoven van zaterdag naar zondag of andersom, om rekening te houden met midweekse wedstrijden.

Maar het ging er bij Teunnis vooral over het verschil in gespeelde competitiewedstrijden in Engeland. Wat volgens mij komt door bekervoetbal.

Man-U heeft die EL wedstrijd tegen liverpool dan ook niet voluit gespeeld. Op Anfield schoten ze de ballen er nog net niet zelf in. No.4 willen ze worden en 13 april ook nog eens een replay tegen West-Ham. Waar houdt het op, zal LVG wel denken? met de kerst niet in ieder geval

Ik heb begrepen dat Feyenoord meer seizoenkaarthouders heeft dan beschikbare kaarten voor de bekerfinale op 24 April en dat er dus een loting heeft plaatsgevonden.

Dit probleem speelt niet in Utrecht. Er zijn meer beschikbare kaarten dan seizoenkaarthouders dus iedere seizoenkaarthouder kan één kaartje voor de finale kopen. Maar of dat nu zo leuk is? Deze week begint de voorverkoop met stap 1. Je mag komen betalen en ontvangt een bestelbewijs.

BUSKAARTEN (Buscombi)

Stap 1: Kaart deze week bestellen, ontvangst bestelbewijs.
Stap 2: Afhaaldagen (15, 16 en 17 april) - Bestelbewijs omruilen voor instapkaart.
Stap 3: Op 24/4 instappen bus op vertoon instapkaart, tevens ontvangst toegangsbewijs.
Stap 4: Per bus naar De Kuip.

Het toegangskaartje voor het stadion ontvang je dus op de dag van de finale zelf. Vóór de finaledag heb je geen enkel idee in welk vak je zit. Kaarten worden niet uitgegeven op rij en stoelnummer, maar op het vak waar je zit en dan kun je gaan zitten waar nog plek is in het vak. Is het vak vol, dan heb je kennelijk pech. Hopeloos gedoe dus.

AUTOKAARTEN (Autocombi)

Als je een autokaart hebt, dien je op de wedstrijddag te parkeren op P+R Beverwaard. Vanuit daar reis je met de tram verder richting De Kuip. De parkeerkaart voor P+R Beverwaard zit bij je bestelling. Let op: minimaal 3 personen per auto.

Stap 1: kaart bestellen, ontvangst bestelbewijs
Stap 2: per post ontvangst van omwisselbiljetten, parkeerkaart en routebeschrijving
Stap 3: afreizen naar P+R Beverwaard, omwisselen van omwisselbiljet naar toegangsbewijs
Stap 4: per gratis tram naar De Kuip

Zeer frustrerend die Combi-regelingen.

Misschien even Musician contacten en dan kan hij het voorleggen aan Bertje

vigil schreef:
Misschien even Musician contacten en dan kan hij het voorleggen aan Bertje

Ik ben er al helemaal klaar mee en kies voor de Bankcombi met een 'All You Can Drink' koelkast.

R.I.P. Johan Cruijff

Johan Cruijff overleden, wordt net bevestigd in het nieuws.

Grootste Nederlandse voetballer ooit.

R.I.P.

Ik hoor het ook net

R.i.p. JC

R.I.P. Johan Cruijff

Jezus zeg pfffffff ..

R.I.P. Johan Cruijff

En dat bijna op goede vrijdag....JC

Potverdikke zeg !! Dit is schrikken geblazen. Een van de grootste voetballers ter wereld is er niet meer.
R.I.P. Johan Cruijff.

R.I.P. Johan Cruijff

Ook al de strijd tegen die rot ziekte verloren

In Februari stond hij nog 2-0 voor zei hij..toch in de blessuretijd met 2-3 verloren

VN heeft een mooi stuk van Frits Barend uit het archief afgestoft en online gezet:

Het linkse verhaal over Cruijff in rechts Spanje - Vrij Nederland - vn.nl

Een groot gemis,als hij ergens aanwezig was stond er echt iemand. Was ook wel een wijs man wat ik me kan herinneren, had ook wel inzicht in de ''spel van het leven.'' Vond het altijd wel leuk als hij geinterviewd werd.

Hendrik68
Ja dit komt wel even binnen. Reed naar huis en hoorde Eric Swinkels praten, kon niet precies horen waar het over ging, maar had direct een naar voorgevoel. Een man met 2 kanten. Zijn verhouding met Oranje zal ik nooit kunnen begrijpen en dat geregeer op afstand over Ajax vond ik niet echt stijlvol. Maar als je de verhalen leest dan was het wel een warm mens met veel aandacht voor zijn omgeving en dat is dan toch het belangrijkste. Bijkomend feitje is dat mijn vader een paar jaar terug overleed en niet veel ouder dan Cruijff is geworden, hij leek naarmate hij ouder werd steeds meer op Cruijff, vrijwel zelfde kapsel ook.

Een tijdperk is ten einde. R.I.P. Johan.

dix
starsailor schreef:
En dat bijna op goede vrijdag....JC

Ja, als verlosser had ie het toch 24 uur langer moeten volhouden

Schrikkeljaar...

Van Praag vindt dat Arena vernoemd moet worden naar Cruijff.

Is dat wat?

Misschien doet hij vanavond wel mee tegen Nederland en moet in de 14e minuut stilte houden.
Schneiderlin dus.
Muziek >> Nieuws >> R.I.P.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:38 uur

geplaatst: vandaag om 11:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.