Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 12 februari 2017, 15:41 uur
Dat mag je helemaal zelf weten hoor, ik ben ook niet boos. Ik zie het alleen anders.
0
Martial
geplaatst: 12 februari 2017, 16:06 uur
Hendrik68 schreef:
Maar Groningen moet even de deur wagenwijd open zetten dat Feyenoord al voor de rust binnen is. Praat van verwende of gefrustreerde supporters?
Maar Groningen moet even de deur wagenwijd open zetten dat Feyenoord al voor de rust binnen is. Praat van verwende of gefrustreerde supporters?
Sterker nog ik vind eigenlijk dat alle tegenstanders mee moeten werken om Feyenoord kampioen te laten worden

Maar ik heb een "gevoelige" snaar geraakt bij de Noorderlingen merk ik met de term anti-voetbal

En verwend? de Feyenoordsupporter??
Gefrustreerd ben ik in ieders geval nooit geweest kom al heel wat jaartjes in de Kuip namelijk, anders had ik bij wijze van spreken wel een andere club gekozen.
Feyenoord is en blijft de mooiste club des landes met of zonder prijzen

0
geplaatst: 12 februari 2017, 16:29 uur
Daar denken ze bij de Uefa of in Nantes en Rome heel anders over

0
Hendrik68
geplaatst: 12 februari 2017, 16:32 uur
Verwender dan ons Groningen supporters in ieder gevalMartial. Je raakt geen gevoelige snaar omdat ik noorderling ben, maar door de combinatie viel het wel op ja. Ik heb de term anti-voetbal nooit begrepen. Kaarten aansmeren, schwalbes, Twentse boekhoudingen: Dan heb je het over anti-voetbal. Niet als een team naar zijn mogelijkheden probeert te presteren d.m.v. een bepaalde tactiek.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 17:32 uur
PSV heeft in de winterstop een klavertje vier gevonden. Samen met een konijnenpoot, een hoefijzer en het muntje van Guus Geluk.
Die Barazite is een plaaggeest voor Feyenoord. Als hij niet tegen Feyenoord speelt.
Die Barazite is een plaaggeest voor Feyenoord. Als hij niet tegen Feyenoord speelt.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 17:41 uur
Tja ik hoop dat die grens de 2e helft iets minfer " scherp" vlagt 

0
geplaatst: 12 februari 2017, 17:46 uur
0
geplaatst: 12 februari 2017, 18:18 uur
Genaaid door een grensrechter. Droevig. Het scheelde een meter.
Kom je op 0-1 dan wordt het wel een ander potje.
Nu over en sluiten
Kom je op 0-1 dan wordt het wel een ander potje.
Nu over en sluiten

0
geplaatst: 12 februari 2017, 18:23 uur
Ja, dat zal je altijd zien. Was een zuiver doelpunt.
Wel een mooi schot van die Pröper.
Ben ook bang dat gebeurd is, maar uiteindelijk niet onverdiend voor PSV.
Er kan in ieder geval niet worden gezegd dat FC Utrecht niet strijdend ten onder is gegaan.
Wel een mooi schot van die Pröper.
Er kan in ieder geval niet worden gezegd dat FC Utrecht niet strijdend ten onder is gegaan.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 18:26 uur
musician schreef:
Mwah ... de arbitrage houdt PSV in feite overeind.
1
geplaatst: 12 februari 2017, 18:48 uur
Wacht maar tot Feyenoord ook eens zo wordt genaaid als de Powermachine uit Utrecht binnenkort in de Kuip langskomt. Dan balen jullie net zo hard

0
geplaatst: 12 februari 2017, 19:22 uur
Denk dat je Utrecht bedoeld; "als Utrecht genaaid wordt in de Kuip."
Geloof niet dat Rudi heul veel sympathie heeft voor de Rotterdammers.
Geloof niet dat Rudi heul veel sympathie heeft voor de Rotterdammers.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 20:19 uur
Bij mij is het een single hoesje van de Ierse band The Undertones, jeugdliefde en die single staat hier ook op de kast.

0
geplaatst: 12 februari 2017, 21:36 uur
Kramer gaat ff moeilijk doen.
Boete, omdat hij niet op is komen dagen op de training.
1
geplaatst: 12 februari 2017, 21:53 uur
Dirkie hoefde toch ook niet, oh jee rel, nu wordt alles anders 
Was Kazim er nog maar

Was Kazim er nog maar

0
geplaatst: 12 februari 2017, 22:54 uur
Dirkie mag. Dirkie heeft zijn sporen verdiend.
Kramer nog lang niet.
Kramer zal vermoed ik zijn beste tijd wel gehad hebben.
Anderzijds mag ik 'm wel die Kramer.
Het is geen meeloper.....ja toch wel....hij dacht Dirke niet, ik ook niet.
Hij zat vast aan een vette hap.
Kramer nog lang niet.
Kramer zal vermoed ik zijn beste tijd wel gehad hebben.
Anderzijds mag ik 'm wel die Kramer.
Het is geen meeloper.....ja toch wel....hij dacht Dirke niet, ik ook niet.

Hij zat vast aan een vette hap.
0
geplaatst: 13 februari 2017, 09:58 uur
Gewoon een mafkees natuurlijk, natuurlijk is het een eigengereide en heeft dat ook wel iets maar hij moet ook wel beseffen in welke fase de club zit. Sta je derde en heb je net vier wedstrijden niet gewonnen is het een ander verhaal maar heeft hij geen enkel recht van spreken. Ook niet t.o.v. van zijn spel van vorig seizoen. Dirk heeft in het veld geen streepje voor maar als het om uitlopen bij de reserves gaat natuurlijk wel en als Kramer dat niet begrijpt kan hij toch beter de rest van het jaar ook wegblijven.
Ons aller Dirk verwacht ik wel weer in de basis zondag. Dan gaat Toornstra een positie naar achter en mag Vilhena een dagje op de bank gaan zitten aangezien hij op scherp staat qua gele kaarten en dat hij in de wedstrijd daarna tegen PSV vast hard nodig zal zijn.
Ons aller Dirk verwacht ik wel weer in de basis zondag. Dan gaat Toornstra een positie naar achter en mag Vilhena een dagje op de bank gaan zitten aangezien hij op scherp staat qua gele kaarten en dat hij in de wedstrijd daarna tegen PSV vast hard nodig zal zijn.
0
Martial
geplaatst: 13 februari 2017, 12:06 uur
Running On Empty schreef:
Wacht maar tot Feyenoord ook eens zo wordt genaaid als de Powermachine uit Utrecht binnenkort in de Kuip langskomt. Dan balen jullie net zo hard
(quote)
Mooi woord he dat powermachine
maar ook een powermachine kan wel eens haperen 
0
Martial
geplaatst: 13 februari 2017, 12:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Tja Kramertje
ik weet niet of je wel eens oplet bij de warming-up, maarre je moet eens op Kramer letten, hij doet werkelijk geen reet en staat constant met z'n klauwen in zijn zak, wat een kutinstelling 
0
geplaatst: 13 februari 2017, 12:27 uur
Gerommel in de marge, Kramer heeft geen rol dit seizoen en zal weinig tot geen invloed hebben op de sfeer. Verder vind ik de reactie van Dirk best gezond, niet iedereen is zo'n brave Hendrik als ons Jens.
We zijn een week verder en de 5 punten staan nog steeds, rustig stookolie bijvullen en de powermachine blijft draaien (Rotterdamse machines lopen op stookolie, ja)
We zijn een week verder en de 5 punten staan nog steeds, rustig stookolie bijvullen en de powermachine blijft draaien (Rotterdamse machines lopen op stookolie, ja)
0
geplaatst: 13 februari 2017, 12:28 uur
Die onrust kunnen we echt niet gebruiken.
Terwijl hij nuttig kan zijn als pinchhitter. Sterker: dat was hij al een paar x.
Van de zomer lozen. En een talentvolle spits binnen halen. Hij vindt voetballen niet leuk, heeft hij een tijdje terug nog eerlijk gedeeld. Tja.
Terwijl hij nuttig kan zijn als pinchhitter. Sterker: dat was hij al een paar x.
Van de zomer lozen. En een talentvolle spits binnen halen. Hij vindt voetballen niet leuk, heeft hij een tijdje terug nog eerlijk gedeeld. Tja.
0
geplaatst: 13 februari 2017, 12:40 uur
over onrust gesproken, de "actie" van Veltman gaat heel de wereld over en heel positief zijn de commentaren niet.
0
geplaatst: 13 februari 2017, 12:44 uur
Kramer lijkt me een geweldige spits voor Utrecht/Heerenveen/AZ, voor Feyenoord komt ie net wat tekort. En als je concurrent het geweldig doet, dan heb je je al helemaal maar te schikken in je rol. Maar goed, wellicht is er nog iets aan de hand waar wij niet van weten.
Trouwens ongekend dat alle top 3 ploegen alles gewonnen hebben na de winterstop. PSV zelfs tegen AZ, Utrecht en Heerenveen. Van een crisis is daar geen sprake meer, zelfs De Jong begint zijn goaltjes te maken.
Die actie van Veltman was ronduit onsportief, mag hopen dat ie daarop wordt aangesproken.
Trouwens ongekend dat alle top 3 ploegen alles gewonnen hebben na de winterstop. PSV zelfs tegen AZ, Utrecht en Heerenveen. Van een crisis is daar geen sprake meer, zelfs De Jong begint zijn goaltjes te maken.
Die actie van Veltman was ronduit onsportief, mag hopen dat ie daarop wordt aangesproken.
1
geplaatst: 13 februari 2017, 12:47 uur
PSV wel met het nodige geluk en moeite en tegen gehavende elftallen. Bij AZ ontbraken 6 spelers en gister bij Utrecht zelfs 7, dacht ik.
Maar goed, de crisis is dan wel voorbij. Tijd om ze over 2 weken weer de crisis in te voetballen.
Maar goed, de crisis is dan wel voorbij. Tijd om ze over 2 weken weer de crisis in te voetballen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.