MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Hendrik68
Dat mag je helemaal zelf weten hoor, ik ben ook niet boos. Ik zie het alleen anders.

Martial
Hendrik68 schreef:

Maar Groningen moet even de deur wagenwijd open zetten dat Feyenoord al voor de rust binnen is. Praat van verwende of gefrustreerde supporters?

Sterker nog ik vind eigenlijk dat alle tegenstanders mee moeten werken om Feyenoord kampioen te laten worden
Maar ik heb een "gevoelige" snaar geraakt bij de Noorderlingen merk ik met de term anti-voetbal

En verwend? de Feyenoordsupporter??
Gefrustreerd ben ik in ieders geval nooit geweest kom al heel wat jaartjes in de Kuip namelijk, anders had ik bij wijze van spreken wel een andere club gekozen.

Feyenoord is en blijft de mooiste club des landes met of zonder prijzen

Martial schreef:

Feyenoord is en blijft de mooiste club des landes met of zonder prijzen

Daar denken ze bij de Uefa of in Nantes en Rome heel anders over

Hendrik68
Verwender dan ons Groningen supporters in ieder gevalMartial. Je raakt geen gevoelige snaar omdat ik noorderling ben, maar door de combinatie viel het wel op ja. Ik heb de term anti-voetbal nooit begrepen. Kaarten aansmeren, schwalbes, Twentse boekhoudingen: Dan heb je het over anti-voetbal. Niet als een team naar zijn mogelijkheden probeert te presteren d.m.v. een bepaalde tactiek.

Die Veltman. Allemaal kijken vanavond. Popcorn op schoot.

PSV heeft in de winterstop een klavertje vier gevonden. Samen met een konijnenpoot, een hoefijzer en het muntje van Guus Geluk.

Die Barazite is een plaaggeest voor Feyenoord. Als hij niet tegen Feyenoord speelt.

Net geen buitenspel...

Tja ik hoop dat die grens de 2e helft iets minfer " scherp" vlagt

Nicolage Rico schreef:
Die Veltman.

Joel Boeve

Zou zomaar een Suarez actie kunnen zijn.

Genaaid door een grensrechter. Droevig. Het scheelde een meter.

Kom je op 0-1 dan wordt het wel een ander potje.

Nu over en sluiten

Ja, dat zal je altijd zien. Was een zuiver doelpunt.

Wel een mooi schot van die Pröper.
Ben ook bang dat gebeurd is, maar uiteindelijk niet onverdiend voor PSV.
Er kan in ieder geval niet worden gezegd dat FC Utrecht niet strijdend ten onder is gegaan.

musician schreef:
Ben ook bang dat gebeurd is, maar uiteindelijk niet onverdiend voor PSV.

Mwah ... de arbitrage houdt PSV in feite overeind.

Running On Empty schreef:
(quote)

Mwah ... de arbitrage houdt PSV in feite overeind.

Bij een 0-1 achterstand was Bergwijn er ook ingekomen

Rudi S schreef:
Bij een 0-1 achterstand was Bergwijn er ook ingekomen

Wacht maar tot Feyenoord ook eens zo wordt genaaid als de Powermachine uit Utrecht binnenkort in de Kuip langskomt. Dan balen jullie net zo hard

Denk dat je Utrecht bedoeld; "als Utrecht genaaid wordt in de Kuip."

Geloof niet dat Rudi heul veel sympathie heeft voor de Rotterdammers.

Die onduidelijke Avatars ook

Nicolage Rico schreef:

Geloof niet dat Rudi heul veel sympathie heeft voor de Rotterdammers.

Best wel, jullie zijn mijn vrienden.

gigage schreef:
Die onduidelijke Avatars ook

Bij mij is het een single hoesje van de Ierse band The Undertones, jeugdliefde en die single staat hier ook op de kast.

Kramer gaat ff moeilijk doen.

Boete, omdat hij niet op is komen dagen op de training.

Dirkie hoefde toch ook niet, oh jee rel, nu wordt alles anders
Was Kazim er nog maar

Dirkie mag. Dirkie heeft zijn sporen verdiend.
Kramer nog lang niet.
Kramer zal vermoed ik zijn beste tijd wel gehad hebben.
Anderzijds mag ik 'm wel die Kramer.
Het is geen meeloper.....ja toch wel....hij dacht Dirke niet, ik ook niet.
Hij zat vast aan een vette hap.

Gewoon een mafkees natuurlijk, natuurlijk is het een eigengereide en heeft dat ook wel iets maar hij moet ook wel beseffen in welke fase de club zit. Sta je derde en heb je net vier wedstrijden niet gewonnen is het een ander verhaal maar heeft hij geen enkel recht van spreken. Ook niet t.o.v. van zijn spel van vorig seizoen. Dirk heeft in het veld geen streepje voor maar als het om uitlopen bij de reserves gaat natuurlijk wel en als Kramer dat niet begrijpt kan hij toch beter de rest van het jaar ook wegblijven.

Ons aller Dirk verwacht ik wel weer in de basis zondag. Dan gaat Toornstra een positie naar achter en mag Vilhena een dagje op de bank gaan zitten aangezien hij op scherp staat qua gele kaarten en dat hij in de wedstrijd daarna tegen PSV vast hard nodig zal zijn.

Martial
Running On Empty schreef:
(quote)

Wacht maar tot Feyenoord ook eens zo wordt genaaid als de Powermachine uit Utrecht binnenkort in de Kuip langskomt. Dan balen jullie net zo hard

Mooi woord he dat powermachine maar ook een powermachine kan wel eens haperen

Martial
Nicolage Rico schreef:
Kramer gaat ff moeilijk doen.

Boete, omdat hij niet op is komen dagen op de training.

Tja Kramertje ik weet niet of je wel eens oplet bij de warming-up, maarre je moet eens op Kramer letten, hij doet werkelijk geen reet en staat constant met z'n klauwen in zijn zak, wat een kutinstelling

Gerommel in de marge, Kramer heeft geen rol dit seizoen en zal weinig tot geen invloed hebben op de sfeer. Verder vind ik de reactie van Dirk best gezond, niet iedereen is zo'n brave Hendrik als ons Jens.

We zijn een week verder en de 5 punten staan nog steeds, rustig stookolie bijvullen en de powermachine blijft draaien (Rotterdamse machines lopen op stookolie, ja)

Die onrust kunnen we echt niet gebruiken.

Terwijl hij nuttig kan zijn als pinchhitter. Sterker: dat was hij al een paar x.

Van de zomer lozen. En een talentvolle spits binnen halen. Hij vindt voetballen niet leuk, heeft hij een tijdje terug nog eerlijk gedeeld. Tja.

over onrust gesproken, de "actie" van Veltman gaat heel de wereld over en heel positief zijn de commentaren niet.

Kramer lijkt me een geweldige spits voor Utrecht/Heerenveen/AZ, voor Feyenoord komt ie net wat tekort. En als je concurrent het geweldig doet, dan heb je je al helemaal maar te schikken in je rol. Maar goed, wellicht is er nog iets aan de hand waar wij niet van weten.

Trouwens ongekend dat alle top 3 ploegen alles gewonnen hebben na de winterstop. PSV zelfs tegen AZ, Utrecht en Heerenveen. Van een crisis is daar geen sprake meer, zelfs De Jong begint zijn goaltjes te maken.

Die actie van Veltman was ronduit onsportief, mag hopen dat ie daarop wordt aangesproken.

PSV wel met het nodige geluk en moeite en tegen gehavende elftallen. Bij AZ ontbraken 6 spelers en gister bij Utrecht zelfs 7, dacht ik.

Maar goed, de crisis is dan wel voorbij. Tijd om ze over 2 weken weer de crisis in te voetballen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:44 uur

geplaatst: vandaag om 03:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.