MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hihi.

In de Kuip spelen vaak 11 waardeloze voetballers. Vorige week in ieder geval nog wel.

Tja daar was de beste PSV er nog steeds minder dan de minste Feyenoorder, nog steeds ongebegrijpelijk dat 2 PSVers wisten te scoren

Ik lees net op nu sport bij het interview met een boze Peter Bosz, dat het een teleurstellende middag was voor Ajax. Wie had dat gedacht om half drie vanmiddag? Ik niet.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Wat een dwaze constatering.

Dus omdat een grens een fout maakt in de 1e helft, maakt het niet uit dat Feyenoord in de 2e helft is benadeeld, aangezien het spelbeeld heel anders was geweest?

Lol.
Het ging om arbitraire beslissingen (fouten) die in het voordeel van Feyenoord genomen zijn. Dan is het inderdaad compleet irrelevant dat Feyenoord ook benadeeld wordt. Maar goed, lekker dat ei op je hoofd houden en doen alsof Feyenoord continu benadeeld wordt. Je hebt verloren, neem het als een vent en ga niet lopen klagen over de arbitrage, want daar was vandaag geen enkele reden toe.

vigil schreef:
(quote)

Maar ik neem aan dat jij toch ook wel vind dat de keeper na de kapactie veel te nonchalant en treuzelig (is dat een woord?) verder speelde

Onana nam inderdaad teveel onnodig risico, maar als je zo'n overduidelijke overtreding over het hoofd ziet of er niet voor wilt fluiten had je geen scheidsrechter moeten worden.

Hopen dat Nijhuis een flinke berisping krijgt van de KNVB. En hopen dat ze in de 2 topwedstrijden die nog komen gaan een andere scheidsrechter aanstellen.

Gözübüyük

Blom

chevy93 schreef:
(quote)
Het ging om arbitraire beslissingen (fouten) die in het voordeel van Feyenoord genomen zijn. Dan is het inderdaad compleet irrelevant dat Feyenoord ook benadeeld wordt. Maar goed, lekker dat ei op je hoofd houden en doen alsof Feyenoord continu benadeeld wordt. Je hebt verloren, neem het als een vent en ga niet lopen klagen over de arbitrage, want daar was vandaag geen enkele reden toe.

Wtf . Jij komt hier aanzetten met een artikel dat Feyenoord bevoordeeld is.

Waar huil ik over vandaag? Waar zeg ik dat Feyenoord continu benadeeld wordt? Als ik dat zeg, is dat op reacties dat Feyenoord zogenaamd heel het seizoen bevoordeeld is.

Wel goed lezen hè gozert.

Rudi S schreef:
Gözübüyük

Dat was wel een 100 procent pingel voor ASO in de 45e minuut

Mogen wij ook eens mazzel hebben ??

Gretz schreef:
(quote)

Onana nam inderdaad teveel onnodig risico, maar als je zo'n overduidelijke overtreding over het hoofd ziet of er niet voor wilt fluiten had je geen scheidsrechter moeten worden.

Hopen dat Nijhuis een flinke berisping krijgt van de KNVB. En hopen dat ze in de 2 topwedstrijden die nog komen gaan een andere scheidsrechter aanstellen.

Naja. Volgens mij dacht bijna iedereen dat het in eerste instantie geen overtreding was. De commentator had het ook pas door bij de 2e herhaling.

Uiteraard was het er wel eentje. Maar je moet als keeper zijnde niet eens in zo'n situatie terecht komen. Op z'n Ajax'; arrogant.

herman schreef:

Ben trouwens ook wel benieuwd wat ze in Heerenveen inmiddels vinden over Odegaard. Wellicht kan Bonk daar iets over melden?

Ik wel, 't is een fantastische speler. Beste man van het veld vrijdag.

Titmeister schreef:
Noem mij een moment dit seizoen waar Feyenoord op een cruciaal moment bevoordeeld is door de arbitrage. Volgens mij ben je in de waar met afgelopen seizoen. Dit seizoen is Feyenoord alleen enkele keren benadeeld, waaronder vandaag dus.

Het elleboogje van de week is deze week in ieder geval van Vilhena.

Ja, daar gaat ie nog wel 2 wedstrijden schorsing voor krijgen. Op eindresultaat heeft het geen invloed, dus cruciaal kan je dat niet noemen. Die van Ünal misschien wel, maar dan nog kan je niet stellen dat Feyenoord dit seizoen wordt bevoordeeld dit seizoen.

herman schreef:

Die wedstrijd heeft Ibrahimovic al gewonnen

Je weet op dat moment niet hoe de wedstrijd zich verder ontwikkeld, maar tegen 10 man is het natuurlijk wel wat makkelijker spelen voor Sparta.

edit: Zlatan heb ik niet gezien.

Feyenoord speelde al met 10 man dus in dat op zicht

En de 12e man was er ook nauwelijks

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hoewel ik elke dag naar de bioscoop zou kunnen, mag de cinema de veters van de Feyenoordselectie nog niet kussen.

Absurde vergelijking.

Doe mij maar een middagje Kino boven welke voetbalwedstrijd dan ook...

Bosz vond Ajax te slap. Fey was te slap.. Wij als amateurs gingen er vroeger elke zaterdag bovenop en dat zonder die tonnen salaris en gewoon doordeweeks werken en niet zoals die profs die alleen maar n paar uurtjes trainen

herman schreef:
(quote)

Absurde vergelijking.

Doe mij maar een middagje Kino boven welke voetbalwedstrijd dan ook...

Ik reageerde op het bericht van adje of bertje - of hoe heet hij?

Maar dat is ook het verschil tussen een Feyenoorder en een neutrale voetballiefhebber.

herman schreef:
(quote)

Ach, 0 punten blijft 0 punten.

Die wordt nog wel geschorst voor 3 wedstrijden. Gelukkig komt er nu een makkelijk speelschema.

Nicolage Rico schreef:
Maar dat is ook het verschil tussen een Feyenoorder en een neutrale voetballiefhebber.

Ja, wellicht. Het is anders als je van kinds af aan in het stadion komt of in de buurt van een club opgroeit. Ik heb Feyenoord nog wel gevolgd vandaag, maar Ajax ben ik vervolgens compleet vergeten omdat ik met belangrijkere dingen dan voetbal bezig was. Wat ik net van Ajax zag was wel weer typisch... Zo'n Veltman die in blessuretijd rustig het veld overkijkt ipv door te stomen met de bal.

Eerste helft was absoluut voor Sparta. In de tweede helft had Feyenoord wel een puntje verdiend.

Het is bijna noodzaak om niet vroeg op achterstand te komen in uitwedstrijden tegen dergelijke tegenstanders, aangezien ze dan de welbekende bus parkeren inclusief wielklem.

Nicolage Rico schreef:
Gelukkig komt er nu een makkelijk speelschema.

GAE, AZ of Twente. Wie heb je 't liefst tegen, komend weekend? Kan nog een heel, heel mooie ontknoping worden dit jaar.

Running On Empty schreef:
(quote)

Dat was wel een 100 procent pingel voor ASO in de 45e minuut

Mogen wij ook eens mazzel hebben ??

En een honderd procent 2e gele kaart bij die veelbelovende uitbraak van Ado.

Ik kan er niks aan doen, maar ik heb toch bepaalde twijfels bij Gözübüyük. Vond zn optreden bij, ik meen, Feyenoord - Excelsior vorig jaar ook al heel opvallend. Hij leek toen wel heel blij Feyenoord een penalty te kunnen geven. Er waren meer mensen die dat destijds heel opvallend vonden.

Tony schreef:
(quote)

GAE, AZ of Twente. Wie heb je 't liefst tegen, komend weekend? Kan nog een heel, heel mooie ontknoping worden dit jaar.

Was uiteraard cynisch. We krijgen nu - die 3 wedstrijden - AZ, Heerenveen en Ajax.

Buiten dat begrijp ik je opmerking niet helemaal.

Nicolage Rico schreef:
Buiten dat begrijp ik je opmerking niet helemaal.

Dat zal ik je dan eens haarfijn vanuit PSV perspectief uitleggen, ook al heb ik het gevoel dat dat niet echt nodig is, he.... Gelijkspelletje in de "klassieker" (hoewel Feyenoord die van mij altijd mag winnen) en we doen weer volop mee. Daarbij komt Ajax nog in Eindhoven op bezoek, oftewel, voor je het weet hebben we het weer helemaal in eigen hand. Zo snel kan het gaan na het "verloren seizoen" gevoel van vorig weekend.

PSV is zeker niet kansloos als je de programma's vergelijkt en de wedstrijden van Ajax en Fey vandaag ziet...

Wie er ook kampioen wordt dit seizoen, voor het eerst in vele jaren is het geen kampioen van de armoede. Mooie competitie zo, toch?

Sowieso dat domme gelul al dat geroep dat PSV al os uitgeschakeld voor de titel met nota bene 11 wedstrijden te gaan. Er zijn in het verleden al gekke dingen gebeurd. Ik zie ze nog wel kampioen worden ook eigenlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:05 uur

geplaatst: vandaag om 07:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.