Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 09:33 uur
moeten we hier nu van denken... tja.. Green Day op Pinkpop 2013 | Rockblog
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 21:05 uur
Vind Green Day eigenlijk best leuk, lijkt me wel een geschikte band voor Pinkpop.
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 21:18 uur
Als ze dan optreden wel. Billie Joe Armstrong zit nu in een afkickkliniek.
Het laatste album valt zwaar tegen maar het is een erg goede liveband.
Het laatste album valt zwaar tegen maar het is een erg goede liveband.
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 21:36 uur
Ben ik met je eens. Toch blijft het jammer dat Billie Joe met zijn publieksspeeltjes bezig blijft en het he-oh geroep maar blijft herhalen tot het echt vervelend word.
Dat maakte de show op Pinkpop 2010 wel echt minder.
Dat maakte de show op Pinkpop 2010 wel echt minder.
0
geplaatst: 10 oktober 2012, 21:50 uur
Stonden ze in 2010 ook al op Pinkpop?
Weet ik niks meer van, moet wel zeggen dat ik het de laatste jaren ook niet echt meer volg.
Weet ik niks meer van, moet wel zeggen dat ik het de laatste jaren ook niet echt meer volg.
0
geplaatst: 11 oktober 2012, 10:16 uur
Ja. Rammstein en The Prodigy waren toen de andere headliners.
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 23:10 uur
0
geplaatst: 1 november 2012, 13:27 uur
Smeets is niet alleen bezig met The Killers, maar ook met onzin uitkramen. In dit artikel van 3voor12 zegt hij dat hij verontwaardigd is omdat het alcoholverbod voor onder de achttien niet met hem is besproken. Ik quote de alwetende Smeets: 'Wat weten jullie daar nou helemaal van?'
0
geplaatst: 1 november 2012, 15:08 uur
Smeets gaat een moeilijk jaar krijgen schat ik zo in. Met alleen The Killers ga je het niet redden. En dan te bedenken dat The Killers ook nog sub-headliner kunnen worden voor Werchter.
0
geplaatst: 1 november 2012, 17:21 uur
Maar hij zal waarschijnlijk nog wel met Van Velzen, Kane, Racoon, Anouk en Golden Earring komen als grote namen, dan komt het weer helemaal goed.
0
geplaatst: 1 november 2012, 18:32 uur
DJ Tiesto, dat was de vorige keer ook een doorslaand succes.
Ik zou Tenacious D eens overwegen, die deden het niet onaardig op Rock Am Ring. Verder wellicht Tool of Placebo?
Ik zou Tenacious D eens overwegen, die deden het niet onaardig op Rock Am Ring. Verder wellicht Tool of Placebo?
0
geplaatst: 3 november 2012, 17:03 uur
Zozo.. de komst van Queens of the Stone Age naar Pinkpop is uitgelekt. Queens of the Stone Age naar Pinkpop | Rockblog
0
geplaatst: 5 november 2012, 17:04 uur
The Killers zijn op dit moment zo slecht bezig
ondanks QotS geen kans dat ik naar pinkpop ga.
ondanks QotS geen kans dat ik naar pinkpop ga.
0
geplaatst: 5 november 2012, 17:05 uur
Jan Smeets heeft trouwens ook gezegd dat er 'één hele grote, oude naam' aanwezig zal zijn op Pinkpop.
Bruce Springsteen?
Bruce Springsteen?

0
geplaatst: 5 november 2012, 18:34 uur
Dat zou erg mooi zijn natuurlijk, maar er gaan ook geruchten over Bon Jovi. Die hebben net een show aangekondigt op het Isle of Wight festival dat ongeveer gelijk valt met Pinkpop. Bon Jovi hoeft van mij niet zo..
0
geplaatst: 10 december 2012, 07:15 uur
+ Queens of the Stone Age, The Script, Triggerfinger.
Verder is er gesproken met Paul McCartney maar dat is niet gelukt.
Verder is er gesproken met Paul McCartney maar dat is niet gelukt.
* denotes required fields.