Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2015, 10:07 uur
Topnamen!
WILCO, Beck, Destroyer, Beach House, Unknown Mortal Orchestra!
WILCO, Beck, Destroyer, Beach House, Unknown Mortal Orchestra!
0
geplaatst: 16 december 2015, 10:10 uur
Een update die mijn verwachtingen wel overtreft! Bijna alles wat er nu bekend gemaakt is wil ik (nog wel) een keer zien! Beach House, Wilco en Editors gaan sowieso heel tof worden!
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:14 uur
Goede line-up tot nu toe (vooral Wilco en Beach House), maar niet zo goed dat ik nu de hele dag in rouw ben omdat ik niet kan komen dit jaar. Hopen dat de volgende update nog slechter is. 

0
geplaatst: 16 december 2015, 11:37 uur
Ik vind het tot nu toe de beste line-up sinds de eerste (al kan er nog een hoop rommel bijkomen natuurlijk), alleen TDCC hoeft voor mij niet zo nodig.
0
geplaatst: 16 december 2015, 21:54 uur
Zitten hele mooie namen bij, alleen Bloc Party en TDCC hadden van mij niet gehoeven. DTRH wint de eerste ronde, maar dat komt omdat zij 3 persoonlijke favorieten van mij hebben weten te strikken.
0
geplaatst: 17 december 2015, 12:24 uur
Heel blij met deze eerste namen. Op de vorige pagina wordt Foals ook genoemd en ik acht de kans eigenlijk best groot dat zij de derde headliner kunnen worden. Past eigenlijk prima bij BKS en Foals is klaar voor de stap naar headlinerformaat. Maar dat zal dan waarschijnlijk wel pas na de HMH-show op 4 februari bekend gemaakt worden.
0
geplaatst: 17 december 2015, 23:12 uur
RadioMad schreef:
Heel blij met deze eerste namen. Op de vorige pagina wordt Foals ook genoemd en ik acht de kans eigenlijk best groot dat zij de derde headliner kunnen worden. Past eigenlijk prima bij BKS en Foals is klaar voor de stap naar headlinerformaat. Maar dat zal dan waarschijnlijk wel pas na de HMH-show op 4 februari bekend gemaakt worden.
Ik hoop het heel erg, dan zou ik minimaal een dagkaart kopen voor die dag. Maar ik schat de kan groter dat ze op DTRH staan, daar waren ze al de headliner op de afsluitende dag in 2014.
0
geplaatst: 18 december 2015, 21:20 uur
Mooie eerste namen. Wilco, Beach House, Destroyer en Editors als headliner. Op Destroyer na deze bands wel al gezien maar nog een keer (zeker Wilco) is geen straf natuurlijk.
0
geplaatst: 19 december 2015, 11:36 uur
Ik ben blij met Unknown Mortal Orchestra, Destroyer, Explosions in the Sky, Beach House en Caribou! Editors is ook leuk om weer een keer live te zien. 

0
geplaatst: 19 december 2015, 11:55 uur
Weekendtickets zijn binnen. Vrij snel na 11 uur ook. Maar geen bericht over die speciale Editors-uitgave. 

0
geplaatst: 19 december 2015, 12:59 uur
Zag een bericht van de organisatie, winnaars van die single krijgen na het weekend een email
0
geplaatst: 23 december 2015, 18:26 uur
Iedereen die tot nu toe kaarten heeft besteld, toch?
Volgens mij gaat het niet zo hard.
Volgens mij gaat het niet zo hard.
0
geplaatst: 24 december 2015, 17:29 uur
Belachelijk mooie line-up, beste ooit misschien wel vind ik persoonlijk. Wilco, Beach House, Explosions In The Sky en Beck zijn allemaal grote persoonlijke favorieten, alsof de line-up speciaal voor mij is gemaakt. Tel daarbij ook nog eens Bloc Party en Caribou en het is helemaal in orde. En er moet nog een hoop bijkomen. Hopelijk stelt dat niet teveel teleur.
0
geplaatst: 19 januari 2016, 22:31 uur
Een dezer dagen nieuwe namen nav hetgeen op eurosonic noorderslag zoal te zien was. Als Fresku dan maar komt.
0
geplaatst: 19 januari 2016, 22:47 uur
Noere schreef:
Een dezer dagen nieuwe namen nav hetgeen op eurosonic noorderslag zoal te zien was. Als Fresku dan maar komt.
Fresku is al bevestigd voor DTRH. Lijkt me stug dat hij dan ook nog op BKS staat.
0
geplaatst: 25 januari 2016, 23:32 uur
Nieuwe namen:
https://pbs.twimg.com/media/CZmW8-CXEAAz7ED.jpg
Alice on the Roof is erg tof, de rest ken ik niet zo goed.
Hoor net Sevn Alias op 3fm, daar zit ik niet op te wachten.
https://pbs.twimg.com/media/CZmW8-CXEAAz7ED.jpg
Alice on the Roof is erg tof, de rest ken ik niet zo goed.
Hoor net Sevn Alias op 3fm, daar zit ik niet op te wachten.
0
geplaatst: 25 januari 2016, 23:39 uur
Het is precies zes keer niks. Snel vergeten en door naar de volgende fatsoenlijke lichting.
0
geplaatst: 25 januari 2016, 23:50 uur
Het is in ieder geval geen update die mensen gaan overhalen om een kaartje te kopen.
0
geplaatst: 26 januari 2016, 00:15 uur
Indian Askin is best leuk.. de rest is niet al te interessant
0
geplaatst: 26 januari 2016, 14:45 uur
Het werd gisteren toch al gezegd dat dit een lichting is die is opgepakt van Eurosonic Festival vorige week. In de volgende update komen er vast weer wat mooie namen bij.
0
geplaatst: 26 januari 2016, 15:13 uur
Die nieuwe bands moeten ook een podium krijgen, anders zitten we over twintig jaar nog steeds met Editors als headliner met een bijbehorende vastgeroeste line-up. 

0
geplaatst: 26 januari 2016, 15:47 uur
VANT is een leuk bandje! De rest doet me minder of ken ik (nog) niet.
0
geplaatst: 27 januari 2016, 22:00 uur
Dat Ma3lish van Sevn Alias is wel een best wel vet nummer. Zou ik denk ik wel heen gaan als ik naar BKS ging.
* denotes required fields.