menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Ontknopingstopic MuMeLadder Top 2000 - Editie 2020

zoeken in:
avatar van Snoeperd
Gretz schreef:
1559
(afbeelding)
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
(afbeelding)

Déjà vu | 1970 | USA

2019: 1928
2018: 1356
2017: 1832

Genomineerd door: Jesusfreen
(quote)


Deze kwam net voorbij. Complimenten voor dit mooie verhaal. Inmiddels alweer op#1559. Deze staat natuurlijk veel te laag. Vitamin C die erna komt overigens ook.

avatar van Gretz
Om ervoor te zorgen dat de nieuwe reviews die nodig zijn voor het Ontknopingstopic - Editie 2021 tijdig geschreven kunnen worden en ook tijdig door ons verwerkt kunnen worden cosmic kid besloten dat het het handigste is om de nominators direct een bericht te sturen zodra een van hun nummers Ronde 2 heeft gehaald. Je hebt dan de eerste optie om een stukje bij jouw nominatie te schrijven. Voel je uiteraard vrij om hiervoor te bedanken, niets hoeft. In dat laatste geval komt het nummer bij de lijst van nieuwe binnenkomers die nog vrij zijn om te claimen.

Tag aan iedereen die een finalelijst heeft ingeleverd voor de MuMeLadder 2020:
El Ninjo, Gretz, chevy93, Casartelli. Onweerwolf, sokra , Grafmat , kaj_666, Riesdude, 123poetertjes , 50tracks , adri1982 , aerobag , aERodynamIC , andré , AOVV , arcade monkeys , Arno , Arrie , ArthurDZ , AstroStart , Axel , Bartjeking , bikkel2 , bonothecat , Brunniepoo , Bucquoy , Cannondale , Casartelli , catdog , Cervantes , charlotte2807 , chevy93 , Choconas , Co Jackso , Coma Cat , Cor , corn1holio1 , cosmic kid , curufin , CWTAB , Dance Lover , danny de punk , DenDimi , Dim , dircky007 , divart , DjFrankie , dumb_helicopter , Dwejkk_ , dynamo d , E-Clect-Eddy , ECooper , Edgar18 , El Ninjo , Fathead , Finidi , freakey , Frenkie! , Funky Bookie , Gebruiker43757 , gerre , Glen Hansard , GrafGantz , Grafmat , Gretz , Gringo_m , Guessmaker , Gyzzz , Hedser , herman , hoi123 , jeroentjuhh , Jester , JoaMuse , johan de witt , Johnny Marr , Johnny Marrissey , jordidj1 , Joren999 , jorro , Joy4ever , Justus18 , kaj_666 , Kees-Jan , Koenr , laxus11 , likeahurricane , LucM , luigifort , Lukas , Magick1 , Marco dB , marsupilami , Marty McFly , Marzipaintree , Mastroianni , mauricedegier , Mausie , mol , motel matches , Mozzer , MRDammann , musicfriek , MVW , nelis , nico1616 , Nicolage Rico , Onweerwolf , orbit , Outlaw104 , pauljojo , Pepino , Ploppesteksel , Poeha , Poek , Porcupine Head , postpunker , ranboy , ranja , Razoreater , remcodulac , Reijersen , Ries_72 , Riesdude , Robbie34 , rolandobabel , Rudi S , Rufus , Salvadore , SanderT , SBube , Scorpion_21 , Shaky , shinybeast , Silent_shout , Sillah , Simon77 , sj0n88 , Snoeperd , sokra , sq , starbright boy , stardust_be , STaRS , stoepkrijt , Sunderland , tafkat , tbouwh , Tempel , Teunnis , The Eraser , the viking , thelion , titan , Titmeister , vigil , Vince vega , VladTheImpaler , Waverick , wendyvortex , west , WhyNotSmile , wibro , willemdeux ,yeahyeahyeah , Zack

avatar van Cor
Cor
Kom maar op! Maar dan moeten jullie mijn nominaties wel de tweede ronde in stemmen. Allez!

avatar van Snoeperd
Nog steeds bezig met de lijst met het ontknopingstopic bij de hand tijdens de werkdag.

Leuk al die verhaaltjes. Inmiddels alweer bij #1331, waar ik ontdekte dat Shudder / King Of Snake van Underworld een geweldig nummer is. Ik ken eigenlijk vooral hun dubnobass.. plaat. En om de energie er in te houden start vervolgens meteen Janelle Monaé in!

avatar van Snoeperd
NP #741 [1104] (+363) Fleetwood Mac - You Make Loving Fun

We komende in de hogere regionen, altijd fijn om een van de beste van Fleetwood Mac te horen. Het stukje bij het vorige nummer, Radioactivity van Kraftwerk, mag na 10 jaar wel een keer vervangen worden. Confronterend om die stukjes van me terug te lezen.

avatar van Gretz
Snoeperd schreef:
Het stukje bij het vorige nummer, Radioactivity van Kraftwerk, mag na 10 jaar wel een keer vervangen worden. Confronterend om die stukjes van me terug te lezen.

Done Hopelijk vindt Barney Rubble zijn recensie nog wel fijn om terug te lezen (zo niet geef maar een gil en dan ga ik verder zoeken.)

Gast
geplaatst: vandaag om 16:30 uur

geplaatst: vandaag om 16:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.