De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2015, 14:32 uur
Gorki - Homo Erectus (2006)
Coffee schreef:
Ik vind dit album niet meer zo speciaal, maar het heeft nog steeds waarde, omdat ik nog steeds in de fase zit dat ik wel of geen homo ben.
Ik vind dit album niet meer zo speciaal, maar het heeft nog steeds waarde, omdat ik nog steeds in de fase zit dat ik wel of geen homo ben.
0
geplaatst: 3 november 2015, 17:46 uur
Een user die er bij Divers van Joanna Newsom alles aan doet om ons zijn nickname uit te leggen:
Korreltje Zout schreef:
Natuurlijk, het ligt aan mij.. .... dus mij hoef je echt niet serieus te nemen qua smaak....
Natuurlijk, het ligt aan mij.. .... dus mij hoef je echt niet serieus te nemen qua smaak....
0
buizen
geplaatst: 3 november 2015, 18:10 uur
Over:
18. RUSS MORGAN - Cruising down the River (1949)
10 weken top 3 -- 7 op 1 / 2 op 2 / 1 op 3
Geschreven door dazzler.
18. RUSS MORGAN - Cruising down the River (1949)
10 weken top 3 -- 7 op 1 / 2 op 2 / 1 op 3
Gooi de picknickmand maar in de wagen.
Het is zondagnamiddag en we walsen de zon tegemoet.
Het is zondagnamiddag en we walsen de zon tegemoet.
Geschreven door dazzler.
0
geplaatst: 22 november 2015, 01:39 uur
aERodynamIC schreef:
Dat Adele inmiddels een zeer grote dame is mogen we een understatement noemen. Ze was het al na 19.
Maar om 21 kon niemand meer heen (...)
Dat Adele inmiddels een zeer grote dame is mogen we een understatement noemen. Ze was het al na 19.
Maar om 21 kon niemand meer heen (...)

0
geplaatst: 24 november 2015, 13:44 uur
Cured schreef:
Zinloze persoonlijke meningen, maar wel lachen.....
. Dat album van U2 is veel spannender en vernieuwender en zo er nog wel een aantal in deze 4e ronde; dit is overigens een objectieve observatie.
Zinloze persoonlijke meningen, maar wel lachen.....
. Dat album van U2 is veel spannender en vernieuwender en zo er nog wel een aantal in deze 4e ronde; dit is overigens een objectieve observatie. Ik moest lachen.
Objectief observeren hoe spannend en vernieuwend iets is, hoe dat je dat precies? (zou ik ook wel graag willen kunnen.
)
0
zaaf
geplaatst: 24 november 2015, 13:56 uur
Ik ook, zeker omdat een persoonlijke mening (tautologie) zinloos is...
0
buizen
geplaatst: 24 november 2015, 14:52 uur
Bij een albumbeschouwing over een band die bij de release reeds wist dat de band niet lang meer zou bestaan, en dan bij deze hoes:
https://www.musicmeter.nl/images/cover/16000/16271.300.jpg
wordt het volgende geschreven:
en ook:
Geschreven door crew-lid dazzler.
Memorabel.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/16000/16271.300.jpg
wordt het volgende geschreven:
"Een groep in staat van ontbinding."
en ook:
"Het contract met Some Bizarre eiste nog een derde album.
Die derde zou klinken als een koortsachtig stukgeslagen spiegel."
Die derde zou klinken als een koortsachtig stukgeslagen spiegel."
Geschreven door crew-lid dazzler.
Memorabel.
0
geplaatst: 13 december 2015, 16:22 uur
Bij Kamasi Washington - The Epic (2015):
Korenbloem weet dat veel mensen gaan zweten van jazz.
korenbloem schreef:
Bij Jazz is het juist dat vinyl een extra dimensie aan het geluidsbeeld (dynamiek, openheid, transpiratie etc...)
Bij Jazz is het juist dat vinyl een extra dimensie aan het geluidsbeeld (dynamiek, openheid, transpiratie etc...)
0
geplaatst: 13 december 2015, 16:35 uur
GrafGantz schreef:
Waarschijnlijk speciaal aan mij gericht die opmerking.
Waarschijnlijk speciaal aan mij gericht die opmerking.
Ik wist dat jij binnen tien minuten zou reageren.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:29 uur
itchy schreef:
(quote)

0
geplaatst: 13 december 2015, 17:35 uur
Negen minuten zo te zien, ik hoop dat ik jou nu niet te veel heb laten zweten...
0
Robertus
geplaatst: 27 december 2015, 21:23 uur
Muziek >> Algemeen >> Eigen muziek: reacties en nuttige kritiek
Het gaat mij vooral om de reactie van GrafGantz
:
Het gaat mij vooral om de reactie van GrafGantz
:Als dit serieus is ben ik bang dat ze je voorlopig nog niet zullen laten gaan. In dat geval: sterkte.
Als het een grap is moet je een volgende keer wat beter je best doen. Of nee, laat die volgende keer maar gewoon zitten.
Als het een grap is moet je een volgende keer wat beter je best doen. Of nee, laat die volgende keer maar gewoon zitten.
0
geplaatst: 27 december 2015, 21:51 uur
Ha, Ha, 0023Rasta dissen, maar die is vast nog niet los gelaten.
0
Robertus
geplaatst: 28 december 2015, 13:01 uur
Ja, het is een beetje op het randje misschien en ik wil die jongen eigenlijk ook niet dissen. Maar het was GrafGantz die uiteindelijk op mijn lachspieren werkte, en dan vooral dat laatste zinnetje...
0
geplaatst: 8 januari 2016, 13:05 uur
Ponty Mython schreef:
De jazzy composities doen me enigszins denken aan Nujabes.
De jazzy composities doen me enigszins denken aan Nujabes.
Bedorvenkebab schreef:
mij niet
mij niet
Joe D schreef:
Mij een beetje 50/50
Mij een beetje 50/50
Delars schreef:
mij iets minder dan de helft
mij iets minder dan de helft

0
buizen
geplaatst: 9 januari 2016, 19:08 uur
uffing schreef:
Heb ik godver 30 jaar van mijn leven verkloot zeg om deze niet eerder op te pakken.
Heb ik godver 30 jaar van mijn leven verkloot zeg om deze niet eerder op te pakken.

(over een late ontdekking van het debuutalbum van Metal Church).
0
geplaatst: 12 januari 2016, 17:41 uur
Mensen, hier een user die David Bowie even in het juiste perspectief plaatst:
Vento Vivimus schreef:
Zo stond David dit jaar maar liefst 15x in de Top 2000, niet meteen een pré voor een muzikant die muzikaal aan de weg timmert.
Zo stond David dit jaar maar liefst 15x in de Top 2000, niet meteen een pré voor een muzikant die muzikaal aan de weg timmert.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 11:30 uur
Ha, ha.
Waarschijnlijk geschreven wegens een drang om ook maar iets bij dat album te plaatsen
Waarschijnlijk geschreven wegens een drang om ook maar iets bij dat album te plaatsen

0
geplaatst: 15 januari 2016, 15:04 uur
Het verscheiden is al een kleine week geleden, en bovendien geeft de schrijver van het bericht er een toereikende gebruiksaanwijzing bij:
Robertus schreef:
Ik hoop niet dat deze opmerking verkeerd wordt geïnterpreteerd, maar Bowies kankergezwel zat duidelijk niet in zijn keel: Wat een prachtige zang hier, uit zijn tenen, bijna met een snik.
Ik vind 'm mooi en memorabel.Ik hoop niet dat deze opmerking verkeerd wordt geïnterpreteerd, maar Bowies kankergezwel zat duidelijk niet in zijn keel: Wat een prachtige zang hier, uit zijn tenen, bijna met een snik.
0
Robertus
geplaatst: 4 februari 2016, 18:51 uur
dix dank dat ik ook op dit podium mocht verschijnen 
Dan geef ik nu het stokje door aan Mume's eigen taalkunstenaar Mjuman in een reactie op een user die stelde dat Bowie de tijdsgeest naar zijn hand zette:
Zelden zo'n mooie taalkundige vervlechting van erotiek en metafysica gezien...

Dan geef ik nu het stokje door aan Mume's eigen taalkunstenaar Mjuman in een reactie op een user die stelde dat Bowie de tijdsgeest naar zijn hand zette:
Net zo min als een koortsthermometer koorts kan opwekken, kan je je vinger in het tijdsgat steken om de tijdsgeest te manipuleren. Alsof tijdsgeest een manipuleerbare ontologische status heeft.
Zelden zo'n mooie taalkundige vervlechting van erotiek en metafysica gezien...
2
geplaatst: 7 februari 2016, 00:20 uur
Eric t zal nooit jou kopje thee worden. Mijnes daarintegen wel. Oh man oh man die opbouw in the calm before vind ik juist geniaal! bijvoorbeeld die faggot erbij vind ik prachtig.
Onhandige samenloop van omstandigheden bij het nieuwe album van Matt Elliott.
* denotes required fields.