MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #15

zoeken in:

Come Join My Orchestra: The British Baroque Pop Sound 1967-73
(2018)
Boxje met 3 cd’s, uitgebracht op het label Grapefruit. Boordevol heerlijke muziek (vind ik althans), het ene nummer nog mooier dan het andere. Zeer aanbevolen voor liefhebbers van het genre. Kom er nog op terug.

Alan Klein
Well At Least It’s British
RPM 2008 (compilatie van het gelijknamige album uit 1964 plus bonusnummers)

Diggin’ In the Goldmine Dutch Beat Nuggets
CD One 1965
Onlangs verschenen cd-box op Pseudonym Records met 8 cd’s met veel onbekende nummers.

heartofsoul schreef:
Diggin’ In the Goldmine Dutch Beat Nuggets
CD One 1965
Onlangs verschenen cd-box op Pseudonym Records met 8 cd’s met veel onbekende nummers.

Is dit nog interessant als je Beat Bluf en Branie al in de kast hebt?

Op kroese-online.nl staat een compleet overzicht van alle nummers op deze box, en dan zie je dat er vooral minder bekende tracks zijn gebruikt. Het kinkt wel een beetje primitief zo nu en dan, maar voor mij is dat een van de charmes van die rammelende beat. Dus, ja, voor de liefhebber (zoals ik) wel een aanvulling, freakey.

heartofsoul schreef:
Op kroese-online.nl staat een compleet overzicht van alle nummers op deze box, en dan zie je dat er vooral minder bekende tracks zijn gebruikt. Het kinkt wel een beetje primitief zo nu en dan, maar voor mij is dat een van de charmes van die rammelende beat. Dus, ja, voor de liefhebber (zoals ik) wel een aanvulling, freakey.

thx?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.