De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
11
geplaatst: 30 mei 2024, 17:22 uur
1. Nieuwe telefoon gekocht, was niet meer te verstaan op de oude en het ding was total los, acht jaar meegedaan.
2. Afgelopen maandag hebben ze hier een koe op de foto gezet, komt in juni in de hi plus, een fokkerijblad.
3. Ik kom ook in dat blad met een interview, gaat over mijn overleden vader en over mij, en koeien van ons. Soort eerbetoon en daarom wel mooi en emotioneel.
2. Afgelopen maandag hebben ze hier een koe op de foto gezet, komt in juni in de hi plus, een fokkerijblad.
3. Ik kom ook in dat blad met een interview, gaat over mijn overleden vader en over mij, en koeien van ons. Soort eerbetoon en daarom wel mooi en emotioneel.
13
geplaatst: 30 mei 2024, 17:36 uur
1. Een erg goeie tattoo artist wiens stijl ik geweldig vind is een tattoo voor me aan het ontwerpen. Zeer hoge verwachtingen. En ik ga ook nog een andere heel mooie laten zetten (is het plan).
2. Best een ingewikkelde periode met een levensmoede moeder en veel oud zeer, maar ik ga er zeer zenvol mee om, al zeg ik het zelf.
3. Afgelopen jaar weer veel nieuwe betekenisvolle contacten opgedaan die me langzaamaan steeds dierbaarder beginnen te worden (is voor mij die het extreem moeilijk vindt om aan mensen te hechten erg bijzonder en snel).
2. Best een ingewikkelde periode met een levensmoede moeder en veel oud zeer, maar ik ga er zeer zenvol mee om, al zeg ik het zelf.
3. Afgelopen jaar weer veel nieuwe betekenisvolle contacten opgedaan die me langzaamaan steeds dierbaarder beginnen te worden (is voor mij die het extreem moeilijk vindt om aan mensen te hechten erg bijzonder en snel).
16
geplaatst: 30 mei 2024, 23:06 uur
1. Morgen eerste vakantiedag, hoop vakantiegerelateerde klusjes en zaterdagochtend daadwerkelijk op vakantie (Duitsland + Oostenrijk). Zin an!
2. Altijd en eeuwig druk en gedoe op werk, maar voel me er desondanks erg senang en heel erg gewaardeerd. Geeft veel stress maar ook veel energie. Veruit de eerste baan in m'n leven waar ik me echt thuis voel.
3. M'n schoonzus is herstellende van kanker en chemo's, en het gaat echt super! Eindelijk weer echt haar, ze kan zo in een Franse film met haar huidige korte kapsel!
2. Altijd en eeuwig druk en gedoe op werk, maar voel me er desondanks erg senang en heel erg gewaardeerd. Geeft veel stress maar ook veel energie. Veruit de eerste baan in m'n leven waar ik me echt thuis voel.
3. M'n schoonzus is herstellende van kanker en chemo's, en het gaat echt super! Eindelijk weer echt haar, ze kan zo in een Franse film met haar huidige korte kapsel!

9
geplaatst: 8 juni 2024, 20:39 uur
1. Baan opgezegd, na 8 jaar mbo onderwijs ga ik starten met nieuwe opleiding (hbo master Engels) en dat combineer ik met een baan dichter bij huis.
2. Een nieuwe fiets besteld zodat ik lekker verantwoord bij de eerder genoemde nieuwe baan kan komen.
3. Sinds deze week weer wat serieuzer aan de (avond)wandel, de fysieke en mentale voordelen zijn al te merken.
2. Een nieuwe fiets besteld zodat ik lekker verantwoord bij de eerder genoemde nieuwe baan kan komen.
3. Sinds deze week weer wat serieuzer aan de (avond)wandel, de fysieke en mentale voordelen zijn al te merken.
14
geplaatst: 15 juni 2024, 17:25 uur
1. Gevraagd door mijn zenleraar of ik morgen wil helpen met het uitvoeren van allerlei hand-en-spandiensten bij een opleidingsdag voor zenleraren. Vrij intimiderend om als enige leerling (nu pas een jaartje zen beoefenend) tussen 100+ heel wijze mensen te staan, maar wel een mooie ervaring denk ik. En na afloop gewoon met z'n allen NL elftal kijken, dat maakt het iets minder intimiderend haha. 
2. Op werk liggen er nieuwe taken en verantwoordelijkheden en meer uren op mijn contract in het verschiet. Blijft toch telkens weer heel bijzonder om te beseffen dat mijn plafond blijkbaar nog niet bereikt is ondanks dat me ooit werd verteld dat ik nooit meer zou werken.
3. Een beetje verliefd (voor het eerst in mijn leven?), maar ik weet niet of dit nou een fijne of minder fijne gebeurtenis is, dus ik zet hem maar onderaan.

2. Op werk liggen er nieuwe taken en verantwoordelijkheden en meer uren op mijn contract in het verschiet. Blijft toch telkens weer heel bijzonder om te beseffen dat mijn plafond blijkbaar nog niet bereikt is ondanks dat me ooit werd verteld dat ik nooit meer zou werken.

3. Een beetje verliefd (voor het eerst in mijn leven?), maar ik weet niet of dit nou een fijne of minder fijne gebeurtenis is, dus ik zet hem maar onderaan.

1
geplaatst: 15 juni 2024, 17:32 uur
madmadder schreef:
Vrij intimiderend om als enige leerling (nu pas een jaartje zen beoefenend) tussen 100+ heel wijze mensen te staan, maar wel een mooie ervaring denk ik.
Vrij intimiderend om als enige leerling (nu pas een jaartje zen beoefenend) tussen 100+ heel wijze mensen te staan, maar wel een mooie ervaring denk ik.
Je niet laten intimideren.
De dwaas denkt dat hij wijs is, maar de wijze weet dat hij een dwaas is. (Shakespeare)

0
geplaatst: 15 juni 2024, 18:45 uur
madmadder schreef:

1
geplaatst: 15 juni 2024, 21:55 uur
madmadder schreef:
1. Gevraagd door mijn zenleraar of ik morgen wil helpen met het uitvoeren van allerlei hand-en-spandiensten
[...]
3. Een beetje verliefd (voor het eerst in mijn leven?)
1. Gevraagd door mijn zenleraar of ik morgen wil helpen met het uitvoeren van allerlei hand-en-spandiensten
[...]
3. Een beetje verliefd (voor het eerst in mijn leven?)

6
geplaatst: 22 juli 2024, 15:36 uur
trebremmit schreef:
Misschien een hoop abracadabra voor de meesten, maar dit is het stuk.

https://i.ibb.co/CtYCNsH/20240620-154551.jpg
1
geplaatst: 22 juli 2024, 15:48 uur
trebremmit schreef:
(quote)

Zo dan, een gematigde hoogtemaat en ondiepe uier. Nou, dan weet je het wel

1
geplaatst: 22 juli 2024, 15:52 uur
Ik haak pas echt helemaal af bij de jonge Sheepster die op VS-basis is getest met 2902 gTPI. Maar wel een fascinerende leeservaring, waarvoor mijn dank.
1
geplaatst: 22 juli 2024, 16:10 uur
GrafGantz schreef:
Ik haak pas echt helemaal af bij de jonge Sheepster die op VS-basis is getest met 2902 gTPI. Maar wel een fascinerende leeservaring, waarvoor mijn dank.
Gaat hier over, denk dat je het nu wel snapt.

Dairy Cow - HONLD000645890635 - - stgen.com
1
geplaatst: 22 juli 2024, 16:18 uur
trebremmit schreef:
(quote)

Doet me een beetje aan vroeger denken, met de hoogste nieuwe binnenkomer in de Top40

3
geplaatst: 22 juli 2024, 21:31 uur
1. Voor het eerst in mijn leven bijna in een geraffineerde phishing-sms van “””De Belastingdienst””” getrapt, maar net niet helemaal.
2. Voor het eerst in mijn leven bijna een voetblessure opgelopen door iets te enthousiast hardlopen, maar net niet helemaal. Misschien mag ik binnenkort wel voor het eerst in mijn leven naar een fysiotherapeut, zin in!
3. Zojuist een nieuw favorietje ontdekt, die ik zometeen meteen voor de tweede keer ga aanslingeren maar dan, voor het eerst in maanden, met een whiskeytje erbij. Proost!
2. Voor het eerst in mijn leven bijna een voetblessure opgelopen door iets te enthousiast hardlopen, maar net niet helemaal. Misschien mag ik binnenkort wel voor het eerst in mijn leven naar een fysiotherapeut, zin in!
3. Zojuist een nieuw favorietje ontdekt, die ik zometeen meteen voor de tweede keer ga aanslingeren maar dan, voor het eerst in maanden, met een whiskeytje erbij. Proost!
6
geplaatst: 23 juli 2024, 13:10 uur
1. Ik ga donderdag naar Edinburgh om een neef en zijn vrouw op te zoeken. En uiteraard om van de stad te genieten (tot en met aankomende maandag);
2. Ik heb zomervakantie;
3. Ik heb eindelijk besloten om met een dagboek/doelenlijstje te beginnen. Hopelijk schept dat wat lucht, haha!
2. Ik heb zomervakantie;
3. Ik heb eindelijk besloten om met een dagboek/doelenlijstje te beginnen. Hopelijk schept dat wat lucht, haha!
5
Deranged
geplaatst: 23 juli 2024, 18:12 uur
1. Het is een mooie dag want ik ben niet fucked up.
2. Er is genoeg te doen.
3. Ik heb leuke ideeën.
2. Er is genoeg te doen.
3. Ik heb leuke ideeën.
7
geplaatst: 28 juli 2024, 06:29 uur
1. Vrouwlief ietsjes beter dan gisteren.
2. Eindelijk een nachtelijk moment gevonden om de twee nieuwe SOPHIE nummers te horen. Geweldig.
3. Kom er net achter dat Celine Dion gezongen heeft bij de Olympische Spelen en ik ben helemaal geen fan, maar het nieuws van haar spierziekte vond ik vreselijk en ik had niet verwacht dat zij nu toch weer opeens hiertoe in staat zou zijn, en ik moest even een traantje wegpinken.
2. Eindelijk een nachtelijk moment gevonden om de twee nieuwe SOPHIE nummers te horen. Geweldig.
3. Kom er net achter dat Celine Dion gezongen heeft bij de Olympische Spelen en ik ben helemaal geen fan, maar het nieuws van haar spierziekte vond ik vreselijk en ik had niet verwacht dat zij nu toch weer opeens hiertoe in staat zou zijn, en ik moest even een traantje wegpinken.
7
geplaatst: 29 juli 2024, 13:50 uur
1. Yesim en ik (nieuwkomers moeten maar even teruglezen) hobbelen lekker verder. Zouden we ooit nog eens in echt rustig vaarwater geraken? Of wordt het dan saai? Lees de volgende keer meer!
2. Vanochtend geholpen de drive-way van een alleraardigste mevrouw op te schonen; pittig begin, maar na de pauze ging het veel beter. We werden goed verzorgd en haar tuin is als een paradijselijk parkje, waarvan ook twee jonge speelse eekhoorns genoten. En ze heeft meer werk in petto, dus da's fijn.
3. De laatste tijd aardig creatief bezig met vooral hobby schrijverij en gitaarspelen, soms wat doodlen.
2. Vanochtend geholpen de drive-way van een alleraardigste mevrouw op te schonen; pittig begin, maar na de pauze ging het veel beter. We werden goed verzorgd en haar tuin is als een paradijselijk parkje, waarvan ook twee jonge speelse eekhoorns genoten. En ze heeft meer werk in petto, dus da's fijn.
3. De laatste tijd aardig creatief bezig met vooral hobby schrijverij en gitaarspelen, soms wat doodlen.
1
Deranged
geplaatst: 30 juli 2024, 21:54 uur
Hoop het voor je man.
Gun niemand ooit de eenzaamheid en bullshit die ik heb ervaren.
0
geplaatst: 31 juli 2024, 00:44 uur
Deranged schreef:
Hoop het voor je man.
Thanks! "heb ervaren"; dat klinkt als verleden tijd; dat zou dan mooi zijn...Hoop het voor je man.
6
Deranged
geplaatst: 31 juli 2024, 01:19 uur
De diepste dalen liggen gevoelsmatig wel achter me ja.
Bullshit had een mondje maar inmiddels al geruime tijd geen tong meer drukte het de kop in en stuurde het terug naar waar het vandaan kwam.
Dat heeft sowieso wel een hoop gescheeld kan het iedereen aanbevelen die in een soortgelijke situatie verkeert.
Zoals ik al zei haal ik veel uit mijn creaties en ideeën en heb in alle rust in ieder geval wel ruimschoots de kans gehad om mij te ontwikkelen.
Wat dat betreft had het voor mij ook zeker niet veel anders hoeven lopen de pijn is mijn power liever dit dan zo’n slapjanus die nooit iets heeft doorgemaakt en van niets ooit werkelijk de waarde kent.
Ben een heerlijke vent als ik eerlijk ben maak mij over mijzelf verder ook nooit zo’n zorgen.
Bullshit had een mondje maar inmiddels al geruime tijd geen tong meer drukte het de kop in en stuurde het terug naar waar het vandaan kwam.
Dat heeft sowieso wel een hoop gescheeld kan het iedereen aanbevelen die in een soortgelijke situatie verkeert.
Zoals ik al zei haal ik veel uit mijn creaties en ideeën en heb in alle rust in ieder geval wel ruimschoots de kans gehad om mij te ontwikkelen.
Wat dat betreft had het voor mij ook zeker niet veel anders hoeven lopen de pijn is mijn power liever dit dan zo’n slapjanus die nooit iets heeft doorgemaakt en van niets ooit werkelijk de waarde kent.
Ben een heerlijke vent als ik eerlijk ben maak mij over mijzelf verder ook nooit zo’n zorgen.
7
geplaatst: 1 augustus 2024, 21:48 uur
1. Weer thuis na een heerlijke roadtrip door Engeland.
2. M'n tijdens de vakantie gekochte stapel boeken een plekje geven in m'n boekenkasten, meteen een goede reden om een klein beetje te reorganiseren.
3. De voorpret voor Haldern Pop kan beginnen - ik was al een beetje begonnen met inluisteren maar vanaf nu duik ik er volledig in.
2. M'n tijdens de vakantie gekochte stapel boeken een plekje geven in m'n boekenkasten, meteen een goede reden om een klein beetje te reorganiseren.
3. De voorpret voor Haldern Pop kan beginnen - ik was al een beetje begonnen met inluisteren maar vanaf nu duik ik er volledig in.
10
geplaatst: 2 augustus 2024, 09:47 uur
1. Twee heerlijke zonnige weken in Turkije achter de rug met mijn gezin en vader en broer met gezin. Voor het eerst all- inclusive op vakantie. Vroeger ging ik met mijn vriendin gewoon op goed geluk naar een land, Brazilië bijvoorbeeld en zagen daar dan wel wat we tegenkwamen maar aangezien ik mijn kinderen daar niet voor kan porren dit maar eens geprobeerd. Het had ook weer niet veel langer moeten duren maar twee weken zon en zelf niets hoeven doen is best oké:)
2. Nog een week vakantie te gaan en het gaat nog lekker weer worden ook.
3. Vandaag vertrekt mijn gezin voor nog eens drie dagen op een minivakantie naar zee met schoonfamilie en ik hoef niet mee. Drie dagen alleen thuis, koelkast gevuld met speciaal biertjes, goeie muziek op zonder gezeur of het af mag, ik ben gek op mijn vriendin en kinderen maar soms is het best lekker als ze even weg zijn:)
2. Nog een week vakantie te gaan en het gaat nog lekker weer worden ook.
3. Vandaag vertrekt mijn gezin voor nog eens drie dagen op een minivakantie naar zee met schoonfamilie en ik hoef niet mee. Drie dagen alleen thuis, koelkast gevuld met speciaal biertjes, goeie muziek op zonder gezeur of het af mag, ik ben gek op mijn vriendin en kinderen maar soms is het best lekker als ze even weg zijn:)
5
geplaatst: 8 augustus 2024, 23:15 uur
1- volgende week naar Valencia met mn vriendin.
2- in september starten aan mijn scriptie!
Hopelijk een half jaar later eindelijk klaar met school en centjes binnen harken
3- VEEL NIN LUISTEREN.
2- in september starten aan mijn scriptie!
Hopelijk een half jaar later eindelijk klaar met school en centjes binnen harken
3- VEEL NIN LUISTEREN.
2
geplaatst: 9 augustus 2024, 19:14 uur
3
geplaatst: 10 augustus 2024, 01:50 uur
Juul1998B schreef:
Let op: het is pittig heet hier in augustus!
Is niet voor niets dat heel veel Valencianen de stad in die maand ontvluchten.
2
geplaatst: 10 augustus 2024, 08:44 uur
voskat schreef:
(quote)
I am aware

31 graden kan ik nog wel aan hoor xD
* denotes required fields.