De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
1
geplaatst: 10 januari 2021, 22:59 uur
aerobag schreef:
1. Nu de lockdown toch de verlenging in gaat, mijn vriendin toegestaan, na lang aandringen van haar kant, mijn haar te knippen. Van te voren zat ze nog youtube-tutorials te kijken, maar het is zowaar goed gelukt
1. Nu de lockdown toch de verlenging in gaat, mijn vriendin toegestaan, na lang aandringen van haar kant, mijn haar te knippen. Van te voren zat ze nog youtube-tutorials te kijken, maar het is zowaar goed gelukt
Ha, dit had ik precies zo geschreven kunnen hebben in mei ofzo.
En eigenlijk moet ik ook wel weer. Half december eigenlijk al, toen maar laten zitten vanwege de kerstdrukte met het idee na de feestdagen te gaan... 't Is maar goed dat ik nergens in het openbaar hoef te verschijnen.

0
geplaatst: 11 januari 2021, 08:04 uur
herman schreef:
2. Gisteren Turks eten laten bezorgen van een van onze favoriete restaurants. Ik denk dat ik er al zeker 2 jaar niet was geweest, door corona maar ook omdat ze door een grote brand zeker een half jaar dicht waren. Het was zalig.
2. Gisteren Turks eten laten bezorgen van een van onze favoriete restaurants. Ik denk dat ik er al zeker 2 jaar niet was geweest, door corona maar ook omdat ze door een grote brand zeker een half jaar dicht waren. Het was zalig.
Naam en rugnummer please

3
geplaatst: 11 januari 2021, 08:33 uur
aerobag schreef:
Knipt ze op afspraak? Geld speelt geen rol
0
geplaatst: 11 januari 2021, 09:08 uur
Ah, daar heb ik geen ervaring mee. Ik zweer zelf bij Sahlan aan de Roderijselaan, maar geen idee of die ook bezorgen eigenlijk.
0
geplaatst: 11 januari 2021, 09:30 uur
1 keer geweest, was ook erg goed. Toevallig een maandje geleden de eigenaar gesproken toen we er langs liepen, toen bezorgden ze niet.
1
geplaatst: 11 januari 2021, 09:34 uur
herman schreef:
En eigenlijk moet ik ook wel weer. Half december eigenlijk al, toen maar laten zitten vanwege de kerstdrukte met het idee na de feestdagen te gaan... 't Is maar goed dat ik nergens in het openbaar hoef te verschijnen.
(quote)
Haha, ik heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld, maar ik moet deze week wel weer aardig wat publieke verschijningen maken, dus mijn haar kon echt niet meer. Ik had mijn vorige kapper afspraak ook precies in die week gepland staan dat de tweede lockdown in ging.
jordidj1, geld misschien niet, maar speelt tijd een rol? Ze heeft er aardig de tijd voor genomen hahaha
2
geplaatst: 11 januari 2021, 09:57 uur
GrafGantz schreef:
Ah, daar heb ik geen ervaring mee. Ik zweer zelf bij Sahlan aan de Roderijselaan, maar geen idee of die ook bezorgen eigenlijk.
(quote)
Bij Sahlan heb ik een aantal keer erg lekker gegeten. Maar dat was nog wel in de tijd dat ik nog vlees at. Moet eens kijken of het voor de vegetariër ook de moeite waard is!
5
Thudd
geplaatst: 11 januari 2021, 15:40 uur
1. Album beluisteren van Weyes Blood - Titanic Rising (2019).
2. Letselschadebureau aan 't werk gezet.
3. Werkgever dient regres in bij veroorzaakster ongeval.
2. Letselschadebureau aan 't werk gezet.
3. Werkgever dient regres in bij veroorzaakster ongeval.
1
geplaatst: 11 januari 2021, 17:09 uur
Oh, daar heb ik ook eens heerlijk gegeten. Als het weer mag, wil ik daar zeker weer naar toe!
9
geplaatst: 11 januari 2021, 19:12 uur
1. Eindelijk weer werken na mijn ziekte en het was een stressvolle dag maar wel een met veel voldoening. Militairen zijn ons ook komen versterken dus duimen dat die kutcorona over een paar weken weg is en nooit meer terugkomt (die militairen doen veel meer dan enkel zieke collega's vervangen en hebben een heel plan opgesteld waardoor we het huis en onszelf zo schoon mogelijk kunnen houden).
2. Nieuwe theetjes besteld, met de nieuwe aanwinsten heb ik er 9 om uit te kiezen
.
3. Ik slaap de afgelopen nachten eindelijk weer goed (als het gedoe op werk doorgaat zal dat wel weer snel tot een einde komen, maar goed, de afgelopen nachten koester ik
).
2. Nieuwe theetjes besteld, met de nieuwe aanwinsten heb ik er 9 om uit te kiezen
.3. Ik slaap de afgelopen nachten eindelijk weer goed (als het gedoe op werk doorgaat zal dat wel weer snel tot een einde komen, maar goed, de afgelopen nachten koester ik
).
0
geplaatst: 11 januari 2021, 20:26 uur
Hoe kan het nou zijn, dat ik denk dat je minder van Maken bent, maar meer van Halen - Herman van Halen

Eerlijk is eerlijk - deTurkse slager hier in de buurt heeft ook een grote vitrine met allerlei hapjes (olijven, ingelegde groentes, div soorten smeersels, feta etc) en ik zie regelmatig 30gers dan uit daaruit allerlei dingen bestellen, en een rond brood erbij nemen. Vraagt een van de bestellers, een meid, wijzend op het filodeeg, in mijn mandje wat doe je daar nou mee. Ik: warme hapjes maken hartige groente-pie[/i]; "hoe werkt dat dan" vraagt ze. Ik: gewoon uitrollen, beetje pesto om mee te penselen, feta erop; evt spinazie erbij en dan oprollen: sigara börek - 15 min op 180 graden in de over. Medewerker achter toonbank knikt; meid koop pakket filodeeg (en ik moet aanwijzingen herhalen).
Mijn leuke dingen - tot voor kort miste ik nog 3 bestellingen uit de UK - verzonden medio november, en tweede week december (Fabric-abonnement).
1. Zaterdag ontving ik 1 van de twee missing orders, na ruim 7 weken
2. Vandaag ontving ik de tweede (na 8 weken dus)
Op de derde wacht ik nog steeds.
4
geplaatst: 11 januari 2021, 20:47 uur
Mjuman schreef:
Hoe kan het nou zijn, dat ik denk dat je minder van Maken bent, maar meer van Halen - Herman van Halen
We koken hier wel regelmatig zelf hoor, het streven is 6 keer per week. Maar sommige dingen maakt een ander gewoon lekkerder - los daarvan hebben we ook niet de ruimte alles wat zo'n maaltijd (bv. diverse soorten vlees) behelst op te slaan.
On topic:
1) De geur van raspberry flapjacks die nu uit de oven komt.
2) Het eerste deel van mijn kerstpakket ontvangen, het boekje "500 hidden secrets of Rotterdam". De meeste ken ik onderhand al (zo hidden zijn de meeste ook niet), maar toch leuk om te lezen.
3) Druk zijn met werk, maar het juist leuk vinden. Heb ik niet vaak gehad. Al benijd ik geenszins mijn collega die dit jaar al 40 uur heeft overgewerkt.
5
Thudd
geplaatst: 13 januari 2021, 18:56 uur
1. Jongste zoon helemaal opgelucht dat zijn teennagel-ingreep achter de rug is.
2. Mijn vrouw opgelucht dat onze jongste spruit het achter de rug heeft.
3. Ik opgelucht dat 1 en 2 weer opgelucht zijn...
♂️
♀️
2. Mijn vrouw opgelucht dat onze jongste spruit het achter de rug heeft.
3. Ik opgelucht dat 1 en 2 weer opgelucht zijn...

♂️
♀️
5
geplaatst: 13 januari 2021, 21:28 uur
1. Drie 60s folk platen ontvangen, via de fietskoerier van de Waaghals.
2. Pannenkoeken als avondeten is altijd een goed idee.
3. Online koor repetitie: op papier leek het me niets, maar het was best leuk en gezellig.
2. Pannenkoeken als avondeten is altijd een goed idee.
3. Online koor repetitie: op papier leek het me niets, maar het was best leuk en gezellig.
3
Thudd
geplaatst: 14 januari 2021, 17:36 uur
1. Ik ben vandaag vrij; m'n vaste halve weekend-door-de-week.
2. Serie The Night Stalker in 2 rukken uitgekeken.
3. Mijn lachspieren weer eens getraind door mijn personal all-time trainer Tommy Cooper...

2. Serie The Night Stalker in 2 rukken uitgekeken.
3. Mijn lachspieren weer eens getraind door mijn personal all-time trainer Tommy Cooper...

5
geplaatst: 15 januari 2021, 13:50 uur
2. The Hunter met een huzarenstukje gisteren in Enschede 
3. Een enerverende en kwalitatief hoogstaande TiVrePopquiz (St. Paul) gespeeld gisteren avonden. Een tweede top 10-notering zat er net niet in, maar wel weer prima in de subtop geëindigd.

3. Een enerverende en kwalitatief hoogstaande TiVrePopquiz (St. Paul) gespeeld gisteren avonden. Een tweede top 10-notering zat er net niet in, maar wel weer prima in de subtop geëindigd.
4
geplaatst: 15 januari 2021, 14:31 uur
1. Mijn moeder heeft vorig haar strijd tegen kanker verloren. Ze zocht altijd overal van alles bij elkaar, boeken over van alles, brei- haak- en weet-ik-wat-voor-spullen, mooie blaadjes, takjes en zulks uit de natuur en ook veel uitspraken e.d.. 1 daarvan kwam ik net tegen: 'De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is' (Godfried Bomans).
2. Meegeholpen aan een middelgrote schoonmaak bij mijn vader thuis. Ik zie er altijd tegenop, maar als 't dan eenmaal maar weer achter de rug is...
3. Door met oude metal op te snorren: 'Restless and Wild', 'Breaker' en 'Balls to the Wall' van Accept. -edit- en ook 'Metal Heart' nog even.
2. Meegeholpen aan een middelgrote schoonmaak bij mijn vader thuis. Ik zie er altijd tegenop, maar als 't dan eenmaal maar weer achter de rug is...
3. Door met oude metal op te snorren: 'Restless and Wild', 'Breaker' en 'Balls to the Wall' van Accept. -edit- en ook 'Metal Heart' nog even.
6
geplaatst: 15 januari 2021, 17:11 uur
1. Cadeautje van werk: zak M&M's met een Pathé thuis voucher. Daar weet ik wel raad mee... (de M&M's zijn al bijna op
)
2. De werkweek leuk afgesloten met een online mondeling, daarna nog gezellig zitten kletsen met de student.
3. Lachen om de kat die voor de derde keer deze week van de bank viel tijdens haar dolle tien minuten.
)2. De werkweek leuk afgesloten met een online mondeling, daarna nog gezellig zitten kletsen met de student.
3. Lachen om de kat die voor de derde keer deze week van de bank viel tijdens haar dolle tien minuten.
6
geplaatst: 15 januari 2021, 17:16 uur
1. WEEKEND, moest wel overwerken, maar was eigenlijk een heel fijn werkweekje voor me. Merk toch dat ik, ondanks m'n geestesziekte, redelijk goed overweg kan met alle stress (beter dan veel collega's). Maar morgen wel even lekker uitslapen en uitrusten.
2. Straks genieten van de Nijmeegse klassieker kaasgehakt met de lekkerste Nijmeegse frieten (en salade, en warme groenten) van de enige echte De Plak.
3. Lekker veel luxe theetjes aan het drinken.
2. Straks genieten van de Nijmeegse klassieker kaasgehakt met de lekkerste Nijmeegse frieten (en salade, en warme groenten) van de enige echte De Plak.
4
geplaatst: 15 januari 2021, 17:44 uur
1. Mijn derde vermiste zending uit de UK, besteld via Discogs, is na 8 weken gisteren opgedoken. Zou het na die tijd bijna letterlijk nemen: op de kade in Hull staat bij noordwesten wind iemand in plastic verpakte pakjes in het water te pleuren, die als alles goed gaat in IJmuiden na verloop van tijd worden opgevist.
2. Interlink van mijn draaitafel is zonder kosten door de hifidealer gefikst (gesoldeerd).
3. Heb een Miles Davissie gedaan - So What - en me volledig "Zen" opgesteld bij alle lariekoekberichten die ik vanaf vanochtend overal zag en hoorde opduiken.
2. Interlink van mijn draaitafel is zonder kosten door de hifidealer gefikst (gesoldeerd).
3. Heb een Miles Davissie gedaan - So What - en me volledig "Zen" opgesteld bij alle lariekoekberichten die ik vanaf vanochtend overal zag en hoorde opduiken.
1
Thudd
geplaatst: 15 januari 2021, 18:29 uur
madmadder schreef:
1. WEEKEND, moest wel overwerken, maar was eigenlijk een heel fijn werkweekje voor me. Merk toch dat ik, ondanks m'n geestesziekte, redelijk goed overweg kan met alle stress (beter dan veel collega's). Maar morgen wel even lekker uitslapen en uitrusten.
Madmadder for premier!

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 15 januari 2021, 19:31 uur
2 berichten verwijderd en 1 aangepast i.v.m. politieke uitingen.
2
Thudd
geplaatst: 15 januari 2021, 19:59 uur
3 voor 1 aktie vandaag:
https://i.imgur.com/QydxVJp.jpg
Ik werk hard dus ik wordt op déze wijze 'beloond'...
(?).
https://i.imgur.com/QydxVJp.jpg
Ik werk hard dus ik wordt op déze wijze 'beloond'...
(?).
3
geplaatst: 16 januari 2021, 21:29 uur
1. Traantje gelaten om 10.000 zwaluwen van Spinvis. Wat een nummer!
2. Mario World op de wii uitgespeeld.
3. Sneeuwpret met de Kids.
2. Mario World op de wii uitgespeeld.
3. Sneeuwpret met de Kids.
3
geplaatst: 16 januari 2021, 21:39 uur
madmadder schreef:
DE PLAK & VUURENS

2
geplaatst: 16 januari 2021, 23:38 uur
4
geplaatst: 16 januari 2021, 23:44 uur
1. Sneeuw.
2. Wandelen in de sneeuw.
3. Jazz-avondje op BeatSense.
2. Wandelen in de sneeuw.
3. Jazz-avondje op BeatSense.
* denotes required fields.