De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
3
geplaatst: 19 mei 2021, 11:16 uur
vigil schreef:
Helaas, Kan er weer geen drie verzinnen
Helaas, Kan er weer geen drie verzinnen
1. Fijn om te lezen dat ik hier niet alleen in sta.
Helaas kan ik er niet nog twee verzinnen.
0
geplaatst: 19 mei 2021, 11:31 uur
Een Rotterdammer moet nu toch wel iets leuks kunnen bedenken met een festival in de stad en een derby met publiek aanstaande.

11
geplaatst: 20 mei 2021, 17:41 uur
1. 13 weken verlof gaan NU in
2. 13 weken verlof gaan NU in
3. 13 weken verlof gaan NU in
2. 13 weken verlof gaan NU in
3. 13 weken verlof gaan NU in
0
geplaatst: 20 mei 2021, 20:40 uur
En wanneer start het verlof, beste itchy?
Sinds ik op Facebook koekeloor, ben ik Oost-Indisch doof voor All-Caps.
Sinds ik op Facebook koekeloor, ben ik Oost-Indisch doof voor All-Caps.
1
geplaatst: 20 mei 2021, 20:58 uur
Barney Rubble schreef:
NU/vandaag!
2
geplaatst: 20 mei 2021, 23:11 uur
1. Online Eurovisie party, deel 2
2. Avondwandeling met de bovenbuurvrouw
3. Frietjes eten bij moeders
2. Avondwandeling met de bovenbuurvrouw
3. Frietjes eten bij moeders
10
geplaatst: 24 mei 2021, 16:03 uur
1. Lekker lang weekend
2. Vandaag m'n broer gezien voor het eerst in 15 maanden
3. Zojuist een auto gekocht na 5 autovrije jaren
2. Vandaag m'n broer gezien voor het eerst in 15 maanden
3. Zojuist een auto gekocht na 5 autovrije jaren
6
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 mei 2021, 18:36 uur
1. Mijn rode draad in deze topic: de vliegensvlugge en vingervlugge reactie- en actiesnelheid van Ma Spamalot bij het openen van - alweer - de vierde van vijf zakken Oostenrijkse snoepjes Nimm 2. Nog één zak van een kilo en dan wordt het weeral bestellen, maar het is iedere keer lachen geblazen.
2. Ontvangst van een e-mail en daarna de officiële brief: Covid-19 vaccinaties op 06/06/2021 en 11/07/2021 met Duvel Moortgat, euh neen, Pfizer. Pas na de tweede shot wordt die Corona Coupe aangepakt, mag dat nekmatje eraf. Gedaan met mijn Chippendale look (en gillende deernes en jaloerse venten).
3. Mijn vooraf ingevulde belastingbrief met opnieuw een reuze meevallende (en door mij goed vooraf uitgerekende) batig te betalen saldo. Budget blijft ongeschonden voor het verder vullen van de cd kast.
2. Ontvangst van een e-mail en daarna de officiële brief: Covid-19 vaccinaties op 06/06/2021 en 11/07/2021 met Duvel Moortgat, euh neen, Pfizer. Pas na de tweede shot wordt die Corona Coupe aangepakt, mag dat nekmatje eraf. Gedaan met mijn Chippendale look (en gillende deernes en jaloerse venten).
3. Mijn vooraf ingevulde belastingbrief met opnieuw een reuze meevallende (en door mij goed vooraf uitgerekende) batig te betalen saldo. Budget blijft ongeschonden voor het verder vullen van de cd kast.
5
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 juni 2021, 18:29 uur
Allemaal muziek gerelateerd...
1. Het bericht van Easy Repair in Deinze dat de herstelling van mijn versterker & platendraaier en groot onderhoud van mijn twintig jaar oude stereo-installatie was afgewerkt dus woensdag even in de Spammobiel een retourtje Oostende Deinze gedaan.
2. Na slechts één poging met mijn twee linkerhanden alles in Slot Spamalot kunnen aansluiten en alles zat juist om weer mijn vinylplaten en cd's af te spelen.
3. Het ware genot om weer eens mijn muziek door die luidsprekers te kunnen jagen en weer in mijn kasten te kunnen spitten: veel Metal natuurlijk, maar ook die mooie box van Klara Top 100.
Sentimenteel? Misschien. Je weet maar wat je mist als je het niet hebt. Een diepe buiging voor Easy Repair om mijn ondertussen vintage installatie op punt te zetten. Ik houd van het normale leven, keep it simple en carpe diem!
1. Het bericht van Easy Repair in Deinze dat de herstelling van mijn versterker & platendraaier en groot onderhoud van mijn twintig jaar oude stereo-installatie was afgewerkt dus woensdag even in de Spammobiel een retourtje Oostende Deinze gedaan.
2. Na slechts één poging met mijn twee linkerhanden alles in Slot Spamalot kunnen aansluiten en alles zat juist om weer mijn vinylplaten en cd's af te spelen.
3. Het ware genot om weer eens mijn muziek door die luidsprekers te kunnen jagen en weer in mijn kasten te kunnen spitten: veel Metal natuurlijk, maar ook die mooie box van Klara Top 100.
Sentimenteel? Misschien. Je weet maar wat je mist als je het niet hebt. Een diepe buiging voor Easy Repair om mijn ondertussen vintage installatie op punt te zetten. Ik houd van het normale leven, keep it simple en carpe diem!
2
geplaatst: 10 juni 2021, 21:27 uur
1. Een zeldzame fietstocht door een mooi natuur-/landbouwgebied. Vervolgens:
2. Een gezellige BBQ met een paar biertjes erbij op een lekker rustig vakantiepark. Tenslotte:
3. Op het einde van die terugweg vier schaars geklede jongedames in een paradijselijk landelijke omgeving in de gloed van een sprookjesachtige zonsondergang mogen gadeslaan (ze waren vast bezig met één of andere shoot voor hun Instagram?) - gedaan alsof dat heel normaal was, niet blijven staren en maar weer op huis aan...
2. Een gezellige BBQ met een paar biertjes erbij op een lekker rustig vakantiepark. Tenslotte:
3. Op het einde van die terugweg vier schaars geklede jongedames in een paradijselijk landelijke omgeving in de gloed van een sprookjesachtige zonsondergang mogen gadeslaan (ze waren vast bezig met één of andere shoot voor hun Instagram?) - gedaan alsof dat heel normaal was, niet blijven staren en maar weer op huis aan...
3
geplaatst: 11 juni 2021, 06:46 uur
0
geplaatst: 11 juni 2021, 07:10 uur
Haha Aadje, bij ons om de hoek PSV spelers gaan daar ook naar toe
EK, heerlijk en wat zullen wij hier als mume-'ers samen van genieten

0
geplaatst: 11 juni 2021, 07:15 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Ja, misschien dat de mods in het kader van dit verbindende evenement even wat meer willen toelaten in het Algemene Sporttopic dat nu op sterven na dood is?

5
geplaatst: 12 juni 2021, 15:36 uur
Vandaag is een mooie dag. Niet te warm. Niet te koud. De wind is wellicht wat hard, maar niet echt iets om over te klagen. Het is mooi weer dus, dat is fijn.
Voetbal, drie wedstrijden per dag. Bij een minder spannende wedstrijd, geluid uit en muziek aan. Genieten, dus ook fijn.
Koffie. Koffie is altijd fijn, maar dat is niet echt een gebeurtenis. Dus dan wil ik graag verwijzen naar het eerste slokje koffie toen ik wakker werd.
Voetbal, drie wedstrijden per dag. Bij een minder spannende wedstrijd, geluid uit en muziek aan. Genieten, dus ook fijn.
Koffie. Koffie is altijd fijn, maar dat is niet echt een gebeurtenis. Dus dan wil ik graag verwijzen naar het eerste slokje koffie toen ik wakker werd.
5
geplaatst: 12 juni 2021, 17:57 uur
1. Terug in de tijd gegaan vandaag. Volgens de overlevering schijn ik als baby mijn dagen voornamelijk gesleten te hebben met het bestuderen van de blaadjes van de perenboom in de achtertuin van het ouderlijk huis, waar ik vanuit de box in liggende positie een zeer goed uitzicht op had. In alle onderkomens die ik na het uitvliegen heb bewoond, was soms wel een dakterras en/of balkon aanwezig, maar nooit een tuin - sinds mijn laatste verhuizing beschik ik voor het eerst over een achtertuin. Vandaag heb ik een oud matrasje buiten gelegd en de blaadjes van de bomen boven mij aan een nadere inspectie onderworpen.
2. Bovenstaande "aangevuld" met de zaterdagkranten, croissantjes en bliepjesmuziek.
3. Mijn studenten waren deze week aan het knutselen en vroegen of er een muziekje op mocht, waar ik mee instemde. Ik vreesde even op allerlei autotune-materiaal "getrakteerd" te worden, maar dat bleek een vooroordeel: binnen een halfuur kwamen Frank Sinatra, A-HA en Michael Jackson voorbij in lokaal 0.17.
2. Bovenstaande "aangevuld" met de zaterdagkranten, croissantjes en bliepjesmuziek.
3. Mijn studenten waren deze week aan het knutselen en vroegen of er een muziekje op mocht, waar ik mee instemde. Ik vreesde even op allerlei autotune-materiaal "getrakteerd" te worden, maar dat bleek een vooroordeel: binnen een halfuur kwamen Frank Sinatra, A-HA en Michael Jackson voorbij in lokaal 0.17.
5
geplaatst: 15 juni 2021, 14:59 uur
1. Mijn balkon is nu helemaal ingericht en het is een heel fijn plekje om te zitten.
2. Plaatje verkocht via discogs, voor meer dan 250 euro. Geen idee wat ik er ooit voor betaald heb, maar het was in ieder geval een goede investering.
3. Nieuwe batch falafel en banana bread zijn in de maak.
2. Plaatje verkocht via discogs, voor meer dan 250 euro. Geen idee wat ik er ooit voor betaald heb, maar het was in ieder geval een goede investering.
3. Nieuwe batch falafel en banana bread zijn in de maak.
7
Onweerwolf
geplaatst: 15 juni 2021, 15:59 uur
1. Zojuist toegetreden tot het Pfizer legioen! 
2. Een e-Reader gekocht
3. De koffie is klaar en dat exact om vier uur.

2. Een e-Reader gekocht
3. De koffie is klaar en dat exact om vier uur.
5
Mssr Renard
geplaatst: 29 juli 2021, 09:33 uur
1. We hebben een vaatwasser! Voor het eerst in mijn leven en het voelt nog vreemd.
2. Trigië Integraal volume 3 is uit en binnen en inmiddels alweer uitgelezen!
3. Volgende week maandag mijn tweede vaccinatie. Ben vanaf dan toch minder angstig, maar zal de mondkap blijven dragen en afstand bewaren (dat laatste vind ik uberhaupt niet moeilijk).
2. Trigië Integraal volume 3 is uit en binnen en inmiddels alweer uitgelezen!
3. Volgende week maandag mijn tweede vaccinatie. Ben vanaf dan toch minder angstig, maar zal de mondkap blijven dragen en afstand bewaren (dat laatste vind ik uberhaupt niet moeilijk).
7
geplaatst: 29 juli 2021, 14:31 uur
1. Gisteren voor het eerst in mijn leven mijn eigen vaat gewassen met een vaatwasser (niet die van Mssr Renard)
2. Voor het eerst in bijna een jaar weer naar een museum geweest.
3. Deze week lekker vrij, was ik na 9 maanden bijna non-stop (thuis)werken wel aan toe.
2. Voor het eerst in bijna een jaar weer naar een museum geweest.
3. Deze week lekker vrij, was ik na 9 maanden bijna non-stop (thuis)werken wel aan toe.
3
geplaatst: 29 juli 2021, 14:40 uur
1. de vaatwasser heeft hier gisteren ook gedraaid
2. na zestien maanden de resultaten van een groot project kunnen delen met de buitenwereld
3. ik volg nu cursussen paleografie en python, het verschil kan niet groter zijn
2. na zestien maanden de resultaten van een groot project kunnen delen met de buitenwereld
3. ik volg nu cursussen paleografie en python, het verschil kan niet groter zijn

8
geplaatst: 29 juli 2021, 15:04 uur
1. Het is bijzonder fijn te merken dat vaatwassers in de mode zijn.
2. Gisteren bijna 12 km kunnen hardlopen, dat was lang geleden.
3. Vandaag eens gaan kijken welke plaat bovenaan de rotatielijst op MuMe stond en die spontaan gedraaid. Blue Weekend van Wolf Alice kwam meteen goed binnen!
2. Gisteren bijna 12 km kunnen hardlopen, dat was lang geleden.
3. Vandaag eens gaan kijken welke plaat bovenaan de rotatielijst op MuMe stond en die spontaan gedraaid. Blue Weekend van Wolf Alice kwam meteen goed binnen!
4
geplaatst: 29 juli 2021, 22:28 uur
1. Vijf kittens
2. Bijna vakantie
3. Behoorlijk wat geld teruggekregen van m'n oude energieleverancier, blijkbaar verstook ik weinig energie in m'n nieuwe huis
2. Bijna vakantie
3. Behoorlijk wat geld teruggekregen van m'n oude energieleverancier, blijkbaar verstook ik weinig energie in m'n nieuwe huis
2
Mssr Renard
geplaatst: 2 augustus 2021, 08:35 uur
1. Vandaag mijn tweede vaccinatie halen.
2. Dit weekend echt erg fijne lp's gekocht: Yusef Lateef, Hour Glass, CrosbyNash, Stills-Young Band, Delaney, Bonnie & Friends.
3. Op kantoor werken is verschoven naar minikaal oktober. En dat vind ik helemaal prima.
2. Dit weekend echt erg fijne lp's gekocht: Yusef Lateef, Hour Glass, CrosbyNash, Stills-Young Band, Delaney, Bonnie & Friends.
3. Op kantoor werken is verschoven naar minikaal oktober. En dat vind ik helemaal prima.
3
geplaatst: 2 augustus 2021, 10:37 uur
1) Vandaag voor een weekje met het gezin naar het Lake District, lekker veel wandelen, uitrusten en wellicht komen we Ricki nog tegen (want Greg is helaas niet meer).
2) Een paar fijne, kleine platenzaakjes aldaar, gerund door echte liefhebbers, we gaan weer eens rondsnuffelen.
3) En over een maand wéér twee weken vakantie.
2) Een paar fijne, kleine platenzaakjes aldaar, gerund door echte liefhebbers, we gaan weer eens rondsnuffelen.
3) En over een maand wéér twee weken vakantie.

4
Mssr Renard
geplaatst: 4 augustus 2021, 08:38 uur
1. Ik wordt senior archiefmedewerker.
2. Het zelfgemaakte horraam werkt! Een muggenloze nacht gehad!
3. Vandaag de lang-naar-gezochte Gov't Mule - The Deep End (150,=) ophalen bij postnl-punt.
2. Het zelfgemaakte horraam werkt! Een muggenloze nacht gehad!
3. Vandaag de lang-naar-gezochte Gov't Mule - The Deep End (150,=) ophalen bij postnl-punt.
2
geplaatst: 4 augustus 2021, 18:24 uur
1. Het hardlopen gaat eindelijk weer lekker. Zaterdag veertien kilometer gelopen, dus de City Pier City volgende maand moet ook wel gaan lukken.
2. Vandaag op de fiets wat cd's wezen ophalen. De buienapps gaven aan dat het droog zou blijven, maar wie gelooft die nog... Anyway, de beweging was lekker.
3. De tweede prik is nu volledig ingedaald, vanaf vandaag ben ik onkwetsbaar.
2. Vandaag op de fiets wat cd's wezen ophalen. De buienapps gaven aan dat het droog zou blijven, maar wie gelooft die nog... Anyway, de beweging was lekker.
3. De tweede prik is nu volledig ingedaald, vanaf vandaag ben ik onkwetsbaar.
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 augustus 2021, 18:57 uur
Snap jij het dat sommigen van jonger dan wij die tweede prik al meer dan een maand hebben?
* denotes required fields.