menu

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
avatar van madmadder
1. Eerste brief naar mijn nieuwe Belgische penvriend op de bus gedaan.
2. Totaal verslaafd aan het nieuwe emopop-album van nothing, nowhere. Ok, Lana gaat er misschien nog wel overheen, maar als deze niet ergens in de hoogste regionen van mijn jaarlijst gaat opduiken weet ik het ook niet meer.
3. Vandaag lekker veel koken en verder lezen in Another Country van James Baldwin. Wat een heerlijk boek.

avatar van Rudi S
Gretz schreef:

2. Op knullige wijze m'n portemonnee verloren, Overreden en nu zonder rits


Geluk zit 'm vaak in de kleine dingen van het leven.

avatar van herman
GrafGantz schreef:
(quote)


Pardon? En ik maar denken dat dit zo'n rustige nette wijk is

Ja, normaal wel. En sindsdien ook weer gelukkig.

1. Ik word wel blij van de 'reels'-functie van Instagram. Vooral de dansfilmpjes op Boney M's Rasputin zijn kostelijk vermaak.
2. Goed gesprek met mijn soort van leidinggevende vanochtend.
3. Leuk blokje gelopen door de kop van Zuid, Katendrecht en de Afrikaanderwijk.

avatar van Brunniepoo
1. Vandaag processen-verbaal van de verkiezingen in lopen voeren. Waren vroeg klaar, werk gaf wel voldoening en leuk om een aantal collega's weer te zien.
2. Ook weer een lekker stuk kunnen fietsen.
3. Fles Kruìde Baggâh gekocht. Ben benieuwd.

avatar van Sir Spamalot
Vandaag zelfs vijf fijne gebeurtenissen, één per kilo, daar zijn ze weer (zie een aantal van mijn vorige berichten).

https://ibb.co/nf4bZ0Z

avatar van Kronos
Sir Spamalot schreef:
"Music is the answer." [...] dat Duvel een... Duvel uitbrengt met alcoholpercentage van 6,66%

Dan moet Dickinson dringend een tekst aanpassen: 6! 66!!, the number of the beer!

avatar van staralfur
1. Vandaag weer een live les mogen geven, ik had de studenten al meer dan een jaar niet gezien en het was erg gezellig.
2. Na het werk even bij m'n moeder op bezoek geweest, even bijkletsen en eten.
3. Online quiz met m'n vaste pubquiz groepje was een goede afsluiting van deze fijne dag.

avatar van ZAP!
Voyage au Bout de la Nuit - Louis-Ferdinand Céline (1932) aan het lezen, wat telt voor minstens 3 fijne gebeurtenissen.

avatar van Gretz
1. Productief dagje verhuizen
2. Eefje heeft gewoon 2 (!!) Edisons gewonnen, waaronder de allerbelangrijkste voor Beste Album!
3. Sophie Straat - de revelatie van 2020 - gaat ook met een Edison naar huis!

1. Een doos wijn uit Frankrijk ontvangen. Morgen (schat ik) moet ik de helft delen met de visite uit Nederland.
2. Het viel me op dat een wandeling naar de Bio-super me ongelofelijk veel moeite kostte door het onkruid tussen de tegeltjes een weg te banen naar het beoogde doel..Hulde daarvoor.
3. Het publiek in een Bio-Laden best wel sociaal is. Niet voor kruipt. Sterker nog. Ze laten mensen in een rolstoel en met rollator voor gaan.
4. Niet toegestaan, maar soit. het geloof in de sociale Menschheid is niet verschwunden.

avatar van Rudi S
Jan uit Berlijn schreef:
1. Een doos wijn uit Frankrijk ontvangen. Morgen (schat ik) moet ik de helft delen met de visite uit Nederland.


Nemen jullie Frau Merkel ( lock down) niet serieus?

avatar van Gretz
Jan uit Berlijn schreef:

3. Het publiek in een Bio-Laden best wel sociaal is. Niet voor kruipt. Sterker nog. Ze laten mensen in een rolstoel en met rollator voor gaan.

Ik las Bin Laden

Rudi S schreef:
(quote)


Nemen jullie Frau Merkel ( lock down) niet serieus?


Uiteraard. Je zou niet streng maar rechtvaardig door haar toegesproken willen worden
De visite bestaat uit mijn moeder en een vriendin, die m'n zus zou kunnen zijn.

Gretz schreef:
(quote)

Ik las Bin Laden


Die zou er een deurverbod gekregen hebben. Terecht lijkt me.

avatar van Rudi S
Jan uit Berlijn schreef:


en een vriendin, die m'n zus zou kunnen zijn.


ik weet niet of ik daar blij mee zou zijn

avatar van staralfur
1. Op bezoek bij mijn broer en schoonzus, die pas geleden zijn verhuisd.
2. Toen ik naar huis ging kreeg ik een krat vol platen mee, die van de moeder van mijn schoonzus zijn geweest. Een enorm goede collectie! Ik ben nu de lp's aan het uitzoeken en ze krijgen een mooie plek in mijn platenkast.
3. Avondeten was zeer geslaagd, met een zelfgemaakt broccoli-zoete aardappelsoepje en vegaburger.

Rudi S schreef:
(quote)


ik weet niet of ik daar blij mee zou zijn


Dat hoeft ook niet. Ze komt naar mij toe .

avatar van dix
dix
1. Zonnetje
2. 0-3, 0-4 en 0-5
3. Een gelijkmaker op een ander veld door iemand wiens naam mij in de oren klonk als Ikaniks.

avatar van herman
1. Getennist op nieuwe gravelbanen, het weer zat ook mee.
2. In korte broek buiten.
3. Voor het eerst in ruim een jaar eens op kantoor geweest. Nieuw kantoor op 20 hoog, met uitzicht op zowel Rotterdam-Zuid als -Noord van 20 hoog (en in de verte o.a. Den Haag). Dat is fijn, maar nog fijner was het wat mensen die ik alleen digitaal kende te ontmoeten.

avatar van staralfur
1. Vier uur in de tuin gewerkt, in de zon.
2. Nieuw recept geprobeerd: bloemkool curry met peultjes.
3. Vegan Ben & Jerry's als toetje.

Dim
1. Afgelopen weekend werd onze (ik heb een broer en een zus) vader 70 jaar en dit hebben we gevierd met een online "down memory lane", waar ik als quizmaster mocht fungeren. We hopen het natuurlijk in de zomer "in real life" over te kunnen doen maar het was een uitermate geslaagde middag.
2. Vandaag: croissantje, krantje, zonnetje, bankje. Hoe eenvoudig kan het zijn.
3. Mijn oud-leerlingen ( groep 8 ) hebben een aan mij geadresseerde brief naar hun oude basisschool (waar ik niet meer werk; ik werd er door de administratie op geattendeerd) gestuurd over hun eerste jaar op de middelbare school waarin ze stellen dat het erg goed met ze gaat maar dat ze mij soms wel missen. Hoe schattig.

avatar van madmadder
1. Het gaat de laatste weken niet zo goed, maar vandaag nog geen paniekaanval gehad.
2. Op de fiets viel mijn iPhone uit mijn broekzak, maar hij is wonder boven wonder nog helemaal heel.
3. Bijna een week geen letter gelezen (dat is voor mij een eeuwigheid), maar vanmiddag weer begonnen in een boek en dat is volgens mij het beste boek dat ik op dit moment zou kunnen lezen (Buzz Aldrin, Waar Ben Je Gebleven?)

avatar van Sir Spamalot
1. Ondanks een voorbije vakantieweek toch vier dagen gewerkt om een enorme achterstand in alles in te halen en dan plots vrijdagmiddag "foert" kunnen zeggen en in mijn zetel een boek beginnen lezen. Ontspannen met een... Jack Reacher.
2. Enerzijds zien dat de eerste kilo Oostenrijkse snoepjes alweer op is (Ma Spamalot toch) en anderzijds weten dat er nog vier kilo liggen te wachten. Voorraadbeheer.
3. Eindelijk nog eens kunnen bijpraten met mijn beste vriend ter wereld, mijn peetzoon, het was alweer zo lang geleden. Opeens viel die stress van die voorbije werk/vakantieweek van mij af. Meer!

avatar van madmadder
1. Ik heb mijn superlelijke, knalpaarse, überbarokke bank vervangen door een fijne, doodnormale, grijze hoekbank.
2. Kindje van mijn vrienden is helemaal verliefd op het boek dat ik hem kado heb gedaan voor zijn verjaardag.
3. Iedere dag hardlopen, fietsen, wandelen.

avatar van staralfur
1. Voor het eerst sinds oktober (?) live muziek gehoord in Doornroosje. Ik heb zittend 'gedanst' en stiekem een beetje meegezongen.
2. Vergaderen aan het eind van de dag is iets minder erg als het in het zonnetje gebeurt.
3. Mijn plantjes groeien als een malle, balkon wordt steeds groener en fleuriger.

avatar van ZAP!
staralfur schreef:
...Ik heb zittend 'gedanst' en stiekem een beetje meegezongen...
"Ik hoop dat je het leuk vond." ref.

Kassper
1. Zoon naar school gebracht/gehaald.
2. Mooi weer.
3. Lekker geluierd.

avatar van luigifort
1. Morgen terrassen open tot 20u.
2. Morgen zwembad weer open.
3. Morgen sekswerkers weer open.

avatar van Rudi S
luigifort schreef:
1. Morgen terrassen open tot 20u.
2. Morgen zwembad weer open.
3. Morgen sekswerkers weer open.


1. Lekker glaasje drinken dan.
2. Daarna nog even op afspraak baantjes zwemmen.
3. In de avond voetballen kijken
voor de haters is er songfestival

avatar van vigil
Helaas, Kan er weer geen drie verzinnen

Gast
geplaatst: vandaag om 09:32 uur

geplaatst: vandaag om 09:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.