De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
9
geplaatst: 5 oktober 2021, 13:39 uur
1. Langer dan een jaar uitgehouden als crewlid.
2. 2/3 van mijn vakantie zit erop na een jaar geleden succesvol van baan te zijn veranderd.
3. Eerste tattoo laten zetten. De 'S' van Saxon over een litteken op een onderarm (de 'Destiny' - 'S' zonder kartelranden).
2. 2/3 van mijn vakantie zit erop na een jaar geleden succesvol van baan te zijn veranderd.
3. Eerste tattoo laten zetten. De 'S' van Saxon over een litteken op een onderarm (de 'Destiny' - 'S' zonder kartelranden).
8
geplaatst: 6 oktober 2021, 19:22 uur
1. Afgelopen weekend naar Zuid-Limburg geweest voor het Wanderlöss-festival, waarvoor ik kaartjes had gewonnen via St. Paul's Tivoli Quiz. Mijn eerste echte livemuziek sinds oktober 2019, en dat op bijzondere locaties, zoals een kloosterbibliotheek die niet had misstaan in een Harry Potter-film (o.a. Robin Kester gezien daar), vanuit een stoomtrein op een oud stationnetje (Spinvis), een fanfarezaal (Mauskovic Dance Band, Dans Dans) en een afgebrand en deels gerestaureerd oud klooster.
2. Veel en lekker gewandeld ook, ondanks dat de zondag wat nat was.
3. Vandaag een dagje vrij en een beetje geklust, o.a. eindelijk glazen deuren in de kledingkast gezet.
2. Veel en lekker gewandeld ook, ondanks dat de zondag wat nat was.
3. Vandaag een dagje vrij en een beetje geklust, o.a. eindelijk glazen deuren in de kledingkast gezet.
2
Jeve
geplaatst: 7 oktober 2021, 06:53 uur
1. Zaterdag a.s. eindelijk met the family naar No Time To Die in de bioscoop.
2. Lekker geslapen vannacht.
3. Vandaag aflevering 7 van seizoen 1 Breaking Bad kijken samen met mijn zoon van net 16 jaar; had deze serie al in z'n geheel in 2014 opgeslokt. Nu nog 'n keer.
2. Lekker geslapen vannacht.
3. Vandaag aflevering 7 van seizoen 1 Breaking Bad kijken samen met mijn zoon van net 16 jaar; had deze serie al in z'n geheel in 2014 opgeslokt. Nu nog 'n keer.
0
Jeve
geplaatst: 7 oktober 2021, 11:41 uur
[quote]Jeve schreef:
2. Lekker geslapen vannacht.[quote]
Heb jij vannacht ook lekker geslapen ZAP! ??

2. Lekker geslapen vannacht.[quote]
Heb jij vannacht ook lekker geslapen ZAP! ??

4
geplaatst: 7 oktober 2021, 12:39 uur
1. Ik heb net nog even een paar uurtjes kunnen meepikken (+/- 8:00-11:00u)
2. Straks naar de kringloopwinkel, boekenzoeken -edit/resultaat: 15 stuks!
/edit-
3. Eindelijk - mijn papieren QR-code is in de maak (wat een gedoe), voor die ene keer dat we eens buiten de deur gaan eten...
2. Straks naar de kringloopwinkel, boekenzoeken -edit/resultaat: 15 stuks!
/edit-3. Eindelijk - mijn papieren QR-code is in de maak (wat een gedoe), voor die ene keer dat we eens buiten de deur gaan eten...
6
geplaatst: 7 oktober 2021, 16:36 uur
1. 220 geluidsdragers naar de kringloop gebracht (105 lp's, 111 cd's en 4 muziekdvd's).
2. Men was er blij mee en ik met de ruimtebesparing.
3. Cadeaubon van Bol gekregen omdat ik zo vriendelijk was een dubbel geleverde Rumours te retourneren.
En verder genoten van het mooie weer middels een wandeling, vanavond maar weer even lopen.
2. Men was er blij mee en ik met de ruimtebesparing.
3. Cadeaubon van Bol gekregen omdat ik zo vriendelijk was een dubbel geleverde Rumours te retourneren.
En verder genoten van het mooie weer middels een wandeling, vanavond maar weer even lopen.

5
Mssr Renard
geplaatst: 7 oktober 2021, 16:38 uur
1. Vanavond voor het eerst sinds de zomer(?) uit eten. Fijn de QR-code testen die ik op mijn telefoon heb (ik ben moderner dan ik dacht). We eten Thais!
2. Met dezelfde QR-code naar een voorstelling van een taalkunstenaar. In de Kleine Komedie. Hij heet Ronald Snijders. Geweldig!
3. Deze plaat: Daniel Herskedal - Harbour (2021) - MusicMeter.nl
2. Met dezelfde QR-code naar een voorstelling van een taalkunstenaar. In de Kleine Komedie. Hij heet Ronald Snijders. Geweldig!
0
Jeve
geplaatst: 7 oktober 2021, 17:06 uur
Mssr Renard schreef:
1. Vanavond voor het eerst sinds de zomer(?) uit eten. Fijn de QR-code testen die ik op mijn telefoon heb (ik ben moderner dan ik dacht). We eten Thais!
2. Met dezelfde QR-code naar een voorstelling van taalkunstenaar. In de Kleine Komedie. Hij heet Ronald Snijders. Geweldig!
2. Met dezelfde QR-code naar een voorstelling van taalkunstenaar. In de Kleine Komedie. Hij heet Ronald Snijders. Geweldig!
Veel plezier Mssr Renard en bedankt voor de tip mbt Herskedal!
1
geplaatst: 7 oktober 2021, 17:47 uur
Mssr Renard schreef:
...Hij heet Ronald Snijders. Geweldig!...
Die ken ik wel, heeft ook wat dingetjes op teevee gedaan. Wel grappig af en toe....Hij heet Ronald Snijders. Geweldig!...
3
geplaatst: 7 oktober 2021, 17:50 uur
1. ZAP en Mssr Renard hebben een QR-code en gaan samen uit eten.
5
geplaatst: 7 oktober 2021, 18:53 uur
1. Roadtrip door de Achterhoek.
2. Puppy's en iets grotere honden geaaid.
3. Weer wat verkocht via Vinted.
2. Puppy's en iets grotere honden geaaid.
3. Weer wat verkocht via Vinted.
2
Jeve
geplaatst: 9 oktober 2021, 12:49 uur
1. Zon schijnt heerlijk in de woonkamer.
2. Zometeen natte(?) kwalificatie F1 Turkey, gevolgd door Ronde van Lombardije.
3. Morgen wedstrijd F1 Turkey.
2. Zometeen natte(?) kwalificatie F1 Turkey, gevolgd door Ronde van Lombardije.
3. Morgen wedstrijd F1 Turkey.
7
geplaatst: 9 oktober 2021, 13:09 uur
1. Gisteren een lunch genoten bij museumrestaurant De Ar in Westerbork. Bekend terrein (Westerbork dus) voor MM' er trebremmit, 'if memmerie smurfs'.
2. Onderweg kregen we van tegenliggers middels knipperlichtsignalen de hint dat één van onze koplampen defect was. Na één telefoontje konden we meteen na de lunch terecht bij een garage waar het euvel meteen verholpen werd.
3. Gistermiddag voor het eerst weer een andere vrouw gekust dan mijn eigen lief.
2. Onderweg kregen we van tegenliggers middels knipperlichtsignalen de hint dat één van onze koplampen defect was. Na één telefoontje konden we meteen na de lunch terecht bij een garage waar het euvel meteen verholpen werd.
3. Gistermiddag voor het eerst weer een andere vrouw gekust dan mijn eigen lief.
7
Mssr Renard
geplaatst: 9 oktober 2021, 16:51 uur
1. Een korte maar erg avontuurlijke wandeling gemaakt door het puinhoop-gebied Noorder-IJplas, met uitzicht over het Westerhavengebied en de skyline van Amsterdam.
2. Bij de Jumbo een Special Edition Zero Sugar Cola Strawberry Flavour Cream gekocht omdat ik het wel wilde proberen. Nog nooit zoiets zoets geproefd.
3. Mijn gehele baard en snor weggehaald, omdat ik toch niet weet hoe ik dat moet verzorgen. Ik lijk gelijk 20 jaar jonger. En ik brom minder (denk ik).
2. Bij de Jumbo een Special Edition Zero Sugar Cola Strawberry Flavour Cream gekocht omdat ik het wel wilde proberen. Nog nooit zoiets zoets geproefd.
3. Mijn gehele baard en snor weggehaald, omdat ik toch niet weet hoe ik dat moet verzorgen. Ik lijk gelijk 20 jaar jonger. En ik brom minder (denk ik).
2
geplaatst: 9 oktober 2021, 18:22 uur
nlkink schreef:
1. Gisteren een lunch genoten bij museumrestaurant De Ar in Westerbork. Bekend terrein (Westerbork dus) voor MM' er trebremmit, 'if memmerie smurfs'.
De eigenaar is ex keeper van Emmen. Heb je bruine bonen gehad?

4
geplaatst: 9 oktober 2021, 19:41 uur
Broodje Bork. Daar rijden we regelmatig voor naar Westerbork. Erg lekker.
Dat de eigenaar in de voetballerij iets heeft betekend wist ik niet maar ik ben dan ook één van de in totaal zes of zeven Nederlandse mannen die niet in voetbal is geïnteresseerd.
In 1987 heb ik een dag onwetend in het Rooms Katholieke Ziekenhuis te Groningen gezelschap gehad van John de Wolf. Ik kwam er dankzij mijn vader pas 's avonds tijdens bezoekuur achter met wie ik op dezelfde afdeling lag.
Dat de eigenaar in de voetballerij iets heeft betekend wist ik niet maar ik ben dan ook één van de in totaal zes of zeven Nederlandse mannen die niet in voetbal is geïnteresseerd.
In 1987 heb ik een dag onwetend in het Rooms Katholieke Ziekenhuis te Groningen gezelschap gehad van John de Wolf. Ik kwam er dankzij mijn vader pas 's avonds tijdens bezoekuur achter met wie ik op dezelfde afdeling lag.
6
lambfv2
geplaatst: 9 oktober 2021, 22:18 uur
1. Het was lekker weer.
2. Het was erg lekker weer.
3. Lekker weer.
2. Het was erg lekker weer.
3. Lekker weer.
7
geplaatst: 9 oktober 2021, 23:36 uur
1. Fijne wandeling kort na zonsopgang vanmorgen
2. Hele trits kadootjes van m'n vrouw gehad omdat ik zo'n toffe peer ben
3. Morgen 12-jarig relationeel jubileum, al zijn we nog maar 4 jaar getrouwd
2. Hele trits kadootjes van m'n vrouw gehad omdat ik zo'n toffe peer ben
3. Morgen 12-jarig relationeel jubileum, al zijn we nog maar 4 jaar getrouwd
5
Jan uit Berlijn
geplaatst: 10 oktober 2021, 01:15 uur
1. Voetreflexmassage.
2. Nagenieten van nr. 1.
3. Bayrisch eten met zoentjes voor de bediening.
2. Nagenieten van nr. 1.
3. Bayrisch eten met zoentjes voor de bediening.
8
geplaatst: 10 oktober 2021, 18:01 uur
1. Om 9:15 gestart met een prachtige wandeling rondom de Duivelsberg, bij Berg & Dal.
2. Rond het middaguur werd het dermate druk dat ik besloot een lunch te nuttigen bij het gelijknamige pannenkoekenrestaurant.
3. Mijn docenten cjp pas geactiveerd en direct een concertkaartje met korting gekocht.
2. Rond het middaguur werd het dermate druk dat ik besloot een lunch te nuttigen bij het gelijknamige pannenkoekenrestaurant.
3. Mijn docenten cjp pas geactiveerd en direct een concertkaartje met korting gekocht.
6
Mssr Renard
geplaatst: 10 oktober 2021, 19:33 uur
1. Ietwat warme maar toch prachtige herfstdag
2. Heerlijke (gemiddelde maar aangename) wandeling van 15,5km over de Utrechtse Heuvelrug
3. De nieuwe Roodhaar is uit, en ligt hier voor me. Vanavond lekker verslinden.
2. Heerlijke (gemiddelde maar aangename) wandeling van 15,5km over de Utrechtse Heuvelrug
3. De nieuwe Roodhaar is uit, en ligt hier voor me. Vanavond lekker verslinden.
6
geplaatst: 19 oktober 2021, 17:47 uur
1. Een deel van deze preek meegekregen, op zich niet fijn, maar wel mogen beseffen hoe bevoorrecht ik ben dat ik nooit meer naar de kerk hoef!
2. Eindelijk heb ik een legitieme reden om twee verschillende sokken te dragen (van 2 paar had er elk een gat), iets wat normaal gesproken alleen weggelegd is voor verstrooide genieën.
3. Een dagpauwoog bevrijd die gevangen zat achter de vitrage (het was niet bij mij thuis, ik heb natuurlijk geen vitrage).
2. Eindelijk heb ik een legitieme reden om twee verschillende sokken te dragen (van 2 paar had er elk een gat), iets wat normaal gesproken alleen weggelegd is voor verstrooide genieën.
3. Een dagpauwoog bevrijd die gevangen zat achter de vitrage (het was niet bij mij thuis, ik heb natuurlijk geen vitrage).
6
Mssr Renard
geplaatst: 21 oktober 2021, 12:00 uur
1. Helemaal in een Coltrane-flow beland
2. Treinreis voor onze huwelijksreis (naar Nassau (Lahn)) is geboekt
3. Heerlijk guur herfstweer. Vanochtend flink de druppels op mijn gezicht laten kletteren. Hier geniet ik nou van.
2. Treinreis voor onze huwelijksreis (naar Nassau (Lahn)) is geboekt
3. Heerlijk guur herfstweer. Vanochtend flink de druppels op mijn gezicht laten kletteren. Hier geniet ik nou van.
6
geplaatst: 24 oktober 2021, 22:00 uur
1. Lang weekend Vlieland achter de rug, met twee extreem zonnige dagen. De regendagen waren ook erg mooi...
2. Met een soort speedboot tochtje langs de zandbanken waar veel zeehonden te zien waren.
3. Appje van collega of ik mee wil naar Terschelling, excursie met de laatstejaars. In de meivakantie dus weer naar het waddengebied, wat een straf.
2. Met een soort speedboot tochtje langs de zandbanken waar veel zeehonden te zien waren.
3. Appje van collega of ik mee wil naar Terschelling, excursie met de laatstejaars. In de meivakantie dus weer naar het waddengebied, wat een straf.

6
geplaatst: 24 oktober 2021, 22:15 uur
1. Afgesproken met een vriend (en zijn vriendin) die ik sinds corona nog niet had gezien en ook een kleine rondleiding gegeven door Rotterdam, aangezien zijn vriendin hier nog nooit was geweest.
2. Daarna een paar uur in de zon op het terras gezeten.
3. Flink geïnvesteerd in nieuwe tenniskleding, ook voor het winterseizoen.
2. Daarna een paar uur in de zon op het terras gezeten.
3. Flink geïnvesteerd in nieuwe tenniskleding, ook voor het winterseizoen.
4
Jan uit Berlijn
geplaatst: 24 oktober 2021, 22:33 uur
1. Voor het eerst sinds een jaar of 2 weer gaan squashen.
2. Erna een vers sinaasappel-drankje gedaan.
3. De verloren kilo's (of grammen) aangevuld met een Meisterburger (Bacon, gebratene Zwiebeln, Barbecue Sauce, Senf, Eisbergsalat, Tomate, Dillgurke, Mayo) én chili friet (Chili con Carne, Jalapeños, gebratene Zwiebeln)
2. Erna een vers sinaasappel-drankje gedaan.
3. De verloren kilo's (of grammen) aangevuld met een Meisterburger (Bacon, gebratene Zwiebeln, Barbecue Sauce, Senf, Eisbergsalat, Tomate, Dillgurke, Mayo) én chili friet (Chili con Carne, Jalapeños, gebratene Zwiebeln)
6
geplaatst: 24 oktober 2021, 23:19 uur
1. Gisteren een fantastische bruiloft bezocht van twee goede vrienden die na 2x uitstellen eindelijk hun huwelijk mochten vieren
2. Vandaag m'n (tot voorheen niet al te fraaie) tuin/terras eens goed opgeruimd en mooier ingericht, met hulp van de lieve buurvrouw
Daarna de wedstrijd gaan kijken in een volkscafé in Zaltbommel
3. Magische tijden in Amsterdam ❌❌❌ (En sowieso voor de Nederlandse sport in het algemeen. Meer hoef ik niet te zeggen toch?)
2. Vandaag m'n (tot voorheen niet al te fraaie) tuin/terras eens goed opgeruimd en mooier ingericht, met hulp van de lieve buurvrouw
Daarna de wedstrijd gaan kijken in een volkscafé in Zaltbommel 3. Magische tijden in Amsterdam ❌❌❌ (En sowieso voor de Nederlandse sport in het algemeen. Meer hoef ik niet te zeggen toch?)
4
geplaatst: 25 oktober 2021, 13:14 uur
1. Helemaal de dameshockeymatch tussen Den Bosch en Amsterdam gemist gisteren, begrijp dat het een spannende topper was en Amsterdam de nederlaag binnen de perken wist te houden.
2. Lekker thuiswerken en zo een goede wandeling kunnen maken.
3. Zin in anderhalve week vakantie over 2 weken; eerste keer sinds 2019 dat ik langer dan 3 dagen op vakantie ga en ook voor het eerst in meer dan een jaar dat ik 2 weken vrij ben.
2. Lekker thuiswerken en zo een goede wandeling kunnen maken.
3. Zin in anderhalve week vakantie over 2 weken; eerste keer sinds 2019 dat ik langer dan 3 dagen op vakantie ga en ook voor het eerst in meer dan een jaar dat ik 2 weken vrij ben.
* denotes required fields.