De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
2
Mssr Renard
geplaatst: 23 september 2021, 16:37 uur
1. Eindelijk, vandaag mijn (voorlopig) laatste thuiswerkdag. Volgende overdracht op kantoor (dat is essentieel, dus het mag), en daarna voor mijn nieuwe functie altijd naar kantoor. Niet meer thuiswerken, hoera!
2. Prachtig mooie, obscure Duitse Souljazz-plaat binnen: Web Web – Worshippers, LP, 2020 . Een mooi feestje hier aldus (zie ook punt 3).
3. Lekkere vega-roti gehaald (met extra rotiplaat) voor vrouw en man. Dat wordt smullen vanavond.
2. Prachtig mooie, obscure Duitse Souljazz-plaat binnen: Web Web – Worshippers, LP, 2020 . Een mooi feestje hier aldus (zie ook punt 3).
3. Lekkere vega-roti gehaald (met extra rotiplaat) voor vrouw en man. Dat wordt smullen vanavond.
2
geplaatst: 23 september 2021, 16:50 uur
madmadder schreef:
Ja, een aantal collega's wierp zich ook al op als proefkonijn, zoveel mensen passen er niet in mijn huis en aan mijn tafel, hoor, maar ik zal jullie wel lekker maken met een fotootje.
Ja, een aantal collega's wierp zich ook al op als proefkonijn, zoveel mensen passen er niet in mijn huis en aan mijn tafel, hoor, maar ik zal jullie wel lekker maken met een fotootje.
Graag dan wel in hoge resolutie zodat ie opgeblazen kan worden naar pin-up formaat. Iemand met een meer commerciële achtergrond zou hebben gezegd: next time around, op voorwaarde dat ik de volgende keer aan jouw dis welkom ben.
Dat gezegd hebbend, besef ik dat ik - gezien het niveau der posts hier - grotendeels de vloer onder mijn eigen voeten aan het wegzagen ben
- al kan je natuurlijke wel een 2 for 1 uitgangspunt hanteren 
3
geplaatst: 23 september 2021, 17:57 uur
1. Blije studenten die met een klein beetje hulp van mijn kant grote stappen hebben gezet richting een leuke buitenlandstage.
2. Goed gesprek met teamleider, fijn om even te sparren.
3. Stagebezoeken, ik vind het geweldig om te doen. Zo leuk hoe de studenten vol enthousiasme over hun werkzaamheden vertellen.
2. Goed gesprek met teamleider, fijn om even te sparren.
3. Stagebezoeken, ik vind het geweldig om te doen. Zo leuk hoe de studenten vol enthousiasme over hun werkzaamheden vertellen.
3
Mssr Renard
geplaatst: 24 september 2021, 18:44 uur
1. Vandaag na werk met mijn vrouw naar het Allard Pierson geweest. Mooie tentoonstelling over vrouwen in Art Nouveau.
2. Vanavond zoete aardappelfrietjes met rozemarijn uit de tuin, uit de oven.
3. Vanavond weer een nieuwe Vroege Vogels: Kalmthoutse Heide.
2. Vanavond zoete aardappelfrietjes met rozemarijn uit de tuin, uit de oven.
3
geplaatst: 25 september 2021, 15:29 uur
Mssr Renard schreef:
Ha, daar ga ik morgen lopen te wandelen. Goede timing
1. Eerste werkweek na de vakantie weer overleefd
2. Ondanks m'n nog altijd geblesseerde onderstel toch aangemeld voor een wandeling van 18 km morgen. Vanwege corona en blessures heb ik m'n wandelvrienden al bijna 2 jaar niet gezien.
3. Kat was ziek maar is gelukkig weer beter. Blijkt plotseling allergisch te zijn voor natvoer, dus vanaf nu alleen maar droge brokken. Jammer voor hem, maar diarree is ook niet alles...
0
Jeve
geplaatst: 25 september 2021, 15:50 uur
1. Ondanks bewolking hier buiten 20 graden in de tuin. Dus lekker alweer buiten zitten.
2. Kwalificatie F1 gekeken op m'n tablet.
3. Onderhoud aan tuin verricht; heggen gesnoeid en daarna gras "gestofzuigerd" met maaimachine.
2. Kwalificatie F1 gekeken op m'n tablet.
3. Onderhoud aan tuin verricht; heggen gesnoeid en daarna gras "gestofzuigerd" met maaimachine.
10
Mssr Renard
geplaatst: 27 september 2021, 19:01 uur
1. De kerel die ik moet inwerken bij mijn oude werk is een metalgitarist met een motorheadtattoo.
2. De kerel die ik moet inwerken bij mijn oude werk houdt niet van samen lunchen, borrels, meerijden in iemand's auto, fietst en loopt alles liever en doet niet aan smalltalk.
3. Op mijn oude werk krijgen ze een Michiel 2.0 hahaha
2. De kerel die ik moet inwerken bij mijn oude werk houdt niet van samen lunchen, borrels, meerijden in iemand's auto, fietst en loopt alles liever en doet niet aan smalltalk.
3. Op mijn oude werk krijgen ze een Michiel 2.0 hahaha
3
geplaatst: 28 september 2021, 08:09 uur
1. Vandaag ga ik de benodigdheden bestellen voor een tram BBQ. Hier wordt samen lunchen, borrels en smalltalk prima gewaardeerd! 
2. Van de vier vergaderingen ga ik er vandaag eentje annuleren.
3. Vanavond ga ik heerlijk genieten van Ajax (Champions League tegen Besiktas).

2. Van de vier vergaderingen ga ik er vandaag eentje annuleren.
3. Vanavond ga ik heerlijk genieten van Ajax (Champions League tegen Besiktas).
1
Mssr Renard
geplaatst: 28 september 2021, 08:18 uur
Maar als iemand niet wilt, dan hoeft het natuurlijk niet. Zo is iedereen anders gebakken, zeg maar. Veel plezier!
1
geplaatst: 28 september 2021, 08:22 uur
Mssr Renard schreef:
Maar als iemand niet wilt, dan hoeft het natuurlijk niet. Zo is iedereen anders gebakken, zeg maar. Veel plezier!
(quote)
Hahaha! Zeker. Het was ook een knipoog naar jouw bericht. Er is geen moeten in dit verhaal. Naar deze BBQ gaat bijvoorbeeld tweederde van het team. De rest gaat om uiteenlopende redenen niet. Allemaal prima. Net als samen lunchen (in corona tijd toch al lastig) en smalltalk, ieders keuze wordt gerespecteerd.
3
geplaatst: 28 september 2021, 22:30 uur
Rogyros schreef:
1. Vandaag ga ik de benodigdheden bestellen voor een tram BBQ.
1. Vandaag ga ik de benodigdheden bestellen voor een tram BBQ.
Ik hoop lijn 25, die rijdt hier om de hoek!
2
geplaatst: 29 september 2021, 00:45 uur
Hahaha! Ik zie het nu pas. Team BBQ. Helaas!
In dit deel van het land hebben we geen tram.
In dit deel van het land hebben we geen tram.

4
geplaatst: 1 oktober 2021, 05:50 uur
1. Ik heb het al 25 jaar in mijn bezit, maar nu heb ik eindelijk de pocket editie van 'Oblomow' uitgelezen.
2. Een tosti met veel ketchup blijft verwennerij, ook al maak je hem met bruinbrood.
3. Nou, nog 1tje... pittig topic, hoor... even kijken... de herfst is weer begonnen!
2. Een tosti met veel ketchup blijft verwennerij, ook al maak je hem met bruinbrood.
3. Nou, nog 1tje... pittig topic, hoor... even kijken... de herfst is weer begonnen!
1
Mssr Renard
geplaatst: 1 oktober 2021, 16:39 uur
ZAP! schreef:
1. Ik heb het al 25 jaar in mijn bezit, maar nu heb ik eindelijk de pocket editie van 'Oblomow' uitgelezen.
3 heerlijke gebeurtenissen, en je klinkt ook alsof je er lekker van geniet. Het is je gegund, makker!
Er zijn wat mij betreft een heleboel boeken waarbij ik bij bladzijde 1 of 2 ben gestrand. Had ik maar de tijd en het geduld om mij te kunnen concentreren op zoiets prachtigs als een boek.
4
Mssr Renard
geplaatst: 1 oktober 2021, 16:44 uur
1. Mijn team en ik hebben veel zin in ons project dat nu echt maandag gaat starten. Ik vind het wel spannend als senior aan de slag te gaan.
2. Als verrassing heb ik 3 blauwbloezen, 1 Suske en Wiske Lekturama ombibus (allevier voor mij) en 1 Tom Poes/Olivier B. Bommel 75 jaar omnibus (voor mijn vrouw) bij stripwinkel Lambiek gekocht.
3. Als dank voor mijn inzet bij Rijkswaterstaat heerlijke eerlijke stroopwafels ontvangen. En daarvan genieten in combinatie met thee en Deens folkjazz, terwijl het buiten heerlijk herfst is en hard regent (ik houd van regen), is toch wel het startsignaal voor veel Langeafstandswandelingen.
4. We hebben kaartjes voor Ronald Snijders in de Kleine Komedie (binnenkort).
5. We gaan gewoon Matthew Halsall zien/horen in een Amsterdamse kerk (die ik niet ken), ook zeer binnenkort.
2. Als verrassing heb ik 3 blauwbloezen, 1 Suske en Wiske Lekturama ombibus (allevier voor mij) en 1 Tom Poes/Olivier B. Bommel 75 jaar omnibus (voor mijn vrouw) bij stripwinkel Lambiek gekocht.
3. Als dank voor mijn inzet bij Rijkswaterstaat heerlijke eerlijke stroopwafels ontvangen. En daarvan genieten in combinatie met thee en Deens folkjazz, terwijl het buiten heerlijk herfst is en hard regent (ik houd van regen), is toch wel het startsignaal voor veel Langeafstandswandelingen.
4. We hebben kaartjes voor Ronald Snijders in de Kleine Komedie (binnenkort).
5. We gaan gewoon Matthew Halsall zien/horen in een Amsterdamse kerk (die ik niet ken), ook zeer binnenkort.
1
geplaatst: 1 oktober 2021, 19:42 uur
Mssr Renard schreef:
...Had ik maar de tijd en het geduld om mij te kunnen concentreren op zoiets prachtigs als een boek...
Dat zou ik jou op mijn beurt van harte gunnen. Ik had zelf in geen 25 jaar of langer een boek gelezen, maar het afgelopen, ongeveer, anderhalf jaar is heb ik flink ingehaald - en daar sta ik zelf ook wel een beetje van te kijken....Had ik maar de tijd en het geduld om mij te kunnen concentreren op zoiets prachtigs als een boek...
0
Mssr Renard
geplaatst: 1 oktober 2021, 19:49 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Dat zou ik jou op mijn beurt van harte gunnen. Ik had zelf in geen 25 jaar of langer een boek gelezen, maar het afgelopen, ongeveer, anderhalf jaar is heb ik flink ingehaald - en daar sta ik zelf ook wel een beetje van te kijken. Op stripboeken kan ik me wel concentreren, maar ik zou ook zo graag weer eens gewoon boeken willen lezen. Ik blijf ze ook gewoon kopen. Maar ik denk dat ik dit jaar hooguit 10 boeken uit heb gelezen, en evenzoveel in begonnen en gestrand.
Edit, volgens Goodreads heb ik 6 boeken uitgelezen:
Southbound: An Illustrated History of Southern Rock
by Scott B Bomar
Uriah Heep in the 1970s: Decades
Pilkington, Steve
One Way Out: The Inside History of the Allman Brothers Band
Paul, Alan
Waarom zijn er zoveel soorten?
Schilthuizen, Menno
Amsterdam Noord. Stad boven het IJ
Scally, Dick de
De Alfabetweter
Snijders, Ronald
maar ben ik gestart in 6 boeken.
Als ik mijn best doe kan ik dus (theoretisch) 10 tot 12 boeken hebben gelezen dit jaar. Dat voelt dan toch weer goed.
1
geplaatst: 1 oktober 2021, 19:57 uur
Mssr Renard schreef:
...Maar ik denk dat ik dit jaar hooguit 10 boeken uit heb gelezen, en evenzoveel in begonnen en gestrand...
Edit, volgens Goodreads heb ik 6 boeken uitgelezen...
6 is toch echt niet niks, ik begreep dat je er 0 gelezen had. En ik heb dit jaar ook maar 10 boeken gelezen hoor (als ik het goed bijgehouden heb op BoMe, en 1tje ben ik aan begonnen, heb ik na een tijdje opgegeven), maar vergeleken met 0 de afgelopen 25 jaar is dat schrikbarend veel voor mij. ...Maar ik denk dat ik dit jaar hooguit 10 boeken uit heb gelezen, en evenzoveel in begonnen en gestrand...
Edit, volgens Goodreads heb ik 6 boeken uitgelezen...

1
Mssr Renard
geplaatst: 1 oktober 2021, 20:48 uur
ZAP! schreef:
(quote)
6 is toch echt niet niks, ik begreep dat je er 0 gelezen had. En ik heb dit jaar ook maar 10 boeken gelezen hoor (als ik het goed bijgehouden heb op BoMe, en 1tje ben ik aan begonnen, heb ik na een tijdje opgegeven), maar vergeleken met 0 de afgelopen 25 jaar is dat schrikbarend veel voor mij.
Allebei goed bezig dus. Zitten we toch in het goede topic. Nu maar beginnen aan Het Ros Bazhaar van Sus en Wis.
Overigens zijn muziekboeken wel erg makkelijk en is dat boekje van Ronald Snijders een zelfverzonnen woordenboek.
4
geplaatst: 3 oktober 2021, 21:40 uur
1. Ruim 2 uur gewandeld door het bos, in de regen.
2. Gezelligheid en taart bij m'n broer en schoonzus.
3. Ik was te gast in een podcast, erg leuk.
3
Mssr Renard
geplaatst: 3 oktober 2021, 21:45 uur
staralfur schreef:
1. check (maar dan in de polder)
2. check (maar dan gewoon thuis met vrouw)
3. dat is wel erg gaaf, wat was het onderwerp?
22
geplaatst: 3 oktober 2021, 22:22 uur
1. Vrijdag de introductie gehad bij Transavia, na twee maanden training. Morgen ga ik daadwerkelijk aan de slag bij Transavia als ICT-consultant!
2. Komend weekend komt mijn vriendin voor het eerst naar Nederland vanuit Londen, eindelijk kan het!
3. Het is 'official' sinds we afgelopen week beiden onafhankelijk op het idee kwamen om elkaar een Spotifyplaylist te sturen waarin we elkaar 'vroegen'.
2. Komend weekend komt mijn vriendin voor het eerst naar Nederland vanuit Londen, eindelijk kan het!
3. Het is 'official' sinds we afgelopen week beiden onafhankelijk op het idee kwamen om elkaar een Spotifyplaylist te sturen waarin we elkaar 'vroegen'.
1
geplaatst: 4 oktober 2021, 08:45 uur
Proficiat, pik! Is Gretz je best man? Instant Street als openingsdans, of toch maar Angelitos Negros?
3
geplaatst: 4 oktober 2021, 11:05 uur
7
Jeve
geplaatst: 4 oktober 2021, 15:32 uur
1. Jongste zoon vandaag 16 geworden.
2. Gisteren zijn verjaardag gevierd.
3. Hij is blij met z'n nieuwe IPad 2020 (de vorige was nog 'n IPad2, sinds 2013 in gebruik).
2. Gisteren zijn verjaardag gevierd.
3. Hij is blij met z'n nieuwe IPad 2020 (de vorige was nog 'n IPad2, sinds 2013 in gebruik).
3
geplaatst: 4 oktober 2021, 23:01 uur
Johnny Marr schreef:
Proficiat, pik! Is Gretz je best man? Instant Street als openingsdans, of toch maar Angelitos Negros?
Ze wilde zelf Turn the Page van Metallica op haar eerste huwelijk maar dat kreeg ze er niet doorheen

* denotes required fields.