MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
(quote)
:

Dat is ook een erg goede plaat:

(afbeelding)

Ik had het meer over het spel maar dat is ook een leuke ja

GrafGantz schreef:
(quote)

Gewoon een slow cooker

Daar kwam ik na t googelen ook achter

1. Goeie thuiswerkdag gehad, fijn om eens ongestoord door te kunnen werken.
2. Weer eens een lunchpauzewandeling gemaakt, met podcast.
3. Dag afgesloten met de livestream van Other Voices, vanuit het Guinness Storehouse in Dublin.

Mssr Renard
1. We gaan de deadline voor dit huidige archiefbewerkingstraject zeker halen. Nog even doorzetten, en dan als beloning wat dagen vrij rond Oud en Nieuw.

2. We hebben de aanbesteding gegund gekregen voor meer trajecten en ik kan met mijn team nog wel tot 2023 aan de slag, bij de huidige opdrachtgever.

3.Dit: Vogels verdringen ABBA en Mariah Carey uit Australische album top-5 | NOS

1. Eén keer in de zoveel tijd heb ik even contact met mijn aardige, rustige buurvrouw. Dit jaar heeft ze onze verdieping van de hal weer versierd met haar eigen creaties. Dus heb ik een choco-cadeautje bij haar bezorgd en toen kreeg ik weer een kaartje in de bus. Enz., enz..
2. Het ziet er naar uit dat het weer een lange muzieknacht gaat worden met nu alweer wat nieuwe, zeer variërende dingen waar ik nooit van gehoord had (al moet ik niet vergeten het tweede deel van The Chameleon Killer ook nog even mee te pikken). Binnenkort te vinden op MuMe, now playing: Tusk | sean moran small elephant band.bandcamp.com.
3. Weer begonnen, al is het haperend, een boek te lezen; 'Commedia' van Dante. Ben nog maar bij Canto IV, maar het belooft wat (incl. rechstreekse inspiratie voor een tweetal tekeningen).

Boer K
ZAP! schreef:
(al moet ik niet vergeten het tweede deel van The Chameleon Killer ook nog even mee te pikken).

Waar kun je deze zien?

Boer K - geen idee, dit 2e deel kan ik nog net meepikken op ID (Investigation Discovery), dat kan altijd maar een week lang...

Boer K schreef:
Waar kun je deze zien?
Hier.

1. Gezellige Secret Santa met een aantal collega's, we hadden foute kersttruien voor elkaar gekocht.
2. Kerstpakket opgehaald aangezien ik toch op school was.
3. Ik hoef deze week geen online lessen te geven, dat scheelt een hoop energie.

Boer K
1. Zon schijnt naar binnen in onze woonkamer.
2. Lekker op de bank muziek luisteren.
3. Katten koesteren zich op de vensterbank in het zonlicht; tevreden gespin.

1. Vandaag het heerlijkste weer ooit. Lekker gewandeld en boodschappen gedaan voor kerst.
2. Ik had best wel wat bijwerkingen, maar de booster zit erin en ik ben (en de mensen om me heen zijn) weer wat meer beschermd.
3. Ben wat boeken aan het herlezen en dat is heel leuk. Verder nadenken over eindejaarslijstjes, MuMe top2000 luisteren en meer nostalgische aangelegenheden deze laatste weken van het jaar.

Dim
1. Onderwijl meegalmend met ABBA mijn nieuwe woning aan het inruimen. ABBA Gold, overigens.
2. De zwerfkat die regelmatig mijn oude woning met een bezoekje kwam vereren gedag gezegd en een knuffel gegeven.
3. Veel vrienden, familie en collega's die op uiteenlopende manieren hebben bijgedragen aan een succesvol verlopen verhuizing.

Dim schreef:

2. De zwerfkat die regelmatig mijn oude woning met een bezoekje kwam vereren gedag gezegd en een knuffel gegeven.

Je kunt een zwerfkat gewoon meeverhuizen naar je nieuwe woning, hoor

1. De oliebollenkraam ligt op precies de juiste afstand voor een ommetje, vanmiddag dus weer even langsgeweest
2. Vandaag de laatste twee Steeleye Span-albums herbeluisterd. Ook de eerste drie recensies geplaatst, er volgen er nog ruim twintig...
3. Robin Robin gekeken. Aardman is geweldig!

Dim schreef:
1. Onderwijl meegalmend met ABBA mijn nieuwe woning aan het inruimen. ABBA Gold, overigens.
3. Veel vrienden, familie en collega's die op uiteenlopende manieren hebben bijgedragen aan een succesvol verlopen verhuizing.

Kat: zie Brunniepoo
Verder van harte met de nieuwe woning!

Mssr Renard
1. Vandaag voor het eerst sinds september weer een dag thuiswerken (eigen koffie, in pyama achter de laptop).

2. Vandaag doe ik institutioneel onderzoek en schrijf een inleiding tot de inventaris van een groot archief. Wat betekent dat mijn tekst straks voor eeuwig op de site van Stadsarchief Amsterdam zal staan. Dat is nog eens gaaf!

3. Lekker alle lp's draaien die ik heb besteld de afgelopen maanden. En dat zijn er nog al wat.

Vandaag wordt echt leuk.

1. Laatste werkdag van dit jaar vandaag en dan 2 weken vakantie.
2. Eerder naar huis aangezien ik toch als enige nog aan het werk ben hier.
3. Vanaf januari nog maar 4 dagen per week werken in plaats van 5.

Casartelli (moderator)
legian schreef:
1. Laatste werkdag van dit jaar vandaag en dan 2 weken vakantie.
2. Eerder naar huis aangezien ik toch als enige nog aan het werk ben hier.
3. Vanaf januari nog maar 4 dagen per week werken in plaats van 5.
Maar verder heb je het nog wel een beetje naar je zin bij de firma?

Casartelli schreef:
(quote)
Maar verder heb je het nog wel een beetje naar je zin bij de firma?

Oh zeker wel, maar dankzij Covid heb ik me de afgelopen 2 jaar meer op mijn werk gestort dan me eigenlijk lief is. Bij gebrek aan zo'n beetje elke andere sociale activiteit. En dat heeft me het afgelopen half jaar aardig opgebroken merk ik. De vakantie en het minder gaan werken komen dan ook als geroepen.

Casartelli (moderator)
1. Vorige week hersteld van een korte coronabesmetting. Het verloop was mild, maar inclusief verplichte quarantaine vooraf was het lang genoeg om te constateren dat de bezorgeconomie die ik normaalgesproken zo verafschuw soepel loopt. In tijden van lockdown en net ver genoeg voor de kerst was er verder ook weinig aan verloren. Dat ik het iedereen kan aanraden gaat een stap te ver, maar toch, niet verkeerd om het gehad te hebben.

2. Normaalgesproken werk ik door tussen Kerst en Oud & Nieuw en neem ik mijn vakantiedagen wel op als ik er daadwerkelijk iets mee ga doen. Dit jaar de week maar eens vrijgenomen. Gisteren realiseerde ik me dat dat wel mijn langste staycation sinds het begin van mijn werkzame leven moet zijn.

3. Een buurvrouw kwam net een flesje wijn brengen als dank voor de twee weken gratis Volkskrant die ze van me gekregen had. Dat had allicht niet gehoeven; anderzijds, veel welkomer dan flesjes wijn worden de aardigheidjes niet.

Mssr Renard
Casartelli schreef:

2. Normaalgesproken werk ik door tussen Kerst en Oud & Nieuw en neem ik mijn vakantiedagen wel op als ik er daadwerkelijk iets mee ga doen. Dit jaar de week maar eens vrijgenomen. Gisteren realiseerde ik me dat dat wel mijn langste staycation sinds het begin van mijn werkzame leven moet zijn.

Ik heb mij en mijn team drie dagen vrij gegeven. Verlof komt wel als er een echte reden voor is. Ik snap je helemaal.

Beterschap nog en geniet van je week!

1. Vandaag laatste werkdag gehad van dit jaar. Verheug me nu al op de vrije tijd van komende week, die ongetwijfeld veel te kort gaat zijn. Lekker films kijken, 2021-albums luisteren, lijstjes maken, lange wandelingen maken, fietsen, etc. Ben er ook wel aan toe, want de coronablues hakte er ineens wel in deze week.
2. Een collega die morgen moet werken uit de brand kunnen helpen met een lastige klus, zodat ze morgen hopelijk wat eerder kan stoppen.
3. Al een paar jaar verwikkeld in een conflict met een projectontwikkelaar, namens mijn moeder. Afgelopen jaar is het flink opgelopen, maar nu de gemeente na 11 maanden leuren eindelijk eens een besluit heeft genomen weten we tenminste waar we aan toe zijn en kunnen we verder. Ander voordeel van dit nadeel is dat het contact met de naaste buren er een stuk beter op is geworden.

1. Laatste (halve) werkdag van dit jaar was best gezellig, leuk om toch nog even op locatie te zijn.
2. Ik heb mijn reading challenge gehaald (goodreads) en ik verwacht nog wel een paar extra boeken te lezen de laatste dagen van 2021.
3. Pizza, wijn en filmavond met m'n bovenbuurvrouw, goede manier om de vakantie in te luiden.

1. Gisteren mijn boosterprikkie opgehaald, als AZ-gevaccineerde toch wel een bittere noodzaak nu. Voorlopig geen bijwerkingen
2. Een week Top 2000-pret
3. Bijna twee weken vrij van werk

1. Een fijn weerzien met een vrouw die me na aan het hart ligt (misschien moet ik dat toch meer laten blijken).
2. Een goed (en best wel heavy) gesprek met een vrouw die me na aan het hart ligt (misschien moet ik dat...).
3. Een fijne 1e Kerstdag gehad, enerverend zou ik haast zeggen (maar overdrijven is ook een vak en dat heb ik nooit geleerd).

1. Gezellige eerste kerstdag gehad met mijn lief, mijn moeder en nog een vriendin die aanhaakte. Mooie stadswandeling gemaakt, lekker gegeten, spelletjes gespeeld, etc.
2. We hebben ook 'Tussen Kunst en Kitsch' gespeeld en wat objecten in het huis (mijn ouderlijk huis is een soort museum waarin je steeds weer nieuwe dingen ontdekt) nagezocht online om uit te vinden waar ze vandaan komen en of ze mogelijk veel waard zijn. Mijn vader heeft ooit een antieke Friese staartklok uit het vuilnis gehaald en gerestaureerd en die blijkt in goede staat gewoon 2000 a 2500 euro op te leveren. Een Italiaanse houten globe uit de jaren '50 (die ik zelf eigenlijk leuker vind) dan weer nog geen 10tje waard te zijn.
3. Nu nog even lekker landen voor het slapen gaan en de interwebs bijlezen.

herman schreef:
...en de interwebs bijlezen.
Wat zijn interwebs?

Gewoon het internet, MuMe enzo.

herman schreef:
Gewoon het internet, MuMe enzo.
Aha, the world wide interweb, that's one with the email, right? *

* Zie For Your Consideration (2006), als je van mockumentaries houdt.

Mssr Renard
1. Ik heb een booster-afspraak!

2. Met nieuwjaar een hotel bij Schoorl, dus mooie duinwandelingen en geen drukte even.

3. Weer nieuwe stripjes van de Blauwbloezen. Dat wordt stripjes smullen.

Mssr Renard schreef:

2. Met nieuwjaar een hotel bij Schoorl, dus mooie duinwandelingen en geen drukte even.

Camperduin toevallig?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:16 uur

geplaatst: vandaag om 00:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.